Saab 9-3 SS Vector 2.0t 129kw, 2004, Andrei
Mina olen kasutanud Turtle Waxi. Ostsin selle et salongi plastosasid puhastada aga siis katsetasin plastikliistude peal mis väljas on ja jäin tulemusega rahule:) Nii pole tarvis osta erinevaid pudeleid seest ja väljast puhastamiseks saab ühega hakkama.
Järjekordne update. Siiamaani on auto suhteliselt hästi teeninud ja kohe kohe on 160k hooldus ukse taga
Detsembris oli ls 13k ... nii palju sõidad?
Järjekordne update. Siiamaani on auto suhteliselt hästi teeninud ja kohe kohe on 160k hooldus ukse taga
Detsembris oli ls 13k ... nii palju sõidad?
Võibolla on mul natuke imelikult seal kirjas kuid endine omanik oli sellega eestis sõitnud 13k kui ta selle auto ostis. Ja ostes oli läbisõit 149168 km. Täiendasin ka esimest posti et enam ei oleks arusaamamatusi. Kokkuvõttes ei olegi palju sõitnud:drive:
Ja teistele tänud variantide pakkumise eest. Mingipäev lähen ja proovin ära!!
http://saabvin.com/YS3FF45S951020543
Täna siis 160k hooldus VM tehtud ja vahetamist vajavad siis tagumised ülemised õõtshoovad ja pidurikettad, klotsid! Muidu tehniliselt korras :)
Huvitav oli see kui nüüd kodus kapoti alla vaatasin siis oli terve mootoriruum kaasa arvatud plastikud ja voolikut suuri õlipritsmeid täis!:wall: Tundub et neil sai puhastuspaber või kaltsud otsa!?
Muidu teenindusega rahul.
Huvitav oli see kui nüüd kodus kapoti alla vaatasin siis oli terve mootoriruum kaasa arvatud plastikud ja voolikut suuri õlipritsmeid täis!:wall: Tundub et neil sai puhastuspaber või kaltsud otsa!?
Muidu teenindusega rahul.
http://saabvin.com/YS3FF45S951020543
Tänud komplimedi eest "vvs"! Lisan siis mõne pildi ka VM külastusest :)
[URL=http://s418.photobucket.com/user/andreisavo/media/Saab%209-3/IMG_6543.jpg.html][IMG]http://i418.photobucket.com/albums/pp262/andreisavo/Saab%209-3/IMG_6543.jpg[/IMG][/URL]
[URL=http://s418.photobucket.com/user/andreisavo/media/Saab%209-3/IMG_6544.jpg.html][IMG]http://i418.photobucket.com/albums/pp262/andreisavo/Saab%209-3/IMG_6544.jpg[/IMG][/URL]
[URL=http://s418.photobucket.com/user/andreisavo/media/Saab%209-3/IMG_6543.jpg.html][IMG]http://i418.photobucket.com/albums/pp262/andreisavo/Saab%209-3/IMG_6543.jpg[/IMG][/URL]
[URL=http://s418.photobucket.com/user/andreisavo/media/Saab%209-3/IMG_6544.jpg.html][IMG]http://i418.photobucket.com/albums/pp262/andreisavo/Saab%209-3/IMG_6544.jpg[/IMG][/URL]
http://saabvin.com/YS3FF45S951020543
Täna saabusid siis sellised asjad:
[URL=http://s418.photobucket.com/user/andreisavo/media/Saab%209-3/IMG_6926.jpg.html][IMG]http://i418.photobucket.com/albums/pp262/andreisavo/Saab%209-3/IMG_6926.jpg[/IMG][/URL]
Vahetamiseks läheb siis kevade poole, ja üritan supportid ära ka värvida siis näeb ehk natuke parem ja edevam välja :)
Viimase nädalaga hakkas salongi ventikas keskmiste pööretega õrnalt kõrisema - vähemalt tundub et see on ventikas - mõni päev vaatan natuke asja lähemalt, äkki vajab ventikas puhastamist vms!
