Soojendus ei tööta

Vasta
valz
Postitusi: 6
Liitunud: K Jaan 04, 2012 23:11
Asukoht:
Auto:

#1

Soojendus ei tööta. Autoks Saab 9-5 2,0t 1999. Suvel oli kuulda, et armatuuri tagant kostub mingit raginat. Mõnikord kui auto välja suretasin siis ragises pea 10-20 min. Arvan, et mingi klapp andis saba või hammasrattad. Puhur töötab aga puhub ainult õue õhku sisse.Enam ei ole raginat ja ei ole ka sooja õhku.
Kas keegi teab milles asi?
napoleon
Postitusi: 1493
Liitunud: N Mär 31, 2005 0:15
Asukoht: Tallinn
Auto:

#2

Hoia korraga ll Auto ja off nuppu, siis hakkab kliima ennast kalibreerima ja näitab veakoodi. Mida kood tähendab saad teada kui toksid googlesse saab acc error codes vms. Kui ise selle teadmisega midagi peale hakata ei oska, saad abi mõnest Saabidega tegelevast remondifirmast, näiteks Audacer-ist.
valz
Postitusi: 6
Liitunud: K Jaan 04, 2012 23:11
Asukoht:
Auto:

#3

Õhtul vaatan üle, et mis veakoode näitab, kui näitab miskit. Teine küsimus on selles, et kas see salongi puhur peabki suurtematel pööretel tegema ebamääraselt vali kohinat/põrinat.
AndresV
Postitusi: 904
Liitunud: E Apr 02, 2007 16:28
Asukoht: Harjumaa
Auto: 40/60 rida6
Kontakt:

#4

Ebamäärane on su sõnastus! Aga põrinat see küll ei tee, mühiseb nagu salongiventikatel kombeks.
valz
Postitusi: 6
Liitunud: K Jaan 04, 2012 23:11
Asukoht:
Auto:

#5

OK, põrin see vb tõesti ei ole aga ühelgi teisel autol ma nii valjult mühisevat salongi puhurit kuulnud ei ole. Aga see ei ole ka väga suur probleem.
Üks tuttav ütles, et saabidel on see suht tüüpviga, et mingi klapp või klapi mootor annab saba, mis salongi sooja õhku juhib. Nv on aega, et armatuur lahti katkuda, et täpsemalt uurida milles viga on.
yllar
Postitusi: 583
Liitunud: L Juun 17, 2006 17:29
Asukoht: Pärnu
Auto: Saab 9-3 SC Aero
Kontakt:

#6

Need klapid liiguvadseal peale iga käivitamist ja süüte väljakeeramist pidevalt. 13 aastaga võib nii mõndagi kuluda.
valz
Postitusi: 6
Liitunud: K Jaan 04, 2012 23:11
Asukoht:
Auto:

#7

Nii lammutasin natuke armatuuri. Klapid liikusid nagu kõik ilusti. Mis ma avastasin oli see et soojendus radikal oli ülemine toru koguaeg kuum. Alumine läks vahepeal ka korraks kuumaks ja siis puhus isegi sooja õhku. Aga see oli umbes 5 minutiks vb ja siis jälle jahtus toru maha ja enam sooja ei tulnud.
Suvel lasin kondi ära täita aga kont tööle ei hakanud, SID paneelil oli kirjas, et kont tühi ikka. See kiri kadus enne kui jõudsin kuhugi kontrolli minna. Enam seda kirja ei ole aga kont ikka ei tööta.
Kas võib olla, et selle kondi jama pärast peksab soojendus ka segast?
Suvel vahetasin ära ka soojendusradika klapi, kuna see enam vedelikku ei pidanud.
Kontrollisin ka veakoode, näitas 1--22, 2--22 ja 2--04. 04 tähendab - left mixed air temp sensor. Aga 22 mina aru ei saa - Reflash per SB 271-2206.
Kasutaja avatar
Cyber
Täiesti Mõttetu Mölaööbik
Postitusi: 14417
Liitunud: K Mär 03, 2004 9:25
Asukoht: Tallinn
Auto: 9000 '96, V70 '03
Kontakt:

#8

Viga 22 tähendab, et ACC tarkvara on pihta saanud ja vajab uuesti progemist. Väidetavalt töötavab enamus selle veaga edasi ilma tõrgeteta.
[Kaarel]: Ka pealtnäha süütu vikatiga memm kuskil tee ääres võib olla Aero omanik...
Pilt
Vasta