Saab 99 combi coupe, 1978, Swedbil
See, et alguses mõned sekundid bensupump järgi, on õige. Vigase aju tunneb nt selle järgi ära, et ei võta kohe pumpa järgi.
Asendiandurit nii koduste vahenditega vist ei saagi kontrollida. Enda oma korrasolekut kontrollisin, kui teine süsteem veel toimis, aga andur oli küljes, siis ühendasin 1. ja 3. klemmi (oli vist nii) asendianduris LED-i - siis hakkas see õrnalt vilkuma ehk siis andur toodab väikest voolu, kui metalli temast mööda juhtida. Minu multimeeter seda väikest liigutust lugeda ei suutnud.
Asendiandurit nii koduste vahenditega vist ei saagi kontrollida. Enda oma korrasolekut kontrollisin, kui teine süsteem veel toimis, aga andur oli küljes, siis ühendasin 1. ja 3. klemmi (oli vist nii) asendianduris LED-i - siis hakkas see õrnalt vilkuma ehk siis andur toodab väikest voolu, kui metalli temast mööda juhtida. Minu multimeeter seda väikest liigutust lugeda ei suutnud.
Proovisin täna teist andurit ja DI-d. Täpselt sama jama... Kui syydet keerata siis koheselt lööb sädeme k6ikidele kyynaldele yheaegselt. Starterit andes aga mitte midagi :wall:
Kas v6ib olla sellest et teised andurid veel yhendamata? MAP, intake air temp, BPC.
Huvitav on see et kui yhendan tyhikäigu klapi (IAC valve ) siis hakkab koheselt Main relay ja Fuel relay tärisema.
Kas v6ib olla sellest et teised andurid veel yhendamata? MAP, intake air temp, BPC.
Huvitav on see et kui yhendan tyhikäigu klapi (IAC valve ) siis hakkab koheselt Main relay ja Fuel relay tärisema.
nagu näts juustes,millest lahti ei saa...
Ma ei ole spetsialist, aga minuarust ainuke veakood, mida sa sealt praegu näha saaks (kuna sul pole mootor töötanud selle ajuga), oleks 9 vilgatust, mis tähendaks aju sisemist viga. Ma võitlesin sarnase probleemiga alguses, aga mul ei võtnud bensupumpagi järele, mis viitab ECU sisemisele veale. Probleemi aitas lahendada uute mälukivide paigaldus.
http://www.saab9000.com/procedures/powertrain/diagnosis/faultcodes.php
http://www.saab9000.com/procedures/powertrain/diagnosis/faultcodes.php
Täna sai veidi pusitud auto kallal:
M6ni pilt ka,
[img=800x600]http://www.upload.ee/image/3252578/SDC11970.JPG[/img]
tagantvaade
[img=800x600]http://www.upload.ee/image/3252551/SDC11983.JPG[/img]
IC on parasjagu peidus esistange all...
[img=800x600]http://www.upload.ee/image/3252567/SDC11998.JPG[/img]
Masin on seest puhas
[img=800x600]http://www.upload.ee/image/3252602/SDC11980.JPG[/img]
kapoti alt:
[img=800x600]http://www.upload.ee/image/3252612/SDC11972.JPG[/img]
Paar kysimust tekkinud, ehk oskab keegi pädevam vastata:
1) Trionic7 BPC klapil on kahe juhtme sisend-T5 ajust siis sinine ja roheline juhe,kas on vahet kuidaspidi BPC kylge yhendada?
2)kas egr on vaakumita lahti v6i kinni asendis?
M6ni pilt ka,
[img=800x600]http://www.upload.ee/image/3252578/SDC11970.JPG[/img]
tagantvaade
[img=800x600]http://www.upload.ee/image/3252551/SDC11983.JPG[/img]
IC on parasjagu peidus esistange all...
