Saab 9-5 Griffin, 1999 (MY00), RedBaron (ex teager (ex-TGB))
Tere Saabisõbrad!
Olen taaskord oma sõnu söönud. Mind 6 aastat teeninud Tonnise müügi põhjus oli ju peamiselt soov omada ökonoomset
ja universaalkerega autot.
Siin ta siis on. SAAB 9-5 3.0 V6 Griffin sedaan. :evil:
Küll ma siin vaatasin Volvosid ja Seat-e jne. Juhuslikult jäi aga pilk pidama sellele Saabile. Väidetavalt reaalse läbisõiduga
vaid 154000 km. Sellesse numbrisse suhtusin esiti muidugi teatava skepsisega ja vaatasin traktoreid edasi. Möödus päevi..
Pagan küll... sees hakkas miskit närima. Taas vaatasin selle Saabi kuulutust ja pilte. Salong tundus piltidelt enam kui korralik ja varustus eriti rikkalik.
Veel möödusid nii mõnedki päevad sobivat diiselmootoriga autot otsides. Kõik! Enam ei kannatanud seda närimist välja mu hing.
Iisak rabas Tech-i kaasa ja sõitsime seda autot vaatama.
Veel enne kohale jõudmist, suutis Iisak usaldusväärsete allikate kaudu auto kohta natuke infot välja uurida.
Uskumatu lugu. See läbisõit on õige! Kohapeal sai teostatud nii põhjalik kontroll, kui olud võimaldasid, pikem proovisõit ja muud juttu enam polnud.
Koju sõit. Ikka Saabiga koos!
Salong on eeskujulikus korras ja mitte midagi ei kolise ega nagise. Lausa üllatavalt vaine on see auto!
Vähimatki roostealget kusagilt ei paista ja välimus on ka ilma ühegi suurema veata, va. väike pragu tagatules.
Paar läbi põlenud pirni siiski tuvastasime salongis ja vaevalt aimatava rattalaagri mõmina.
Varustusest ka.
Kõik, mis Griffinil olema peab, ventileeritavad istmed jne. + tagumise istme soojendus, katuseluuk, parkimisandurid, ise tumenev tahavaatepeegel ja kirsiks tordil:
Harman Kardoni 9 kõlariga stereo koos CD boksiga.
See on lihtsalt uskumatu, kui hästi üks originaal stereo võib mängida! :love:
Lähipäevil on minek Audacer-i korralisse hooldusesse, mida ka eeskujulikult täidetud hooldusraamat peagi ettenäeb, eks siis niikuinii selgub veel asju,
kui auto tõstukil. Tegemist on ju ometi vana autoga, mille esmane arvelevõtt on 29.09.1999
Seniks mõned pildid tänasest hommikust, enne auto arvelevõttu:
Algame siis logiraamatut!
06.11.2012 vahetatud:
Mootoriõli + filter
Õhufilter
Salongiõhu filter
Küünlad
Jahutusvedelik
Kastiõli
Vaakumvoolikud
Õhufiltri korpus mis oli praguline.
Mingi hulk salongis asuvaid pirne.
välja vahetatud ja korda tehtud osa karterituulutuse detaile.
06.03.2013 vahetatud:
Hammasrihm
Veepump
Jahutusvedelik
Ventilaatoririhm
(odomeetri näit 159249)
Uued suverehvid. Kleber Dynaxer HP3
ja uued esimesed piduriklotsid.
Eelnevalt nimetatud pragune tagatuli vahetatud.
(odomeetri näit 161230)
Uued tagumised pidurikettad ja klotsid (28.06. 2013)
(odomeetri näit 164000)
Mootoriõli + filter, õhufilter, salongiõhufilter,
ABS aju remonditud. Tulede moodul remonditud (07.11.2013)
(odomeetri näit 164900)
Uus summuti keskmine pütt. (27.11.2013)
(ls. 165843)
===============================================
Kliimasüsteemi kontroll ja täitmine (22.05.2014)
(ls. 168683)
Uus SID ekraan (27.05.2014)
(ls. 169323)
Kõrvalistuja aknatõstuki rullikud (15.06.2014)
(ls. 170765)
Vasak välimine parkimisandur (13.07.2014)
(ls. 172924)
Mootoriõli+filter+pidurivedelik (08.08.2014)
(ls. 174766)
Jahutusvedeliku lekke likvideerimine (jahtusvedeliku plastikust kolmik, jahutuse alumiiniumist toru, plokikaante lihvimine ja tihendid, uus jahutuse radiaator). Uus termostaat ja hammasrihm, jahutusvedelik, mootoriõli ja filter. (06.10.2014)
(ls. 179038)
Tagasilla puksid, esimese stabilisaatori varda puksid, käsipiduritrossid, (19.12.2014)
(ls. 182190)
Hooldus + 2x ATF õli, uued esiklaasi kojamehed - originaalid (27.05.2015)
(ls. 190721)
Taga parem välimine parkimisandur - parkimisandurid.ee (17.06.2015)
(ls. 192002)
Uuesti Philips X-treme Vision lähitule pirnid (04.07.2015)
(ls. 193564)
Esiõõtsa tagapuksid (14.08.2015)
(ls. 196650)
Klapipesade soveldamine, juhtpukside vahetus, uus karterituulutus, by-pass, hammasihm, küünlad, hooldus (14.09.2015)
(ls. 198769)
Uued talverehvid Good Year UltraGrip ICE 2 (27.10.2015)
(ls. 200656)
Uus aku Exide Premium 72Ah (20.11.2015)
(ls 201900)
Mõned pildid 29.09.2013
Mõned klõpsud salongist ka, peale sügisest kasimist:
Olen taaskord oma sõnu söönud. Mind 6 aastat teeninud Tonnise müügi põhjus oli ju peamiselt soov omada ökonoomset
ja universaalkerega autot.
Siin ta siis on. SAAB 9-5 3.0 V6 Griffin sedaan. :evil:
Küll ma siin vaatasin Volvosid ja Seat-e jne. Juhuslikult jäi aga pilk pidama sellele Saabile. Väidetavalt reaalse läbisõiduga
vaid 154000 km. Sellesse numbrisse suhtusin esiti muidugi teatava skepsisega ja vaatasin traktoreid edasi. Möödus päevi..
Pagan küll... sees hakkas miskit närima. Taas vaatasin selle Saabi kuulutust ja pilte. Salong tundus piltidelt enam kui korralik ja varustus eriti rikkalik.
Veel möödusid nii mõnedki päevad sobivat diiselmootoriga autot otsides. Kõik! Enam ei kannatanud seda närimist välja mu hing.
Iisak rabas Tech-i kaasa ja sõitsime seda autot vaatama.
Veel enne kohale jõudmist, suutis Iisak usaldusväärsete allikate kaudu auto kohta natuke infot välja uurida.
Uskumatu lugu. See läbisõit on õige! Kohapeal sai teostatud nii põhjalik kontroll, kui olud võimaldasid, pikem proovisõit ja muud juttu enam polnud.
Koju sõit. Ikka Saabiga koos!
Salong on eeskujulikus korras ja mitte midagi ei kolise ega nagise. Lausa üllatavalt vaine on see auto!
Vähimatki roostealget kusagilt ei paista ja välimus on ka ilma ühegi suurema veata, va. väike pragu tagatules.
Paar läbi põlenud pirni siiski tuvastasime salongis ja vaevalt aimatava rattalaagri mõmina.
Varustusest ka.
Kõik, mis Griffinil olema peab, ventileeritavad istmed jne. + tagumise istme soojendus, katuseluuk, parkimisandurid, ise tumenev tahavaatepeegel ja kirsiks tordil:
Harman Kardoni 9 kõlariga stereo koos CD boksiga.
See on lihtsalt uskumatu, kui hästi üks originaal stereo võib mängida! :love:
Lähipäevil on minek Audacer-i korralisse hooldusesse, mida ka eeskujulikult täidetud hooldusraamat peagi ettenäeb, eks siis niikuinii selgub veel asju,
kui auto tõstukil. Tegemist on ju ometi vana autoga, mille esmane arvelevõtt on 29.09.1999
Seniks mõned pildid tänasest hommikust, enne auto arvelevõttu:
Algame siis logiraamatut!
06.11.2012 vahetatud:
Mootoriõli + filter
Õhufilter
Salongiõhu filter
Küünlad
Jahutusvedelik
Kastiõli
Vaakumvoolikud
Õhufiltri korpus mis oli praguline.
Mingi hulk salongis asuvaid pirne.
välja vahetatud ja korda tehtud osa karterituulutuse detaile.
06.03.2013 vahetatud:
Hammasrihm
Veepump
Jahutusvedelik
Ventilaatoririhm
(odomeetri näit 159249)
Uued suverehvid. Kleber Dynaxer HP3
ja uued esimesed piduriklotsid.
Eelnevalt nimetatud pragune tagatuli vahetatud.
(odomeetri näit 161230)
Uued tagumised pidurikettad ja klotsid (28.06. 2013)
(odomeetri näit 164000)
Mootoriõli + filter, õhufilter, salongiõhufilter,
ABS aju remonditud. Tulede moodul remonditud (07.11.2013)
(odomeetri näit 164900)
Uus summuti keskmine pütt. (27.11.2013)
(ls. 165843)
===============================================
Kliimasüsteemi kontroll ja täitmine (22.05.2014)
(ls. 168683)
Uus SID ekraan (27.05.2014)
(ls. 169323)
Kõrvalistuja aknatõstuki rullikud (15.06.2014)
(ls. 170765)
Vasak välimine parkimisandur (13.07.2014)
(ls. 172924)
Mootoriõli+filter+pidurivedelik (08.08.2014)
(ls. 174766)
Jahutusvedeliku lekke likvideerimine (jahtusvedeliku plastikust kolmik, jahutuse alumiiniumist toru, plokikaante lihvimine ja tihendid, uus jahutuse radiaator). Uus termostaat ja hammasrihm, jahutusvedelik, mootoriõli ja filter. (06.10.2014)
(ls. 179038)
Tagasilla puksid, esimese stabilisaatori varda puksid, käsipiduritrossid, (19.12.2014)
(ls. 182190)
Hooldus + 2x ATF õli, uued esiklaasi kojamehed - originaalid (27.05.2015)
(ls. 190721)
Taga parem välimine parkimisandur - parkimisandurid.ee (17.06.2015)
(ls. 192002)
Uuesti Philips X-treme Vision lähitule pirnid (04.07.2015)
(ls. 193564)
Esiõõtsa tagapuksid (14.08.2015)
(ls. 196650)
Klapipesade soveldamine, juhtpukside vahetus, uus karterituulutus, by-pass, hammasihm, küünlad, hooldus (14.09.2015)
(ls. 198769)
Uued talverehvid Good Year UltraGrip ICE 2 (27.10.2015)
(ls. 200656)
Uus aku Exide Premium 72Ah (20.11.2015)
(ls 201900)
Mõned pildid 29.09.2013
Mõned klõpsud salongist ka, peale sügisest kasimist:
- ivomets
- Vanasaabikala
- Postitusi: 7620
- Liitunud: N Apr 22, 2004 18:39
- Asukoht: Suvepealinn
- Auto: Saab 96 , Saaburu, Subaru
Ei ole paha proovida 9-5 griffi.
Kindlasti esimene mulje on selline, mis kauaks mällu sööbib.
Aga huvitav, et parkimisandurid juba 99 a. masinal peal.
Ühe Sai- pumba peaksid ka tagavaraks otsima :P
Mis veel head on, et klaasist vanad head esituled, ei mingit lastemänguasja plastmasiist klaasidega xenone.
Uued pirnid sisse ja VÄGA HEA!
Kindlasti esimene mulje on selline, mis kauaks mällu sööbib.
Aga huvitav, et parkimisandurid juba 99 a. masinal peal.
Ühe Sai- pumba peaksid ka tagavaraks otsima :P
Mis veel head on, et klaasist vanad head esituled, ei mingit lastemänguasja plastmasiist klaasidega xenone.
Uued pirnid sisse ja VÄGA HEA!
KUI AUTO ON KATGI TOO OMA AUTO IVOMETSA SOJA GARAZI Keevitan, värvin, keeran mutreid kinni ja lahti.
-
- T7 sekspert
- Postitusi: 2714
- Liitunud: K Sept 29, 2004 16:43
- Asukoht: Tallinn
- Auto: 9-5 Aero-R
Kummaline on sind 9-5 omanikuna ettekujutada:D Et siis tõitegi selle tegelase ära...
Salong näeb piltidelt üsna mustu välja. Eks peab siis mingi päev ise metsa kännutaha seda kaema tulema. Siis saab ka mõõta, kellel suurem ;)
Salong näeb piltidelt üsna mustu välja. Eks peab siis mingi päev ise metsa kännutaha seda kaema tulema. Siis saab ka mõõta, kellel suurem ;)
Lisan ka paar sõna.
SAI-pumpa sellel autol ei ole. Õnneks.
Rattalaagri häält ei ole seal-unusta ära lõpuks.
5 kuud platsil seismist ja kandliseks vajunud rehvid on selle hääle põhjustajaks. Sul võtab mitusada km aega,enne kui need enamvähem ühtlaseks tagasi vormuvad.
Aga auto on aus-täiesti tõsiselt.
