Saab 9-3 Turbo X SportCombi, Vtuner Stage 2+ 300kw, 2008, Jaanus
-
- Postitusi: 894
- Liitunud: K Mär 03, 2004 15:58
- Asukoht: Harjumaa
- Auto: Volvo XC90 MY18 ja Opel Insignia Biturbo MY16
Meie perre tuli 2,5 nädalat tagasi uus Saab. Vaatasin juba tükk aega 4-veoliseid, koguaeg lükkasin ostu edasi, kuni võtsin kätte ja ostsin ära. Sai valitud Eesti ajalooga ja ühe parima varustusega masin. Saabil on VM-is peale pandud Hirschi 300HP/430nm kit, lisaks palju Hirschi interjööri detaile.
Ma olen jõudnud 2 nädalaga läbi sõita 1000km ja hetkel on läbisõit 153T. Igasugu suuremaid ja väiksemaid vigasid on välja tulnud, mida olen siin usinalt likvideerinud. Kõige suurem üllatus oli tõstuki pael autot uurides suurem jahutusvedeliku leke, lisaks VV simmerlingi vahelt õlileke. Autol olid peal veel originaal küünlad, mis said eelmine nädal vahetatud ja Xenon pirnid, mis vahetasin Philips D1S Xenon X-treme Visioni vastu. Nüüdseks peaks olema ka jahutussüsteem korras, radikas, veepump ja mõned tihendid vahetatud. Eile sai juhiistmel istmesoojenduse matt ära vahetatud. Pisinokitsemisi on veel, suurematest tuleb välja selgitada, milline süütepool trikitab, Tech2 misfire ei näita, kuid kiirendadest on selgelt tunda puterdasmist. Kui kõik vead saab kõrvaldatud, siis saab edasi mõelda, kuidas autot kiiremaks ja ilusmaks teha
Iluvigasid on ka kahjuks. Mõled esitiivad vajaksid värvimist, alt kurgast on värv maha koorunud. Päris usinalt on mõlke katusel ja katuse servas - ilmselt peab abi otsima mõlgimestelt, kes ilma värvimata mõlgid välja võluvad.
Talvel lumega on 4wd ikka väga mõnus. Enam ei pea pidevalt muretsema, et kas saan täna lumest läbi, või mitte Kütusekulu on ka suhtelistl rahuldab, nagu ma alguses arvasin +2L keskmist rohkem kui mu teisel Saabil.
Ma olen jõudnud 2 nädalaga läbi sõita 1000km ja hetkel on läbisõit 153T. Igasugu suuremaid ja väiksemaid vigasid on välja tulnud, mida olen siin usinalt likvideerinud. Kõige suurem üllatus oli tõstuki pael autot uurides suurem jahutusvedeliku leke, lisaks VV simmerlingi vahelt õlileke. Autol olid peal veel originaal küünlad, mis said eelmine nädal vahetatud ja Xenon pirnid, mis vahetasin Philips D1S Xenon X-treme Visioni vastu. Nüüdseks peaks olema ka jahutussüsteem korras, radikas, veepump ja mõned tihendid vahetatud. Eile sai juhiistmel istmesoojenduse matt ära vahetatud. Pisinokitsemisi on veel, suurematest tuleb välja selgitada, milline süütepool trikitab, Tech2 misfire ei näita, kuid kiirendadest on selgelt tunda puterdasmist. Kui kõik vead saab kõrvaldatud, siis saab edasi mõelda, kuidas autot kiiremaks ja ilusmaks teha
Iluvigasid on ka kahjuks. Mõled esitiivad vajaksid värvimist, alt kurgast on värv maha koorunud. Päris usinalt on mõlke katusel ja katuse servas - ilmselt peab abi otsima mõlgimestelt, kes ilma värvimata mõlgid välja võluvad.
Talvel lumega on 4wd ikka väga mõnus. Enam ei pea pidevalt muretsema, et kas saan täna lumest läbi, või mitte Kütusekulu on ka suhtelistl rahuldab, nagu ma alguses arvasin +2L keskmist rohkem kui mu teisel Saabil.
Viimati muutis Jaanus, L Mär 03, 2018 19:03, muudetud 2 korda kokku.
-
- Postitusi: 894
- Liitunud: K Mär 03, 2004 15:58
- Asukoht: Harjumaa
- Auto: Volvo XC90 MY18 ja Opel Insignia Biturbo MY16
Seda märki kahjuks kaasa ei saanud, ilmselt esimene omanik jättis omale mälestuseks :)
Ai kurja kadedaks teed:) Muretut lendu!
