Ei tea kas see just tuuningu alla läheb aga kas ma oma autole xenoneid panna võin?
Mõtlen lihtsalt pirnid sisse. Esitule pesurid on olemas. Kas on vaja ka nivoo regulaatorit?
kas võin panna xenonid?
-
- Postitusi: 385
- Liitunud: R Sept 17, 2010 21:43
- Asukoht: Tartu
- Auto: 2 x Saab 9-5 1.9
- Kontakt:
Et siis poodides müüdav KIT on siis kellele mõeldud :gun:. Eelmisel autol oli ka miski kit peal ja sõitsin jumala rahulikult, mitte kellelgi polnud probleemi. Oli pandud juba eelmisel omanikul.
Saan aru vist et kõige suurem takistus või oht ongi see nivoo regull. Aga noh nagu mainin siis 2 aastat sõidetud ja kedagi ei pimestanud :)
Saan aru vist et kõige suurem takistus või oht ongi see nivoo regull. Aga noh nagu mainin siis 2 aastat sõidetud ja kedagi ei pimestanud :)
iphonede ja ipadide remont
-
- Säärane Mulk
- Postitusi: 2280
- Liitunud: T Mär 30, 2004 10:57
- Asukoht: Mulkland
- Auto: päris mitu...
Aga mina ei saa aru, et politsei neid maha ei võta. Krt, ostke omale parem uued reflektorid või terved lambid, pirnid sinna sisse, siis on vähemalt vähem tõenäoline, et vastutulevat ei pimestata. See kuramuse siniste lampide ja naitpreikarite kasutamine tuleks üleüldse ära keelata. Nende valgusvihud on ikka nii paigast ära. eks see tuleneb tihtilugu ka sellest, et selliseid topivad ette just need inimesed, kellede esituled juba prügimäele viimist ka enam ei kannata ja siis soovitakse veel viimane võtta. Ju ta nii vist on.
vabandan teemavälise mölina pärast - ei saa mitte vaiki olla.
vabandan teemavälise mölina pärast - ei saa mitte vaiki olla.
-
- Postitusi: 283
- Liitunud: R Dets 22, 2006 16:59
- Asukoht: Rakvere
- Auto: Saab 9000; Saab 9-3ss; Subaru Impreza; Moskvits 2140SL
- Kontakt:
Xenonite puhul on kõige tähtsam ikka et reflektor ja tuleklaas (DC või DR tähistus) vastaks xenonite nõuetele.
Mitte mingid pesurid ja regulaatorid. Need on tähtsad aga mitte peamised asjad vanadel autodel. See tähendab autosid alla 2000 aasta.
Mitte mingid pesurid ja regulaatorid. Need on tähtsad aga mitte peamised asjad vanadel autodel. See tähendab autosid alla 2000 aasta.
Andestage minu harimatust, aga, kui ma tajun nähtavalt, et minu Anni esimesed laternad ei valgusta maanteed piisavalt... ometigi on reflektorid ja klaasid täiesti aktsepteeritavad... kas ma pean siis minema silmaarstile või et mida nendes Night Breakerites halba om? :red:
EDIT: Ei pidanud ma silmas ksenoone vaid miskeid paremaid pirne
EDIT: Ei pidanud ma silmas ksenoone vaid miskeid paremaid pirne
No tegelikkuses on tuled päris paljudel paigast ära.Tihtipeale näitab üks tuli vastu maad (Kõrguse regulaatori hoob lahti-selline asi endal korra olnud).Pannakse pirn sisse vägisi-mitte oma kohale, vaid hoopis näiteks 90 kraadise nurga all-ka puuladvad saavad hästi valgustatud!!Siis veel need kuratteab kust ostetud pirnid rohe-punaka valgusega (omanik arvab, et cool niimoodi-paraku need ei valgusta midagi).Isegi peale pirni vahetust peaks ikka kontrollima,kas vihk on paigas!
Aga xenonpirnid peaks minema nendesse tuledesse, millesse nad on mõeldud, mitte halogeeni jaoks mõeldud tuledesse.Tehasest tulevatel masinatel xenoniga on üldjuhul tulede täppisreguleerimine võimalik läbi arvuti just seetõttu,et juht neid p*** suunas ise ei keeraks !!!
Ei saanud kah vaiki olla :D
Aga xenonpirnid peaks minema nendesse tuledesse, millesse nad on mõeldud, mitte halogeeni jaoks mõeldud tuledesse.Tehasest tulevatel masinatel xenoniga on üldjuhul tulede täppisreguleerimine võimalik läbi arvuti just seetõttu,et juht neid p*** suunas ise ei keeraks !!!
Ei saanud kah vaiki olla :D