[img=800x600]http://www.upload.ee/image/3252567/SDC11998.JPG[/img]
Masin on seest puhas
[img=800x600]http://www.upload.ee/image/3252602/SDC11980.JPG[/img]
kapoti alt:
[img=800x600]http://www.upload.ee/image/3252612/SDC11972.JPG[/img]
Paar kysimust tekkinud, ehk oskab keegi pädevam vastata:
1) Trionic7 BPC klapil on kahe juhtme sisend-T5 ajust siis sinine ja roheline juhe,kas on vahet kuidaspidi BPC kylge yhendada?
2)kas egr on vaakumita lahti v6i kinni asendis?
nagu näts juustes,millest lahti ei saa...
-
- Postitusi: 209
- Liitunud: L Sept 01, 2007 14:30
- Asukoht:
- Auto:
Väga huvitav intercooleri lahendus, ma just mõtlen enda 99-le samuti IC variantide üle.
Tundub, et sinna stange alla sobib visuaalselt täitsa hästi.
Mis auto cooler see on ?
Ehk teed veel mõned pildid, kuidas õhutorud kulgevad ?
Tundub, et sinna stange alla sobib visuaalselt täitsa hästi.
Mis auto cooler see on ?
Ehk teed veel mõned pildid, kuidas õhutorud kulgevad ?
A turbo: exhaust gasses go into the turbocharger and spin it, witchcraft happens and you go faster / J.Clarkson
Tänud vastajatele! Sain BPC toimima. Pin2 ytleb et ka BPC juhe sinine. Kasutasin 26 ja k6ik korras, vähemalt tiks käib kui syyte sisse panna. Varsti peaks saama MAP sensori kätte.
IC on pärit VW Sharanilt, augud keresse on kohe cooleri taga. Stange all on päris hea, eriti silma ei paistagi. Samuti on parasjagu peidus väljalase. Hunt lambanahas :)
IC on pärit VW Sharanilt, augud keresse on kohe cooleri taga. Stange all on päris hea, eriti silma ei paistagi. Samuti on parasjagu peidus väljalase. Hunt lambanahas :)
nagu näts juustes,millest lahti ei saa...
Üks tähelepanek veel - ma ei saa piltidelt aru, kuidas oled lahendanud õhufiltri paigutuse ja külma õhu sisendi, kuid sellele peaks mõtlema, et ikka jahe õhk mootorisse satuks. 99-l on kapotialune ruum suhteliselt kinnine ja umbne, nii et mootoriruumist õhku võttes nullid ära kogu oma performance...
A turbo: exhaust gasses go into the turbocharger and spin it, witchcraft happens and you go faster / J.Clarkson
6hu sisend on veel lahtine jah. Aga kuna 99 originaalreflektorid on ajaratta poolt jahvatatud juba siis ilmselt panen sinna yhed nissani H4 tuled. Need ei ole nii laiad ja saaksin 6huv6tu tule ja radiaatori vahele. Kapotialust ruumi ei ole seal t6esti eriti. Turbo poole jätan kindlasti tyhjaks et saaks hiljem sinna segamatult midagi suuremat panna. V6imalus veel aku taha kusagile viia aga sellele jälle ylevaatusel hästi ei vaadata sest vaheseina autol pole.
nagu näts juustes,millest lahti ei saa...
Okey, täna sai masinat juba tee peal proovida. Aru ei saa mis jama on aga yle 3500 rpmi ei lähe.Täpselt nagu piiraja oleks.Käima läheb hästi, tyhikäik korras, ei lonka, turbo töötab, r6hk on. Vilgukood näitab 8- #evap valve#. Täna paigaldasin veel 9000 drosseli. Proovin veel kytusepumba vahetada ehk aitab.
Kyynal ise on selline:
Täna sai 16 veljed alla,m6ni pilt vana seebikarbiga :)
kapoti all on veel bardakk :)
Kyynal ise on selline:
Täna sai 16 veljed alla,m6ni pilt vana seebikarbiga :)
kapoti all on veel bardakk :)
nagu näts juustes,millest lahti ei saa...
-
- Postitusi: 264
- Liitunud: R Veebr 17, 2006 11:50
- Asukoht: Tallinn
- Auto: Škoda Superb; Saab 96; Bmw 325 Cupcar;
Julmalt tige näeb välja esiots ilma tuledeta... ja huvitav palju sul jõudu sealt kapoti alt välja tuleb?
kas plaan jätta hetkel mootor stockina või juba plaanid sinna igasugu vilesid ja asju külge?