Kas sellel on ka kleeps salongis mitmes masin 2000-st on?
Juhtusin ükspäev Tammsaare pikendusel sul sabas sõitma. Mööda kulgedes tundus küll päris sile pill olevat.
Sappa jõudes äratasid tähelepanu lisaks edevatele tähtede- ja numbrikombinatsioonidele tagaluugil ka saabiklubi numbrialused;)
Herki
Sappa jõudes äratasid tähelepanu lisaks edevatele tähtede- ja numbrikombinatsioonidele tagaluugil ka saabiklubi numbrialused;)
Herki
Seisis see auto ennem Pärnu mnt ja Süda risti juures. Pidevalt sai vesistades mööda mindud ja mõeldud, et võiks endalgi selline olla. Endale isiklikult ei meeldi see automaat kast turbo-x'il. Hoia siis ikka teisi kursis läbi foorumi, et kuidas sellise autoga ka koos elada on:head:
Regular Saab Guy
-
- Postitusi: 894
- Liitunud: K Mär 03, 2004 15:58
- Asukoht: Harjumaa
- Auto: Volvo XC90 MY18 ja Opel Insignia Biturbo MY16
Võrreldes eelmise Saabiga on märgatavalt vaiksem, võiks kõvem olla :)
Eks seda viga saab varsti 3" Downpipega parandada :)
Eks seda viga saab varsti 3" Downpipega parandada :)
Kuidas originaalsummuti müra maantee kiirusel on? Olen lugenud, et see võib häirima hakata oma lärmakuse poolest.
-
- Postitusi: 34
- Liitunud: N Juul 14, 2011 15:21
- Asukoht:
- Auto:
Kuradi kõva pill! :gun:
Muretut lendu!
Muretut lendu!
- dreamer12
- Postitusi: 532
- Liitunud: K Jaan 03, 2007 10:46
- Asukoht: Viimsi
- Auto: Saab 9000 Aero 2,3T MY96; Saab 9-5 Aero Hirsch TTiD MY11
- Kontakt:
Seisis see auto ennem Pärnu mnt ja Süda risti juures.
Minu arust seal seisis üks teine analoog ja seisab vahel ikka veel. Ja see analoog on ka automaatkastiga Hirsch ja müügis: http://www.auto24.ee/used/1002902.
Mis ratta koopa värvi koorumisse viimase põlvkonna 9-3-l puudub, siis minu kogemus näitab, et see on tüüpviga. Millegi pärast lööb koopa servas värv lahti. Aitab kui tiib üle värvida. Kauaks ei tea...
Igatahes palju muretuid kilomeetreid! Turbo X on väga ilus just universaalina!
https://www.wellnessorbit.com - vaimse vormi e-koolitused ettevõtetele
http://www.headandlead.com - visioonid, planeeringud & ettevõtluskonsultatsioonid
http://www.headandlead.com - visioonid, planeeringud & ettevõtluskonsultatsioonid
-
- Postitusi: 894
- Liitunud: K Mär 03, 2004 15:58
- Asukoht: Harjumaa
- Auto: Volvo XC90 MY18 ja Opel Insignia Biturbo MY16
dreamer12, see ongi sama masin :P
Müüja pole kuulutust maha võtnud, autol on uued numbrid peal, vanad soovis eelmine omanik omale jätta :)
Kevadel kavatsen tiivad korralikult ette võtta, loodan et niipea jälle kooruma ei hakka :head:
Müüja pole kuulutust maha võtnud, autol on uued numbrid peal, vanad soovis eelmine omanik omale jätta :)
Kevadel kavatsen tiivad korralikult ette võtta, loodan et niipea jälle kooruma ei hakka :head:
-
- Postitusi: 894
- Liitunud: K Mär 03, 2004 15:58
- Asukoht: Harjumaa
- Auto: Volvo XC90 MY18 ja Opel Insignia Biturbo MY16
Homme saab auto pisut võimsust juurde. Peale läheb uus Maptun Stage 2 soft ja Ferrita/Maptun 3" Down/middlepipe.
Numbrites 310HP/475nm. Väänet tuleb juurde praeguse Hirschiga võrreldes 45mn, mida peaks täitsa tunda olema.
