Saab 96 Küülik 1975, Stennadi
no seda minagi et auto peaks käivituma iga ilmaga.
mul oli 1975 aasta lada 03 , mis oli isenesest suht hõreda ja lõpusirgel mootoriga aga käima läks küll iga ilmaga ja kohe.
eile panin saabi kõrval seisnud passati ka esimesest pöördeist käima.:D
saab kuram ainult trikitab.
mul oli 1975 aasta lada 03 , mis oli isenesest suht hõreda ja lõpusirgel mootoriga aga käima läks küll iga ilmaga ja kohe.
eile panin saabi kõrval seisnud passati ka esimesest pöördeist käima.:D
saab kuram ainult trikitab.
- ivomets
- Vanasaabikala
- Postitusi: 7617
- Liitunud: N Apr 22, 2004 18:39
- Asukoht: Suvepealinn
- Auto: Saab 96 , Saaburu, Subaru
no mida sa kohe saabist saada tahad, kui see kylamehe käes olnud.
endale tegemine võtab ikka natuke aega ja autoga tuleb ka harjuda.
aga kas sul plokisoojendust pole??:freak:
endale tegemine võtab ikka natuke aega ja autoga tuleb ka harjuda.
aga kas sul plokisoojendust pole??:freak:
KUI AUTO ON KATGI TOO OMA AUTO IVOMETSA SOJA GARAZI Keevitan, värvin, keeran mutreid kinni ja lahti.
plokisoojendus isegi on aga ma ei tea kas see töötab ja seal mingi imelik pistik ka mida mul kuskilt võtta pole
ega ma tahagi sellest saabist midagi ennem kui ma olen ta korralikult üle vaadanud aga selleks peaksid ilmad soojemaks minema kuna see garaaz kus ma tegutseda saan pole just eriti köetud.
ega ma tahagi sellest saabist midagi ennem kui ma olen ta korralikult üle vaadanud aga selleks peaksid ilmad soojemaks minema kuna see garaaz kus ma tegutseda saan pole just eriti köetud.
kuna ma saabi ikka käima ei saanud siis tuli selline mõttekäik , et kuna starter veab viisakalt ringi mootorit ja bensiini ka nagu peale tuleb pumbast ju siis viga kuskil elektris on.
mõtlesin et kostitaks vanurit
uue jagaja kaane , rootori, kontaktide ning küünlajuhtmete ja küünaldega ?
kas mõttekäik on loogiline. Need ülalnimetatud vidinad on kõik sellised mida nagunii vahetama peaks aeg -ajalt . või kuidas?
mõtlesin et kostitaks vanurit
uue jagaja kaane , rootori, kontaktide ning küünlajuhtmete ja küünaldega ?
kas mõttekäik on loogiline. Need ülalnimetatud vidinad on kõik sellised mida nagunii vahetama peaks aeg -ajalt . või kuidas?
Minu arvates pole asju niimoodi huupi mõtet vahetama hakata. Tee selgeks, kas kütus ikka silindriteni jõuab (äkki kuskilt vahepealt midagi jääs?). Kui jõuab, siis kontrolli, kas säde kõigil silindritel olemas. Kui see kah on, siis kontrolli, kas säde on õigel ajal. Kui jah, siis ei pruugi veel käivituda, aga peaks vähemalt lubama. Kutsu mõni autodest jagav sõber külla ja paku õlut. Isegi kui te kahepeale autot käima ei saa, saad kindlasti palju kasulikke nõkse teada, mida tasub proovida käimasaamise nimel:thumb:
kui ta on peamiselt seisnud, siis on 1 potensiaalne tegur vaigustunud bena ka. kahju et mul ei olnud siis fotokat kui ma enda omal paagist "batoonikommi" välja pesin (pak maha, koormarihmaga rippu, pesuainet, teravat kruusa sisse ja soh-soh edasi tagasi, pärast ekstrudeerid kaka paagist välja auke-torusid pidi), see on uskumatu miske vitaalne vaik see ikka koguneb sinna. soleks on veidi tundlik vaigustumise jms shita suhtes. aa, sul oli vist ford, seda ei tunne, kuid uilmselt on ta lihtsam. osta uus kütuse filter eelkõige, küünalt tseki käivituskatsetel (värvus, puhtus, elektroodi vahe, ja kas ikka peale tuleb, kas küünalt ikka märgab vabsjee) . järgmiseks ma vahetaksin kondeka, kes on mind tüssanud väga osavalt juba paar korda elu jooksul. kontaktivahed, jagajakaane klemmid, kesksüsi jms elementaarsed asjad vt üle noh
Vaigustunud bena juttu ei usu. Peale ostmist sõitsin temaga ju üle 1000 km. Pealegi karburaatoris düüsist bensiini tuleb.
Käisin just torkimas seda autot.
Säde oli ka olemas.
Peab mainima, et tooreklapp ei tööta. (see tross liiga lõtv)
tõmbasin hoovast käsitsi peale
Käiamise ajal kiunatas ja viskas karburaatori lõõrist pisikese aurupahvaka paar korda.
Käisin just torkimas seda autot.
Säde oli ka olemas.
Peab mainima, et tooreklapp ei tööta. (see tross liiga lõtv)
tõmbasin hoovast käsitsi peale
Käiamise ajal kiunatas ja viskas karburaatori lõõrist pisikese aurupahvaka paar korda.
- ivomets
- Vanasaabikala
- Postitusi: 7617
- Liitunud: N Apr 22, 2004 18:39
- Asukoht: Suvepealinn
- Auto: Saab 96 , Saaburu, Subaru
syytemomendi seadmine.
ennem vaadata, et kontakti vahe oleks 0,4 mm.
jkui ei ole, siis õigeks reguleerida.
ennem vaadata, et kontakti vahe oleks 0,4 mm.
jkui ei ole, siis õigeks reguleerida.
KUI AUTO ON KATGI TOO OMA AUTO IVOMETSA SOJA GARAZI Keevitan, värvin, keeran mutreid kinni ja lahti.
Algselt postitas: stennadi
heehee :d
see potsatus karpasse tuli mujalt hoopis :D
suure aretamise käigus olin 2 küünlajuhet omavahel ära vahetanud st valedes pesades
sain auto käima tõmmates :)
nüüd toimib
sõber keeras süüdet ka õigemaks
tubli! mul on kohe hea meel ;)
-
- Saabiklubi liige
- Postitusi: 123
- Liitunud: T Mär 29, 2005 14:47
- Asukoht:
- Auto:
Ma ei saa nüüd ka aru. Eelmistel piltidel oli ju ikka oranzikas-pruun? Eelmine omanik saatis mulle ka pilte, seal oli auto täiesti helepruun.
Olles seda ilusat apelsini ka oma ihusilmaga näinud ei suutnud ma eelnevat kahte pilti vaadates alul üldse aru saada, mis toimub - kas on masin reaalselt värvimises käinud või aint pilt :freak:
Millisel kellaajal see valgus küll auto nii müstiliselt teist karva värvib?
Millisel kellaajal see valgus küll auto nii müstiliselt teist karva värvib?
Ega nii pole kunagi olnd, et kuidagi ei saa, kuidagi ikka SAAB! :P