9000 cse udutuled
Minu pruudi alumised silmad on viletsaks jäänud. Klaasid on seestpoolt määrdunud ja üks tuli jukerdab vahelduva eduga (hr Trionic jootis minu teada seal juba juhtmed otse pirni külge kuna sokkel mäda...)
Plaan siis asi kompleksselt ette võtta, mistõttu eelnev lisainfo paha ei teeks. Kuna auto suht maadligi ja omal kanalit pole, on remondikogemus alt poolt 0 :wall:
Küsimused siis, et:
Mida teha, et tuledele ligi pääseda ja need lahti võtta, mis järjekorras?
Kas on kogemusi sokli asendamiseks mingi teise kättesaadavaga, kui siis millisega?
Millised pirnid on udutuledes kasutusel ja millised oleksid parim valik? :notworthy:
Plaan siis asi kompleksselt ette võtta, mistõttu eelnev lisainfo paha ei teeks. Kuna auto suht maadligi ja omal kanalit pole, on remondikogemus alt poolt 0 :wall:
Küsimused siis, et:
Mida teha, et tuledele ligi pääseda ja need lahti võtta, mis järjekorras?
Kas on kogemusi sokli asendamiseks mingi teise kättesaadavaga, kui siis millisega?
Millised pirnid on udutuledes kasutusel ja millised oleksid parim valik? :notworthy:
Algselt postitas: hoclines
Küsimused siis, et:
Mida teha, et tuledele ligi pääseda ja need lahti võtta, mis järjekorras?
Millised pirnid on udutuledes kasutusel ja millised oleksid parim valik? :notworthy:
Udukatele ligipääsemiseks tuleb eemaldada esispoileri alumine osa.
Lambid sinna sisse lähevad H3'd
Endal nädalavahetusel lambivahetusoperatsioon ees, eks saan peagi tagasisidet anda, mis ma seal ära lõhkusin :red:
terv, teager
Algselt postitas: hoclines
Minu pruudi alumised silmad on viletsaks jäänud. Klaasid on seestpoolt määrdunud ja üks tuli jukerdab vahelduva eduga (hr Trionic jootis minu teada seal juba juhtmed otse pirni külge kuna sokkel mäda...)
Tean, seda muret, endal on seda juhet ka juba 4 korda külge joodetud, kõikvõimalike hapete ning vedelikudega. Vahepeal tuli juba mõte, et puuriks augu läbi või paneks migni vitsa ümber pirni, st selle massi juhtme kinni saaks. Aga kummitavad samad mured, pole kohta, ja oskusi. :(
Iga ratas veab and then some!
To : Teager!
Jään ootusärevusega ootama! Aga kui tehtut kommenteerid, siis tee seda võimalikult rohujuure tasandil elik siis - sellest ei piisa, kui ütled et spoileri alaosa tuleb maha võtta... Kui ma ta maha võtan, võib juhtuda et tagasi ei pane teda seejärel isegi enam herr Trionic... :gun:
Jään ootusärevusega ootama! Aga kui tehtut kommenteerid, siis tee seda võimalikult rohujuure tasandil elik siis - sellest ei piisa, kui ütled et spoileri alaosa tuleb maha võtta... Kui ma ta maha võtan, võib juhtuda et tagasi ei pane teda seejärel isegi enam herr Trionic... :gun:
-
- Postitusi: 169
- Liitunud: R Veebr 27, 2004 9:34
- Asukoht:
- Auto:
ka minul on lambipesa mäda ja mass on poblemaatiline, aga ma olen suutnud selle massijuhtme elusoleva saba pirni kinnitusklambriga vastu lambi soklit pressuda ja lambid põlevad.
-
- Jaan Tatikas
- Postitusi: 2336
- Liitunud: T Sept 28, 2004 19:42
- Asukoht: Tallinn ja Elva
- Auto: 9-5 Aero
Kui naine või Hemi on lahked siis Klassik ja tonnine või veel mõni Aero
96 a. tonnise pirn on 55W H3. Kui tahad kogu tuld maha rookida tuleb otsimised plast põhjakatted maha võtta.
Tule ülemised kinnitused on siin näha.
Tule ülemised kinnitused on siin näha.
