Rattalaagri eemaldamine

Tonnised ja nende mured
Vasta
Kasutaja avatar
CrasherFox
Postitusi: 209
Liitunud: L Sept 01, 2007 14:30
Asukoht:
Auto:

#1

Kuna vasakule keerates tegi auto järjest hirmsamat kolinat, sai otsustatud veovõlli ots ära vahetada. Tundus arukas ka käändtelg ära vahetada, kuna seal sees väga kinniselt istuv ABS-andur oli veelgi pikemalt saba andnud.
Nüüd aga probleem: kõik asjad sain lahti, kuid käändtelje küljest ei õnnestu rattalaagrit ja selle vahel istuvat kaitseplekki lahti saada. 4 kuuskantpolti on edukalt eemaldatud, kui koost ise ei näita mingeid lahtitulemise märke.
On seal mingeid eritrikke, mida peaks kasutama?
Trionic
Saabiguru
Postitusi: 7139
Liitunud: N Veebr 26, 2004 20:37
Asukoht:
Auto:

#2

Eritrikk on suruõhumeisel.

Kui seda pole,pead lihtsalt hästi õhukese meisli abil peksma käändtelje/laagri kokkupuuteserva.
timutit
Postitusi: 607
Liitunud: R Sept 03, 2004 23:17
Asukoht:
Auto:

#3

Mina olen nad kõik nii lahti saanud, et keeran need neli polti algul vaid natuke (et oleks pikalt veel keermes, et ei rikuks keeret poldil ega laagril) lahti ja siis löön läbi kuuskantvõtme neile peale.Siis liigub selle esimese sammu ära.Edasi keeran poldid välja ja siis tuleb juba lihtsamini edasi.
Kasutaja avatar
CrasherFox
Postitusi: 209
Liitunud: L Sept 01, 2007 14:30
Asukoht:
Auto:

#4

Tänud heade nõuannete eest.

Saingi asja lahti meisliga toksides.
Enne seda sai proovitud veljepoltide sissekeeramise teel seda lahti tõmmata, kuid ainus asi, mis eraldus, oli laagri kate - vähemalt sai suht kuivaks muutunud määre asendatud.

Arvasin, et tegemist on lihtsa tööga, kuid lõpuks läks kaks päeva - väljas tuisu käes olemine ei teinud asja mitte meeldivamaks.
Vasta