SAAB 9-5 Troll R 2.3T, 1999, Factor

Factor
Postitusi: 704
Liitunud: N Okt 14, 2004 11:59
Asukoht:
Auto:

#101

K Sept 14, 2011 11:13

Ma olen nagu aru saanud, et see rohkem nagu pleki moodi materjal seal. Ju siis piisavalt paks, et sinna sisse kannatab keeret teha. Või kuidas? Ja siis see liigend seal sees ei ole , nagu ma aru saan, piisavalt ligidal, et kogemata seda võib vigastada?


Materjal paksus seal on jah niisugune 1,5mm äkki, igatahes keeret keerata saab lahedalt ja munakas on umbes 5-6mm kaugusel, seega kõige tavalisema keermepulgaga saab kenasti kakkama.
Vabandage neiu, mis kell on.... mul seisab
Factor
Postitusi: 704
Liitunud: N Okt 14, 2004 11:59
Asukoht:
Auto:

#102

R Sept 23, 2011 11:27

Vahepeal tehtust.

Läinud nv.-l kostus pidurdades kahinat, otsa olid saanud tagumised piduriklotsid.
Seega sai hangitud kiirelt uued ja vahetatud, ühelt poolt oli ka kadunud nn. kolinaplekk, tõenäoliselt äramädanenud ja ära kukkunud. Sai ka need koos klotsi tiftidega (üks komplekt) tellitud aga on veel omale kohale paigaldamatta.

Kiikasin ka esimesi pidureid ja nägain, et kundepool välimine klots väga kulunud aga sisemisel katet küll ja veel.
Täpsemal vaatlusel nägin, et sisemistel kolbide si*a katted kuidagi irvakil, kas siis kolvid kinni?'
Egas midagi aega oli, tahtmist oli, vajadus ka, võtmed kätte ja autoalla, eesmärgiga, sadulad maha, pulkadeks, puhastada kolvid, need liikuma panna ja ära määrida.
Lammutamisel selgus, et sisemine klots ise on oma pesas täiesti kinni, imelik kuna juhtpinnad kenasti määritud ja siledad aga klots kinni.
Kangutasin klotsi välja ja keerasin juhtpinnad sadulaküljest lahti. Juhtpindadeks on seal roostevabast plekist raamid. Selgus et sadul ise pleki alt niipalju seenetab, et oli juhtpinna pleki üles surunud ja sellepärast ka klots kinni.

Kangutasin veel ka välja kõik kolvid, milledest kaks, millel olid si*a katted irvakil ei olnudki kinni seenetanud. Kolvid väljas avastasin et need on vist tefloniga kaetud, see vast ka põhjus, miks nad väga hästi liikusid ja isegi ilma si*a kateteta seenetama läinud ei olenud.
Puhastasin kolvid, si*a katted, määrisin need määrdega kokku ja uuesti üheks komplektiks kokku. Kahel si*a kattel avastasin paar nõelajämedust auku, ei tea kust need sinna tulla said, kuna uusi ei olnud ja eelnevalt ka mõõte ei teadnud, siis läksid ikka veel vanad külge.
Samas päris kindlat põhjust ma ei leidnudki, miks osad katted sadulaküljest lahti olid, võibolla on välimine si*a katte serv nn. ära surnud ja ei taha enam hästi pesas seista. Tagasi pannes just need, mis irvakil olid läksid ka suhteliselt lobedalt tagasi.
Nüüd mõõdetud ja koodid maha kirjutatud, ning otsin uusi.

Seenetanud sadula pindadega ei osanud muud teha kui lükkasin suurema seene terasharjaga maha ja enne plekkide peale panemist lasin lihtsalt wd40-ga üle, räägivad et see pidi ka mingi õrna kihi peale jätma. Eks hiljem vaatab, mis saab kui selgus mis oleks kõige õigem teha.
Uuesti värvimine oleks vast kõige mõistlikum ja ainuõige lahendus aga see eeldab juba sadulate kuulpritsi saatmist, tekkis ka küsimus, kuidas selliseljuhul katta kinni kolbide avad ja si*ta kattete pesad? Värv peaks olema kuumakindel, kas pulbervärvimine vms?

