tere
kas on mingeid üldisemaid põhjusi miks seisva või madalal kiirusel liikuva -96 9000 rooli keeramisel undavat häält kostab?
roolivõimu undamine
Algselt postitas: lkraav
tere
kas on mingeid üldisemaid põhjusi miks seisva või madalal kiirusel liikuva -96 9000 rooli keeramisel undavat häält kostab?
Võimus õli ikka piisavalt?
[Trionic]: 9-5 kapoti all peabki midagi logisema..
[URL=http://www.spritmonitor.de/en/detail/395941.html] [IMG]http://images.spritmonitor.de/395941.png[/IMG][/URL]
[URL=http://www.spritmonitor.de/en/detail/395941.html] [IMG]http://images.spritmonitor.de/395941.png[/IMG][/URL]
Ega nad hääletult ei võimenda ükski,suuri rõhke vaja ju pumbata.
Saabidega seotud voodoo ja -abi
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
a mis seal kulub? ja kuidas saab määrata kulumisastet? ma ei tea roolivõimude sisikondadest ausalt öeldes veel halligi, pole kunagi ühtki lammutand - äkki peaks selle "roolivõimu" saatejuhi käest uurima, et miks võim vahel undab? :)
- ivomets
- Vanasaabikala
- Postitusi: 7618
- Liitunud: N Apr 22, 2004 18:39
- Asukoht: Suvepealinn
- Auto: Saab 96 , Saaburu, Subaru
Algselt postitas: part
- äkki peaks selle "roolivõimu" saatejuhi käest uurima, et miks võim vahel undab?
kuule, kas sa teed nalja või?
see hoopis liiklussaade ja mis tema teab auto siseorganitest. see lihtsalt selline kujundlik pealkiri, pooleks huumoriga pandud.
KUI AUTO ON KATGI TOO OMA AUTO IVOMETSA SOJA GARAZI Keevitan, värvin, keeran mutreid kinni ja lahti.
Omegal oli tüüpviga, mis väljendus selles, et roolikarbist tõmbas õli jeehat. Võllile, kulusid sooned sisse ja see rikkus seal mingi tihendi ja nii se õli sealt süsteemist lahkus. Igatahes iga 2 päeva tagant hakkas roolivõim undama, lihtsalt õli jäi nii väheks, et süsteem töötas poolkuivalt. Siis tuli õli peale valada ja sai jälle 2 päeva sõita.
Kruti natuke rooli väikestel kiirustel ja seistes, et undaks, peale seda keera roolivõimu õlikopsikul kork maha ja vaata, kas õli vahutab või mitte. Kui vahutab, siis on seda vähe ja piisab taseme normiviimisest.
Kruti natuke rooli väikestel kiirustel ja seistes, et undaks, peale seda keera roolivõimu õlikopsikul kork maha ja vaata, kas õli vahutab või mitte. Kui vahutab, siis on seda vähe ja piisab taseme normiviimisest.
[Trionic]: 9-5 kapoti all peabki midagi logisema..
[URL=http://www.spritmonitor.de/en/detail/395941.html] [IMG]http://images.spritmonitor.de/395941.png[/IMG][/URL]
[URL=http://www.spritmonitor.de/en/detail/395941.html] [IMG]http://images.spritmonitor.de/395941.png[/IMG][/URL]
ok sain autole ligi jälle ja roolivõimu õlitaseme kontrollitud - vähemalt seisval külmal autol on sinist värvi vedelikku reipalt paagile märgitud miinimumtasemest allapoole. kas piisab sellest, et uut õli peale kallata või oleks targem õli vahetust teha? 180 tkm peal on mul märgitud, et vahetus teha, nüüd on paar tkm üle jõudnud. soome tööde hinnad teevad panevad enne üle küsima.
Vala ikka enne peale, vahetada jõuad ka siis, kui finantsiliselt sobivam moment käes ;)
Kuiva süsteemiga sõitmine on igatahes kahjulikum
Kuiva süsteemiga sõitmine on igatahes kahjulikum
[Trionic]: 9-5 kapoti all peabki midagi logisema..
[URL=http://www.spritmonitor.de/en/detail/395941.html] [IMG]http://images.spritmonitor.de/395941.png[/IMG][/URL]
[URL=http://www.spritmonitor.de/en/detail/395941.html] [IMG]http://images.spritmonitor.de/395941.png[/IMG][/URL]
a muidugi kui suletud süsteemist vedelik kadunud, see vist eriti hea märk pole nii või naa? soome saabimees kirjutas sellist:
Samat oli meiningit omassa tonnarissa n. vuosi sitten. Ohjaustehostin "korisi" hitaassa vauhdissa käännettäessä selvästi. Olin jo vaihtamassa pumppua ja hammastankoa (öljyt kerkesin jo vaihtaa--> ei vaikutusta), mutta loppupelissä syypää oli raidetangon sisempi nivel, joka oli väljä ja kuiva. Myöskin raidetangon ulompi nivel oli kuiva, mutta ei vielä väljä. Tuosta aiheutui sitten tehostimelle ylimääräistä rääkkiä, elämöinti loppui raidetangon sisemmän & ulomman nivelen vaihdolla.
raidetanko on siis tie rod inglise keeles, aga mis ta eesti keeles on?
nivel on joint, eesti keeles...?
Samat oli meiningit omassa tonnarissa n. vuosi sitten. Ohjaustehostin "korisi" hitaassa vauhdissa käännettäessä selvästi. Olin jo vaihtamassa pumppua ja hammastankoa (öljyt kerkesin jo vaihtaa--> ei vaikutusta), mutta loppupelissä syypää oli raidetangon sisempi nivel, joka oli väljä ja kuiva. Myöskin raidetangon ulompi nivel oli kuiva, mutta ei vielä väljä. Tuosta aiheutui sitten tehostimelle ylimääräistä rääkkiä, elämöinti loppui raidetangon sisemmän & ulomman nivelen vaihdolla.
raidetanko on siis tie rod inglise keeles, aga mis ta eesti keeles on?
nivel on joint, eesti keeles...?