Saab 900 T8 Turbo, 1988, Jorma
Hoidsin juba pikalt silma peal sellel autol, kuid alati tuli mingi muu otsus langetada, nüüd märkasin soodushinda ka veel ja saigi ära toodud :)
Igatahes, auto ostmishetkel ei käinud, natukene pritsungit, natukene süüdet ja nüüdseks sain auto ilusti tiksuma :)
südameks on tal B201 tüüpi turbomootor, 103Kw ja vahejahutiga.
lisasid on oma aasta kohta täitsa imestamapanevalt: 4xelektriaknad, kesklukustus, elektripeeglid, cruise control ja peal on olnud ka konditsioneer :)
pika jutu peale üks pilt ka ;)
Igatahes, auto ostmishetkel ei käinud, natukene pritsungit, natukene süüdet ja nüüdseks sain auto ilusti tiksuma :)
südameks on tal B201 tüüpi turbomootor, 103Kw ja vahejahutiga.
lisasid on oma aasta kohta täitsa imestamapanevalt: 4xelektriaknad, kesklukustus, elektripeeglid, cruise control ja peal on olnud ka konditsioneer :)
pika jutu peale üks pilt ka ;)
kere tahab küll vähe kõpitsemist, kuid ei midagi hullu, mõnipäev tuleb võtta kuuspakk ja paar plekitükki välja vahetada, väheke bituumenit peale ja saab täitsa okei :)
uksenurgad on väga pehmeks jäänud ja varuratta koopa alune on nutine.
uksenurgad on väga pehmeks jäänud ja varuratta koopa alune on nutine.
-
- Postitusi: 258
- Liitunud: P Okt 31, 2004 17:20
- Asukoht:
- Auto:
Väga vägev! Hea, kui ikka oskaja kätte sai ja üks Turbo klassik jälle liikuma hakkab :)
ütlen kohe ausalt ära et saabidega ja üleüldse turbomootoritega kogemus on tegelikult täitsa null :beer:
aga siiani täitsa hakkama saanud.
mind hakkas nüüd huvitama jubedalt see APC mod, on siin kodumaal keegi seda teinud, vajalikud tarvikud ELFA elektroonikast saada ka? kui APC ümber teha, siis ilmselt vaja ka õhupuhastit modifitseerida et paremat läbivust saavutada?
autoga hetkel testisõite teinud nii 20km umbes ja järjest paremaks läheb, homme veel stroboskoobi alla ja süütenurk täpselt paika ära :)
aga siiani täitsa hakkama saanud.
mind hakkas nüüd huvitama jubedalt see APC mod, on siin kodumaal keegi seda teinud, vajalikud tarvikud ELFA elektroonikast saada ka? kui APC ümber teha, siis ilmselt vaja ka õhupuhastit modifitseerida et paremat läbivust saavutada?
autoga hetkel testisõite teinud nii 20km umbes ja järjest paremaks läheb, homme veel stroboskoobi alla ja süütenurk täpselt paika ära :)
- ivomets
- Vanasaabikala
- Postitusi: 7618
- Liitunud: N Apr 22, 2004 18:39
- Asukoht: Suvepealinn
- Auto: Saab 96 , Saaburu, Subaru
eks neid APC si siin ümber tehtud küll. otsi teemasi möödunud sajandist
aga vaata, et kere laiali ei vaju,,, minu arust seal kere nagu suurt enam järel ei olnud. pigem parem kere otsida ja motor sinna ümber tõsta...
aga vaata, et kere laiali ei vaju,,, minu arust seal kere nagu suurt enam järel ei olnud. pigem parem kere otsida ja motor sinna ümber tõsta...
KUI AUTO ON KATGI TOO OMA AUTO IVOMETSA SOJA GARAZI Keevitan, värvin, keeran mutreid kinni ja lahti.
-
- Postitusi: 823
- Liitunud: K Nov 09, 2005 0:50
- Asukoht: Tallinn
- Auto: Saab 99 gle ja hunnik teiste markide esindajaid.