Vahetatud sai ka pidurivedelik, uueks vedelikuks sai täissünteetiline.

Mõni pilt ka:


Irvakil si*a katted


Kolb ja si*a katted


Sadul




Lisatud failid
Vabandage neiu, mis kell on.... mul seisab
Kasutaja avatar
ivomets
Vanasaabikala
Postitusi: 7617
Liitunud: N Apr 22, 2004 18:39
Asukoht: Suvepealinn
Auto: Saab 96 , Saaburu, Subaru

#103

R Sept 23, 2011 11:34

wd-40 on jama, see ei õlita.
kui ei usus, siis proovi keerata keeret ja lase seda peale.
wd-40 asemel parem kasutada vasemääret, või musta montaazimääret.
KUI AUTO ON KATGI TOO OMA AUTO IVOMETSA SOJA GARAZI 8-) 8-) 8-) Keevitan, värvin, keeran mutreid kinni ja lahti.
Factor
Postitusi: 704
Liitunud: N Okt 14, 2004 11:59
Asukoht:
Auto:

#104

R Sept 23, 2011 11:47

wd-40 on jama, see ei õlita.
kui ei usus, siis proovi keerata keeret ja lase seda peale.
wd-40 asemel parem kasutada vasemääret, või musta montaazimääret.

Klotsi juhtpindadele (roostevaba plekkide ja klotsi vahele) ja poltidele panen ikka alati vaskmääret. WD40 lasin pindadele, mis ma seenest harjaga puhtamaks nühkisin, lootes, et jätab mingi õhku pidava kihi peale.
Vaskmääre ei mõju alumiiniumpindadele hästi ajab pigem rohkem seenetama.
Vabandage neiu, mis kell on.... mul seisab
Factor
Postitusi: 704
Liitunud: N Okt 14, 2004 11:59
Asukoht:
Auto:

#105

R Nov 18, 2011 10:57

Auto sai omale uue aku, valituks osutus 77Ah 780A käivitusvooluga Bosch S5.
Lisaks on alanud ka pampri lappimis tööd....
Vabandage neiu, mis kell on.... mul seisab
Factor
Postitusi: 704
Liitunud: N Okt 14, 2004 11:59
Asukoht:
Auto:

#106

R Nov 25, 2011 11:36

Vahepeal tehtust:
bumpri lappimine osutus suuremaks kui esialgu oodata oli. Esialgu nähtav katki olev osa oli suhteliselt väike aga pahtlit ja värvi maha käiates selgus, et riide ja vaigu kihid katkise äär osas olid omavahel lahti löönud ja seega tuli lõigata ära tükk kuni lahtiste kihtide lõpuni. Kulus 1,5 kg vaiku ja ca~0,6 m2 klaasmatti.
Lisaks sai tekitatud sisenurkadesse (logari ja bumri ühendus koht) väikesed nn. tiivad, et bumper korralikult logarikülge kinnituks (või vastupidi), eelnevalt oli sinna needitud tükk kanistri plastist. Ka sellest ei ole pilti.

Pilte eeltööst ja vaiguga mätsimisest ei ole kuna kaamerat ei olnud käepärast.
Siin allolevatel piltidel on juba pahteldamise faas see roheline on klaasfiiber pahtel.
Hiljem sai ka peale peenpahtel.
Kuna lappimiseks lähevad ka külje laiendid ja tagumised spoilerid, siis värvida on need plaan ühe korraga. Seepärast sai niikauaks pahteldatud osa kaetud suvalise aerosooliga, et pahtel niiskust sisse ei imaks.
Ennevärvimist lihvmasinaga üle, muud kivitäkked pahtlit täis ja siis lihvkrunt selga.

