Saab 900i->T16 1986, Henrik/Anthrax [LAMMUTATUD]
Rattal olevat märki ära vaata.Õige märgid on nukal ja eesmisel pukil (nuka oma on su esimesel pildil nähtav. Õige asend on,kui nukamärk jääb
imevähe varasemaks puki omast ja seega tekib ketirattal ligi poole lüli jagu vahet 0 seisugaVeendu,et väntvõll on 0 asendis hooratta märkide-, või 1/4 kolvi asendi järgi.Rihmaratta märki ei tohi usaldada.
imevähe varasemaks puki omast ja seega tekib ketirattal ligi poole lüli jagu vahet 0 seisugaVeendu,et väntvõll on 0 asendis hooratta märkide-, või 1/4 kolvi asendi järgi.Rihmaratta märki ei tohi usaldada.
Saabidega seotud voodoo ja -abi
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
Mul on tonnise hooratas ja sellel on märgid teise koha peal või ei suuda mina leida otsakaane küljes märki. Ma panen kellaga esimese silindri ülemisse surnud seisu ja tõstan nukarattad paika. Eelmise lehe piltidel on näha (tõsi, väga halvasti) nuka märke ja paku märki. Esimene on väljalaske nukk ja teine sisselaske.
Panedki nii,nagu seletasin.
Saabidega seotud voodoo ja -abi
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
Märgid jooksevad paika vaid siis,kui KÕIK tallad, -hammakad ning kett(id) on tutikad.Siis on hiljem ka kulumise/venimise järel märginihked sarnased.Seega ära põe,kui TÕESTI asi poole ketilüli jagu nihkes on.
Saabidega seotud voodoo ja -abi
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
"Praegu laseb boosti ilmselt nii palju, kui torust tuleb."
Millest sa seda järeldad, kas lööb seieri põhja?
Selgita natuke täpsemalt, muidu ei oska midagi pakkuda...
Millest sa seda järeldad, kas lööb seieri põhja?
Selgita natuke täpsemalt, muidu ei oska midagi pakkuda...
A turbo: exhaust gasses go into the turbocharger and spin it, witchcraft happens and you go faster / J.Clarkson
kuidas tonnise aero istmetega on? Liigub neid ka või on ilgelt tefka värk ja pakutakse ainult hinge vastu.
Väljamaalt saad mõistliku hinnaga: http://www.blocket.se/dalarna/Saab_9000 ... m?ca=3&w=3
Enne puhus umbes 0,5 võtsin lahti- panin kokku (ei välista võimalust, et vooliute otsad on valetpidi ühendatud) ja nüüd läheb hoogsalt üle 0,5. Mootor sisse sõitmata ja seadistamata ja väga palju ei julge vajutada aga 0,9 juures on seier ära käinud küll."Praegu laseb boosti ilmselt nii palju, kui torust tuleb."
Millest sa seda järeldad, kas lööb seieri põhja?
Selgita natuke täpsemalt, muidu ei oska midagi pakkuda...
-
- Täiesti Mõttetu Mölaööbik
- Postitusi: 14313
- Liitunud: K Mär 03, 2004 9:25
- Asukoht: Tallinn
- Auto: 9000 '96, V70 '03
- Kontakt:
A: kontrolli voolikuid
B: remondi käigus on õnnestunud asi korda saada.. (enne lasi liiga palju korstnasse)
C: remondi käigus on õnnestunud asi ära lõhkuda.. (nüüd ei suuda üleliigset välja lasta)
Põmst on see klapp miski elektromagnetite vahel liigutatav "klapp" või membraan, mis siis vastavalt vurtsu kuhugi suunas juhib ja sellega laseb rõhu base boostist kõrgemaks lubab minna. Tarkuseterade all on paar teemat tonnise vastava klapi siseehituse kohta. Osad lingid seal kahjuks enam ei funka.. Kunagi oli sellesama klassiku klapi kohta ka teema, aga on kuhugi ära jalutanud..
