SAAB 9000 CS 2.3 LPT, 1996, suur

suur
Postitusi: 3925
Liitunud: T Mär 01, 2005 12:42
Asukoht:
Auto:

#1

N Mär 24, 2005 22:59

Sain lõpuks masina kätte ja proovsõitki tehtud. MUGAV, muud ei oska öelda. Automaatkast teeb eriti mugavaks. Lisasid on piisavalt. Odomeetril on ca 250k ees, ei tea kui palju selles tõde võib olla, aga masin on aus.
5h olen omanud, 3h jooksul sai linnas ringi sõidetud ja asju aetud. Ühe korra sain maanteele ka. Kogu selle aja jooksul jõudsin vaid 2x gaasipedaali põhja vajutada. siis ka igaks juhuks võtsina jala ruttu ära :)
Pilt siis ka (ehk tulevikus panen lingi kus rohkem pilte):



Lisatud failid
Cyber
Täiesti Mõttetu Mölaööbik
Postitusi: 14290
Liitunud: K Mär 03, 2004 9:25
Asukoht: Tallinn
Auto: 9000 '96, V70 '03
Kontakt:

#2

R Mär 25, 2005 9:54

:beer: õnnitlused
[Kaarel]: Ka pealtnäha süütu vikatiga memm kuskil tee ääres võib olla Aero omanik...
Pilt
NO FEAR
Säärane Mulk
Postitusi: 2277
Liitunud: T Mär 30, 2004 10:57
Asukoht: Mulkland
Auto: päris mitu...

#3

R Mär 25, 2005 18:17

:drink:

sõida kaine peaga:D
Ryhkija
Saabiklubi liige
Postitusi: 1231
Liitunud: N Veebr 03, 2005 7:29
Asukoht:
Auto:

#4

R Mär 25, 2005 18:48

Õnnitlused :beer:
Muide, ega see masin elutsenud varem Puusepa tänava kandis??
Ega nii pole kunagi olnd, et kuidagi ei saa, kuidagi ikka SAAB! :P
krss
Postitusi: 286
Liitunud: N Veebr 26, 2004 16:11
Asukoht:
Auto:

#5

R Mär 25, 2005 19:24

Nüüd pole muud kui kiiresti "rattaid määrima" et kaua kestaks :beer:
suur
Postitusi: 3925
Liitunud: T Mär 01, 2005 12:42
Asukoht:
Auto:

#6

R Mär 25, 2005 22:01

See Saab oli varem küll Tartumaal, aga endine omanik päris Tartu linnas sees ei elanud.
Igatahes on kasutaja qnn Saabi võrra vaesem ja mina rikkam kui ei kunagi varem :)
Saabs
Saabiklubi liige
Postitusi: 61
Liitunud: K Mär 16, 2005 20:52
Asukoht: Kuusalu vald
Auto:
Kontakt:

#7

R Mär 25, 2005 22:06

Õnnitlused minugi poolt:drink:
suur
Postitusi: 3925
Liitunud: T Mär 01, 2005 12:42
Asukoht:
Auto:

#8

K Mai 04, 2005 21:50

sai mõni pilt klõpsitud

(all tutikad uniroyal R550 205/60R15 rehvid)

Lisatud failid
suur
Postitusi: 3925
Liitunud: T Mär 01, 2005 12:42
Asukoht:
Auto:

#9

K Mai 04, 2005 21:52

eest

Lisatud failid
suur
Postitusi: 3925
Liitunud: T Mär 01, 2005 12:42
Asukoht:
Auto:

#10

K Mai 04, 2005 21:53

veel

Lisatud failid
vaga
Postitusi: 52
Liitunud: K Jaan 19, 2005 22:31
Asukoht:
Auto:

#11

K Mai 04, 2005 22:17

SUUR:head:
Zazou
Saabiklubi liige
Postitusi: 1204
Liitunud: P Mär 28, 2004 23:28
Asukoht:
Auto: 9-4x

#12

K Mai 04, 2005 22:52

juba üsna mitmes 96 aasta CS, mille udutuled puuduvad. Ei tea, kas sel aastal said need saab tehases otsa või mis värk ;) Ja veel imelikum, et kõik need saabid on olnud ka tumesinised ....
M: SAAB 9000 ja 9-5 erinevad kasutatud varuosad
----------------------------------------------------
www.robolabor.ee
suur
Postitusi: 3925
Liitunud: T Mär 01, 2005 12:42
Asukoht:
Auto:

#13

R Juul 08, 2005 21:11

Saab käis Eesti ringreisil. Peipsi põhjarannikul sattus pildile ka.

Lisatud failid
suur
Postitusi: 3925
Liitunud: T Mär 01, 2005 12:42
Asukoht:
Auto:

#14

E Jaan 23, 2006 19:27

Uskumatu, kui palju positiivseid emotsioone on uuest termostaadist. Klapi vahetamisel juhendusin Quasimotor'si lehel olevast õpetusest ning kuulasin ka Mr. Qdwin'i soovitusi.

