Tere.Plaan siis sõita eelpool mainitud isendiga jäärada.
Aga madalalt ei ole jäärajale vajalikku minekut.
Oskab keegi öelda mida tuleks teha et oleks jõudu ka madalalt.
Saab900 2.0 136kw jäärajale.
Mõningasest softinäppimisest võiks kasu olla. http://performance.cr.ee
Peaks saama ka nii sättida, et madalatel pööretel väänet juurde tekib. Maksimaalne võimsus ei ole jäärajal ilmselgelt prioriteet.
Peaks saama ka nii sättida, et madalatel pööretel väänet juurde tekib. Maksimaalne võimsus ei ole jäärajal ilmselgelt prioriteet.
- ivomets
- Vanasaabikala
- Postitusi: 7621
- Liitunud: N Apr 22, 2004 18:39
- Asukoht: Suvepealinn
- Auto: Saab 96 , Saaburu, Subaru
ma arvan, et alusta rehvidest:
continental contiice või nokian hplt7.
ja masin kolast täiesti tühjaks ja kergeks.
continental contiice või nokian hplt7.
ja masin kolast täiesti tühjaks ja kergeks.
KUI AUTO ON KATGI TOO OMA AUTO IVOMETSA SOJA GARAZI Keevitan, värvin, keeran mutreid kinni ja lahti.
Jää peal loeb ikka kergus ja pidavus ja ning vedu (kahjuks Saabil vähestel mudelistel on 4wd) 136 kw täiesti piisav. Tee auto tühjkaks,istmed välja ,varuratas välja. Pool paagi kütust. Heli välja koos kliima ja muu jamaga. Siis saad auto 100-200kg kergemaks.
Odavam on kergemaks teha kui käigukasti ja turbo vahetamine.
Kui teha siis ette LSD differ.
Odavam on kergemaks teha kui käigukasti ja turbo vahetamine.
Kui teha siis ette LSD differ.
Ja härrased enne hurraaga ehitamist võiks lugeda ka tehnilisi tingimusi. Jääraja kohta ma ei tea, aga rahvasprindis-rallis on suht palju tobedaid tehnilisi piiranguid, mida võib ja mida ei või teha. Muidu esitavad kadedad konkurendid protesti ja õigustatud protesti korral läheb palju raha kaotsi.
Aga. Teemasse
Vabalthingava kast, quaife differ, korralikud vedrud/amordid v coiloverid ja shortshifter oleks need asjad, mida peaks esialgu tegema (ja mida võib teha).
Aga. Teemasse
Vabalthingava kast, quaife differ, korralikud vedrud/amordid v coiloverid ja shortshifter oleks need asjad, mida peaks esialgu tegema (ja mida võib teha).
-
- Overboost addict
- Postitusi: 1786
- Liitunud: K Sept 06, 2006 12:59
- Asukoht:
- Auto: 9-3 Monte B236R stage ?
Naljakas on lugeda kuidagi...
Just seepärast, et tegemist on halva kaalujaotusega ja väga võimsa esiveolisega jäärajale.
Ülitühjaks peab 900 viskama, et tulemust oleks.
ng900 turbost madalamat tõmbavat fööni originaalsettingus......njah
Crossroad OÜ aitab su autole madalalt väänet juurde.
Summuti "vaBastamine kitsaskohtadest" on minu meelest andnud parimaid tulemusi alla 3k rpm buusti tekkimisel.
Ise mõtlen, et on nii palju paremaid toorikuid.
Just seepärast, et tegemist on halva kaalujaotusega ja väga võimsa esiveolisega jäärajale.
Ülitühjaks peab 900 viskama, et tulemust oleks.
ng900 turbost madalamat tõmbavat fööni originaalsettingus......njah
Crossroad OÜ aitab su autole madalalt väänet juurde.
Summuti "vaBastamine kitsaskohtadest" on minu meelest andnud parimaid tulemusi alla 3k rpm buusti tekkimisel.
Ise mõtlen, et on nii palju paremaid toorikuid.
Sent from my Monte Carlo using B236
- ivomets
- Vanasaabikala
- Postitusi: 7621
- Liitunud: N Apr 22, 2004 18:39
- Asukoht: Suvepealinn
- Auto: Saab 96 , Saaburu, Subaru
muidugi saab sõita;
ja selle autoga mis talverallil oli on ka selliseid aegu sõidetud, mis teistele ikka püüdmata jäänud.
ja selle autoga mis talverallil oli on ka selliseid aegu sõidetud, mis teistele ikka püüdmata jäänud.
KUI AUTO ON KATGI TOO OMA AUTO IVOMETSA SOJA GARAZI Keevitan, värvin, keeran mutreid kinni ja lahti.
Minu ebapädeva hinnangu kohaselt, omavad 900 ja 9-3 kahte suurt puudust kähkusõitmise teemal:
1. teljevahe on absoluutselt mitteühilduv teistega (ehk rallidel rööpas teedel ei saa saa rööpas nagu trammiga sõita, vaid teed samapalju tööd kui kopli prostituut, et teel püsida).
2. see auto võib olla nii ala, kui ülejuhtitav. Ja seda paraku üheaegselt. Sai proovitud nii erinevate rehvide, flantside lisamise teel, kui vedrude-amortide vahetusega... paraku ebaõnnestunult.
Kui mul oleks üleliigsed 30keuri ja palju vaba aega, siis võiks üritada.. a seniks on kähkusõitmiseks palju rohkem sobivaid autosid olemas..
kusjuures vana 99 v 900 võiks isegi üritada..
1. teljevahe on absoluutselt mitteühilduv teistega (ehk rallidel rööpas teedel ei saa saa rööpas nagu trammiga sõita, vaid teed samapalju tööd kui kopli prostituut, et teel püsida).
2. see auto võib olla nii ala, kui ülejuhtitav. Ja seda paraku üheaegselt. Sai proovitud nii erinevate rehvide, flantside lisamise teel, kui vedrude-amortide vahetusega... paraku ebaõnnestunult.
Kui mul oleks üleliigsed 30keuri ja palju vaba aega, siis võiks üritada.. a seniks on kähkusõitmiseks palju rohkem sobivaid autosid olemas..
kusjuures vana 99 v 900 võiks isegi üritada..