Sai siis uuesti stange lisa natuke katki sõidetud - siis kui lumi suland parandab ja värvib selle ka ära Madal auto on ikka madal auto ei tasu ikka igale poole ronida :P
Ja rohkem polegi vahepeal midagi toimund.
[URL=http://s418.photobucket.com/user/andreisavo/media/Saab%209-3/IMG_6926.jpg.html][IMG]http://i418.photobucket.com/albums/pp262/andreisavo/Saab%209-3/IMG_6926.jpg[/IMG][/URL]
Vahetamiseks läheb siis kevade poole, ja üritan supportid ära ka värvida siis näeb ehk natuke parem ja edevam välja :)
Viimase nädalaga hakkas salongi ventikas keskmiste pööretega õrnalt kõrisema - vähemalt tundub et see on ventikas - mõni päev vaatan natuke asja lähemalt, äkki vajab ventikas puhastamist vms!
Sai siis uuesti stange lisa natuke katki sõidetud - siis kui lumi suland parandab ja värvib selle ka ära Madal auto on ikka madal auto ei tasu ikka igale poole ronida :P
Ja rohkem polegi vahepeal midagi toimund.
http://saabvin.com/YS3FF45S951020543
Kevad on kätte jõudnud ja sai auto kallal natuke nokitsetud!
Esimeseks sai stangelisa uuesti ära parandatud! Summuti kohal olev kuumakaitse oli alla kukkund ja sai uuesti külge monteeritud suuremate kinnitus vahenditega ! Ja siis sai päev otsa, hommikus ööseni, kettaid ja klotse vahetatud! Tagumised sain kiiresti vahetatud, kuid esimestega pidin tohutult vaeva nägema kuna kettaste kinnihoidmise poldid pidin välja puurima ja kettad ise olid nii kinni et pidin kasutama suuremat kuvaldat, tõmmitsat ja ka kuuma pidi andma! Ja alles siis hakkasid liikuma!
Tagumised klotsid olid valetpidi peale pandud ja seepärast olid nad kinni kiilunud, nüüd sai siis õigetpidi nad peale pandud. Sai ka kõik supportid üle värvitud ja nüüd natukenegi ilusam vaadata!
Pilt siis tagumistest ketaste seisukorrast
[URL=http://s418.photobucket.com/user/andreisavo/media/Saab%209-3/IMG_6970.jpg.html][IMG]http://i418.photobucket.com/albums/pp262/andreisavo/Saab%209-3/IMG_6970.jpg[/IMG][/URL]
Oli juba viimane aeg neid vahetada ka :P
Siis tekkis selline küsimus, et supporti niiöelda vedru ei tulnud nagu supporti küljest maha, nagu oleks sinna sisse kinni joodetud või siis korrodeerund! Ei julgend nagu katki ka murda pärast poleks seda juppi vist välja ka puurind! Uued vedrud on olemas kuid jätsin praegu siis vanad peale, kuna mõtlesin targemate, ehk teie, käest üle küsida. Et kas nad peaksid maha tulema või ei? Ja veel üks küsimus, et kas see supporti vedru peks nagu klotsi alla minema või ei, nagu kas ta peaks klotsi supporti sisse lükkama või ei pea?
Illustreeriv pilt siis
[URL=http://s418.photobucket.com/user/andreisavo/media/Saab%209-3/IMG_6965.jpg.html][IMG]http://i418.photobucket.com/albums/pp262/andreisavo/Saab%209-3/IMG_6965.jpg[/IMG][/URL]
Ja üks pilt esimese ketta mahavõtmisest :wall:
[URL=http://s418.photobucket.com/user/andreisavo/media/Saab%209-3/IMG_6975.jpg.html][IMG]http://i418.photobucket.com/albums/pp262/andreisavo/Saab%209-3/IMG_6975.jpg[/IMG][/URL]
Täna sai siis Tallinnasse sõidetud ja vahepeal sai ikka kontrollitud et mis siis piduritega toimub ja parempoolne esimene pidur jääb nagu peale! Velg on soe ja ketas kuuma! Sai siis vaiksemalt Tallinnasse veeretud ja võtsin siis velje alt ära ja lükkasin kruvikaga kolvi tagasi ja support liigub ilusti, mitte just palju kuid oma 2-3mm küll ja vajutades uuesti piduri pedaali jääb pidur peale! Järelikult on midagi kolviga viga et peale jääb? Kas siis peaks supporti laiali kakkuma ja ära puhastama ja vahetama mis vahetamist vajab või peks midagi muud tegema? Oskab keegi nõu anda!