Mingi aja pärast läheb turbo vahetusse ja uus Stage peale, eks näis millal see juhtub :)
Vahepeal sai kütusekulu jälgitud, kodu-töö ja 50/50 tuli keskmiseks kuluks 12,5L/100km, Tallinn-Pärnu maanteekulu 7,8L/100km - täiest normaalne :)
Igasuguseid pisivigasid olen likvideerinud, nüüd peaks auto praktiliselt korras olema. Järgmine nädal lasen autol pisikesed mõlgikesed välja võtta ja terve auto siledaks.
Sellise talvega on ikka 4wd hoopis teine asi mis esivedu :notworthy:
Numbrites 310HP/475nm. Väänet tuleb juurde praeguse Hirschiga võrreldes 45mn, mida peaks täitsa tunda olema.
Mingi aja pärast läheb turbo vahetusse ja uus Stage peale, eks näis millal see juhtub :)
Vahepeal sai kütusekulu jälgitud, kodu-töö ja 50/50 tuli keskmiseks kuluks 12,5L/100km, Tallinn-Pärnu maanteekulu 7,8L/100km - täiest normaalne :)
Igasuguseid pisivigasid olen likvideerinud, nüüd peaks auto praktiliselt korras olema. Järgmine nädal lasen autol pisikesed mõlgikesed välja võtta ja terve auto siledaks.
Sellise talvega on ikka 4wd hoopis teine asi mis esivedu :notworthy:
-
- Saabiklubi liige
- Postitusi: 3182
- Liitunud: K Aug 09, 2006 7:23
- Asukoht: Tartu
- Auto: Mälestused
Paistab, et sul on veel need puud: http://www.auto24.ee/products/detail_product.php?id=807583
Paistab, et sul on veel need puud: http://www.auto24.ee/products/detail_product.php?id=807583
Irw, need ongi selle auto veljed ju :)
terv, teager
-
- Postitusi: 894
- Liitunud: K Mär 03, 2004 15:58
- Asukoht: Harjumaa
- Auto: Volvo XC90 MY18 ja Opel Insignia Biturbo MY16
Jah, täitsa selle auto veljed, kuid ma ei saanud neid autoga kaasa...
Alla lähevad mu eelmise Saabi suveveljed 17". Võibolla värvin need pulbervärviga üle tumedaks :)
Head kerged veljed olid, 7,2kg/tk.
Alla lähevad mu eelmise Saabi suveveljed 17". Võibolla värvin need pulbervärviga üle tumedaks :)
Head kerged veljed olid, 7,2kg/tk.
-
- Postitusi: 894
- Liitunud: K Mär 03, 2004 15:58
- Asukoht: Harjumaa
- Auto: Volvo XC90 MY18 ja Opel Insignia Biturbo MY16
Pole ammu midagi kirjutanud, nüüd parandan ennast :)
Vahepeal on päris palju asju ära tehtud, väike list siin:
*Piduri vaakumpump sai uus soetatud, vana oli seest ära ussitanud. Päris ohlik oli, kui auto käivitad ja hakkad parklas manööverdama, kui tunned et nagu piduripedaali all oleks tellis ja pidur ei võta :(
*Pidurivoolikud sai vahetatud armeeritud HEL Performance voolikute vastu. Piduriõli sai sisse kallatud võistlus Castrol SRF, kettad on MTEC Black Edition sälgutatud-puuritud. Klotsid uued Ferodo Premier.
*Esitiivad said uuesti värvitud, enne koorus alt nurkadest värv
*Kruvisin külge Hirschi katusespoila :love:
*igasuguseid muid iluvigasid sai parandatud, mõlgid kõik autolt eemaldatud, auto üle poleeritud :)
Kindlasti on veel asju, mis ei tulegi kohe meelde. Nüüdseks olen sõitnud umbes 8000km ja autoga juba päris rahul. Nädalavahetusel üritan ka värskemad pildid teha :thumb:
Nüüd kogun raha uue MHI TD04HL-XT turbo jaoks, eks näis millal uus Stage külge saab...
Vahepeal on päris palju asju ära tehtud, väike list siin:
*Piduri vaakumpump sai uus soetatud, vana oli seest ära ussitanud. Päris ohlik oli, kui auto käivitad ja hakkad parklas manööverdama, kui tunned et nagu piduripedaali all oleks tellis ja pidur ei võta :(
*Pidurivoolikud sai vahetatud armeeritud HEL Performance voolikute vastu. Piduriõli sai sisse kallatud võistlus Castrol SRF, kettad on MTEC Black Edition sälgutatud-puuritud. Klotsid uued Ferodo Premier.