-
- Jaan Tatikas
- Postitusi: 2336
- Liitunud: T Sept 28, 2004 19:42
- Asukoht: Tallinn ja Elva
- Auto: 9-5 Aero
Kui naine või Hemi on lahked siis Klassik ja tonnine või veel mõni Aero
Põhjus miks tuled hetkel maas on kaudselt siin näha. Tahan pruunistunud reflektorid välja vahetada. Et klaas on vist suisa liimitud siis teine võimalus reflektorile ligi pääseda on lõigata küljepeale auk sisse, esimene proovilõige purustatud tulega õnnestus õnneks kohe.
imelik, et mul pole siiani soklitega probleeme olnud, kuigi 92 aasta masin.
küll aga on reflektorid pruunid ja mingit märgatavat valguslisa need tuled küll ei anna. Samuti oli mul probleeme lülitiga. imelik oli seejuures see, et remontimisel tundus, et klemmid lihtsalt ei ulatu üksteiseni (ju oli midagi kulunud suuremaks kui vaja)
klemmide tinaga pikendamine aitas ja siiamaani töötab :)
Aga kui kellegil reflektorite remontimisekogemus on, siis oleks ise ka huvitatud. või müüaks ainult reflektoreid?
Küsimus uuemate 9k masinate omanikele....Kas udutuledest uuemast peast ka abi on, või ongi need rohkem dekoratiivelemendid?
küll aga on reflektorid pruunid ja mingit märgatavat valguslisa need tuled küll ei anna. Samuti oli mul probleeme lülitiga. imelik oli seejuures see, et remontimisel tundus, et klemmid lihtsalt ei ulatu üksteiseni (ju oli midagi kulunud suuremaks kui vaja)
klemmide tinaga pikendamine aitas ja siiamaani töötab :)
Aga kui kellegil reflektorite remontimisekogemus on, siis oleks ise ka huvitatud. või müüaks ainult reflektoreid?
Küsimus uuemate 9k masinate omanikele....Kas udutuledest uuemast peast ka abi on, või ongi need rohkem dekoratiivelemendid?
M: SAAB 9000 ja 9-5 erinevad kasutatud varuosad
----------------------------------------------------
www.robolabor.ee
----------------------------------------------------
www.robolabor.ee
-
- Jaan Tatikas
- Postitusi: 2336
- Liitunud: T Sept 28, 2004 19:42
- Asukoht: Tallinn ja Elva
- Auto: 9-5 Aero
Kui naine või Hemi on lahked siis Klassik ja tonnine või veel mõni Aero
Mitte midagi. Avarii tulemusel on vanadel tuledel klaasid puruks aga reflektorid õnneks terved. Tõstan nad ümber ja liimin korpuse uuesti kokku. Hetkel töö veel tegematta kuna Herr Trionic on näidikute konsooli ehitamise tõttu Würthi poe täidisliimist tühjaks ostnud ja uus ports saabub sinna jaanuari keskle alles.
Mida kavatsed teha reflektorite taastamiseks?
-
- Jaan Tatikas
- Postitusi: 2336
- Liitunud: T Sept 28, 2004 19:42
- Asukoht: Tallinn ja Elva
- Auto: 9-5 Aero
Kui naine või Hemi on lahked siis Klassik ja tonnine või veel mõni Aero
Päris dekoratiivelemendid ei ole, vastutulijat on võimelised pimestama ka õige reguleeringu korral. Osake tekitatud valgusest langeb õnneks siiski teele.
Kas udutuledest uuemast peast ka abi on, või ongi need rohkem dekoratiivelemendid?
Ei oleks nii pessimist nende suhtes. Ka praegu, kuigi klaasid just puhtad pole, on märgatav vahe, kui tuled peale panen. Ka uduta ilma korral on just auto lähiümbrus esiotsa pool väga hästi ja ühtlaselt valgustatud (metsavahel teel jooksvaid loomi kartes väegade bro nähtus!)
Algselt postitas: qdwin
Mitte midagi. Avarii tulemusel on vanadel tuledel klaasid puruks aga reflektorid õnneks terved. Tõstan nad ümber ja liimin korpuse uuesti kokku. Hetkel töö veel tegematta kuna Herr Trionic on näidikute konsooli ehitamise tõttu Würthi poe täidisliimist tühjaks ostnud ja uus ports saabub sinna jaanuari keskle alles.
Mida kavatsed teha reflektorite taastamiseks?
