Tagumised ülemised ristvardad
autoosad.ee pakub mingit tagatugihoob üla 61.27euri. See ei ole vist see? Kui neid saada ei ole, siis asi päris nutune, peabki sõitma sellise kobiseva/koliseva autoga:( Äkki saaks keegi pildi neist reguleervarrastest siia panna, siis näen silmaga millised need on.
Detail nr. 1 on õõts nagu aru saan. Õõtsadest vahetati ära vasak, paremal ei pidanud midagi viga olema. Kobin/kolin ikka sees. Seejärel vahetati ära amordid. Kobin/kolin ikka sees. Vahetati ära ka amordi ülemised padjad, sellised imelikud kronsteinid olid. Pildil ma neid ei näe. Kobin/kolin ikka sees. Seejärel läksid vahetusse stabikapuksid. Tulemus sama, ikka kolin/kobin sees. Remondimehed ei oskanud rohkemat midagi vahetada. Kas seda detail nr. 4 saab raputades/kangutades aru, et läbi on?
-
keenius
- Postitusi: 283
- Liitunud: R Dets 22, 2006 16:59
- Asukoht: Rakvere
- Auto: Saab 9000; Saab 9-3ss; Subaru Impreza; Moskvits 2140SL
- Kontakt:
Sellele NR 1 detailil on saada pukse. müüakse Opel Vectra C nime alt. Ja hind on sammuti mõistlik. Mul on alati üks vahetatud puksidega detail riiulis tagavaraks.
Detail nr.4
Või on su autol läbi detail nr 1?
meil laos hetke seisuga 10tk saadaval..müüme vaid koos vahtuse ja reguleerimise teenusega 
...nii, et seltsimehed asugem aegu broneerima kuniks veel jätkub
...nii, et seltsimehed asugem aegu broneerima kuniks veel jätkub
Mõned kuud tagasi lasin oma Saabil need puksid vahetada (pildil detail nr. 1). Teh. ülevaatus samuti lõtku ei tuvastanud kuid tuttava juures silda reguleerima hakates avastasime lõtku. (auto oli ülestõstetud ja sillad pingest vabad) Ostsin Lemfölderi puksid 2 tk. 42 eur. Muidugi on ka odavamaid.
siin nagu mitu teemat segamini:wall:
teeme asja lihtsaks- pakkusin reguleervardaid, mille tüüpveaks siis on sharniiri lõtk ja mingisuguseid pukse ega sharniire seal ei vahetata..lisaks ei esine mingeid alternatiive ega ka B osi
paljudel juhtudel tuleb lisaks reguleervardale vahetada ka reguleerpolt kuna need ei tule lahti ja vaja purustada
ülemised õõtshoovad sobivad tõesti vectra omad, kuid nendes pukside vahetus on mõtteu ajakulu, kuna hinnas annab sama välja ning peale nende vahtust on loogiline käik taas kontrollida sildade geomeetria, vajadusel reguleerida, mille tulemusena jõuame taas reguleervardani ...
teeme asja lihtsaks- pakkusin reguleervardaid, mille tüüpveaks siis on sharniiri lõtk ja mingisuguseid pukse ega sharniire seal ei vahetata..lisaks ei esine mingeid alternatiive ega ka B osi
paljudel juhtudel tuleb lisaks reguleervardale vahetada ka reguleerpolt kuna need ei tule lahti ja vaja purustada
ülemised õõtshoovad sobivad tõesti vectra omad, kuid nendes pukside vahetus on mõtteu ajakulu, kuna hinnas annab sama välja ning peale nende vahtust on loogiline käik taas kontrollida sildade geomeetria, vajadusel reguleerida, mille tulemusena jõuame taas reguleervardani ...
Kogu jutu mõte selles , et alati ei tunne kõiki lõtke kohe ja lihtsalt raputaja peal...Mõned kuud tagasi lasin oma Saabil need puksid vahetada (pildil detail nr. 1). Teh. ülevaatus samuti lõtku ei tuvastanud kuid tuttava juures silda reguleerima hakates avastasime lõtku. (auto oli ülestõstetud ja sillad pingest vabad) Ostsin Lemfölderi puksid 2 tk. 42 eur. Muidugi on ka odavamaid.