EDIT: silma riivavad udutule ümbrised on ka plaan teha vaigust ja klaasmatist uued, pildil nähaolevaid ei ole mõtet värvida, kuna needki on seal vist kanistri plastist, mis on silikoni põhjal vms. ja seal lihtsalt ei püsi värv peal. Kuid need kõige viimased asjad, vaatab kuidas jõuab. Tahaks ikka lumetulekuks saha lükkama saada! :P


To. Kasutaja TROLL, ka esivõre/võrk saab uue värvi ;)
Krundiks katsuks kasutada võrgule alla happekrunti, ehk püsib siis värv paremini peal.




Lisaks on kundepoolt puudu niisugune stange kinnitus klamber, ei teagi kas pole olnudki kunagi või on litsalt ärakadunud.
Kel pakkuda antku märku!


Lisatud failid
Vabandage neiu, mis kell on.... mul seisab
Factor
Postitusi: 704
Liitunud: N Okt 14, 2004 11:59
Asukoht:
Auto:

#107

T Jaan 17, 2012 12:27

On möödunud palju aega... ka üht-teist on tehtud saanud.
Mootorist:
Mootoris sai vahetatud õli, salongi-ja õhufilter.
Lisaks võtsin ette õlivõtturi sõela puhastuse. Kahjuks ei näinud mootor seest ka kõige parem välja, sõela eest võis nagu ikka natuke sodi tükke leida aga umbesolekust oli asi õnneks kaugel.
Põhja eemaldades avastasin, et üks poltidest, mis kinnitub just mootori otsakaane, või kuidas keegi seda nimetab, külge oli juskui lahti. Kui polt näpuvahel oli avastasin, et poldi keermevahel on kaane keermehari, seega otsakaane sees keere maas.
Tagasi ma selle poldi keerasin, kuna samamoodi õrnalt ta kuidagi sinna hoidma jäi ja karteripõhi ei leki.
Aga järgmisel korral katsuks seda remontida, kas selle otsakaane paksus on piisav, et sinna jämedam auk puurida ja uus 10mm keere keerata?





Lisatud failid
Vabandage neiu, mis kell on.... mul seisab
Factor
Postitusi: 704
Liitunud: N Okt 14, 2004 11:59
Asukoht:
Auto:

#108

T Jaan 17, 2012 12:35

Kere töödest:
"Jämeda" eeltöö lõpetasin tegelikult juba vana aastasees kuid kuna vaba aega napib, siis "peenema" eeltöö ja värvimiseni jõudsin alles läinud nädalavahetusel.
Sedagi sellesmõttes poolikult, et värvitud sai ainult stange, küljelaiendid ja selle saba osad said selga ainult krundi.

Selle üheks põhjuseks on ajapuudus, kuna stange eeltöö tegemine on ikka üks roppu moodi suur töö, palju nurki ja seega palju-palju käsitööd, mis võttab üüratu aja.

Teiseks põhjuseks on aga tõsiasi, et kõige rohkem lõhkuda said küljelaiendid just talvel, kus tekivad tihti teele rööpad, ja kinnitallatud lumi muudab kohati augud põhjatuks. Otsustasin, et värvin küljelaiendid siis kui mul jälle eeltöö tegemiseks aega peaks tekkima ja värvijamehel ka vaba hetk. Külge lähevad aga alles kevadel-suve hakul.

Lisaks on plaanis suvel ka muid värvi ja kere töid teostada, nagu pagasiruumi luugi serv "mullitab", kapotil palju kivitäkkeid, seest küljest mastiksi alt liite koht roostetab, tagavararatta pesa põhjas paar roosteauku (tüüpiliselt nende kummilutude kõrvalt on tüma) jne...

EDIT: Pilte vaadates, tuleb vist ka uus ja korralikum numbrialus vaadata kusklit.



Lisatud failid
Vabandage neiu, mis kell on.... mul seisab
Trionic
Saabiguru
Postitusi: 7135
Liitunud: N Veebr 26, 2004 20:37
Asukoht:
Auto:

#109

T Jaan 17, 2012 13:50

Tsitaat:
"Tagasi ma selle poldi keerasin, kuna samamoodi õrnalt ta kuidagi sinna hoidma jäi ja karteripõhi ei leki.
Aga järgmisel korral katsuks seda remontida, kas selle otsakaane paksus on piisav, et sinna jämedam auk puurida ja uus 10mm keere keerata?!