Würthi tuli uus last megaplasti-rabasin juba hunniku endale sealt:thumb:
Saabidega seotud voodoo ja -abi
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
-
- Jaan Tatikas
- Postitusi: 2336
- Liitunud: T Sept 28, 2004 19:42
- Asukoht: Tallinn ja Elva
- Auto: 9-5 Aero
Kui naine või Hemi on lahked siis Klassik ja tonnine või veel mõni Aero
Seda marki liim mille margi Sinu juures üles kirjutasin tuleb alles 16 paiku! Ilmselt ongi sinu käes kogu see hunnik, mulle jäid jälle näpud.Würthi tuli uus last megaplasti-rabasin juba hunniku endale sealt:thumb:
See last tuli TÄNA
Saabidega seotud voodoo ja -abi
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
No nii, minu tulede remont seljataga ja siin siis kommentaarid:
1. Eespool esitatud fotodest oli raskelt tuge, just nii ja mitte teisiti oli võimalik laternaklaasidele seestpoolt ligi pääseda. Klaasi lahtilõikamine (ettevaatlikult proovisin) võinuks kujuneda klaasile hävitavaks(arvestades minu karumõistust ja jõudu...:gun: Kuna tänu laterna tuulutusavale on tolmu sisenemine korpusesse täiesti loomulik, tuleb neid ilmselt ka tulevikus veel puhastada, mistõttu otsustasin lahtilõigatud luugid mitte taas kinni liimida, vaid täitsin lõike silikoonoga ja katsin pealt "Mc Cavieri" teibiga. Tulemus sai minu jaoks väga brooo! :head:
2. Pirni all asetsevad metallsoklid on lootusetult okssüdeerunud ja nende elluäratamine on ajaraiskamine. Otsisin pool päeva sobilikke asendussokleid teistest vanadest laternatest aga tulemus oli negatiivne. :wall:
Tuletasin siis meelde juttu juhtme pirni külge jootmisest ja kuna ma ka eriti kõva jootja ei ole, leiutasin teise, endale mugavama ja ilmselt ka töökindla lahendi:
2.1. Keerasin lahti metallsoklit kinni hoidvad 2 kruvi. (superloll süvispea kruvidel, mul sellist keerajat loomulikult käepärast polnud, seega ajasin asja ära tangidega... :gun:)
2.2. Võtsin metallsoklid välja, puhastasin nad jõudu mööda roostest ja värvisin üle korrosioonitõkkega, et nad kui tugielemendid edasi ei mädaneks. Peale värvi kuivamist soklid oma kohale tagasi.
2.3. Paigaldasin pirnid (H 3 Flösser blau :notworthy: )
2.4. Lõikasin sobilike aukudega montaaži lindist (sihuke paljude aukudega plekist lint..) 2 L-kujulist klemmi. L-i pikem ots sai painutatud Z- kujuliseks ja selle ülatippu jäi auk.
2.5. Paigaldasin klemmid soklit ja massijuhet ühendava kruvi alla, L alumine osa jäi lapiti pirni krae peale ja selle surub vastu pirni sokli survevedru.
Tulemuseks kontakt 100% ja laternate valgustugevus võrreldav lähituledega!!! :head: :head: :head:
Hoclines on igatahes rahul! :head:
1. Eespool esitatud fotodest oli raskelt tuge, just nii ja mitte teisiti oli võimalik laternaklaasidele seestpoolt ligi pääseda. Klaasi lahtilõikamine (ettevaatlikult proovisin) võinuks kujuneda klaasile hävitavaks(arvestades minu karumõistust ja jõudu...:gun: Kuna tänu laterna tuulutusavale on tolmu sisenemine korpusesse täiesti loomulik, tuleb neid ilmselt ka tulevikus veel puhastada, mistõttu otsustasin lahtilõigatud luugid mitte taas kinni liimida, vaid täitsin lõike silikoonoga ja katsin pealt "Mc Cavieri" teibiga. Tulemus sai minu jaoks väga brooo! :head:
2. Pirni all asetsevad metallsoklid on lootusetult okssüdeerunud ja nende elluäratamine on ajaraiskamine. Otsisin pool päeva sobilikke asendussokleid teistest vanadest laternatest aga tulemus oli negatiivne. :wall:
Tuletasin siis meelde juttu juhtme pirni külge jootmisest ja kuna ma ka eriti kõva jootja ei ole, leiutasin teise, endale mugavama ja ilmselt ka töökindla lahendi:
2.1. Keerasin lahti metallsoklit kinni hoidvad 2 kruvi. (superloll süvispea kruvidel, mul sellist keerajat loomulikult käepärast polnud, seega ajasin asja ära tangidega... :gun:)
2.2. Võtsin metallsoklid välja, puhastasin nad jõudu mööda roostest ja värvisin üle korrosioonitõkkega, et nad kui tugielemendid edasi ei mädaneks. Peale värvi kuivamist soklid oma kohale tagasi.
