Õhku ei puhu esiklaasile

Vasta
looderdaja
Postitusi: 298
Liitunud: T Dets 23, 2008 21:56
Asukoht: Järvamaa
Auto: 9000

#1

Tere,

Probleem siis selline, et minu saab 9-5 el ei puhu õhku kohe üldse esiklaasile. kui panen puhuma ükskõik kuhu mujale siis puhub või paruka peast aga esiklaasile mitte. Tänase jäite sajuga oli kole sõita kohe :wall:
Oskab keegi teadja mees/naine nõu anda mida saaksin ise teha, et see probleem lahendada? On mingid klapid kinni mis suunavad õhu esiklaasile (ise arvan nii olevat). Kui ongi vaja viga hakata otsima kuskilt armatuuri tagant sisi kuidas peaksin hakkama seda lammutama, et sinna ligi pääseda?

Ette tänades asjalike nõuannete ja näpunäidete eest!
Kasutaja avatar
Homersimpson
Saabiklubi liige
Postitusi: 1036
Liitunud: P Juul 01, 2007 10:41
Asukoht:
Auto:

#2

Mina alustaks kalibreerimisega ... Vajuta Auto ja OFF korraga kliimaplokil. Kui see tehtud, siis loed ehk sealt samast kliima displaylt mõne veakoodi

Mingid seletused on SIIN näiteks.

Ehk on sealt siis juba lihtsam edasi tuhnida ...
looderdaja
Postitusi: 298
Liitunud: T Dets 23, 2008 21:56
Asukoht: Järvamaa
Auto: 9000

#3

Näitab koodi 14 ehk siis "Stepping motor, air distribution flap" ja eestikeeli õelduna "Samm-mootor, õhujaotuse klapp". Kas järgmine soovitus on, et pöördu asjatundja juurde või saab ka ise seal miskit ära teha?
Kasutaja avatar
Homersimpson
Saabiklubi liige
Postitusi: 1036
Liitunud: P Juul 01, 2007 10:41
Asukoht:
Auto:

#4

Pakun, et NII võiksid asjale läheneda.

Seal lehel pisut ringi vaadates leiad ka teised stepper mootorid ülesse. Ja palju muudki :)

Edit: Kui kohe uut juppi pole, või probleemist jagu ei saa, siis saad käsitsi sealt mootori tagant kruttida nii, et klaasile puhuks... :conf:
kermo54
Postitusi: 74
Liitunud: T Apr 04, 2006 17:25
Asukoht:
Auto:

#5

Ja kui töötavat juppi vaja on,siis selle saab minu käest!

laht
Postitusi: 110
Liitunud: K Aug 29, 2012 22:42
Asukoht:
Auto:

#6

Minul samamoodi sama ACC Fault code - 14. Kiskusin ka süsteemi lahti Simpsoni poolt visatud lingi järgi. Kuid minul nt see kollane julla täiesti tip-top. Kui tundub, et see elektriline mootor, mis seda kollast keerab ja hoobasid liigutab, ei tee oma tööd korralikult. Ta liigub, kuid ta vist keerab end üle või lihtsalt ei jaksa seda kollast jublakat keerata.
On kellelgi sellist kogemust olnud?

Ja on võimalik käsitsi liigutada seda hooba, mis selle kollase junni külge käib. Saad ise proovides aru, mismoodi puhub aknale ja mismoel mujale. Mul praegu fikseeritud asendis, et enamus klaasile, kuid veidi ka jalgadele, muidu talvel varbad härmas :)

PS! Kas keegi oskab öelda, kuidas seda mootorit täpsemalt nimetatakse? Või nt tootekoodi?

Trionic
Saabiguru
Postitusi: 7144
Liitunud: N Veebr 26, 2004 20:37
Asukoht:
Auto:

#7

Servomootor. Rikki ei lähe, reduktor on remonditav.
laht
Postitusi: 110
Liitunud: K Aug 29, 2012 22:42
Asukoht:
Auto:

#8

Servomootor. Rikki ei lähe, reduktor on remonditav.
Ma mingissuguses teises teemas lugesin su kommentaari asjale - ehk siis seal läheb hammasratas oma hambast välja ning hakkab valesti liikuma? On see kodus paika pandav?

Trionic
Saabiguru
Postitusi: 7144
Liitunud: N Veebr 26, 2004 20:37
Asukoht:
Auto:

#9

Hammasratas tuleb oma asendisse tagasi suruda,aga eelnevalt peab mootori võlli alumise otsa siledale tugevale pinnale toetama.Vastasel korral hakkab liikuma võll,mitte hammakas.
looderdaja
Postitusi: 298
Liitunud: T Dets 23, 2008 21:56
Asukoht: Järvamaa
Auto: 9000

#10

Nonii, sai siis natuke aega täna oma autoga tegeleda ja peab suured tänud ütlema asjalike nõuannete eest. Nimelt oli tegelikult kõnealuse mootori võll koos selle pisikese hammasrattaga liikunud väljapoole, et ei haakunud selle reduktori sees oleva hammasrattaga. Surusin ettevaatlukult võlli oma asendisse tagasi ja korda ta saigi. Küll aga tuleb ilmselt varsti mõelda selle kollase plastik hoova vahetusele mida liigutab see mootor, nimelt pisikene mõra seal sees ja kauaks seda on ei tea. Igaljuhul praegu toimib taas kenasti.
Trionic
Saabiguru
Postitusi: 7144
Liitunud: N Veebr 26, 2004 20:37
Asukoht:
Auto:

#11

Pane(liimi) ennetavalt sinna vaskhülss ümber(eeldan,et pragu on seal,kuhu kandiline terasvõll suubub). Kestab paremini,kui uus oem jupp.

Aja jooksul hakkavad need trumlid "ahjus" üha raskemalt liikuma (tolm ja sodi). Servomootoril on jõudu piisavalt,kuid siis hakkavadki vananenud plastdetailid järgi andma.
Vasta