Õlituli ei kustu enam

Tonnised ja nende mured
Vasta
Yeah
Postitusi: 4
Liitunud: E Nov 01, 2004 12:49
Asukoht:
Auto:

#1

Peale õlivahetust ei kao armatuuris õlituli ära ja mootor hakkas ka klõbisema..ei julgegi enam käivitada. Küsikski teadjamate käest nõu ja abi.
Kasutaja avatar
Cyber
Täiesti Mõttetu Mölaööbik
Postitusi: 14417
Liitunud: K Mär 03, 2004 9:25
Asukoht: Tallinn
Auto: 9000 '96, V70 '03
Kontakt:

#2

Kes vahetas?? Ise?? Või mõni õlivahetuskoda? Äkki ei keeranud filtrit korralikult peale?
Kui mingi vahetaja tegi siis võid neid süüdistada kah...;) Samas oleks see juba seal pidanud välja tulema.

PS parandasin pisut pealkirja arusaadavamaks...
[Kaarel]: Ka pealtnäha süütu vikatiga memm kuskil tee ääres võib olla Aero omanik...
Pilt
Yeah
Postitusi: 4
Liitunud: E Nov 01, 2004 12:49
Asukoht:
Auto:

#3

Ise vahetasin.. ennemgi ise vahetanud
Õlifilter oli ilusti kinni, kuid nyyd kontrollimise käigus oli see täitsa kuiv..tundub et õlipump on omadega õhtal..:( (huvitav palju selle remont võiks kokku minna?)
Kasutaja avatar
ivomets
Vanasaabikala
Postitusi: 7661
Liitunud: N Apr 22, 2004 18:39
Asukoht: Suvepealinn
Auto: Saab 96 , Saaburu, Subaru

#4

oi plääd!

äkki filtri klapp kinni kuivanud ja ei lase õli läbi??

provi veel vana viltriga. a pöördesse motot ä lase!!!!!!
KUI AUTO ON KATGI TOO OMA AUTO IVOMETSA SOJA GARAZI 8-) 8-) 8-) Keevitan, värvin, keeran mutreid kinni ja lahti.
sigaelmar
Postitusi: 1028
Liitunud: P Okt 31, 2004 23:42
Asukoht:
Auto:

#5

kontrolli jah enne vana filtriga, on ennegi juhuseid olnud!
tarmiit
Saabiklubi liige
Postitusi: 394
Liitunud: K Juul 28, 2004 23:45
Asukoht:
Auto:

#6

Alati olen peale värske õli ja uue filtri paigaldamist eemaldanud kõrgepinge juhtme,siis starteriga modrat seniks ringi ajanud,kui õlituli kustub. Juhe tagasi külge ja käima. Modra kohe laulab käes,aga huvitav teada,mida siis kui pole süütepooli ja jagajat? Ons võimalik lihtsalt kedrata nii,et kohe pöördesse ei lähe?
Puidust toodete valmistamine eritellimisel: http://www.isoptera.ee/
Kasutaja avatar
Cyber
Täiesti Mõttetu Mölaööbik
Postitusi: 14417
Liitunud: K Mär 03, 2004 9:25
Asukoht: Tallinn
Auto: 9000 '96, V70 '03
Kontakt:

#7

Vahel kallatakse ka uus filter enne paikakeeramist õli täis. Eks ta oleneb pisut filtri asendist, kas saab seda teha ilma, et pärast poolt mootoriruumi täis tilgutaks.
[Kaarel]: Ka pealtnäha süütu vikatiga memm kuskil tee ääres võib olla Aero omanik...
Pilt
qdwin
Jaan Tatikas
Postitusi: 2342
Liitunud: T Sept 28, 2004 19:42
Asukoht: Tallinn ja Elva
Auto: 9-5 Aero
Kui naine või Hemi on lahked siis Klassik ja tonnine või veel mõni Aero

#8

Üks huvitav koht on veel - õli rõhu reduktsiooniklapp.
Isegi kui õli on nende paljude aastate vältel korralikult vahetatud, ikka kipub vana saast tahkuma. Minu omal jäi see saadana klapp alumisse asendisse kinni, tulemuseks ole pidev maksimumsurve (vist oma 3x kõrgem lubatust), järgi andis nagu ikka kõige nõrgem lüli ahelas, vastremonditud turbo õlirõngad.
Teine võimalus on et klapp jääb ülemisse asendisse kinni. Siis ei jõua vaatamata õlipumba ponnistustele ka mitte midagi mootorisse. Klapp on tehtud alumiiniumist aga õnneks on pind anodeeritud. See vist päästabki need šveitsi/saksa üliharvade õlivahetustega mootorid kiirest surmast. Pikapeale tekkiv pigikiht on kahjuks küll nii tugev et suudab klapi pinna väga jäledalt ära kratsida.
Korpuse pind peab olema samuti puhas. Nii korpuse kui kolvi puhastamiseks sobib kõige paremini karukeel ja määrdeks tavaline õli. See kooslus saab pigist väga mõnusasti jagu. Jagu ei saa aga liivapaber, ilmselt muidugi saaks aga klapp asub väga haiges kohas otse alusraami taga. Ruumi on ainult veidi-veidi.
Kinnikiilunud klapi saab välja tõmmata poole võrra lühemaks lõigatud keermepulgaga (M10 või oli hoopis M12).
part
Küülikuaretaja
Postitusi: 856
Liitunud: N Veebr 26, 2004 16:07
Asukoht:
Auto:

#9

eks ta vast klapp ole, kas pumba v filtri oma, mis muud. proovi nt esialgu vana filtriga, keera küünlad kah välja siis akul lõbusam motot kränkida. noja kui siis ka ei kustu , on vist vaja minna pumbaklapi manu?
suur
Postitusi: 3925
Liitunud: T Mär 01, 2005 12:42
Asukoht:
Auto:

#10

Algselt postitas: part
keera küünlad kah välja siis akul lõbusam motot kränkida. noja kui siis ka ei kustu , on vist vaja minna pumbaklapi manu?

Mida teeb tonnise aju kui ilma küünaldeta starterit anda? Nii huvi pärast uurin.
iisak
Postitusi: 6279
Liitunud: L Sept 11, 2004 21:37
Asukoht:
Auto:

#11

mitte midagi ei tee,kassett peab kindlasti lahti ühendatud olema.
Anything less than 1 BAR (14.7psi) is not boost. It's a vacuum leak...
suur
Postitusi: 3925
Liitunud: T Mär 01, 2005 12:42
Asukoht:
Auto:

#12

Algselt postitas: iisak
mitte midagi ei tee,kassett peab kindlasti lahti ühendatud olema.

Vot vot. Sinna tahtsingi jõuda. Arvasin (ei teadnud), et kassetiga võib mingi kamm tekkida.
part
Küülikuaretaja
Postitusi: 856
Liitunud: N Veebr 26, 2004 16:07
Asukoht:
Auto:

#13

õige küll, ei tulnudki selle peale et on potensiaalne ajukahjustuse oht . tonn on ju juba kõrgem klass jah - "fly by wire" ;)
Trionic
Saabiguru
Postitusi: 7139
Liitunud: N Veebr 26, 2004 20:37
Asukoht:
Auto:

#14

Isegi kui pump on peetis,ei tohiks pikalt käiata,kassett ei kannata,kui põlemist ei toimu
Vasta