Saab 900 Aero T16, 1987, KT100
Mis arvate, kas seda splinti võiks ise väänama hakata mingist vedruterasest? (pilt üleval pool) Või leiaks mingi analoogi, mida natuke kaasa aidata, et sama kuju vorpida?
Kevad pressib peale, võiks 3st kastist ühe ikka kokku saada :conf:
Kevad pressib peale, võiks 3st kastist ühe ikka kokku saada :conf:
vahepeal on selline poolfabrikaat valmis saanud :cool:
Kui adaptri valmis saad, siis tee joonis ja saad huvilistele tootma hakata :thumb:
A turbo: exhaust gasses go into the turbocharger and spin it, witchcraft happens and you go faster / J.Clarkson
Kui asja päris toimima saan, siis oleks võimalik mõned ka toota. Kui identseid andurihoidjaid teha, siis võimalik ka "polt on" flantse teha. Arvjuhtimisega pingis oleks päris lust neid vorpida :head:
Praeguse tegin käsipingi taga, kättejuhtuvate lõiketeradega, mis polnud enam esimeses nooruses:gun:
Praeguse tegin käsipingi taga, kättejuhtuvate lõiketeradega, mis polnud enam esimeses nooruses:gun:
Kuidas ma kõige õigema TDC (ülemine surnud seis) nüüd leian T5 jaoks?
Nagu targemad räägivad, siis nuka järgi ei tasuks panna, kuna ketid veninud. Hooratta ja selle plastikkorpuse suhes mul endal väga usku pole. Kruvikeeraja 1. silindrisse panek - kui täpne see on? Indikaatorkella jaoks pole mul vastavat küünlarakist, et paigaldada.
EDIT: tegelt on otsakaanel vastav märgistus ka..:)
Nagu targemad räägivad, siis nuka järgi ei tasuks panna, kuna ketid veninud. Hooratta ja selle plastikkorpuse suhes mul endal väga usku pole. Kruvikeeraja 1. silindrisse panek - kui täpne see on? Indikaatorkella jaoks pole mul vastavat küünlarakist, et paigaldada.
EDIT: tegelt on otsakaanel vastav märgistus ka..:)
Masin taas liikvel. :)
Hommikul sai suhteliselt lonkava tühikäiguga ülevaatuski läbitud. Päeva peale natuke nuputasin, näppisin vaakumvoolikuid läbi ja leidsingi JÄLLE mõne lekke.
Selle bensupaagi aurukoguja võtsin üldse vahelt ära, see ilmselt oli suurim probleemi allikas + armatuuris on mingi väike leke. Panin pimeda salongi tulevale vollale ette ja tulemuseks on see, et see LH2.2 hakkas ilmselt pensionile minekut kartma ja hakkas nii hästi käima, et ise ka ei usu. Natuke sai süüdet ka regullitud, see aitas kah kõvasti.
Hommikul sai suhteliselt lonkava tühikäiguga ülevaatuski läbitud. Päeva peale natuke nuputasin, näppisin vaakumvoolikuid läbi ja leidsingi JÄLLE mõne lekke.
Selle bensupaagi aurukoguja võtsin üldse vahelt ära, see ilmselt oli suurim probleemi allikas + armatuuris on mingi väike leke. Panin pimeda salongi tulevale vollale ette ja tulemuseks on see, et see LH2.2 hakkas ilmselt pensionile minekut kartma ja hakkas nii hästi käima, et ise ka ei usu. Natuke sai süüdet ka regullitud, see aitas kah kõvasti.
Sain "seitsmesed" ülekanded omale, hakkasin siis täna vahetama, aga viimasel kastiehitusel sai ülemine hammakas liimitud. Ja jäigi vahetamata, panin auto sama targalt kokku. Kuumutasin ja kangutasin, aga ei miskit.
Tuleb mingi väike rakist teha, et saaks liughaamriga tõmmata, ehk siis tuleb.
Tuleb mingi väike rakist teha, et saaks liughaamriga tõmmata, ehk siis tuleb.
Selle hammakaga purunes lootus saada üks hea ja õige T16 kast omale. :angry:
Ilmselt polnud kastis kunagi õli vahetatud, tänu millele suht mudastunud kogu vedelik.
Viimase paagitäiega 8,5l/100km, mis on suht ok, samas selle paagitäie sõidustiili vaadates võiks veel madalam olla. Töö selle nimel käib. :cool:
Ilmselt polnud kastis kunagi õli vahetatud, tänu millele suht mudastunud kogu vedelik.
Viimase paagitäiega 8,5l/100km, mis on suht ok, samas selle paagitäie sõidustiili vaadates võiks veel madalam olla. Töö selle nimel käib. :cool:
sai siduripedaali taastatud. Õiges kohas tihvt annab ikka kõvasti parema jõuõla. Soovitan kõigil klassikute omanikel remontida see koht.
Ja siis vahetasin ka vanamalli ketipinguti uuema tüübi vastu. Ka seda soovitan soojalt, käivitades polegi ketikolinat enam :)
Ja siis vahetasin ka vanamalli ketipinguti uuema tüübi vastu. Ka seda soovitan soojalt, käivitades polegi ketikolinat enam :)
Mis vahe uuel ja vanal ketipingutil on? Mitte et ma uskuks, et mul vana oleks (93).
Sul on uuem. Seda paigaldati -87 vist. Vahe selles, et uuema malli oma hoiab ketti suhteliselt pingul ka ima õlisurveta (pinguti ei lähe koduasendisse) + kui surve tuleb, lükatakse veel pingsamale. Kuid see vanatüübi oma nagu ainult hüdrauliline oligi. Nii kui surve maas, lasi keti lõdvaks. Sellest ka käivituse ajal ebameeldiv ragin + nüüd uuega käib mootor hoopis vaiksemalt. Kett on läbi küll, aga natuke kannatab ehk veel.
Ma kardan,et su eelmine pinguti oli lihtsalt katki.Mul on kõik pingutid olnud ühesugused,kui pinguti on pinges,siis konn fikseerib selle asendi ja ei lase ketti lõdvaks.
Ma kardan,et su eelmine pinguti oli lihtsalt katki.Mul on kõik pingutid olnud ühesugused,kui pinguti on pinges,siis konn fikseerib selle asendi ja ei lase ketti lõdvaks.
Võib täiesti nii olla.
Nüüd olen üksjagu uhanud uue pingutiga ja väga meeldiv kaasnähtus ketikolina kadumisele on ka mootori "tühjade kohtade" kadumine sõidu ajal. Varem oli nii, et 80-90 kruiisides hakkas tihtilugu jõnksutama, nagu süüde kaoks ära, sai igasugu imeasju vahetatud, aga mitte midagi. Ja nüüd on see anomaalia kadunud!
Vahetasin roolikardaani, lenksu loks täitsa kadunud. Kui nüüd leiduks meest, kes selle kummiluti, mis tihendab võlli ja kere vahelist osa tagasi suudaks panna, saaks salongi ketisirinast ka vabaks.
Ei tea, kas korras ketiga kaoks spetsiifiline klassiku mootori sirin ära või see on ja jääb.:eureka:
Ei tea, kas korras ketiga kaoks spetsiifiline klassiku mootori sirin ära või see on ja jääb.:eureka: