Eelsoojendi käivitamine
tere, mul selline mure elsoojendi summuti tossab jubedalt ja mul tsirkulatsiooni pump katki ning seega pole eelsoojendist mingit tolku kui ta ei tööta. Äkki keegi oskab mulle öelda, kas saab ahju täiesti välja lülitada kuidagi et ta mitte kunagi ei töötaks, mingi juhe või kaitse kuskilt välja tõmmata? täiesti piinlik on hommikuti foori taga seista suitsupilve sees.
-
- Saabiklubi liige
- Postitusi: 3183
- Liitunud: K Aug 09, 2006 7:23
- Asukoht: Tartu
- Auto: Mälestused
tere, mul selline mure elsoojendi summuti tossab jubedalt ja mul tsirkulatsiooni pump katki ning seega pole eelsoojendist mingit tolku kui ta ei tööta. Äkki keegi oskab mulle öelda, kas saab ahju täiesti välja lülitada kuidagi et ta mitte kunagi ei töötaks, mingi juhe või kaitse kuskilt välja tõmmata? täiesti piinlik on hommikuti foori taga seista suitsupilve sees.
See ahi on mõeldud lisakutteks kuna diisel soojeneb aeglaselt. Kui sul mootor töötad siis jahutusvedelik ringleb ja ahi toodab vajadusel sooja juurde. Sirkulatsioonipumba vajadus tekib alles siis kui kasutad Heater funktsiooni, et vältida hommikust külmkäivitust.
Kõik on tegeklikult korras:)
- ivomets
- Vanasaabikala
- Postitusi: 7620
- Liitunud: N Apr 22, 2004 18:39
- Asukoht: Suvepealinn
- Auto: Saab 96 , Saaburu, Subaru
tere, mul selline mure elsoojendi summuti tossab jubedalt ja mul tsirkulatsiooni pump katki ning seega pole eelsoojendist mingit tolku kui ta ei tööta. Äkki keegi oskab mulle öelda, kas saab ahju täiesti välja lülitada kuidagi et ta mitte kunagi ei töötaks, mingi juhe või kaitse kuskilt välja tõmmata? täiesti piinlik on hommikuti foori taga seista suitsupilve sees.
hea meelega võtaks sult ahju vahetlt ära, kui endale saaks....
KUI AUTO ON KATGI TOO OMA AUTO IVOMETSA SOJA GARAZI Keevitan, värvin, keeran mutreid kinni ja lahti.
mind häirib reaalselt ainult see et ta tossab nii hullult. sirkulatsiooni pumpa ma ei suuda kahjuks vaese tudengina endale lubada hetkel:D. aga kuidas tossamisest lahti saada? summuti alt ära ja puhtaks pesta?
Mul sama asi, et tossab alguses päris jubedalt. Esinduses pakuti, et võivad ahju maha võtta ja seest ära puhastada. Et ehk aitab. Seni pole seda protseduuri ette võtnud, aga kui väga närvidele käima hakkab, eks siis sean rooli Carringi poole...
Kui sul aga säästuprogrammi järgi kõik käigud ja toss ikka häirib, siis vast aitab tõesti juhtme välja tõmbamine :)
Minu Saabilgi (9-5 88kw -04) on see eelsoendi peal kuid menüüst pannes ei juhtu küll midagi,täielik vaikus kuigi jah tispleile ilmub kella alla väikesed soojendus nooled.Nüüd siis on olnud neid alla 5 kraadi ilmasid ja auto käima panne ilmub ka hommikuti see logo displeile kuid miskit ta ei kiirenda küll.Kas sellisest seisust saab ise ka millegis alustada või peab kohe mõne spetsalist juurde minema ja juhtme külge ajama??
-
- Postitusi: 137
- Liitunud: N Juun 30, 2011 14:07
- Asukoht: Järvamaa
- Auto: Sportage, Peugeot 4007, Kawasaki
- Kontakt:
Tere siis ka pisike küsimus selle eelsoendi kohta. Olen uurinud ja puurinud siin seda teemat ikka tugevalt aga pole nagu aru saanud kas on siis peal see eelsoojendi või mitte kui all on see sumbuti olemas.
Küsimus seisneb siis selles et minul on see sumbuti juhipoolel ja jookseb kuhugi mootori ja seina vahele kahjuks ei näe ka sinna eriti kas on või mitte kuna ABS-i pump ja muud möllud jäävad juba ette.
Ehk on veel kellegil olnud juhust et on paigaldatud juhipoolsesse seina? Või kui suur on tõenäosus et see seal ültse olemas on?
Masinaks siis 3.0 did, 9-5
Küsimus seisneb siis selles et minul on see sumbuti juhipoolel ja jookseb kuhugi mootori ja seina vahele kahjuks ei näe ka sinna eriti kas on või mitte kuna ABS-i pump ja muud möllud jäävad juba ette.
Ehk on veel kellegil olnud juhust et on paigaldatud juhipoolsesse seina? Või kui suur on tõenäosus et see seal ültse olemas on?
Masinaks siis 3.0 did, 9-5
Tere siis ka pisike küsimus selle eelsoendi kohta. Olen uurinud ja puurinud siin seda teemat ikka tugevalt aga pole nagu aru saanud kas on siis peal see eelsoojendi või mitte kui all on see sumbuti olemas.
Küsimus seisneb siis selles et minul on see sumbuti juhipoolel ja jookseb kuhugi mootori ja seina vahele kahjuks ei näe ka sinna eriti kas on või mitte kuna ABS-i pump ja muud möllud jäävad juba ette.
Ehk on veel kellegil olnud juhust et on paigaldatud juhipoolsesse seina? Või kui suur on tõenäosus et see seal ültse olemas on?
Masinaks siis 3.0 did, 9-5
mul on täpselt samamoodi, ja on eelsoojendi olemas. just eile möllasin terve õhtu et tsirkulatsioonipump kätte saada.
-
- Postitusi: 137
- Liitunud: N Juun 30, 2011 14:07
- Asukoht: Järvamaa
- Auto: Sportage, Peugeot 4007, Kawasaki
- Kontakt:
Niih hiljuti kui oli siis selle aasta esimene külmem õhtu mingi -7 kuni-9 siis selgus tõsiasi et ahi on ikkagi peal ja täitsa töötab:P Masina mootori helile tekkis juurde väike virin ja imelik hais alguses käivitamisel, umbes 2minutiga puhus juba salongi sooja õhku umbes 6 minutiga oli esiklaas jääst sulanud ülesse. Hea seegi et see töötab seda eelsoojendi asja pean veel uurima kas on ikka sellel peal või mitte kuna masin on toodud soojemapoolselt maalt siis on suur tõenäosus et ei ole. Aga ma olen sellega ka väga rahul et see töötab :P:beer:
-
- Postitusi: 2
- Liitunud: P Sept 09, 2012 16:57
- Asukoht:
- Auto:
Ttere
Mull mure et autoks saab 9-3 2,2tdi 2001a
Webasto peal ja kõik eelolevad mainitud asad samuti.
Sid-1 ja nooltega mängides ei tule ühtegi kirja ette peale kella aja võtmed olid off asendis.
Kas keegi oskab aitata?
Mull mure et autoks saab 9-3 2,2tdi 2001a
Webasto peal ja kõik eelolevad mainitud asad samuti.
Sid-1 ja nooltega mängides ei tule ühtegi kirja ette peale kella aja võtmed olid off asendis.
Kas keegi oskab aitata?
Tere,
küsiks eelsoojendi tööle asumise alguse kohta. Autol seade olemas ja töötab ilusasti, aga ma ei ole seni suutnud välja mõtelda, kuidas oleks võimalik A;B;C kellaaega seada. Selline valik SIDis ilusasti olemas, aga kuidas seda teha.