Jälle ajad hullu juttu:wall: . Kes siis tänapäeval mingeid auke suuremaks puurib ja kõik ära rikub sellega?
Selleks ju ongi kõiksugused Re-coil-V-coil etc. keermetaastamise vedrud välja mõeldud,et selliseid keermeid korda teha.
Factor
Postitusi: 704
Liitunud: N Okt 14, 2004 11:59
Asukoht:
Auto:

#110

T Jaan 17, 2012 15:34

Tsitaat:
"Tagasi ma selle poldi keerasin, kuna samamoodi õrnalt ta kuidagi sinna hoidma jäi ja karteripõhi ei leki.
Aga järgmisel korral katsuks seda remontida, kas selle otsakaane paksus on piisav, et sinna jämedam auk puurida ja uus 10mm keere keerata?!

Jälle ajad hullu juttu:wall: . Kes siis tänapäeval mingeid auke suuremaks puurib ja kõik ära rikub sellega?
Selleks ju ongi kõiksugused Re-coil-V-coil etc. keermetaastamise vedrud välja mõeldud,et selliseid keermeid korda teha.


Taas targem... teen siis tutvust nende Re-coli-V-coil keermestamise vedrudega.
Tänud!
Vabandage neiu, mis kell on.... mul seisab
Cyber
Täiesti Mõttetu Mölaööbik
Postitusi: 14292
Liitunud: K Mär 03, 2004 9:25
Asukoht: Tallinn
Auto: 9000 '96, V70 '03
Kontakt:

#111

T Jaan 17, 2012 15:53

http://www.afsrecoil.net/ miskit sellist. A eks spetsid tea, kes ja mis nime all neid siin riigis müüb.
[Kaarel]: Ka pealtnäha süütu vikatiga memm kuskil tee ääres võib olla Aero omanik...
Pilt
Factor
Postitusi: 704
Liitunud: N Okt 14, 2004 11:59
Asukoht:
Auto:

#112

T Jaan 17, 2012 17:46

http://www.afsrecoil.net/ miskit sellist. A eks spetsid tea, kes ja mis nime all neid siin riigis müüb.

Esimese telefoni kõnele teadjamatele meestele sain infot, et neid müüb Eestis näit. United Tools ja ka Pärnus olemas üks pood, kes nende kaupa müüb. Poe nime ei ta aga sain vähemalt aru, millist poodi mõeldakse. Pidid seal tegema asja "puust ja punaselt ette" ja ka kõik vajalik ka kohapeal olemas.

EDIT:
Poe nimeks Pärnus on CEDO Ja neil on siis need Re-coil nimetusega, samas netist otsides leidsin ka, et lausa oomipood müüb Farnelli kataloogist samu asju aga sedakorda V-coil nimetuse all.
Vabandage neiu, mis kell on.... mul seisab
Factor
Postitusi: 704
Liitunud: N Okt 14, 2004 11:59
Asukoht:
Auto:

#113

R Jaan 20, 2012 14:48

Endiselt tarvis eelpool postis kirjeldatud ja näidatud stange kinnitus klambrit!
Vabandage neiu, mis kell on.... mul seisab
Factor
Postitusi: 704
Liitunud: N Okt 14, 2004 11:59
Asukoht:
Auto:

#114

L Veebr 11, 2012 20:13

Ahju purunenud osad:




Piseim tükk on pärit kunde poolt, ülejäänud juhi poolt





Ahju vaade juhi poolt

Lisatud failid
Vabandage neiu, mis kell on.... mul seisab
Trionic
Saabiguru
Postitusi: 7135
Liitunud: N Veebr 26, 2004 20:37
Asukoht:
Auto:

