Meie UNISTUSTE autod.
-
- T7 sekspert
- Postitusi: 2714
- Liitunud: K Sept 29, 2004 16:43
- Asukoht: Tallinn
- Auto: 9-5 Aero-R
Peale enda auto võib unistuste autoks pidada veel Toyoya Land Cruiser 100`t. Lihtsad ja realistlikud unistused. Eksootilised autod mind eriti ei köida...
EDIT: Selle auto 4,2TD V8 on ainuke masuudipress, millega oleksin nõus sõitma...
EDIT: Selle auto 4,2TD V8 on ainuke masuudipress, millega oleksin nõus sõitma...
Söandan üles tunnistada, et minu unistuste auto on SAAB. Loodetavasti ei võeta seda teemasolkimisena, aga nii see on. Eks ole peetud mitmeid autosid ja sõidetud veel enamatega, aga ühegagi neist pole olnud sellist suhet kui Saabidega. Unistamisest rääkimata. Sõitma õppisin Lada 02-ga, esimene oma auto oli Moskvitš 401 (vaat see oli lahe pill!), siis tuli Lada 03, Rootsist toodud Opel Rekord, Opel Kadett, Moskvitš 412 (oi, kuidas lapsed seda häbenesid, aga korterivahetus nõudis raha), Fiat Marea Weekend. Fiat oli ilus ja hea auto, aga siiski mitte unistus, ja hea kuni kaksada tuhat täis sai. Seejärel küsis remondiraha, nii et tagantjärgi tarkusest oleks võinud kohe Kuusakoskisse sõita. Siis lõpuks tuli 9-3. Ja pool aastat hiljem klassik. No mis sa hing veel oskad tahta! Siiski-siiski. Plaanisin täna Soome sõita, et tuua sealt üks veidi huvitam klassik, aga keegi jõudis napilt ette...
SAAB on tegusõna!
Alates ammusest ajast, kui sai üritatud 77 a. Porsche 924 elul hoida, pean ma selle automargi disaini endiselt ajatuks ja seetõttu ka suurepäraseks. Ja disain, see on ju autode puhul kõik, eksole? :P
Läbi aegade ilusaim kujustus on minu arvates 356 Speedsteril, nii et seda võib minu unistuste autoks nimetada küll.
Läbi aegade ilusaim kujustus on minu arvates 356 Speedsteril, nii et seda võib minu unistuste autoks nimetada küll.
_____________________________________________
Aga kui nüüd siiralt rääkida, siis kaks autot, mis esimesena meenuvad, on 900TC (nina osas kindlat eelistust pole)
ja 964T
Üldiselt võiks märksõnadeks olla ilus/omapärane disain, kaks ust, nahksisu ja sõidulust. Kui need kriteeriumid on täidetud,
olen muu osas üsna leplik. Katusest, pakiruumist ja kliirensist on suva. ;)
- Ainar
- Saabiklubi liige
- Postitusi: 380
- Liitunud: P Juun 17, 2007 19:18
- Asukoht: Liikva
- Auto: viewtopic.php?f=57&t=19320
- Kontakt:
Minu unistusteauto on siin: http://www.gonein60seconds.biz/images/1967%20Shelby%20Mustang%20GT500%20Eleanor%20Gone%20in%2060%20Seconds%20fr.jpg
Terv, ask
Nää- üks replika Shelby on meil Eestis ka tehtud.Ise kutsub teda ka Eleanoriks.Mulle isiklikult meeldivad selle auto juures need kaks pagasnikus olevat McIntoshi võimendit (olen neid kuulata saanud- mitte küll selles "Eleanoris").
http://www.usaraud.ee/?id=15_47_48_1411
Tegelikult mul oli selline ca 15 aastat tagasi, enne tonniseid. Nimeks oli tal SAAB Lancia 600 GLS
välimuselt sarnane, aga sisult kahjuks mitte.
M: SAAB 9000 ja 9-5 erinevad kasutatud varuosad
----------------------------------------------------
www.robolabor.ee
----------------------------------------------------
www.robolabor.ee
Minu unistus: Audi Sport Quattro.
Ainult 200 neid toodeti, et rallis osaleda, peab olema sellest autost ka mingi tänavavariant. Järelikult meelega tehtud tänavavariant, et osavõtuluba saada.
2,1 liitrine rida5 turbomootoriga 331kW jõhkard:evil:
Kõik see kokku: seksikas välimus, sportlikult lühike teljevahe, turbo ülelaadimine, R5 mootor, paigalseisust sajani KOLME sekundiga, Quattro nelikvedu ja 200 eksemplarine harulduse staatus......:red:
Aga no katsu sellist saada, enne tuleb kuskilt mitu head miljonit eesti krooni välja võluda:( See pealtnäha suvaline vana Audirimakas maksab tõepoolest miljonites , aga see on tõeline hunt hundinahas ka...
http://www.youtube.com/watch?v=L5qpFOEp8-c&t=17s
Olen üks väheseid õnnelikke, kes on ühe sellisega sõitnud, kuna olin selle auto vahendajaks ühele soomlasele. Auto maksis natuke üle 120 000 eeki (2009-ndal aastal) ja oli kaunis nutuses olukorras, Leedu piiri äärest tallinnani läks 3l mootoriõli, sest mootor oli kaunis õhtal, kuid minek oli siiski vägev... ja tänaseks on see auto täielikult taastatud ja tellija on selle autoga väga rahul. Peaks mainima, et see audi vist oleks ainuke, mille eest mina oleksin nõus raha välja käima.