Jään siis infot ootama, seniks aga kõike head.
Esimeseks sai stangelisa uuesti ära parandatud! Summuti kohal olev kuumakaitse oli alla kukkund ja sai uuesti külge monteeritud suuremate kinnitus vahenditega ! Ja siis sai päev otsa, hommikus ööseni, kettaid ja klotse vahetatud! Tagumised sain kiiresti vahetatud, kuid esimestega pidin tohutult vaeva nägema kuna kettaste kinnihoidmise poldid pidin välja puurima ja kettad ise olid nii kinni et pidin kasutama suuremat kuvaldat, tõmmitsat ja ka kuuma pidi andma! Ja alles siis hakkasid liikuma!
Tagumised klotsid olid valetpidi peale pandud ja seepärast olid nad kinni kiilunud, nüüd sai siis õigetpidi nad peale pandud. Sai ka kõik supportid üle värvitud ja nüüd natukenegi ilusam vaadata!
Pilt siis tagumistest ketaste seisukorrast
[URL=http://s418.photobucket.com/user/andreisavo/media/Saab%209-3/IMG_6970.jpg.html][IMG]http://i418.photobucket.com/albums/pp262/andreisavo/Saab%209-3/IMG_6970.jpg[/IMG][/URL]
Oli juba viimane aeg neid vahetada ka :P
Siis tekkis selline küsimus, et supporti niiöelda vedru ei tulnud nagu supporti küljest maha, nagu oleks sinna sisse kinni joodetud või siis korrodeerund! Ei julgend nagu katki ka murda pärast poleks seda juppi vist välja ka puurind! Uued vedrud on olemas kuid jätsin praegu siis vanad peale, kuna mõtlesin targemate, ehk teie, käest üle küsida. Et kas nad peaksid maha tulema või ei? Ja veel üks küsimus, et kas see supporti vedru peks nagu klotsi alla minema või ei, nagu kas ta peaks klotsi supporti sisse lükkama või ei pea?
Illustreeriv pilt siis
[URL=http://s418.photobucket.com/user/andreisavo/media/Saab%209-3/IMG_6965.jpg.html][IMG]http://i418.photobucket.com/albums/pp262/andreisavo/Saab%209-3/IMG_6965.jpg[/IMG][/URL]
Ja üks pilt esimese ketta mahavõtmisest :wall:
[URL=http://s418.photobucket.com/user/andreisavo/media/Saab%209-3/IMG_6975.jpg.html][IMG]http://i418.photobucket.com/albums/pp262/andreisavo/Saab%209-3/IMG_6975.jpg[/IMG][/URL]
Täna sai siis Tallinnasse sõidetud ja vahepeal sai ikka kontrollitud et mis siis piduritega toimub ja parempoolne esimene pidur jääb nagu peale! Velg on soe ja ketas kuuma! Sai siis vaiksemalt Tallinnasse veeretud ja võtsin siis velje alt ära ja lükkasin kruvikaga kolvi tagasi ja support liigub ilusti, mitte just palju kuid oma 2-3mm küll ja vajutades uuesti piduri pedaali jääb pidur peale! Järelikult on midagi kolviga viga et peale jääb? Kas siis peaks supporti laiali kakkuma ja ära puhastama ja vahetama mis vahetamist vajab või peks midagi muud tegema? Oskab keegi nõu anda!