Ühes teemas käis see nupu "SET" abil, kahjuks minul ainult nooled, "CLEAR" ja "NIGHT PANEL". Kas selleks on mingi nipp (ala, peab mitut nuppu korraga vajutama vms)?
Tänan vastuse eest.
küsiks eelsoojendi tööle asumise alguse kohta. Autol seade olemas ja töötab ilusasti, aga ma ei ole seni suutnud välja mõtelda, kuidas oleks võimalik A;B;C kellaaega seada. Selline valik SIDis ilusasti olemas, aga kuidas seda teha.
Ühes teemas käis see nupu "SET" abil, kahjuks minul ainult nooled, "CLEAR" ja "NIGHT PANEL". Kas selleks on mingi nipp (ala, peab mitut nuppu korraga vajutama vms)?
Tänan vastuse eest.
Ise küsin, ise vastan:
Hoides A;B;C kuvamisel all nuppu clear ja selle kõrval asuvat noolt saab muuta taimeri kellaaega. Kellaaja salvestamiseks tuleb uuesti hoida all nuppu clear ja selle kõrval asuvat noolt.
Hiljem tuleb otsida üles sobiv aeg (A;B;C) ning voila... soovitud kellaajal pannakse süsteemile hääled sisse.
Hoides A;B;C kuvamisel all nuppu clear ja selle kõrval asuvat noolt saab muuta taimeri kellaaega. Kellaaja salvestamiseks tuleb uuesti hoida all nuppu clear ja selle kõrval asuvat noolt.
Hiljem tuleb otsida üles sobiv aeg (A;B;C) ning voila... soovitud kellaajal pannakse süsteemile hääled sisse.
Tere, minu 9-3 2.2tid 2004 masinal eelsoojendi ka peal, aga ei õnnestu käivitada. menüüst saab valida kellajaliselt ja käsitsi kävitamise, kuid kummagagi ei tee ühtki piiksu, kas tal kuskil kaitse ka või oskab keegi öelda, kust hakata viga otsima.
-
- Saabiklubi liige
- Postitusi: 3183
- Liitunud: K Aug 09, 2006 7:23
- Asukoht: Tartu
- Auto: Mälestused
Põhim võib sul Heater funktsioon nähtav olla aga kuid süsteem on poolik. Näiteks peaks süsteemis vahel olema tsirkulatsiooni pump ja lisaks ka relee/kaitse sellele.
Pumba leiad ahju kõrvalt, või siis mitte.
Pumba leiad ahju kõrvalt, või siis mitte.
-
- Postitusi: 106
- Liitunud: T Nov 05, 2013 21:01
- Asukoht: Viljandi
- Auto: 9-3OG, MB S213, BMW E39 Touring, Porsche 944S
Kuna sain enda autol selle lisasoojendi korda siis oleks samuti huvi seda kohandada eelsoojendiks ehk nn "Parking heater".
Huvitav on see, et see paigaldusjuhend ei räägi midagi juhtmete või relee paigaldusest. Lihtsalt paigaldage pump, ühendage pistik pumbaga ja aktiveerige SID. Või on hoopis tegu 2003 aasta juhendiga ja uuematel mudelitel oli elektri osa ka juba ette valmistatud?
Minu autol on näiteks kaitsmeplokis eraldi kaitsmepesa nr 14 eelsoojendi/tsirkulatsiooni pump. Auto on aastast 2000.
Oskab keegi seda täpsemalt kommenteerida?
Huvitav on see, et see paigaldusjuhend ei räägi midagi juhtmete või relee paigaldusest. Lihtsalt paigaldage pump, ühendage pistik pumbaga ja aktiveerige SID. Või on hoopis tegu 2003 aasta juhendiga ja uuematel mudelitel oli elektri osa ka juba ette valmistatud?
Minu autol on näiteks kaitsmeplokis eraldi kaitsmepesa nr 14 eelsoojendi/tsirkulatsiooni pump. Auto on aastast 2000.
Oskab keegi seda täpsemalt kommenteerida?