2.3. Paigaldasin pirnid (H 3 Flösser blau :notworthy: )
2.4. Lõikasin sobilike aukudega montaaži lindist (sihuke paljude aukudega plekist lint..) 2 L-kujulist klemmi. L-i pikem ots sai painutatud Z- kujuliseks ja selle ülatippu jäi auk.
2.5. Paigaldasin klemmid soklit ja massijuhet ühendava kruvi alla, L alumine osa jäi lapiti pirni krae peale ja selle surub vastu pirni sokli survevedru.
Tulemuseks kontakt 100% ja laternate valgustugevus võrreldav lähituledega!!! :head: :head: :head:
Hoclines on igatahes rahul! :head:
Algselt postitas: teager
Algselt postitas: hoclines
Küsimused siis, et:
Udukatele ligipääsemiseks tuleb eemaldada esispoileri alumine osa.
teager
P.S. Hea oli et suure hooga pihta ei hakanud... Piisas täiesti alumiste külgmiste põhjakatete mahavõtmisest. :beer:
-
- Säärane Mulk
- Postitusi: 2281
- Liitunud: T Mär 30, 2004 10:57
- Asukoht: Mulkland
- Auto: päris mitu...
huvitav, millisest kaubandusvõrgust te neid flösser blau lampe hangite.
küsisin ka viljandist kauplusest ja uuriti tallinnast ning öeldi, et selliseid ei tehta enam ammu. nüüd oli mingi teine mark flösser .... aga igatahes blau on see valgus nats küll. nimelt sai teisele autole need soetatud.
küsisin ka viljandist kauplusest ja uuriti tallinnast ning öeldi, et selliseid ei tehta enam ammu. nüüd oli mingi teine mark flösser .... aga igatahes blau on see valgus nats küll. nimelt sai teisele autole need soetatud.
Tubli töö ja juhend:thumb:
Minu saabiku passis on 1991a. detsembrikuu ja need udutuled on väga ok nii seest kui väljast.
Need tuled näitavad üsna ninaette ja osaliselt ka kõrvale, seega teeb auto ninaesise ja teeääred palju valgemaks.:headbang:
Algselt postitas: Zazou
imelik, et mul pole siiani soklitega probleeme olnud, kuigi 92 aasta masin.
küll aga on reflektorid pruunid ja mingit märgatavat valguslisa need tuled küll ei anna. Samuti oli mul probleeme lülitiga. imelik oli seejuures see, et remontimisel tundus, et klemmid lihtsalt ei ulatu üksteiseni (ju oli midagi kulunud suuremaks kui vaja)
klemmide tinaga pikendamine aitas ja siiamaani töötab :)
Aga kui kellegil reflektorite remontimisekogemus on, siis oleks ise ka huvitatud. või müüaks ainult reflektoreid?
Küsimus uuemate 9k masinate omanikele....Kas udutuledest uuemast peast ka abi on, või ongi need rohkem dekoratiivelemendid?
Minu saabiku passis on 1991a. detsembrikuu ja need udutuled on väga ok nii seest kui väljast.
Need tuled näitavad üsna ninaette ja osaliselt ka kõrvale, seega teeb auto ninaesise ja teeääred palju valgemaks.:headbang:
Vabandage neiu, mis kell on.... mul seisab
-
- Jaan Tatikas
- Postitusi: 2336
- Liitunud: T Sept 28, 2004 19:42
- Asukoht: Tallinn ja Elva
- Auto: 9-5 Aero
Kui naine või Hemi on lahked siis Klassik ja tonnine või veel mõni Aero
Teeme No Feari elu lihtsamaks, eile just otsisin ja seis on selline:
Siit saab
Siit saab kah
EDIT: Flösser GmbH
Siit saab
Siit saab kah
EDIT: Flösser GmbH