SaabsUnited esitleb 9-3 Phoenixit
-
- Täiesti Mõttetu Mölaööbik
- Postitusi: 14300
- Liitunud: K Mär 03, 2004 9:25
- Asukoht: Tallinn
- Auto: 9000 '96, V70 '03
- Kontakt:
Minu silm tabab siin kerget sarnasust 5d klassikuga ja igasuguseid fookuseid ja impreesasid ei ole ma kunagi vaadanud nii palju, et nad mulle igal pool kangastuma hakkaksid..:) Antud pildil on muidugi ka tuuletunneli jaoks tehtud mudel. Kes eespool linki pole viitsinud klikkida, siis teine pilt samast artiklist...
Ja noh, eks see artikkel oli ka rohkem asja loomisest ja tagamaadest, kui asjast endast..;)
Ja noh, eks see artikkel oli ka rohkem asja loomisest ja tagamaadest, kui asjast endast..;)
Üksikud detailid on kenad. Näiteks peeglid, ühtne (piilaritega katkestamata) tume akendepind. Esitulede lahendamine kapoti-tiiva-stange kolmnurgas tundub ka suht ok. Aga näiteks rattakoobaste servad on kuidagi hambutud ja igavad, nagu Nissani pereautodel. Tagumikku pole üldse julgetud pildile jätta, see on siis fotograafide arvates ilmselt kõige igavam koht. Üldmulje võrreldes 9-5-ga on nõrk.
Tagastange ühendus tiivaga on küll viisakalt lahendatud. Selline kahest sirgest moodustatud ühendusjoon, mis rattakoopasse lõikub enamvähem horisontaalselt (nagu stanged läbi aegade on olnud), on minu arvates järjepidevam ja oluliselt kenam, kui see viimastel aastatel enamikule kerekujundajatest pähe löönud lahendus, kus stange-tiiva ühendusjoon sõidab suunatule juurest noolsirgelt ja enamvähem 45 kraadi all rattakoopasse.
edit: ... tahtsin öelda, et ilusad on minu arvates sellised stange-tiiva lahendused, kus valdav osa ühendusjoonest on horisontaalne. Ja suurt vahet pole, kas see horisontaalne osa on rattakoopa poolel või hoopis tule poolel. Näiteks sellel fotol
on see hor. lõik tule poolel ja ikka on kena. Sest see horisontaalne jooneosa kuidagi toetab mõtet, et stange on siiski üks enamvähem konkreetne ja eristatav detail auto (väike-keskklassi sedaani) juures. (Mitte ei ole kapoti või pagassi mahu sisse võimalikult ära peidetud, visuaalselt ära kaotatud.)
Ametlikul fotol (cyberi postis) ma esistange-tiiva joont üldse ei tuvasta. Vaevalt küll, et seerias need "ühes tükis" tehakse. Küllap seal see sirge ja kole diagonaal on jälle.
Tagastange ühendus tiivaga on küll viisakalt lahendatud. Selline kahest sirgest moodustatud ühendusjoon, mis rattakoopasse lõikub enamvähem horisontaalselt (nagu stanged läbi aegade on olnud), on minu arvates järjepidevam ja oluliselt kenam, kui see viimastel aastatel enamikule kerekujundajatest pähe löönud lahendus, kus stange-tiiva ühendusjoon sõidab suunatule juurest noolsirgelt ja enamvähem 45 kraadi all rattakoopasse.
edit: ... tahtsin öelda, et ilusad on minu arvates sellised stange-tiiva lahendused, kus valdav osa ühendusjoonest on horisontaalne. Ja suurt vahet pole, kas see horisontaalne osa on rattakoopa poolel või hoopis tule poolel. Näiteks sellel fotol
on see hor. lõik tule poolel ja ikka on kena. Sest see horisontaalne jooneosa kuidagi toetab mõtet, et stange on siiski üks enamvähem konkreetne ja eristatav detail auto (väike-keskklassi sedaani) juures. (Mitte ei ole kapoti või pagassi mahu sisse võimalikult ära peidetud, visuaalselt ära kaotatud.)
Ametlikul fotol (cyberi postis) ma esistange-tiiva joont üldse ei tuvasta. Vaevalt küll, et seerias need "ühes tükis" tehakse. Küllap seal see sirge ja kole diagonaal on jälle.
-
- Täiesti Mõttetu Mölaööbik
- Postitusi: 14300
- Liitunud: K Mär 03, 2004 9:25
- Asukoht: Tallinn
- Auto: 9000 '96, V70 '03
- Kontakt:
Jätk eelnevale "The Design Process of the Jason Castriota 9-3".
Detaile eraldi vaadates tõesti auto on nagu päris kena.
Nina on otse vaates täitsa OK, kuigi miski pärast meenutab mulle uuemaid VW-si, golf-jetta, just tuled ja see stange alumine disain.
Tagant vaadates meenutab justkui Porsche Panamera-t. Üldiselt on ilmselgelt tagumise osaga üritatud malli võtta vanematest Saabidest.
Nina on otse vaates täitsa OK, kuigi miski pärast meenutab mulle uuemaid VW-si, golf-jetta, just tuled ja see stange alumine disain.
Tagant vaadates meenutab justkui Porsche Panamera-t. Üldiselt on ilmselgelt tagumise osaga üritatud malli võtta vanematest Saabidest.
ilmelt samad pildid koos jutuga
http://www.bytbil.com/nyheter/6vhaskyg