Speedlink oü - 53047979
Lunotel oü
Lunotel oü
- dreamer12
- Postitusi: 532
- Liitunud: K Jaan 03, 2007 10:46
- Asukoht: Viimsi
- Auto: Saab 9000 Aero 2,3T MY96; Saab 9-5 Aero Hirsch TTiD MY11
- Kontakt:
Ausalt öeldes on mu unistuste auto olnud ja on Saab 9000 Aero koos superaero velgede ja manuaalkastiga ning nende maailma parimate istmetega (link leitaval siin samas vasakul). Ja sellega ma ka sõidan! Istudest viimase põlvkonna 9-3 Aerost ümber 9000 Aerosse ei ole neil muud olulist sõidulusti vahe kui vähe kõrgem salongimüra. Istmete mugavuselt annab aga 9000 Aero 9-3-le pikalt silmad ette! See auto oli omast ajast kõvasti ees! Nii juhitavuselt, kiirenduselt, ergonoomikalt jms poolest. See, et mõnda 9000 ruunati on teine teema. Korras autona on sellega lust sõita.
Kui millestki veel unistada siis tõeline puhastverd 9-5 Aero Hirsch Performance vähese läbisõiduga, manuaalkastiga ja naviga või manuaalkastiga 9-3 Viggen kabriolet, mida oleks hoitud imehästi (kollane ja kollaste istmete keskosadega või siis sinine ja siniste istme keskosadega). 9-3 Turbo X universaal navi ja kõigi lisadega võiks ka huvitav auto olla. Ja kindlasti uus 9-4X Aero - see on peale 9000 armatuurlauda kõige ilusama armatuurlauaga auto maailmas. Aga neid leida nii, et neid osta ka saaks on ikka väga keerukas! Eriti seda viimast, sest USA-s jõuti neid müüa ülivähe (kas keegi arvu teab?).
Samas mu 9000 Aero otsing kestis ka kaks aastat. Ja sai alla 100 000 km läbisõiduga, ostuarvetega ja kogu hooldusajalooga auto! Nii, et tasub unistada. Siis tegutseda. Ja kui kõik ütlevad, et ei saa siis ikka edasi otsida. Ja siis leida! Ja nautida. Elu on väärt nautimist. Saab väärtustas elu, seades selle läbi turvalisuse kõrgeimale kohale.
Minu jaoks ongi paradokside paradoks, et Saab 9-4X ja 9-5 on 2012 aasta USA "Top Safety Pick": http://inside.saab.com/saab-9-4x-crossover-and-saab-9-5-sedan-earn-iihs-top-safety-pick-2012/ ... seega tipust lahkumine pole häbiasi! Aga see juba läks teiseks teemaks, kuigi minu jaoks pereinimesena seondub just see sellega, miks mu uistuste list nii Saabi keskne on!
Kui millestki veel unistada siis tõeline puhastverd 9-5 Aero Hirsch Performance vähese läbisõiduga, manuaalkastiga ja naviga või manuaalkastiga 9-3 Viggen kabriolet, mida oleks hoitud imehästi (kollane ja kollaste istmete keskosadega või siis sinine ja siniste istme keskosadega). 9-3 Turbo X universaal navi ja kõigi lisadega võiks ka huvitav auto olla. Ja kindlasti uus 9-4X Aero - see on peale 9000 armatuurlauda kõige ilusama armatuurlauaga auto maailmas. Aga neid leida nii, et neid osta ka saaks on ikka väga keerukas! Eriti seda viimast, sest USA-s jõuti neid müüa ülivähe (kas keegi arvu teab?).
Samas mu 9000 Aero otsing kestis ka kaks aastat. Ja sai alla 100 000 km läbisõiduga, ostuarvetega ja kogu hooldusajalooga auto! Nii, et tasub unistada. Siis tegutseda. Ja kui kõik ütlevad, et ei saa siis ikka edasi otsida. Ja siis leida! Ja nautida. Elu on väärt nautimist. Saab väärtustas elu, seades selle läbi turvalisuse kõrgeimale kohale.
Minu jaoks ongi paradokside paradoks, et Saab 9-4X ja 9-5 on 2012 aasta USA "Top Safety Pick": http://inside.saab.com/saab-9-4x-crossover-and-saab-9-5-sedan-earn-iihs-top-safety-pick-2012/ ... seega tipust lahkumine pole häbiasi! Aga see juba läks teiseks teemaks, kuigi minu jaoks pereinimesena seondub just see sellega, miks mu uistuste list nii Saabi keskne on!
https://www.wellnessorbit.com - vaimse vormi e-koolitused ettevõtetele
http://www.headandlead.com - visioonid, planeeringud & ettevõtluskonsultatsioonid
http://www.headandlead.com - visioonid, planeeringud & ettevõtluskonsultatsioonid