K: 9-5 aero 2002 aku
77Ah 780A võiks olla.
Nu tööle on 15 km ja tagasi sama palju... Ka suvel oli minuarust käivitamine natuke pikk... Kusagil 1-1,5 sekundit... See norm v?Ja palju igapäevaselt sõidad? Kui 5km töölt koju ilma pikemate sõitudeta, siis pole viga ehk veel akus.
Ka suvel oli minuarust käivitamine natuke pikk... Kusagil 1-1,5 sekundit... See norm v?
Eem.. igaks juhuks küsin üle - kas praegu aku ei jõua starterit vedada või käiab liiga kaua?
see 1-1,5 sek on suht normaalne.. ja käivitamise liigne kestvus ei viita minuteada aku probleemile vaid mingile muule kalale...
käiab liiga kaua... Hommikul lasin mingi 2 korda päris pikalt ja siis kolmanda korraga sain käima ja kolmas kord kusjuures ei käianud pikaltKa suvel oli minuarust käivitamine natuke pikk... Kusagil 1-1,5 sekundit... See norm v?
Eem.. igaks juhuks küsin üle - kas praegu aku ei jõua starterit vedada või käiab liiga kaua?
see 1-1,5 sek on suht normaalne.. ja käivitamise liigne kestvus ei viita minuteada aku probleemile vaid mingile muule kalale...
Hommikul lasin mingi 2 korda päris pikalt ja siis kolmanda korraga sain käima ja kolmas kord kusjuures ei käianud pikalt
Sel juhul peaks viga kuskilt mujalt otsima, kõige lihtsama probleemina "suvisest" e liiga väikse viskoossusega õlist (juhul kui tead, mis sisse pandud on, ehku peale pole mõtet õlivahetust teha).
Edasine jutujärg 9-5 omanikele, kes ehk oskavad kohvipaksu pealt midagi soovitada.. va "mine teenindusse, enne kui DI kasseti p..sse keerad"
Õli vahetuse tegin suvel ja see oli vist mingi mobil 3000 täissüntHommikul lasin mingi 2 korda päris pikalt ja siis kolmanda korraga sain käima ja kolmas kord kusjuures ei käianud pikalt
Sel juhul peaks viga kuskilt mujalt otsima, kõige lihtsama probleemina "suvisest" e liiga väikse viskoossusega õlist (juhul kui tead, mis sisse pandud on, ehku peale pole mõtet õlivahetust teha).
Edasine jutujärg 9-5 omanikele, kes ehk oskavad kohvipaksu pealt midagi soovitada.. va "mine teenindusse, enne kui DI kasseti p..sse keerad"
- Jupats
- T7 sekspert
- Postitusi: 2714
- Liitunud: K Sept 29, 2004 16:43
- Asukoht: Tallinn
- Auto: 9-5 Aero-R
Õlis ei tohiks asi olla. Liqui Moly 10w-60`ga käivitus eelmine talv -25 juures täitsa ilusti. Sellest õlist paksemat vist ei leidu 
Küünlad tasuks üle vaadata. Vastavalt sädeme effektiivsusele muudab Trionic ka eelrikastamise aega. Väga kulunud küünaldega ei pruugigi esimesel korral käivituda.
Küünlad tasuks üle vaadata. Vastavalt sädeme effektiivsusele muudab Trionic ka eelrikastamise aega. Väga kulunud küünaldega ei pruugigi esimesel korral käivituda.
10w-60`ga
ntx 20w40 on talvel hommikuti pakseme talvel määrab esimene number... as far as I know.
Aga tegelikult - kui sellise "külmaga" ei taha kohe käima minna, siis hüppa pigem teenindusest läbi..
nu enne tänast oli mul auto 2 päeva maja ees seisnud kah.. muide peale tööd läks masin nagu naksti käima kui väljas oli -10... vaatasin üle ka mis aku mul peal on ... selleks on exide classic 65Ah540A... usun et sinna see koer maetud ongi(vähemalt loodan) laen ta korralikult täis nüüd ja vaatab mis teeb paar päeva kui hakkab hiljem jälle jamama siis peab uue aku vist ostma
minu kogemustest võite lugeda otsingust, aga vana ja poolsünt õli viis mu saaled siniseks ja oli vähe puudu et ka oleks ringi tõmband, remondimees oskas öelda et turbo mootoritel ei tohiks üldse üle 5w-d olla, s.t et ainult täissünt, ka käima minek oli vaevuline kuna poolsünt oli nii paks ja ka vana, et käima läks umbes 5 sekiga ja õli tuli jäi põlema mõneks ajaks, ja sellega oli vist nädal kui klõbina juba sisse lõi, nii et otsustage ise oma masina sümptomitte järrgiÕli vahetuse tegin suvel ja see oli vist mingi mobil 3000 täissüntHommikul lasin mingi 2 korda päris pikalt ja siis kolmanda korraga sain käima ja kolmas kord kusjuures ei käianud pikalt
Sel juhul peaks viga kuskilt mujalt otsima, kõige lihtsama probleemina "suvisest" e liiga väikse viskoossusega õlist (juhul kui tead, mis sisse pandud on, ehku peale pole mõtet õlivahetust teha).
Edasine jutujärg 9-5 omanikele, kes ehk oskavad kohvipaksu pealt midagi soovitada.. va "mine teenindusse, enne kui DI kasseti p..sse keerad"
ebaprofesionaalne kirjakeelemurdja
- ivomets
- Vanasaabikala
- Postitusi: 7678
- Liitunud: N Apr 22, 2004 18:39
- Asukoht: Suvepealinn
- Auto: Saab 96 , Saaburu, Subaru
Meie peres olev 9-5 käivitub paar 3 aastat vana 55 Ah akuga kah kenasti praeguste ilmadega. Isegi kui mõned sõidupäevad vahele jäävad. Ja mootoris supermarketi poolsünt 10W 40.
Nii üheselt ei saa võtta, et õlis viga, või akus viga. Eks see komplekt koos kõik peab kenasti töötama.
Aga õlitule põlemajäämine rohkem kui sekundiks räägib vigasest õlifiltrist.
Nii üheselt ei saa võtta, et õlis viga, või akus viga. Eks see komplekt koos kõik peab kenasti töötama.
Aga õlitule põlemajäämine rohkem kui sekundiks räägib vigasest õlifiltrist.
KUI AUTO ON KATGI TOO OMA AUTO IVOMETSA SOJA GARAZI
Keevitan, värvin, keeran mutreid kinni ja lahti.

