Generaator

Tonnised ja nende mured
Vasta
D116
Postitusi: 2069
Liitunud: E Veebr 14, 2005 11:24
Asukoht: Lahti
Auto: SAAB 9-5 2007 2.0T Biopower Vector ST4 218kW, CITROEN C3 Shine 2019 1.2 60kW

#1

E Apr 30, 2012 11:55

Kontrolli juhtmeid, kui need terved, siis vii genekas remonti või osta uus(kasutatud töökorras).
__In Boost We Trust__
saabu
Postitusi: 803
Liitunud: R Juul 21, 2006 9:43
Asukoht: Tallinn-Aruküla
Auto:
Kontakt:

#2

E Apr 30, 2012 12:12

Geneka halb mass?Pane suvaline juhe lisaks massi - geneka korpusele ja vaata,mis teeb.
Trionic
Saabiguru
Postitusi: 7135
Liitunud: N Veebr 26, 2004 20:37
Asukoht:
Auto:

#3

E Apr 30, 2012 16:57

9000 puhul pole ju mass probleemiks,kuna gene on jäigalt mootori küljes.
Anders213
Postitusi: 10
Liitunud: N Okt 27, 2011 20:55
Asukoht:
Auto:

#4

E Apr 30, 2012 19:43

Tõin siis uue massi juhtme ja ainus asi mis muutus, oli see et ennem kui armatuuris aku tuli ainult hõõgus, siis põles korralikult.
iisak
Postitusi: 6270
Liitunud: L Sept 11, 2004 21:37
Asukoht:
Auto:

#5

E Apr 30, 2012 22:06

Kustkohast ja kuhu sa selle "massijuhtme" tõid?
Anything less than 1 BAR (14.7psi) is not boost. It's a vacuum leak...
Anders213
Postitusi: 10
Liitunud: N Okt 27, 2011 20:55
Asukoht:
Auto:

#6

T Mai 01, 2012 10:23

Tõin selle otse genekast kere külge.( sinna kus värvi polnud)
Trionic
Saabiguru
Postitusi: 7135
Liitunud: N Veebr 26, 2004 20:37
Asukoht:
Auto:

#7

T Mai 01, 2012 10:24

Aga "geneka kere" ongi ju juba "massi küljes".
saabu14jr
Saabiklubi liige
Postitusi: 1196
Liitunud: P Apr 22, 2007 9:48
Asukoht:
Auto:

#8

T Mai 01, 2012 10:29

Vaata siis parem mootori mass üle. Üks nendest oli mäletamist mööda käigukasti küljes ning teine oli kere ja ülemise kandurpadja juures.

Endal oli kunagi probleem, et juba akust tulev massi ja plussjuhe oli kehv, laadimine oli 12.6V, Tihti oli ka käivitamisel probleeme ning vahest lõi kella ja raadio mälud paigast ära. Pärast massijuhtme vahetust läks laadimine 13.2V peale, pärast plussjuhtmete vahetust läks 14V peale.
olaviv
Postitusi: 1052
Liitunud: K Veebr 21, 2007 18:27
Asukoht:
Auto:

#9

T Mai 01, 2012 10:46

Mõõda pinget otse geneka klemmilt, siis saad selgust, kas gene üldse väljastab üle 12V või mitte.
Trionic
Saabiguru
Postitusi: 7135
Liitunud: N Veebr 26, 2004 20:37
Asukoht:
Auto:

#10

T Mai 01, 2012 10:50

Enese heaolu huvides tasuks alati "tonniste" akujuhtmed ise valmistada.Kindlasti jootes kõik klemmid. Kunagi Iisaku Griffinile nii tehes sain ligi 1,1 volti laadimispinge tõusu. Pressühendusega akuklemmid on suur veaallikas.
Trionic
Saabiguru
Postitusi: 7135
Liitunud: N Veebr 26, 2004 20:37
Asukoht:
Auto:

#11

T Mai 01, 2012 11:06

Mõõda pinget otse geneka klemmilt, siis saad selgust, kas gene üldse väljastab üle 12V või mitte.

Generaator peab väljastama vähemalt 14 volti.Halvimal juhul muutub generaator ise SUUREKS voolutarbijaks .Digitaalset "mugavuselektroonikat" täistopitud uuematele masinatele on aku kiire tühjenemine tihti fataalsete tagajärgedega.Õnneks "tonniseid" see häda veel ei kimbuta.

"Tonniste" suureks hädaks on akuklemmide/kaablite vaheline korrosioon.
Factor
Postitusi: 704
Liitunud: N Okt 14, 2004 11:59
Asukoht:
Auto:

#12

K Mai 02, 2012 9:49

Enese heaolu huvides tasuks alati "tonniste" akujuhtmed ise valmistada.Kindlasti jootes kõik klemmid. Kunagi Iisaku Griffinile nii tehes sain ligi 1,1 volti laadimispinge tõusu. Pressühendusega akuklemmid on suur veaallikas.


Ka Trollil sai ca~ aasta tagasi sama protseduur tehtud, kui laadimine nõrgaks jäi ja laadimise pinge tõusis lausa 1,4V ;0) ning taas normis.
Vabandage neiu, mis kell on.... mul seisab
Tundrahunt
Postitusi: 38
Liitunud: E Mai 09, 2005 15:10
Asukoht:
Auto:

#13

T Mai 08, 2012 16:00

Aga "geneka kere" ongi ju juba "massi küljes".


see on alguses, kuid aja möödudes on see massi küljes olemine rohkem mehhaaniline termin kui elektriline termin - korrosioon (rooste) on kehv elektrijuht. mõnede metallide puhul on korrosioon alalisvoolule ületamatuks takistuseks.
Vasta