Viimaste eriti külmade ilmadega keeldus auto suurematel kiirustel 80+ üldse eriti soojaks minemast, olgu kliimaseadme juhtseadmel valitud temperatuur mis tahes. Kui temperatuurinäidik tõusis linnas sinisest alast vaevu-vaevu ülespoole, siis vahetatud klapiga ronis näidik üsna kiirelt umbes keskele ning sinna ta sõitmise ajaks jäi. Ja kui varem hakkas salongitemperatuuriga "21" kergelt öeldes jahe, siis nüüd on temperatuur "19" ja on palav.

Qdwini soovitusel puhastasin ka AIC klapi karburaatori puhastusvahendiga ära. See oli üsna õline, kuid õnneks eemaldus sodi üsna kergelt. AIC klapp hoiab tühikäigu pöördeid, mis nüüd on tublisti ühtlasemad. Täna hommikul millegipärast kõikus pööre eriti jubedalt - õli ja muu saast oli külmaga vist eriti tahke.
Klapp ise näeb selline välja.
Pilt

Ühtlasi puhastasin ka throttle body karburaatori puhastusvahendiga nagu quasimotor'si lehel soovitati. Ka see oli üsnagi pigine. Tegelikult oli ka sisselaskekollektor päris s*tane seest, aga seda ma maha ei hakanud kruvima :)
Throttle body'st kah üks pilt
Pilt
suur
Postitusi: 3925
Liitunud: T Mär 01, 2005 12:42
Asukoht:
Auto:

#15

E Jaan 23, 2006 19:48

Nüüd üks probleem ja küsimus kah. Nimelt tegutsesin üsna uljalt ja ühe asja jätsin termostaadi paigaldamisel kahe silma vahele. Nimelt on öeldud, et termostaadi ventilatsiooniava peaks ülessepoole jääma. Mina seda ei jälginud ning ei tea kuhu ta sai. võibolla jäi üles, võibolla mitte. Kui palju klapi asend mootori jahutamist ning salongi soojendamist mõjutab?

Selgitav pilt kah:
Pilt
andres
Saabiklubi liige
Postitusi: 978
Liitunud: T Mai 25, 2004 15:26
Asukoht:
Auto: Saabitu

#16

E Jaan 23, 2006 22:05

Päris pead ei anna aga minu meelest ei saa seda termostaati valesti panna. Muidugi kui karu käppa ei kasuta.
:drive:
qdwin
Jaan Tatikas
Postitusi: 2336
Liitunud: T Sept 28, 2004 19:42
Asukoht: Tallinn ja Elva
Auto: 9-5 Aero
Kui naine või Hemi on lahked siis Klassik ja tonnine või veel mõni Aero

#17

E Jaan 23, 2006 22:39

Ja kui varem hakkas salongitemperatuuriga "21" kergelt öeldes jahe, siis nüüd on temperatuur "19" ja on palav.
Varsti saad aru et 17 on ka alguses palav. Salongi kiireks üles sulatamiseks muudkui puhutakse ja puhutakse seda va kuuma. Kui kõik on soojaks läinud siis jällegi on 17 natu jahedavõitu. Kusjuures minu masinal ona vahe kas õhuvool on juba soojenenud salongi puhul klaasile ja jalgadele või salongi ja jalgadele suunatud, salongi suunamise puhul on olemine tuntavalt jahedam. Tea kas midagi on kuskil nässus?
Ühtlasi puhastasin ka throttle body karburaatori puhastusvahendiga nagu quasimotor'si lehel soovitati. Ka see oli üsnagi pigine. Tegelikult oli ka sisselaskekollektor päris s*tane seest, aga seda ma maha ei hakanud kruvima :)
Peeglike peeglike seina peal ütle kust küll s...t pärit on? Karteri tuulutus - midagi kindlasti. Vahejahuti - see on kindlasti üsna prüka moodi. Aga vahejahutisse saabub see kust? Turbost viimati?

Sellised mõtted tekivad peale tagasihoidlikku sinist esmaspäeva oma 13 tunnise peedistamisega.
suur
Postitusi: 3925
Liitunud: T Mär 01, 2005 12:42
Asukoht:
Auto:

#18

T Jaan 24, 2006 8:14

Algselt postitas: andres
Päris pead ei anna aga minu meelest ei saa seda termostaati valesti panna. Muidugi kui karu käppa ei kasuta.

