Boost Pressure Control Valve

Vasta
kermo54
Postitusi: 74
Liitunud: T Apr 04, 2006 17:25
Asukoht:
Auto:

#1

Mööda foorumeid tuulates sattusin mitmele teemale kus,antud klapil eemaldati ülemine voolik,ning tehti pimedaks,ning peale seda tekkis autole meeletu tõmme jne.Ühesõnaga kõik kiitsid taevani,suure kiusatusega proovisin ise ka antud lahendust,ning tuleb tõdeda,et tõepoolest minek oli tunduvalt teravam.Tekkis küsimus,et kuidas see mootorile mõjub?ei taha lõpetada sulanud kolvide või purunenud turboga.
Mõni targem võiks lollile seletada,mis-kus ja miks.

Trionic
Saabiguru
Postitusi: 7144
Liitunud: N Veebr 26, 2004 20:37
Asukoht:
Auto:

#2

Mitte ei TEKKINUD meeletu tõmme,vaid taastus algolek."BPC klapi "return" suunatakse kütusepaagi tuulutussüsteemi,mis koosneb torudest-klappidest-söepaagist etc. Kui süsteemis on mõni klapp vigane,tekib suur võimsusekadu.Seepärast tundubki voolikut "pimedaks" tehes,et tekkis "meeletu tõmme".
kermo54
Postitusi: 74
Liitunud: T Apr 04, 2006 17:25
Asukoht:
Auto:

#3

Niiet nagu aru saan,ei tee see mootorile midagi halba...samas oleks hea kui kõik toimiks nagu peab,mitte ei vaataks kapote alt vastu mõni lahtine pimedaks tehtud voolikuots...

Trionic
Saabiguru
Postitusi: 7144
Liitunud: N Veebr 26, 2004 20:37
Asukoht:
Auto:

#4

Tuleb aeg-ajalt kontrollida,et paagis vaakum ei tekiks.
caarel
Postitusi: 317
Liitunud: N Veebr 22, 2007 15:50
Asukoht:
Auto:

#5

Seega lahendus tihedalt tankida või paagikork teha ventiiliga :)
sigaelmar
Postitusi: 1028
Liitunud: P Okt 31, 2004 23:42
Asukoht:
Auto:

#6

Aga mis siis juhtub, kui paagikorgile väike auk sisse puurida?
sigaelmar
Postitusi: 1028
Liitunud: P Okt 31, 2004 23:42
Asukoht:
Auto:

#7

Nii proovisin siis omal ka selle vooliku pimedaks panna. Minekus suurt midagi muutunud ei ole, võibolla natuke on parem aga see võibolla tundub ka ainult nii, sest nüüd rohkem jälgid sellist asja. Turbokell ei lähe enam nii kaugele kui enne. Jätsin paagi korgi lõdvalt kinni, et paak vaakumisse ei läheks, kas see mõjutab midagi?
Vasta