Kuidas käib Saab 900 aero kasti vahetus

Kõige klassikalisemad Saabid
Vasta
ancmac123
Postitusi: 2
Liitunud: T Jaan 17, 2006 19:03
Asukoht:
Auto:

#1

tere selline küsimus siis tahaksin vahetada saab 900 aero käigukasti see millel sidur eespool on aga ei saa kuidagi seda kremplit kus survelaager peal on küljest ära ega sidurit ja korvi küljest ära äkki keegi viitsib seletada kuidas se tööjärjekord on oleks väga tänulik:notworthy:Äkki on asja juures mingi nipp
Kasutaja avatar
aljoga
klassiker
Postitusi: 962
Liitunud: N Veebr 26, 2004 17:08
Asukoht: Tartu
Auto: Rootsi raud, aga mitte SAAB

#2

sa räägid klassikust ve?! siin teemas on nt üks ingliskeelne juhend.
ancmac123
Postitusi: 2
Liitunud: T Jaan 17, 2006 19:03
Asukoht:
Auto:

#3

jah mul seal süsteem väheke teistmoodi korv on teistsugune ja survelaager ei ole ka selline vedruga minu omal kül mingit vedru seal pole
Kasutaja avatar
Cyber
Täiesti Mõttetu Mölaööbik
Postitusi: 14417
Liitunud: K Mär 03, 2004 9:25
Asukoht: Tallinn
Auto: 9000 '96, V70 '03
Kontakt:

#4

Siin veel üks kirjeldus, küll ilma piltideta.´
Minu meelest on nad kõik ju ühesugused. Kellelgi on ehk EPC ja viitsimine sealt see pilt otsida...?
[Kaarel]: Ka pealtnäha süütu vikatiga memm kuskil tee ääres võib olla Aero omanik...
Pilt
farmacoma
Postitusi: 710
Liitunud: T Juul 13, 2004 22:53
Asukoht: Tallinn
Auto: 900 x2; 9000; 9-5

#5

peal oleva ja töötava mootoriga on lihtsam seda sidurit lahti võtta aga kui juba maas, siis tuleb kuidagi siduri silinder ära kangutada. iseenesest väga hirmuäratav protseduur. mina vähemalt kartsin, et kohe läheb midagi katki aga õnneks ei läinud.
Kasutaja avatar
ivomets
Vanasaabikala
Postitusi: 7661
Liitunud: N Apr 22, 2004 18:39
Asukoht: Suvepealinn
Auto: Saab 96 , Saaburu, Subaru

#6

kas ikka eestikeeles sai ju siin foorumis ka see läbi võetud.
asi pole yldse keeruline iseenesest.
kui helistada viitsid, siis prooviks nõuga aidata
KUI AUTO ON KATGI TOO OMA AUTO IVOMETSA SOJA GARAZI 8-) 8-) 8-) Keevitan, värvin, keeran mutreid kinni ja lahti.
Trionic
Saabiguru
Postitusi: 7139
Liitunud: N Veebr 26, 2004 20:37
Asukoht:
Auto:

#7

Algselt postitas: farmacoma
peal oleva ja töötava mootoriga on lihtsam seda sidurit lahti võtta aga kui juba maas, siis tuleb kuidagi siduri silinder ära kangutada. iseenesest väga hirmuäratav protseduur. mina vähemalt kartsin, et kohe läheb midagi katki aga õnneks ei läinud.

Ei pea (ei tohi)kangutada.Abinõu tuleb korvi lamellide vahele suruda ja kõik irdub jõudu kasutamata.
farmacoma
Postitusi: 710
Liitunud: T Juul 13, 2004 22:53
Asukoht: Tallinn
Auto: 900 x2; 9000; 9-5

#8

Algselt postitas: Trionic
Algselt postitas: farmacoma
peal oleva ja töötava mootoriga on lihtsam seda sidurit lahti võtta aga kui juba maas, siis tuleb kuidagi siduri silinder ära kangutada. iseenesest väga hirmuäratav protseduur. mina vähemalt kartsin, et kohe läheb midagi katki aga õnneks ei läinud.

Ei pea (ei tohi)kangutada.Abinõu tuleb korvi lamellide vahele suruda ja kõik irdub jõudu kasutamata.

polnud abinõud loomulikult ja kui ma traaditükke üritasin vahele pressida, siis need kah eriti ei suutnud lamelle piisavalt eemal hoida... a äkki mul on oopeli sidur? :P
Trionic
Saabiguru
Postitusi: 7139
Liitunud: N Veebr 26, 2004 20:37
Asukoht:
Auto:

#9

Piduritorust rõngas peab olema.
meelis
Postitusi: 102
Liitunud: N Mär 04, 2004 16:03
Asukoht:
Auto:

#10

Mis siin ikka targemaid õpetada aga sai puuhalg siduripedaalile panna ja ka piduritorust rõngas tehtud ja veel stopper ka ees ootamas mis esialgu välja ei paistagi nagu.Üksi sai kenasti siduri vahetamisega hakkama peale mitmendat vahetust.:D
Vasta