Salong on parim mida ma kasutatud 9-5tel näinud olen:head:
Tegelikult on ikka niimoodi hea autot ostma minna kui omad siseringi infot:eureka:
SAI-pumpa sellel autol ei ole. Õnneks.
Rattalaagri häält ei ole seal-unusta ära lõpuks.
5 kuud platsil seismist ja kandliseks vajunud rehvid on selle hääle põhjustajaks. Sul võtab mitusada km aega,enne kui need enamvähem ühtlaseks tagasi vormuvad.
Aga auto on aus-täiesti tõsiselt.
Salong on parim mida ma kasutatud 9-5tel näinud olen:head:
Tegelikult on ikka niimoodi hea autot ostma minna kui omad siseringi infot:eureka:
Anything less than 1 BAR (14.7psi) is not boost. It's a vacuum leak...
- ivomets
- Vanasaabikala
- Postitusi: 7620
- Liitunud: N Apr 22, 2004 18:39
- Asukoht: Suvepealinn
- Auto: Saab 96 , Saaburu, Subaru
Kas ei tule sedamoodi välja, et hea auto tahaks näiteks Allikal sisseõnnistamist??
Muidu äkki ei sõida.... :drink:
Muidu äkki ei sõida.... :drink:
KUI AUTO ON KATGI TOO OMA AUTO IVOMETSA SOJA GARAZI Keevitan, värvin, keeran mutreid kinni ja lahti.
Kas ei tule sedamoodi välja, et hea auto tahaks näiteks Allikal sisseõnnistamist??
Muidu äkki ei sõida.... :drink:
Seda asja peab kaaluma. Mõte ei ole üldse paha :)
Esialgu vaatame järgmisel nädalal Audaceris põhjalikumalt järele, kui hea see auto tegelikult on..
Aga nagu Sa ütlesid, esmamulje on unustamatu.
Eriti kui vaadata, kui tagasihoidlik see auto välja näeb ning mida endas tegelikult peidab :)
-
- Jaan Tatikas
- Postitusi: 2336
- Liitunud: T Sept 28, 2004 19:42
- Asukoht: Tallinn ja Elva
- Auto: 9-5 Aero
Kui naine või Hemi on lahked siis Klassik ja tonnine või veel mõni Aero
Kuidagi väga tuttav tuleb ette. Mu proua tahtis ka väikest ja ökonoomset aga 3l V6 osutus väljavalituks.Mind 6 aastat teeninud Tonnise müügi põhjus oli ju peamiselt soov omada ökonoomset
ja universaalkerega autot.
Siin ta siis on. SAAB 9-5 3.0 V6 Griffin sedaan.
Ei noh, aitäh jah :)
Laupäeval läbis auto ülevaatuse täiesti võõras kohas ja probleemideta.
Tänasest ka talverehvid all.
Algame siis logiraamatut!
Täna sai vahetatud:
Mootoriõli + filter
Õhufilter
Salongiõhu filter
Küünlad
Jahutusvedelik
Kastiõli
Vaakumvoolikud
Õhufiltri korpus mis oli praguline.
Mingi hulk salongis asuvaid pirne.
Lähiajal ootab ees hammasrihma vahetus.
Laupäeval läbis auto ülevaatuse täiesti võõras kohas ja probleemideta.
Tänasest ka talverehvid all.
Algame siis logiraamatut!
Täna sai vahetatud:
Mootoriõli + filter
Õhufilter
Salongiõhu filter
Küünlad
Jahutusvedelik
Kastiõli
Vaakumvoolikud
Õhufiltri korpus mis oli praguline.
Mingi hulk salongis asuvaid pirne.
Lähiajal ootab ees hammasrihma vahetus.
Väga ilus auto! Toredaid kilomeetreid!
Pildilt ei paista, aga kas sellel isendil on ka ventileeritavad istmed?
Sellel autol on KÕIK LISAD mis tol ajal Griffinil olema pidid:facts:
Anything less than 1 BAR (14.7psi) is not boost. It's a vacuum leak...
-
- Jaan Tatikas
- Postitusi: 2336
- Liitunud: T Sept 28, 2004 19:42
- Asukoht: Tallinn ja Elva
- Auto: 9-5 Aero
Kui naine või Hemi on lahked siis Klassik ja tonnine või veel mõni Aero
Kusjuures ei teki tahtmistki midagi juurde keerata. Mugav pikk kulgemine tundub primaarsem olevat. Samas momenti on piisavalt ka täislastis möödasõiduks.See auto jääb 100% originaal konditsiooni, vaikseks ja mugavaks liikuriks :)