Jään siis infot ootama, seniks aga kõike head.
http://saabvin.com/YS3FF45S951020543
selle vedruga on kõik õige,peab nii olema.see jääb tõesti sinna kõvasti kinni ajaga.
Tänud kiire info eest, nii et ta sinna klotsi taha ei peagi minema, siis on ok :)! Siis pole mul mõtet teda sealt ära ka kakkuda praegu!
http://saabvin.com/YS3FF45S951020543
Sai siis käidud täna Saabiantis ja esimene parem pidur jääb peale kuna kolb on pikka aega väljas olnud ja tänu uutele juppidele enam ei liigu hästi tagasi! Liigutati ja pandi õli veel vahele ja sai parem kuid kui veel peale jääb siis tuleb mansettide vahetus teha! Vähemalt midagi hullu polnud!
http://saabvin.com/YS3FF45S951020543
Järgmine update,
Sai siis ikkagi Märtsi lõpus Saabiantis käidud ja vahetati kolb ja mansetid uute vastu. Siiamaani kõik hea.
Tehtud tööd:
Nahahooldus - Vikingmotorsi hooldevahendiga
Vaha sai peale kantud - Presta
Mustad plastikosad sai musta spets möginaga ilusaks tehtud
Kapotiembleem sai kleepsu vastu vahetatud - TGB käest
Õli vahetatud (Mobil Super 3000 X1 5w-40 täissünt )+filter - seekord vahetasin ise
Siiamaani muid probleeme pole olnud, auto teenib hästi :)
Mõned pildid
[URL=http://s418.photobucket.com/user/andreisavo/media/Saab%209-3/DSC_01961.jpg.html][IMG]http://i418.photobucket.com/albums/pp262/andreisavo/Saab%209-3/DSC_01961.jpg[/IMG][/URL]
[URL=http://s418.photobucket.com/user/andreisavo/media/Saab%209-3/DSC_01581.jpg.html][IMG]http://i418.photobucket.com/albums/pp262/andreisavo/Saab%209-3/DSC_01581.jpg[/IMG][/URL]
[URL=http://s418.photobucket.com/user/andreisavo/media/Saab%209-3/DSC_01561.jpg.html][IMG]http://i418.photobucket.com/albums/pp262/andreisavo/Saab%209-3/DSC_01561.jpg[/IMG][/URL]
Sai siis ikkagi Märtsi lõpus Saabiantis käidud ja vahetati kolb ja mansetid uute vastu. Siiamaani kõik hea.
Tehtud tööd:
Nahahooldus - Vikingmotorsi hooldevahendiga
Vaha sai peale kantud - Presta
Mustad plastikosad sai musta spets möginaga ilusaks tehtud
Kapotiembleem sai kleepsu vastu vahetatud - TGB käest
Õli vahetatud (Mobil Super 3000 X1 5w-40 täissünt )+filter - seekord vahetasin ise
Siiamaani muid probleeme pole olnud, auto teenib hästi :)
Mõned pildid
[URL=http://s418.photobucket.com/user/andreisavo/media/Saab%209-3/DSC_01961.jpg.html][IMG]http://i418.photobucket.com/albums/pp262/andreisavo/Saab%209-3/DSC_01961.jpg[/IMG][/URL]
[URL=http://s418.photobucket.com/user/andreisavo/media/Saab%209-3/DSC_01581.jpg.html][IMG]http://i418.photobucket.com/albums/pp262/andreisavo/Saab%209-3/DSC_01581.jpg[/IMG][/URL]
[URL=http://s418.photobucket.com/user/andreisavo/media/Saab%209-3/DSC_01561.jpg.html][IMG]http://i418.photobucket.com/albums/pp262/andreisavo/Saab%209-3/DSC_01561.jpg[/IMG][/URL]
http://saabvin.com/YS3FF45S951020543
Tahaks mainida, et tegemist väga ilusa autoga! Ise vist üritan homme mustadele liistudele ettevaatlikult läheneda kuumapuhuriga või ka siis teine variant, mingi silikoonsprei laadne asi. Edu!