Terv
kas plaan jätta hetkel mootor stockina või juba plaanid sinna igasugu vilesid ja asju külge?
Terv
Fly High!
J6u kohta ei tea arvata. Vaatan kuidas ylevaatuselt läbi saaks. Eks hiljem näha. Ratastega läks kyll hästi, sobivad suuruse ja laiuse poolest täpselt. Muidugi hind oli veel k6ige parem - ca 70 euri :)
Hea on leida rattaid kui poldivalem 4x108.
Hea on leida rattaid kui poldivalem 4x108.
nagu näts juustes,millest lahti ei saa...
Kas oskab keegi BPC tööp6him6tte lahti seletada?
Netist lugesin et need tähised sellel w-wastegate,c-compressor,R-tagasi 6hu sissev6ttu. Kui nyyd nii yhendada siis tundub et turbo töötab kogu aeg base-boostil- C ja W kanalitel takistus puudub. Kui rakendub elektromagnetklapp siis väljundab surve läbi R kanali jälle sissev6ttu.
Igatahes ma proovisin ja yhendasin compressori R-i.
Tulemuseks on see et kusagil 140km/h v6tab siduri libisema kui boost 1.8.
Kui yhendan nii nagu peaks siis 0.5 maksimum.
Wastegate?
Netist lugesin et need tähised sellel w-wastegate,c-compressor,R-tagasi 6hu sissev6ttu. Kui nyyd nii yhendada siis tundub et turbo töötab kogu aeg base-boostil- C ja W kanalitel takistus puudub. Kui rakendub elektromagnetklapp siis väljundab surve läbi R kanali jälle sissev6ttu.
Igatahes ma proovisin ja yhendasin compressori R-i.
Tulemuseks on see et kusagil 140km/h v6tab siduri libisema kui boost 1.8.
Kui yhendan nii nagu peaks siis 0.5 maksimum.
Wastegate?
nagu näts juustes,millest lahti ei saa...
-
- Täiesti Mõttetu Mölaööbik
- Postitusi: 14296
- Liitunud: K Mär 03, 2004 9:25
- Asukoht: Tallinn
- Auto: 9000 '96, V70 '03
- Kontakt:
C ja W kokku ühendades on asi base boosti peal. kui see klapp seal vahel on siis petetakse wastegate ära ja saabki rohkem boosti pähe lasta. R võib tegelikult ka lahti olla mingit erilist vahet pole. Nagu ma arvan siis sealtkaudu lahkub WG petmisest üle jääv õhk.
Just,6hk lahkub sealtkaudu (R). Ma ei saa aru ainult et miks see klapp on CW ja R vahel. Ehk R-ist väljub 6hk mis Cja W vahel. Kui puhuda C siis 6hk väljub W-st ja vastupidi.
Mis krd-i klapp see sattunud on :)
Mis krd-i klapp see sattunud on :)
nagu näts juustes,millest lahti ei saa...
Ehk pilt aitab...
Kas klapp gaasi andes üldse häält teeb? Peaks klõbisema päris korralikult.
Paar pilti tänasest.
6lijahuti leidis endale koha:
Siis nuputasin v6re. Tegin v6re mille katsin v6rguga.
Varjab ära vähemalt need radikad.
Homme vaja veel tegeleda genekaga, kasti6li vahetada ja siis seest veel palju teha.
Kes oskaks öelda mis juhtmed need B20 geneka taga on, eriti huvitab see 3-ne pistik.
6lijahuti leidis endale koha:
Siis nuputasin v6re. Tegin v6re mille katsin v6rguga.
Varjab ära vähemalt need radikad.
Homme vaja veel tegeleda genekaga, kasti6li vahetada ja siis seest veel palju teha.
Kes oskaks öelda mis juhtmed need B20 geneka taga on, eriti huvitab see 3-ne pistik.
nagu näts juustes,millest lahti ei saa...