#115

P Veebr 12, 2012 12:53

Kahjuks tuleb nende pulkade asendamiseks "ahi" tervenisti autost eemaldada ja algosadeks võtta.
Factor
Postitusi: 704
Liitunud: N Okt 14, 2004 11:59
Asukoht:
Auto:

#116

N Mär 22, 2012 17:10

Kas on originaalis 9-5 olemas lüliti armatuuris esimeste parkimisandurite sisselülitamiseks?
Vabandage neiu, mis kell on.... mul seisab
Jupats
T7 sekspert
Postitusi: 2714
Liitunud: K Sept 29, 2004 16:43
Asukoht: Tallinn
Auto: 9-5 Aero-R

#117

R Mär 23, 2012 8:27

Oled sa kindel, et 9-5-l on ültse esimesi parkimisandureid kunagi olnud? :) Vähemalt minu kõrvust on see mööda läinud...
Trionic
Saabiguru
Postitusi: 7135
Liitunud: N Veebr 26, 2004 20:37
Asukoht:
Auto:

#118

R Mär 23, 2012 9:09

Pole kunagi olnud OG 9-5`l.
Factor
Postitusi: 704
Liitunud: N Okt 14, 2004 11:59
Asukoht:
Auto:

#119

R Mär 23, 2012 10:19

Selge, siis tuleb leida mõni "Blank" nupp ilma kirjatetta, mida vist ei leia või kasutada näit udutulede lülitit.
Vabandage neiu, mis kell on.... mul seisab
Factor
Postitusi: 704
Liitunud: N Okt 14, 2004 11:59
Asukoht:
Auto:

#120

N Aug 02, 2012 10:17

Kahjuks tuleb nende pulkade asendamiseks "ahi" tervenisti autost eemaldada ja algosadeks võtta.

Ja eile õhtupoolikul see algas....:headbang:
Sai siis niikaugele, et ahi maas, mõneajapärast alustan siis ahju osandamist.


Päris lage ikka



EDIT:
Lisaks üllatas mind ka vett täis imenud põrandamatt vms. ühesõnaga see paks matt, mis on polstri all. :gun:
Mis moodi selle kuivaks saab, siin mõni kohalik mees juba rääkis, et ei aita seal päike ega tuul, kui ta kunagi oma datsuni matti, mis olevat samast materjalist olnud, kuivatada üritas.:poke:

Lisatud failid
Vabandage neiu, mis kell on.... mul seisab
Factor
Postitusi: 704
Liitunud: N Okt 14, 2004 11:59
Asukoht:
Auto:

#121

E Aug 06, 2012 16:06

Niisiis, masin sai täielikult kokku laupäeva õhtul.

Esmalt leidsin üles ka põhjuse, miks oli eelpoolnimetatud matt vett täis, põhjuseks olid umbes katuseluugi esimesed äravoolutorud. Krt. alles eelmisel aastal katkusin lahti ja puhastasin, aga juu siis sinna allaotsa koguneb selle külje karbisisse piisavalt paska, et taas ummistuda.
Seekord kiskusin laepolstri lahti, eemaldasin vooliku katuseluugi vanniküljest ja lasin suruõhuga puhtaks.
Nüüdsest siis plaan, et aegajalt (paar korda aastas) need juba suruõhuga läbipuhuda. Et igakord ei peaks laepolstrit lahti katkuma, hirmus, et äkki võib vooliku lahti lüüa vanniküljest, siis lisasin väikesed voolikuklambrid.





Siin ka ilustreeriv pilt osandatud ahju probleemsest osast ja teine juba koos uute võllidega, mis sai soetatud Audacerist ja on Eestis toodetud. Sinine võll (ehk kundepoolne) on küll terve, aga sai vahetatud juba ennetavalt, kuna töö maht oleks taas jube suur ei viitsinud selle purunemist ootama jääda.
Võlli pöörde käigu (ei tule pähe kuidas võiks paremini selle kohta öelda, noh need rohelised) piirajad panin ka mõlemad uued (ehki üks neist oli veel terve) ja sedakorda said juba alumiiniumist.