*Esitiivad said uuesti värvitud, enne koorus alt nurkadest värv
*Kruvisin külge Hirschi katusespoila :love:
*igasuguseid muid iluvigasid sai parandatud, mõlgid kõik autolt eemaldatud, auto üle poleeritud :)
Kindlasti on veel asju, mis ei tulegi kohe meelde. Nüüdseks olen sõitnud umbes 8000km ja autoga juba päris rahul. Nädalavahetusel üritan ka värskemad pildid teha :thumb:
Nüüd kogun raha uue MHI TD04HL-XT turbo jaoks, eks näis millal uus Stage külge saab...
-
- Postitusi: 894
- Liitunud: K Mär 03, 2004 15:58
- Asukoht: Harjumaa
- Auto: Volvo XC90 MY18 ja Opel Insignia Biturbo MY16
Jah, sellel põhjusel olengi ma selle turbo ostuga venitanud.
Kahjuks pole ühelgi tuuningufirmal veel ametlikult võimsamat KIT-i väljas. Ühel usa firmal on, kuid see eeldaks jälle täishinnaga softi muretsemist.
http://www.jzwtuning.com/products.shtml
Stage 5 Full Exhaust, 19T Turbo Upgrade, larger injectors 415bhp and 532ft-lbs - see oleks päris lõbus juba :)
Ma natuke kardan seda, sest ei ole kindel, kui kaua mul aut. käigukast sellele vastu peab :(
Maprun-l on hetkel ~400hp kit testimisel, võibolla ootan kuni kõik saab "lihvitud" ja võtan selle. Maptun-l on see hea asi, et järgmise Stage soft maksab vaid väikse "kopika"
Üks võimalus on ise GT2871R või miskit sarnast osta ja lasta kuskil individual tuuning teha :)
Kahjuks pole ühelgi tuuningufirmal veel ametlikult võimsamat KIT-i väljas. Ühel usa firmal on, kuid see eeldaks jälle täishinnaga softi muretsemist.
http://www.jzwtuning.com/products.shtml
Stage 5 Full Exhaust, 19T Turbo Upgrade, larger injectors 415bhp and 532ft-lbs - see oleks päris lõbus juba :)
Ma natuke kardan seda, sest ei ole kindel, kui kaua mul aut. käigukast sellele vastu peab :(
Maprun-l on hetkel ~400hp kit testimisel, võibolla ootan kuni kõik saab "lihvitud" ja võtan selle. Maptun-l on see hea asi, et järgmise Stage soft maksab vaid väikse "kopika"
Üks võimalus on ise GT2871R või miskit sarnast osta ja lasta kuskil individual tuuning teha :)
Kas on mõtet kuni 340 hp lubavat turbot muretseda. Nagunii ju võtad sellest autost rohkem välja Miks mitte võtta kohe midagi paremat.
-
- Postitusi: 894
- Liitunud: K Mär 03, 2004 15:58
- Asukoht: Harjumaa
- Auto: Volvo XC90 MY18 ja Opel Insignia Biturbo MY16
Enne seda oli mul Hirschi 300hp/430nm pakett, vahe sellega on selgelt tuntav, Maptun on palju agresiivsem :)
Kuidas MapTuni ST2 üldse on? Internetist uurides on jäänud mulje, et see tehase soft Turbo-X'il ei ole mitte midagi erilist. Kuidas on auto käitumine muutunud peale softivahetust?
-
- Postitusi: 894
- Liitunud: K Mär 03, 2004 15:58
- Asukoht: Harjumaa
- Auto: Volvo XC90 MY18 ja Opel Insignia Biturbo MY16
Eks ma järgmine kevad mõtlen, mis suveks alla panen. Muidugi ise unistan 18 OZ Ultraleggerast :)
17" velg tundub sellel autol ikka imepisike Tahaks võimalikult kergeid velgi saada...
Maantekulu olen saanud, ~100ga sõites ja mõistlike möödasõitudega 8L/100km kanti :notworthy:
Hetke keskmine kütusekulu tööle-kodu jääb 12-13L/100km vahele
17" velg tundub sellel autol ikka imepisike Tahaks võimalikult kergeid velgi saada...
Maantekulu olen saanud, ~100ga sõites ja mõistlike möödasõitudega 8L/100km kanti :notworthy:
Hetke keskmine kütusekulu tööle-kodu jääb 12-13L/100km vahele
Kui sa kunagi ümber peaks mõtlema siis Sinu auto veljed on minu käes:) Rehvirõhuandurid ja rehvid ka peal väga korralikud.
Palju see masin kütust tarbib kui "mõistlikult" sõita?