B: remondi käigus on õnnestunud asi korda saada.. (enne lasi liiga palju korstnasse)
C: remondi käigus on õnnestunud asi ära lõhkuda.. (nüüd ei suuda üleliigset välja lasta)
Põmst on see klapp miski elektromagnetite vahel liigutatav "klapp" või membraan, mis siis vastavalt vurtsu kuhugi suunas juhib ja sellega laseb rõhu base boostist kõrgemaks lubab minna. Tarkuseterade all on paar teemat tonnise vastava klapi siseehituse kohta. Osad lingid seal kahjuks enam ei funka.. Kunagi oli sellesama klassiku klapi kohta ka teema, aga on kuhugi ära jalutanud..
Njah, voolikud tasuks üle kontrollida, et ikka apc klapi küljes õigesti oleksid (krt ma ei leia sobivat pilti praegu...). APC süsteem mõõdab sisselaskerõhku ja mootori detonatsiooni, ning vähendab rõhku siis, kui kuuleb mootorist knock-e.
Kõigepealt pane paika base boost - ehk siis see rõhk, mida vaid wastegate hoiab. Soovituslikult 1/2 maksimaalsest boostist, mida saavutada tahad. Selleks kõige lihtsam ühendada sisselaskest voolik otse wastegate ja sõida ning katseta, maks rõhku reguleerid wastegate varda pikkusega.
Ja siis apc klapp vahele. Standardis peaks see lubama vist 0,7 bar-i (pole kindel...?).
Siin üks lihtsustatud skeem ka.
Lisatud failid
Kõigepealt pane paika base boost - ehk siis see rõhk, mida vaid wastegate hoiab. Soovituslikult 1/2 maksimaalsest boostist, mida saavutada tahad. Selleks kõige lihtsam ühendada sisselaskest voolik otse wastegate ja sõida ning katseta, maks rõhku reguleerid wastegate varda pikkusega.
Ja siis apc klapp vahele. Standardis peaks see lubama vist 0,7 bar-i (pole kindel...?).
Siin üks lihtsustatud skeem ka.
Lisatud failid
A turbo: exhaust gasses go into the turbocharger and spin it, witchcraft happens and you go faster / J.Clarkson
Kas APC klapp pildil on number 4?
Voolik otse külma poole pealt WG klappi, siis peaks hoidma baasrõhku?
Jah, selline see klapp klassikul on ja just nii, kui tahad vaid baasrõhku siis kompressori survepoole ja wg vahele voolik.
Ja leidsin selle pildi üles ka, kuidas klappi ühendada
Lisatud failid
A turbo: exhaust gasses go into the turbocharger and spin it, witchcraft happens and you go faster / J.Clarkson
Panin lõpuks kapoti peale ja stange ette ning veits kaarutasin. Krt tagant tuleb suitsu. Sellist valgelt sinaka tooniga. Selge on see, et segu on räigelt rikas aga see peaks ilmutama ennast musta suitsuna. Olen sinist suitsu näinud küll, mis õli põlemisel tekib.. no see ei ole üldse sedamoodi. Kaas on lihvitud, tihend uus, seega ei tahaks üldse uskuda, et jahutusvedeliku keiss on.
Kurat. No ei saa sotti.
Tuba võib suitsu täis olla aga no ei haise õli järgi. Ainult rikka segu hais on toas. Täna nägin just masinat, millel oli õlirõngaprobleem. No suits oli vaevu nähtav aga hais meeletu. Suits on valge, väga õrna sinika varjundiga.
Kuna radikas veits lekib, valasin esimese hooga sisse puhta vee, seega magusat lõhna samuti ei ole. Mootori õli on puhas.
Kuidas veel kontrollida, kas kaane tihend (või jumal hoidku selle eest- plokikaas ise) lekib vett või mitte? Ise eeldaksin, et vee "suits" võiks päris kiirelt õhku ära kaduda, kuid mul jääb ta garaazhi üles päris kauaks.