Kuna auto juba laiali oli, ning esimesed põhjapolstrid ka väljas, sai needki korralikult puhtaks pestud. Imekombel läksid päris puhtaks. Seejärel vaatasin, et tagumine polster jääb ikka kole teist tooni ja lammutamist ei ole ka enam palju (võrreldes armatuuri lammutamisega), sai ka tagant kõik välja visatud ja matt puhtaks pestud.



Kui polstrid väljas avastasin, et külgedelt põhi on pisut kummis ja bituumenmatt on pragunenud. Asi tundus kahtlane, urgitsesin pisut seda mastiksit lahti ja vastuvaatas mulle sealt sulaselge rooste. Kõige hullemad kohad olid aga mingite plastpunnide ümbrused. Millepärast on autol põhjas augud, mis on plastpunnidega suletud, ei tea, kui keegi teab andku siiagi märku, lihtsalt huuvitav...
Egas midagi, lõin põhja sirgeks, relakale traathari otsa, roostest puhtaks. Peale sai kantud 3 kihti rooste suretit, kui see kuivanud läks parajalt paks kiht põhja bituumen mastiksit ja mastiksi sisse siis uputasin taas punnid.

Kui auto oli juba koos võtsin ette juhiukse, kus klaas loksus ja vahel viltu üles sõitis. Eelnevalt olin juba leidnud liimi krundi ja klaasiliimi, et juu see klaas tõstukiküljest lahti on. Aga purunenud oli hoopis tõstuki rullik. Sõbral jäi liim alles ja mina sain täna Importautost uued rullikud, võtsin juba mõlemad uued, egas see teinegi seal vaevalt kaua vastupeab, siis on üks lammutamine.

Veel on vaja täita kliima, mis juhtub homme või ülehomme ja turvapadja tuli kustutada.

EDIT: ahjaa lisaks sai ka võimendi remote kaabel kenasti teistega punti pandud ja esimeste parkimisandurite display paika ja selle kaabel läbi tulemüüri veetud, muidugi ka lülititarvis kaabel.
Ka kõik plastikosad viimse kui detailini said kõvasti lappi näha ja kõik istmed korralikult nahakreemi selga.



Lisatud failid
Vabandage neiu, mis kell on.... mul seisab
Factor
Postitusi: 704
Liitunud: N Okt 14, 2004 11:59
Asukoht:
Auto:

#122

L Aug 03, 2013 10:57

Pole siis ammu midagi kirjutanud, aga siiski käed rüpes istunud ei ole! Kogu mu puhkus on veedetud Trolliga, enamjaolt tema pagassis.
Pagass oli mäda, mis mäda, teekate igajuhul paistis. Kuna ülejäänud kere on üsna heas seisus, siis hakkasin ka uurima, millest pagassiga ikka nii hullusti läinud on. Selgus, et aastaid on pisitasa vett sisse immitsenud, seda poritiiva ja kere liitekohtadest, kus praegugi esmapilgul kena plekimastiks, mis tegelikult pisut vett läbi laseb.



Ratta vann sai täielikult välja vahetatud ja uuel vannil punniaugud juba ettemõeldes kinnikeevitatud.



Külgedel olid suured augud, mis poolraamini väljavahetatud sai ja niipalju kui võimalik topeltplekid kaotatud, kuna seal see kõigesuurem roosteuss pesitses.


Lisaks ilmnes sama ka porikoobaste ja kere liitekohtades, kus esialgu palju näha polnudki, kuid topeltplekki lahtilõigates suur roosteuss vastu vaatas.


Aga õnneks ei pdianud ma seda kõike päris üksi tegema, vaid mul oli ka abiline.

Praeguseks on tegemised sealmaal, et Troll on ilma "alasti" (uksed, stanged, luugid, kapotid jms.) on eraldatud, käib kerge pahteldamine ja lihvimine, mõnes kohas pisike roostetõrje, ning peaks saama üleni uue kauni värvikihi. Seda PPG heade värvidega.

Veel sai Troll omale uue throttle body,

Vana vs. uus


kuna sai uuema mudeli oma, tuli karterituulutusele väike vahepuks treida ja ava keermestada.