Siis sai esimese hooga õigesti, sest ei mäleta küll et mingit sobitamist oleks olnud.
Huvitav,miks seda õpetuses siis rõhutatud on.... :freak:


Algselt postitas: qdwin
Ühtlasi puhastasin ka throttle body karburaatori puhastusvahendiga nagu quasimotor'si lehel soovitati. Ka see oli üsnagi pigine. Tegelikult oli ka sisselaskekollektor päris s*tane seest, aga seda ma maha ei hakanud kruvima :)
Peeglike peeglike seina peal ütle kust küll s...t pärit on? Karteri tuulutus - midagi kindlasti. Vahejahuti - see on kindlasti üsna prüka moodi. Aga vahejahutisse saabub see kust? Turbost viimati?

Sellised mõtted tekivad peale tagasihoidlikku sinist esmaspäeva oma 13 tunnise peedistamisega.


Noh, tegelikult polnud asi nii hull. Arvan, et karterituulutus on mingil määral umbes. Selle puhastamise peaks ka kunagi ette võtma. Kindlasti on mingi kogus jama ka turbost pärit.
Samas Turbost tuli kindlasti vähesel määral, kuna s*tane oli throttle body klapist kollektoripoolne osa. Turbo poolne osa oli üsnagi puhas ja kuiv.
Ühesõnaga peeglike-peeglike teatas, et tegele karterituulutusega.
Trionic
Saabiguru
Postitusi: 7135
Liitunud: N Veebr 26, 2004 20:37
Asukoht:
Auto:

#19

R Jaan 27, 2006 8:01

Algselt postitas: andres
Päris pead ei anna aga minu meelest ei saa seda termostaati valesti panna. Muidugi kui karu käppa ei kasuta.


Saab panna igat moodi.
Ava PEAB olema ülal,muidu ei hakka iseõhutussüsteem tööle.
suur
Postitusi: 3925
Liitunud: T Mär 01, 2005 12:42
Asukoht:
Auto:

#20

E Veebr 20, 2006 19:47

Täna sai Saab uue esiklaasi. Välja nägemine on hoopis parem. Nagu polekski midagi ees :). 10 aastaga oli vana klaas üsnagi tuhmiks kriimustatud.

IF kindlustus sai ~2,5 kilose arve.
qdwin
Jaan Tatikas
Postitusi: 2336
Liitunud: T Sept 28, 2004 19:42
Asukoht: Tallinn ja Elva
Auto: 9-5 Aero
Kui naine või Hemi on lahked siis Klassik ja tonnine või veel mõni Aero

#21

E Veebr 20, 2006 23:00

Tahan ka uut esiklaasi! Mida ma selleks tegema pean et if minult ka 2,5 kilose arve rõõmsasti vastu võtaks?
Mart900
Postitusi: 671
Liitunud: R Nov 18, 2005 14:17
Asukoht:
Auto:

#22

T Veebr 21, 2006 8:27

Osad kaskod ei nõua akna puhul oma vastutust, ja kui selline kasko peal siis pole muud kui esimese suure rekka järele ennast haakida ja ootama jääda, eriti hea on suvine teede pindamise periood.
Nastix
Postitusi: 553
Liitunud: N Mai 19, 2005 16:12
Asukoht:
Auto:

#23

T Veebr 21, 2006 8:32

Uus esiklaas ja head kojamehed annavad tõepoolest hea kombinatsiooni. Enda Saab tuli Šveitsist värske esiklaasiga (ja ühe külje pealt värskema värviga).
suur
Postitusi: 3925
Liitunud: T Mär 01, 2005 12:42
Asukoht:
Auto:

#24

T Veebr 21, 2006 8:33

Algselt postitas: qdwin
Tahan ka uut esiklaasi! Mida ma selleks tegema pean et if minult ka 2,5 kilose arve rõõmsasti vastu võtaks?


Kaskokindlustusega (mis mul liisingu tõttu on) on klaasiring omavastutuseta. Vandaale, kive jne. saanud klaasid vahetatakse välja. Ainult kulunud klaasiga ei pruugita veel jutule võtta (mistõttu mõra klaasis tegi rõõmsaks).
Ahjaa, uuel klaasil puudub (erinevalt originaalklaasist) märk, mis viitab osalisele päikesekiirguse/valguse neelamisele. Samas oli vana klaas nii läbinähtamatu, et ei tunnetanud vastavat klaasi omadust.

EDIT: Pärast klaasi vahetamist teeb kojamees kah oma töö kordades kiiremini ära. Kui varem pidi keskmiselt s*tase klaasiga pikalt/korduvalt pesuvedeliku kangi tõmbama, siis nüüd piisab juba väiksest surtsust pesuveest. Kusjuures ka siis pühivad kojamehed viimaset kaks tsüklit täiesti tühjalt. Võiblla on asi ka nädalavanustes Bosch'i kojameestes :)
Mart900
Postitusi: 671
Liitunud: R Nov 18, 2005 14:17
Asukoht:
Auto:

#25

T Veebr 21, 2006 8:37

see läbinähtamatus oligi äkki see omadus sa lihtsalt ei osanud seda hinnata...
Vasta