video
keegi võiks kommenteeridam, et kas tõesti on tõsi et sellise mootoriga autod võiksid teiste autode heitgaasidest linna puhastada?
või on reklaamijutt
põnev igaljuhul :)
Saab Trionic in practise video
Algselt postitas: saabotskakardan et linna õhu puhastamine SAABi abil ei ole võimalik, usun et tegu on reklaami trikiga.
Khmh, ma ei näe siin küll mingisugust trikki. Video tellija püüab veenda, et Trionic(R) (ilmselt koos katiga) suudab saastunud õhku, mis mootorisse satub, isegi puhastada :notworthy:
Iseasi on sellise toime olulisus. Kui suur on õhu fraktsioon, mis isegi väga tiheda liikluse korral läbib järelsõitva :drive: auto mootori ning kui suur on see fraktsioon mis hajub?
Kui keegi suudab sellele küsimusele vastuse anda, siis saame ka olulisust adekvaatselt hinnata.
:eureka:
Kuna ma kokkutulekul ei ole, sest laekusin just töölt siis ei jää muud üle kui siin targutada:
vähemalt peaks jadas teine mootor kuskilt lisaks hapnikku saama efektiivseks põletamiseks :eureka:, egas 92 ometi nii palju hapnikku põletamata jäta, et sellest teinegi mootor söönuks saab (SAAB)?
vähemalt peaks jadas teine mootor kuskilt lisaks hapnikku saama efektiivseks põletamiseks :eureka:, egas 92 ometi nii palju hapnikku põletamata jäta, et sellest teinegi mootor söönuks saab (SAAB)?
ka volvo reklaamis kunagi oma mootoreid,millga töötavas olekus kinnises karaasis enesetapp pidi võimatu olema:head:
Saabidega seotud voodoo ja -abi
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
Videos on tühikäigul 9000-l CH 10 ja CO 0.01
Minu autol oli tühikäigul (830 rpm) CH 77 ja CO 0.158.
2580 rpm oli CH 26 ja CO 0.158.
Kuigi mul on normi piires on siiski oluline vahe.
Ma kahtlustan siiski, et SAABi PR-osakond on ilusaid ümmargusi numbreid tabloole üritanud saada.
Kas kellelgi on veel võrdlevaid näite ülevaatuse väljatrükilt vaadata?
Minu autol oli tühikäigul (830 rpm) CH 77 ja CO 0.158.
2580 rpm oli CH 26 ja CO 0.158.
Kuigi mul on normi piires on siiski oluline vahe.
Ma kahtlustan siiski, et SAABi PR-osakond on ilusaid ümmargusi numbreid tabloole üritanud saada.
Kas kellelgi on veel võrdlevaid näite ülevaatuse väljatrükilt vaadata?
Nimevahetus vl -> Veiko
Algselt postitas: vl
Minu autol oli tühikäigul (830 rpm) HC 77 ja CO 0.158.
2580 rpm oli HC 26 ja CO 0.158.
...
Kas kellelgi on veel võrdlevaid näite ülevaatuse väljatrükilt vaadata?
Minu näitajad viimaselt ülevaatuselt:
860rpm CH 18 PPM ja CO 0.017%
2680rpm CH 17 PPM ja CO 0.011%
Nii et jutt tundub pigem tõene, kui väär olevat.
:o:mad:
mu auto tervis on oluliselt halvem siis.
mida see tähendab?
CO2 et väljalase on ebatihe ja katalüsaator hakkab otsa lõppema?
CH, et põlemine pole piisavalt puhas? (küünlad on vahetatud u 10000 km tagasi, õhufilter u 2000km tagasi, DIpeaks töötamise korral koguaeg normaalselt töötama ju)?
:(
mäletan, et esimesel ülevaatusel oli CH 20, mis oli lähedasem suure auto numbritele.
mu auto tervis on oluliselt halvem siis.
mida see tähendab?
CO2 et väljalase on ebatihe ja katalüsaator hakkab otsa lõppema?
CH, et põlemine pole piisavalt puhas? (küünlad on vahetatud u 10000 km tagasi, õhufilter u 2000km tagasi, DIpeaks töötamise korral koguaeg normaalselt töötama ju)?
:(
mäletan, et esimesel ülevaatusel oli CH 20, mis oli lähedasem suure auto numbritele.
Nimevahetus vl -> Veiko
Algselt postitas: vl
:o:mad:
mu auto tervis on oluliselt halvem siis.
mida see tähendab?
CO2 et väljalase on ebatihe ja katalüsaator hakkab otsa lõppema?
CH, et põlemine pole piisavalt puhas? (küünlad on vahetatud u 10000 km tagasi, õhufilter u 2000km tagasi, DIpeaks töötamise korral koguaeg normaalselt töötama ju)?
:(
mäletan, et esimesel ülevaatusel oli CH 20, mis oli lähedasem suure auto numbritele.
Eks autospetsid täpsustavad, aga kõrge CH koos CO-ga vihjab õhu (või pigem hapniku) vähesusele või muidu poolikule põlemisele. O2 näit ka kirja sai ? Kas on mingid ajastused paigast ära, et kraam ei jõua ära põleda, ei olnud mootor piisavalt soe või on sul õhufilter umbes ?