Valmis!

Lisatud failid
Vabandage neiu, mis kell on.... mul seisab
Factor
Postitusi: 704
Liitunud: N Okt 14, 2004 11:59
Asukoht:
Auto:

#123

E Dets 02, 2013 17:27

Vahepeal on palju vett merre voolanud ja nagu meil kõigil alati aega napib ja päris "ülejala teha ei taha", siis ka Troll pidi vahepeal pikalt oma järge ootama, nüüd vabadel hetkedel siiski midagi on liikunud.

Tänaseks on saanud värvitud uksed, pagasiruumi luuk ja kapott. Kapotiga läks küll pisut nihu, kuna poole lakkimise pealt kuumenes üles Ventilatsiooni süsteemi kaitse, mis oli parameetritelt valitud liiga piiripeale ja seega lülitus vent välja (tänaseks on kaitse loomulikult vahetatud). Aga vaatab, mis peale lõplikku poleerimist välja tuleb, vajadusel värvib kapoti uuesti.
Hetkel on tegemisel kere.

Kuna juba suur värvimistöö ettevõetud sai siis otsustasin ma ka vahetada esiklaasi, mille vahetust ma juba 4-aastat edasilükanud olen, kuna pragusid ei olnud aga vastu päikest sõitta siiski üli kehv. Ees oli Saint-Gobaini klaas aga uueks klaasiks valisin Pilkingtoni oma, kuna sain pisut soodsama hinnaga ning kvaliteet pidi olema sama.

Kuna teada olevalt ei olnud ees enam ammu tehase päritolu klaas, siis nagu arvatud, peale klaasi eemaldust ilmnesid aknaserval ka mõned roostesed kohad. Need tekivad, siis kui vana klaasi eemaldades nuga värvi kahjustab, mis on muidugi paratamatus. Nüüd aga said need roostes kohad puhtaks ja enne uue klaasi paigaldust ka uuesti värviga katud.

Mõned pildid, et igav lugeda ei oleks. ;)



Pagasi luuk on must kuna kontrolltahmaga kaetud



Lisatud failid
Vabandage neiu, mis kell on.... mul seisab
NO FEAR
Säärane Mulk
Postitusi: 2277
Liitunud: T Mär 30, 2004 10:57
Asukoht: Mulkland
Auto: päris mitu...

#124

E Dets 02, 2013 22:48

Tubli, tubli! Ma pean ka ikka tõsiselt oma auto tegemist hakkama organiseerima. Muidu varsti saan auto platsi pealt "kokku pühkida" ja tolmu metalliostu maha müüa.
Factor
Postitusi: 704
Liitunud: N Okt 14, 2004 11:59
Asukoht:
Auto:

#125

T Dets 03, 2013 10:13

Tubli, tubli! Ma pean ka ikka tõsiselt oma auto tegemist hakkama organiseerima. Muidu varsti saan auto platsi pealt "kokku pühkida" ja tolmu metalliostu maha müüa.

Oletan, et räägid oma vanast tonnisest?
Egas kui väga hiljapeale jätta, siis võib juhtuda, et pole enam kuskile keevitada :D
Hakka aga kohe hooga pihta, talv on uksees ja see vana tonnine on ju libedate teede kunn!

Aga vat kui pikalt teha siis on mul tekkinud olukord, kus nädalavahetustel kodus naine lausub mulle, et mine nüüd oma teise naise juurde ja lõpeta see "suhe" juba ükskord ära, tahaks juba sõita!

Kui suvel puhkuseajal keevitustöödega alustasin, ja suvelõpul taipasin, et ei jõua ikka kõike nii kiiresti kui tahaks, ostsin naabrimehelt ühe 300€ Hyndai Accent'i (läbisõiduga 74000km) mis siis peale väikest putitamist ülevaatuse läbis ja nö. asendusautoks sai. Juu tal siis on sellest korea-rämpsust siiber :P
Vabandage neiu, mis kell on.... mul seisab
Vasta