http://www.e24.ee/931696/saabi-eksomanik-nouab-general-motorsilt-kolm-miljardit-dollarit
Õnneks siis proovitakse karistada GM'i. Loodetavasti on tulemus positiivne!
Spykeri hagi General Motorsi vastu
- dreamer12
- Postitusi: 532
- Liitunud: K Jaan 03, 2007 10:46
- Asukoht: Viimsi
- Auto: Saab 9000 Aero 2,3T MY96; Saab 9-5 Aero Hirsch TTiD MY11
- Kontakt:
Selleks, et tulemus saaks olla positiivne peab muidugi GM elus püsima. Komistasin just arvamuse otsa, et see ettevõte võib hoopis taas pankroti minna: http://www.forbes.com/sites/louiswoodhill/2012/08/15/general-motors-is-headed-for-bankruptcy-again/ - pole siin võimatud ju miskit, Äripäevas oli ka nupuke, et Opel peatab ajutiselt tehaseid.
https://www.wellnessorbit.com - vaimse vormi e-koolitused ettevõtetele
http://www.headandlead.com - visioonid, planeeringud & ettevõtluskonsultatsioonid
http://www.headandlead.com - visioonid, planeeringud & ettevõtluskonsultatsioonid
-
- Saabiklubi liige
- Postitusi: 1036
- Liitunud: P Juul 01, 2007 10:41
- Asukoht:
- Auto:
Uut teemat pole vast vaja. Üks suur segadus kõik. BMW kaebab Saab Partsi kohtusse ...
- dreamer12
- Postitusi: 532
- Liitunud: K Jaan 03, 2007 10:46
- Asukoht: Viimsi
- Auto: Saab 9000 Aero 2,3T MY96; Saab 9-5 Aero Hirsch TTiD MY11
- Kontakt:
Hagi on nüüd ka kohtu poolt menetlusse võetud! Lisaks on Spyker ja Youngman osaliselt Saabi Phoenix platvormi kasutades ehitamas uusi autosid. Kus on veel teadmata aga leping selleks on sõlmitud. Lisainfo inglise keeles on leitav siin: http://www.autoweek.com/article/20121206/CARNEWS/121209908.
Samal teemal ilmus äsja ka uudis Dagens Nyheter-is: http://www.dn.se/ekonomi/youngman-ger-inte-upp-med-saab - kuna tekst üsna sama, mis inglise keeles ei hakka tõlkima.
Kui juhtub ime siis Phoneix platvormil valmib suisa kaks sõidukit. Spyker/Youngman siiski kogu platvormi kasutamise õigusi ei oma. Omavad seda vaid osaliselt (kui suures osas ei ole keegi täpselt mulle teada olevalt kirjeldanud). Seega on NEVS-il (praegusel Saab omanikul) siiski eeliseid. Ja paistab, et ka turuosad on erinevad - NEVS ajab taga praegusel 9-3-l baseeruvat elektriautot ja tulevikus loob Phoenix platvormile uue elektri Saabi. Spyker/Youngman sihivad senisest Saabist kallimat segmenti ehk luksusautode turgu.
Samal teemal ilmus äsja ka uudis Dagens Nyheter-is: http://www.dn.se/ekonomi/youngman-ger-inte-upp-med-saab - kuna tekst üsna sama, mis inglise keeles ei hakka tõlkima.
Kui juhtub ime siis Phoneix platvormil valmib suisa kaks sõidukit. Spyker/Youngman siiski kogu platvormi kasutamise õigusi ei oma. Omavad seda vaid osaliselt (kui suures osas ei ole keegi täpselt mulle teada olevalt kirjeldanud). Seega on NEVS-il (praegusel Saab omanikul) siiski eeliseid. Ja paistab, et ka turuosad on erinevad - NEVS ajab taga praegusel 9-3-l baseeruvat elektriautot ja tulevikus loob Phoenix platvormile uue elektri Saabi. Spyker/Youngman sihivad senisest Saabist kallimat segmenti ehk luksusautode turgu.
https://www.wellnessorbit.com - vaimse vormi e-koolitused ettevõtetele
http://www.headandlead.com - visioonid, planeeringud & ettevõtluskonsultatsioonid
http://www.headandlead.com - visioonid, planeeringud & ettevõtluskonsultatsioonid