Tuba võib suitsu täis olla aga no ei haise õli järgi. Ainult rikka segu hais on toas. Täna nägin just masinat, millel oli õlirõngaprobleem. No suits oli vaevu nähtav aga hais meeletu. Suits on valge, väga õrna sinika varjundiga.
Kuna radikas veits lekib, valasin esimese hooga sisse puhta vee, seega magusat lõhna samuti ei ole. Mootori õli on puhas.
Kuidas veel kontrollida, kas kaane tihend (või jumal hoidku selle eest- plokikaas ise) lekib vett või mitte? Ise eeldaksin, et vee "suits" võiks päris kiirelt õhku ära kaduda, kuid mul jääb ta garaazhi üles päris kauaks.
-
- Täiesti Mõttetu Mölaööbik
- Postitusi: 14313
- Liitunud: K Mär 03, 2004 9:25
- Asukoht: Tallinn
- Auto: 9000 '96, V70 '03
- Kontakt:
Palju sa sõitnud oled peale kokku panekut? Kui sul enne näiteks summuti täis lödistas, siis koha peal käies võib see sul veel tükk aega pasandada... Üldiselt võiks mingi 50-100 km sõiduga igast sodi sealt välja minna.
Sa tegid ju mingi vinge "otseklapi" sinna, seal sul vist ainult torud ilma püttideta, kas sealt tuleb ka valget?
Sa tegid ju mingi vinge "otseklapi" sinna, seal sul vist ainult torud ilma püttideta, kas sealt tuleb ka valget?
Kui kaanetihend lekib,siis surve veesärgis.Vale segu ajas mul ka suitsu,kui panin oommeetriga segu paika , läks paremaks.
Vahepeal mädanes ka parem pikivarras kereküljest ja tekkisid külmaga käivitamisel teatavad probleemid, seega talvel masin seisis. Käivitumisprobleemid on ilmselt sellest, et mingi ikaldus on juhtmestikuga, kuna MS arvab, et mootori temp on 70C.
Plaan on natuke keretöid teha, juhtmestik põhjalikult üle vaadata ning korda teha ja auto kunagi ka lõpuks mingisse seadesse saada.
Viimaseid käivitusprobleeme tekitas kütusetasemeandur, mis pani küll tule põlema ja näitaeb vähe alla veerandi paagi., ehkki paak oli kuiv. Võtsin tasemeanduri välja ja lahti. Ühendasin pistiku taha ja kõige alumises asendis näitab, et ongi veel umbes 15L sees. Visuaalselt tundus kõik hea olema. Milles võib asi olla?
Kui keegi teab kedagi, kes tahab sümboolse hinnaga viimasepeal klassiku kerest lahti saada, siis võib põhimõtteliselt teada anda.
Plaan on natuke keretöid teha, juhtmestik põhjalikult üle vaadata ning korda teha ja auto kunagi ka lõpuks mingisse seadesse saada.
Viimaseid käivitusprobleeme tekitas kütusetasemeandur, mis pani küll tule põlema ja näitaeb vähe alla veerandi paagi., ehkki paak oli kuiv. Võtsin tasemeanduri välja ja lahti. Ühendasin pistiku taha ja kõige alumises asendis näitab, et ongi veel umbes 15L sees. Visuaalselt tundus kõik hea olema. Milles võib asi olla?
Kui keegi teab kedagi, kes tahab sümboolse hinnaga viimasepeal klassiku kerest lahti saada, siis võib põhimõtteliselt teada anda.
Tiivad seisavad mõne punktiga küljes ja istuvad ilusti kapotiga kokku.
Punktin koopa tiiva kaare külge kinni, mitte nii, nagu originaalis oli.
Kahjuks on see alles lihtne. Tänaõhtul hakkab tagumisi koopaid lõikama.
Edasi on vaja tagumine õõts korda teha, ukseraam kokku keevitada, kõvasti lihvida kruntida ja natuke pahteldada ja veel lihvida.