Esimesed õõtsa kinnitused sai kunagi mu poolt korralikult taastatud, seega poolass välja ei tohiks lennata muu koha pealt ei oska kommenteerida kuid puht praktika ütleb, et tagumisi pikistabikate kerekinnitusi tuleks kindlasti üle teha.Teised plekid ju sõitmist ei sega:P
- ivomets
- Vanasaabikala
- Postitusi: 7618
- Liitunud: N Apr 22, 2004 18:39
- Asukoht: Suvepealinn
- Auto: Saab 96 , Saaburu, Subaru
Kui tava keermega siis näiteks denso ik20, ik22 ja ik24. neid kasutatakse suht pooltel kiiretel turbo masinatel.
unustage ära saabi peal igasugused muud asjad peale NGK.
KUI AUTO ON KATGI TOO OMA AUTO IVOMETSA SOJA GARAZI Keevitan, värvin, keeran mutreid kinni ja lahti.
ngk bp6 said ära tellitud koos süütejuhtmetega, aitäh!
APC kell sai korda, mõned vaakumlekked eemaldatud, kõik elektriaknad on koostöölepingule lõpuks alla kirjutanud. :)
sisu :
väljast:
hetkel mõlgub peas selline mõte, et kleepida üle kapott, katus ja pagasiluuk tumedama kleepsuga, ilmselt carbon immitatsioon (pruuni varjundiga)
APC kell sai korda, mõned vaakumlekked eemaldatud, kõik elektriaknad on koostöölepingule lõpuks alla kirjutanud. :)
sisu :
väljast:
hetkel mõlgub peas selline mõte, et kleepida üle kapott, katus ja pagasiluuk tumedama kleepsuga, ilmselt carbon immitatsioon (pruuni varjundiga)
Mitu hobujõudu juurde lubatakse sellega? ..;)hetkel mõlgub peas selline mõte, et kleepida üle kapott, katus ja pagasiluuk tumedama kleepsuga, ilmselt carbon immitatsioon (pruuni varjundiga)
ei ma ei tee seda selleks et ralliauto välja näeks, autot on kunagi ülevärvitud nii, et värikiht koorub, minujaoks on see kleepimine palju odavam ja vähem vaevanõudvam variant kui pool autot üle värvida ;)
PS,lagi on eelmise omaniku poolt üle kaetud ;)
nb, auto veereb nüüd tonnise aero velgedel ;)
heihei, nüüd vajaksin kogenud klubiliste abi, nimelt olen jänni jäänud base boostiga.
rõhk APC kella järgi jookseb kollase keskele, tiba peale. APC juhtploki eemaldamine ei muuda mittemidagi, wastegate varda kokkupoole keeramisega boost samuti ei muutunud.
vahetatud on KÕIK võimalikud vaakumvoolikud ja nende liited. Kontrollisin üle ka kõik ülejäänud õhutorud, kummitihendid jms.
peas mõlgub ka mõte, et APC solenoid välja vahetada manual boost controlleri vastu, kuid siis võib ilmselt terve APC süsteemi unustada, ja ilmselt tahab ideaalset süüteajastust ja küttesegu seljuhul saada?
rõhk APC kella järgi jookseb kollase keskele, tiba peale. APC juhtploki eemaldamine ei muuda mittemidagi, wastegate varda kokkupoole keeramisega boost samuti ei muutunud.
vahetatud on KÕIK võimalikud vaakumvoolikud ja nende liited. Kontrollisin üle ka kõik ülejäänud õhutorud, kummitihendid jms.
peas mõlgub ka mõte, et APC solenoid välja vahetada manual boost controlleri vastu, kuid siis võib ilmselt terve APC süsteemi unustada, ja ilmselt tahab ideaalset süüteajastust ja küttesegu seljuhul saada?
- ivomets
- Vanasaabikala
- Postitusi: 7618
- Liitunud: N Apr 22, 2004 18:39
- Asukoht: Suvepealinn
- Auto: Saab 96 , Saaburu, Subaru
aga mis siis saab kui w- voolik lahti ühendada?
kas siis tuleb rõhk?
ise jõudsin pea sama teemaga niikaugele, et summutaja tagumine pott oli umbes.
muidugi need klapid surevad päris sageli.
kas siis tuleb rõhk?
ise jõudsin pea sama teemaga niikaugele, et summutaja tagumine pott oli umbes.
muidugi need klapid surevad päris sageli.
KUI AUTO ON KATGI TOO OMA AUTO IVOMETSA SOJA GARAZI Keevitan, värvin, keeran mutreid kinni ja lahti.