Saab 9000 Griffin, 1995, denczik (ex Iisaku, RedBaroni, vmasteri, aski Griffin)
- Ainar
- Saabiklubi liige
- Postitusi: 380
- Liitunud: P Juun 17, 2007 19:18
- Asukoht: Liikva
- Auto: viewtopic.php?f=57&t=19320
- Kontakt:
Sissekanne logiraamatusse, sn 309275
Täna saime griffiniga kollaseauto teenuseid mööda linna kasutada. Siin kohal suured tänud Üllarile kiire reageerimise eest.
Seekord andis järgi siis soonrihm, mis Audaceris ilusti kiirelt uuevastu vahetati ja rullikud ka. Suured tänud ka sinna majja kiire tööeest.
Üldiselt on griffin siiski ilusti käitunud ja selle auto rooli alati istudes, tekib mingi kirjeldamatu tunne.
Iisaku tänased kuldsed sõnad ka siia siis: ega ennem pole mõtet rihma vahetada, kui puruks lendab.
Täna saime griffiniga kollaseauto teenuseid mööda linna kasutada. Siin kohal suured tänud Üllarile kiire reageerimise eest.
Seekord andis järgi siis soonrihm, mis Audaceris ilusti kiirelt uuevastu vahetati ja rullikud ka. Suured tänud ka sinna majja kiire tööeest.
Üldiselt on griffin siiski ilusti käitunud ja selle auto rooli alati istudes, tekib mingi kirjeldamatu tunne.
Iisaku tänased kuldsed sõnad ka siia siis: ega ennem pole mõtet rihma vahetada, kui puruks lendab.
- Ainar
- Saabiklubi liige
- Postitusi: 380
- Liitunud: P Juun 17, 2007 19:18
- Asukoht: Liikva
- Auto: viewtopic.php?f=57&t=19320
- Kontakt:
- Ainar
- Saabiklubi liige
- Postitusi: 380
- Liitunud: P Juun 17, 2007 19:18
- Asukoht: Liikva
- Auto: viewtopic.php?f=57&t=19320
- Kontakt:
- Ainar
- Saabiklubi liige
- Postitusi: 380
- Liitunud: P Juun 17, 2007 19:18
- Asukoht: Liikva
- Auto: viewtopic.php?f=57&t=19320
- Kontakt:
Nüüd siis aasta ja kuu varsti peale on Griffin minu kasutuses olnud. Oleme siiani hästi hakkama saanud. Auto on ikka väga aus, selle taas loojad on väga suure ja korraliku tööga hakkama saanud. Suured külmapühad möödusid meil ilusti majaees seistes ja peale nädalast seismist ja uuesti -24 kraadiga käivtamist, käivitus auto koheselt.
Üks anomaalia on ka tekkinud, nimelt gruisiga sõites katkestades gruisi, siis taas gruisi peale vajutades, rahhmab kaks käiku alla ja annab minna nii mis jaksab. Kuidagi tundub, et selline asi mõjub valusalt käigukastile. Asja olen täheldanud näit 50-60 pealt tagasi mälus oleva 90-100 peale jõudmiseks.
Siit küsimus tonniste automaadi vendadele, et olete sama asja täheldanud? Ise praegu kiirendan gaasiga ja vajutan uuesti gruisile.
Ja üks küsimus veel, kui auto jääb vähe kasutusse võibolla 2-3 korda kuus mingid otsad, kas siis peaks hakkama akut maha võttma või mõjub see elektroonikale kuidagi moodi ilma akuta seismine?
Üks anomaalia on ka tekkinud, nimelt gruisiga sõites katkestades gruisi, siis taas gruisi peale vajutades, rahhmab kaks käiku alla ja annab minna nii mis jaksab. Kuidagi tundub, et selline asi mõjub valusalt käigukastile. Asja olen täheldanud näit 50-60 pealt tagasi mälus oleva 90-100 peale jõudmiseks.
Siit küsimus tonniste automaadi vendadele, et olete sama asja täheldanud? Ise praegu kiirendan gaasiga ja vajutan uuesti gruisile.
Ja üks küsimus veel, kui auto jääb vähe kasutusse võibolla 2-3 korda kuus mingid otsad, kas siis peaks hakkama akut maha võttma või mõjub see elektroonikale kuidagi moodi ilma akuta seismine?
Mul on küll 9-5 Griffin(mille Cruise vist hoopis teise ehitusega), aga cruise'i uuesti sisse lülitades lappab maksimaalselt ühe käigu alla, enamasti ei vaheta üldse käiku.
Kui 2-3 korda kuus lühikesi otsi sõidad, siis pead hoopis akulaadija ostma. Kui pikemaid otsi, siis 1-2 nädalat seismisega veel midagi hullu ei juhtu.
Kui 2-3 korda kuus lühikesi otsi sõidad, siis pead hoopis akulaadija ostma. Kui pikemaid otsi, siis 1-2 nädalat seismisega veel midagi hullu ei juhtu.
- Ainar
- Saabiklubi liige
- Postitusi: 380
- Liitunud: P Juun 17, 2007 19:18
- Asukoht: Liikva
- Auto: viewtopic.php?f=57&t=19320
- Kontakt:
- Ainar
- Saabiklubi liige
- Postitusi: 380
- Liitunud: P Juun 17, 2007 19:18
- Asukoht: Liikva
- Auto: viewtopic.php?f=57&t=19320
- Kontakt:
No jah seda minagi, et ennem sellist asja polnud ja ilusti sujuvalt võttis vana kiiruse tagasi. Tekkis peale jõulu õhtusöögil käimist, kui sai kick towni korralikult kasutatud, et TURBO meestel sabas püsida. Tean, et 9-5 õppis mul vastavalt juhile, aga iisak ütles, et Griffini kast puhtalt mehhaaniline järelikult ei ole erinevate sõidustiilidega mingit pistmist.
- Ainar
- Saabiklubi liige
- Postitusi: 380
- Liitunud: P Juun 17, 2007 19:18
- Asukoht: Liikva
- Auto: viewtopic.php?f=57&t=19320
- Kontakt:
Täna sai suve rehvide jahil käidud. Varsti võib valud alla lükata jälle ja kevad alaku. Vahepeal auto seisis pea kuuaega, kuna toimetamist oli teisel rindel. Aga võtit näidates ei mõelnud ka, vaid kävitus koheselt ja kõik töötas, mis peale sai kohe 400km maha sõidetud. Olin juba unustanud, kui siga mugav ja mega soundiga see auto on.
- Ainar
- Saabiklubi liige
- Postitusi: 380
- Liitunud: P Juun 17, 2007 19:18
- Asukoht: Liikva
- Auto: viewtopic.php?f=57&t=19320
- Kontakt:
Mul on küsimus muusika koha autos: vaatasin et taga on ilusti kõlarid olemas ja rca ja kõlarijuhtmed on võimendisse ühendatud. Kuidas saaks need tagumised kõlarid tööle panna?
Everything will be alright t o m o r r o w . . .
Juba käub usin ennistamine.:head:
Saabidega seotud voodoo ja -abi
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
Hetkeks piilusin-juba alustati värvitöid.
Saabidega seotud voodoo ja -abi
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989