1.
Airbagi tuli põleb, diagnost ütleb Veakood B1332 Driver side front airbag igniter circuit Resistance too high ja B1610 Airbag conttrol unit Component incorrectly programmed. Airbagil endal on takistus 4.4 Ohm.
2.
Nüüd on küsimus orig makiga, kuidas selle tööle saab, mul siin mõningad pakkumised on aga mis sellega täpsemalt teha tuleb? Pidavat mingisugust koodi küsima.
Kuidas saab orig maki tööle? Miks põleb airbagi tuli? 9-5 1998
-
- SaabiJumal
- Postitusi: 498
- Liitunud: R Sept 17, 2004 17:00
- Asukoht: Tallinn
- Auto: Saab 92 1954, Saab 9-5 2005, Transit
must toss- rikas segu, mõni õhuleke näiteks.
kõigi patjade takistus peab olema 2,5 kuni 3 oomi. 4,4 ilmselgelt liiga palju- kuskil juhtmetes-pistikutes kehv ühendus. reeglina istme all.
kõigi patjade takistus peab olema 2,5 kuni 3 oomi. 4,4 ilmselgelt liiga palju- kuskil juhtmetes-pistikutes kehv ühendus. reeglina istme all.
Tere jälle,
Saanud nüüd autoga 1500km läbitud. Kardan ise ka, et seda aju on seal näpitud, astumine tundub liiga mehine 125kw kohta. Autole on juhi uksepostile paigaldatud kaks lisakella, üks voltmeeter, teine näitab turbo rõhku. Kapoti all on ka mingisugune filtriga vidin millesse tuleb turbo juurest voolik vms, vidinal on peal mingine keeratav asi ka. Vidin Vidina küljes oleval filtril selline logo:
Orig makki oleks ka vaja, keegi tahtis mu lasteunistusest JVC endale narkorahaks saada, seoses sellega vaja ka parempoolset tagumist kolmnurga klaasi.
Saanud nüüd autoga 1500km läbitud. Kardan ise ka, et seda aju on seal näpitud, astumine tundub liiga mehine 125kw kohta. Autole on juhi uksepostile paigaldatud kaks lisakella, üks voltmeeter, teine näitab turbo rõhku. Kapoti all on ka mingisugune filtriga vidin millesse tuleb turbo juurest voolik vms, vidinal on peal mingine keeratav asi ka. Vidin Vidina küljes oleval filtril selline logo:

Turbost tulev keeratava asjaga vidin kõlab kuidagi kahtlaselt. Seda eriti veel 9-5 küljes.
Kui sa nende kodulehelt http://www.racelandus.com/ sarnast vidinat ei leia, saad ehk mõne pildi teha? Pakun, et see võib olla mingi blow-off valve,
mis 9-5 peal samuti pole soovitav nähtus - kui pole just asja tundva spetsialisti poolt paigaldatud.
Turborõhu kell viitaks tõesti millelegi enamale, kui originaalsettingutes aju. Vaevalt, et keegi selle 125kW pärast sinna istutas.
Voltmeeter...ajab natuke muigama. Ilmselt oli eelmine omanik kutselt elektroonik. Aga noh, eks igal omad eelistused, mis kella "vabasse auku" toppida
Katkumine 5000+ pöörde juures võiks tähendada ka viletsat kütusepumpa. Sel juhul peaks taga istujad kurtma, et miski kusagil istumise all kahtlaselt uriseb.
Järeleaidatud masinatel on ka kütusetarve mõnevõrra suurem, pöörete tõustes see veelgi suureneb.
Kui pump veel 98 aastast pärit, siis pole haruldane, et see lõpuks otsi andmas - ei jõua silindritesse piisavalt ette anda, kuigi kilovatid küsivad.
Kui sa nende kodulehelt http://www.racelandus.com/ sarnast vidinat ei leia, saad ehk mõne pildi teha? Pakun, et see võib olla mingi blow-off valve,
mis 9-5 peal samuti pole soovitav nähtus - kui pole just asja tundva spetsialisti poolt paigaldatud.
Turborõhu kell viitaks tõesti millelegi enamale, kui originaalsettingutes aju. Vaevalt, et keegi selle 125kW pärast sinna istutas.
Voltmeeter...ajab natuke muigama. Ilmselt oli eelmine omanik kutselt elektroonik. Aga noh, eks igal omad eelistused, mis kella "vabasse auku" toppida

Katkumine 5000+ pöörde juures võiks tähendada ka viletsat kütusepumpa. Sel juhul peaks taga istujad kurtma, et miski kusagil istumise all kahtlaselt uriseb.
Järeleaidatud masinatel on ka kütusetarve mõnevõrra suurem, pöörete tõustes see veelgi suureneb.
Kui pump veel 98 aastast pärit, siis pole haruldane, et see lõpuks otsi andmas - ei jõua silindritesse piisavalt ette anda, kuigi kilovatid küsivad.
- Jupats
- T7 sekspert
- Postitusi: 2714
- Liitunud: K Sept 29, 2004 16:43
- Asukoht: Tallinn
- Auto: 9-5 Aero-R
Kui seal blow-off valve vahel, siis oletatavast tuuningust pole otseselt miskit kasu. Pedaali põrandasse surudes tekib korraks jah natuke ägedam tõmme, kuid seejärel avastatakse leke (blow-off) ja piiratakse ka jõud. See võib ka rikka segu tekitajaks olla.
Niisiis, täna suri auto ära, surkisin parasjagu augus kus makk peaks olema ja auto suri välja ning enam käima ei läinud. Tegin kapoti lahti ja mootori paremalt poolt tuli mingi tossu/kärsakat. Hiljem käiates korraks lubas ja podises kuid käima ei jäänud, nüüd seisab. Juhtmete käppimisega seotud??
DI ?
Otsi: Saab Direct Ignition.
Sulle läheb musta värvi.
Enne kui ostma tormad, laena kellegi käest.
Tänud,
Võimalik, et ongi see kassett läbi, lugesin Soome foorumist, et kellegil oli ka töristanud ja pläristanud seal ja siis andis se DI saba lõpuks. Viimased paar päeva töristas ja poos hinge ka kinni kiirendades aeg-ajalt, varem oli seda kolmandaga ja kõrgel pöördel. Või on hoopis nukkvõlli andur? Kas kuskil on võimalusi proovida antud vidinaid, pole tutvusringkonnas eriti Saabe. DI probleem vist tõenäolisem, oli kärsakat seal kaane juures näha, väntvõlli andur ei aja vist tossu?
Nukkvõlli andur füüsilisel kujul puudub, on arvutuslik väärtus ja "asub" DI kassetis.
Saabidega seotud voodoo ja -abi
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
Nüüdseks auto juba sõidab, oligi DI kassett läbi. Tänud Trionic:ule kelle abiga viga selgus. Nüüd on see töristamine ka kadunud kõrgemal pöördel, oli selle DI viga ilmselt. Nüüd on küsimus orig makiga, kuidas selle tööle saab, mul siin mõningad pakkumised on aga mis sellega täpsemalt teha tuleb? Pidavat mingisugust koodi küsima.
Tech-2 on abiks.
Saabidega seotud voodoo ja -abi
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989