Tänud, ise olen ka sellele variandile mõelnud kuid pole piisavalt julgust olnud! Anna siis palun teada kuidas õnnestub!?
http://saabvin.com/YS3FF45S951020543
Nii ... Pühapäeval üks vanamees passatiga rihtis Saabi ära ... :gun: !!!
[URL=http://s418.photobucket.com/user/andreisavo/media/Saab%209-3/DSC_0116.jpg.html][IMG]http://i418.photobucket.com/albums/pp262/andreisavo/Saab%209-3/DSC_0116.jpg[/IMG][/URL]
Ja rool on järsku kuidagi imelikuks muutunud (vahepeal raske, siis poob natuke jne). Audaceris öeldi et roolisamba rist läbi. See saab siis varsti tehtud kui jupp rootsist kohale jõuab!
Ega muud nagu ei olegi vahepeal toimund kui sai nahahooldus tehtud, natuke jahutusvedelikku juurde valatud ja rehvirõhku kontrollitud. Kriuksumine ka nüüd avastatud ja tegelen selle likvideerimisega!
[URL=http://s418.photobucket.com/user/andreisavo/media/Saab%209-3/DSC_0116.jpg.html][IMG]http://i418.photobucket.com/albums/pp262/andreisavo/Saab%209-3/DSC_0116.jpg[/IMG][/URL]
Ja rool on järsku kuidagi imelikuks muutunud (vahepeal raske, siis poob natuke jne). Audaceris öeldi et roolisamba rist läbi. See saab siis varsti tehtud kui jupp rootsist kohale jõuab!
Ega muud nagu ei olegi vahepeal toimund kui sai nahahooldus tehtud, natuke jahutusvedelikku juurde valatud ja rehvirõhku kontrollitud. Kriuksumine ka nüüd avastatud ja tegelen selle likvideerimisega!
http://saabvin.com/YS3FF45S951020543
Tervist,
Auto käis siis värvimises ja nüüd on kõik korras. Asendusautoks anti Renault Megane ja siis kui sain Saabi kätte sain aru kui hea ja mugav ta ikka on Roolisamba rist sai ka vahetatud ja sellega asi lahenes.
Ega muud ei olegi, varsti plaanin osta uue aku (Varta) ja kunagi ka uued xenon pirnid, kuna hetkel tunduvad kuidagi jõuetud!
Auto käis siis värvimises ja nüüd on kõik korras. Asendusautoks anti Renault Megane ja siis kui sain Saabi kätte sain aru kui hea ja mugav ta ikka on Roolisamba rist sai ka vahetatud ja sellega asi lahenes.
Ega muud ei olegi, varsti plaanin osta uue aku (Varta) ja kunagi ka uued xenon pirnid, kuna hetkel tunduvad kuidagi jõuetud!
http://saabvin.com/YS3FF45S951020543
Pole ammu midagi kirjutanud.
Vahepeal saigi uus Varta aku peale pandud.
Sain lõpuks lahti ka kriuksumisest :head: kriuksus siis juhiistme turvavöö kinnituse kasseti liigend! Läks ikka tohutult aega et see koht üles leida. Natuke wd40 ja kõrvad puhkavad nüüd.
Kevadel sai alla pandud ka uued suverehvid. Valitud sai Hankook toodang.
Muidugi kevadel sai ka õli vahetatud ja istmetele nahahooldus tehtud.
Ja rohkem polegi midagi väga tehtud. Auto sõidab väga hästi ja ülimalt rahul Saab'i üle!
Ahjaa vasak esitiib roostetab samast kohast mis paar aastat tagasi! Esistange lisa ikka katki kinnitus kõrvadest. Auto läheb ka terve esiotsa värvimisse Juuli kuus. Värvitakse siis ninast kuni esiusteni (kaasa arvatud uksed ja peeglid)
Järgmine nädal on minek Audaceri kus vahetatakse kõik filtrid ära ja käigukasti õli!
Loodetavasti saab ka korrigeeritud juhipoolne ülemine liist, mis on jälle ette vajunud ja turvavöö mehhanism puhastatud!
Ja siis peaks hetkel nagu kõik olema. Eks üritan siia mingid pildid ka panna millalgi.
Unustasin veel lisada et ebayst sai tellitud uued Saabi märgid ette/taha ja samamoodi uus võtme korpus koos võtmega.
Vahepeal saigi uus Varta aku peale pandud.
Sain lõpuks lahti ka kriuksumisest :head: kriuksus siis juhiistme turvavöö kinnituse kasseti liigend! Läks ikka tohutult aega et see koht üles leida. Natuke wd40 ja kõrvad puhkavad nüüd.
Kevadel sai alla pandud ka uued suverehvid. Valitud sai Hankook toodang.
Muidugi kevadel sai ka õli vahetatud ja istmetele nahahooldus tehtud.
Ja rohkem polegi midagi väga tehtud. Auto sõidab väga hästi ja ülimalt rahul Saab'i üle!
Ahjaa vasak esitiib roostetab samast kohast mis paar aastat tagasi! Esistange lisa ikka katki kinnitus kõrvadest. Auto läheb ka terve esiotsa värvimisse Juuli kuus. Värvitakse siis ninast kuni esiusteni (kaasa arvatud uksed ja peeglid)
Järgmine nädal on minek Audaceri kus vahetatakse kõik filtrid ära ja käigukasti õli!
Loodetavasti saab ka korrigeeritud juhipoolne ülemine liist, mis on jälle ette vajunud ja turvavöö mehhanism puhastatud!
Ja siis peaks hetkel nagu kõik olema. Eks üritan siia mingid pildid ka panna millalgi.
Unustasin veel lisada et ebayst sai tellitud uued Saabi märgid ette/taha ja samamoodi uus võtme korpus koos võtmega.
http://saabvin.com/YS3FF45S951020543
Väga tore :cool:
Ja uus esiklaas tuleb varsti ka ette.
Ja ka üks suvine telefoniga tehtud pilt!
[URL=http://s418.photobucket.com/user/andreisavo/media/Saab%209-3/DC68A692-1FDA-4EE1-A0DF-F6A3FD759A34-288-00000013718855BD_zps222ddf51.jpg.html][IMG]http://i418.photobucket.com/albums/pp262/andreisavo/Saab%209-3/DC68A692-1FDA-4EE1-A0DF-F6A3FD759A34-288-00000013718855BD_zps222ddf51.jpg[/IMG][/URL]
Ja uus esiklaas tuleb varsti ka ette.
Ja ka üks suvine telefoniga tehtud pilt!
[URL=http://s418.photobucket.com/user/andreisavo/media/Saab%209-3/DC68A692-1FDA-4EE1-A0DF-F6A3FD759A34-288-00000013718855BD_zps222ddf51.jpg.html][IMG]http://i418.photobucket.com/albums/pp262/andreisavo/Saab%209-3/DC68A692-1FDA-4EE1-A0DF-F6A3FD759A34-288-00000013718855BD_zps222ddf51.jpg[/IMG][/URL]
http://saabvin.com/YS3FF45S951020543
Tehas teatavasti seda ette ei näe.
Tihti ei näe kasti valmistaja/tehas tihti ka seda, et see "eluaegse" õliga kast peaks kestma rohkem kui paarsada tuh. km. Ehk õli on eluagne, lihtsalt see kasti elu võib pisut vara läbi saada. Profülaktika mõttes kindlasti mõistlik tegevus, esimeste probleemide korral ilmselt asi juba vedeliku vahetusega ju ei piirdu.
Nii võid pool masinat ümber lasta vahetada...ehk kulub ära miskit Aga eks töökodasid ka ju vaja toita :eureka:
Sama loogika kehtib siis äkki mootoriõli vahetuse kohta kah? Paljud vahetavad seda ilma, et autol miskit viga oleks ja teinekord isegi tihemini kui tehas ette näeb...
Aga ok, ärgem risustagem teise mehe teemat.