Saab 900i -› T , 1990, realrainer (endine yksheikki (endine ivomets'a masin))

Kasutaja avatar
ivomets
Vanasaabikala
Postitusi: 7618
Liitunud: N Apr 22, 2004 18:39
Asukoht: Suvepealinn
Auto: Saab 96 , Saaburu, Subaru

#26

K Apr 24, 2013 11:58

Yeah!!! Ta alistus! pagan küll. öösel kella 12 ajal raamatut lugedes, mis muidugi oli klassiku manual, läksin veel juhtmete värve vaatama ja hommikul 7.30 saadik käsi masinas.

alustada tuli otsast: miks ei tööta bensiinipump?
tänu lobisemisele kt100 ga sain meeldetuletuse, et pump peab töötama ka siis kui mootor ringi ei käi, ehk kui süüde vaid sees.
siis hakkasin releees jälgi ajama ja kogu paari tunnise ajamise peale sai sotti, et mingit 2 juhet releede juures tuleb kokku ühendada. ja nii lihtne oligi, et benapump tööle hakkaks.
edasi!
säde on aga pihustid ei toimi.
taas uurima. leidsin kuidas vigasid testida.vilkuva koodi abil.
veaks näitas, et süütespsteemi viga, ja manual alati ütleb, et kui mootor ringi ei käi, siis näitab seda viga. :)
aga hea, et oli ka õpetus, kuidas kontrollida, et kas on ikka süütesysteemi viga. kontrollisin.. ja oligi.
selleks tuli starterit 5 sek käiata ja siis uuesti vigasid diagnoosida.

nii, edasi paluti uurida, kas pin 39 pale tuleb vool, kui käivitada mootorit. tuli : 12...13 v. ehk akupinge. seda palju, manuaal lubas vaid 5...6.
kust juhe tuleb? ja taas pildid ette ja uurima, ja selgus, et syytevõimendi 7 klemmist peaks tulema.
aga mul pandud teine syytevõimendi , siis muidugi ha lihtne sealt vaba ots üle mootori vedada ajusse ja yhendada. ja käivitus!!

aga nyyd tuleb see juhtmete segapundar am kuidagi kokku pakkida, siis saab edasi kogu masinat kokku lapata... aga pool päeva juba läind ;(
KUI AUTO ON KATGI TOO OMA AUTO IVOMETSA SOJA GARAZI 8-) 8-) 8-) Keevitan, värvin, keeran mutreid kinni ja lahti.
Kasutaja avatar
ivomets
Vanasaabikala
Postitusi: 7618
Liitunud: N Apr 22, 2004 18:39
Asukoht: Suvepealinn
Auto: Saab 96 , Saaburu, Subaru

#27

K Apr 24, 2013 22:21

Päev lõppes kella 18.30 paiku sellega, et läksin tegin ümber kvartali tiiru ja kuulasin kui kenasti turbiin vilistab!

Oh, see turboklassiku tunne on ikka vägev!
Peale lõunat sai kapoti alt juhtme segadust natukene likvideeritud ja mõned lahtised asjad kinni pandud. sumps sai kah alla pandud ja taas imesta, et kui heast materjalist on tehtud kunagi summuti kummitripid--- nad on piisavalt välja veninud aga mitte pragulised. oma yhele teisele klassikule panin 3 aastat tagasi uued tripid ja nüüd tahavad vahetamist, sest pragunend ohtrlikult või isegi juba katkenud, kuigi masinaga sõitnud võib olla 2000...4000 km vaid, kui sedagi.

õhtupoole hakkasin apc asju otsima ja ma ei leidnud mitte kui midagi v.a. see 3-klapp, mis turbo ja wastergate vehele käib. maha võttes kuidagi ei süvenenud sellesse, et seal ka juhtmed küljes peaksid olema.... ühesõnaga peaks selle süsteemi otsima ja siis turbo seieriga armatuuri, või lihtsalt viisakama turbokella, kui see, mingi veneaegne gaasirõhu kell, millega muidu asju kontrollin. ja coolerit oleks kah vaja.
veel oleks vaja teha salongipesu, siis teine ja siis jua julgeks viia kuskile pesulasse.... räpane on! pole ka asi, et kui mingi 8 aastat seisud kuskil küünis .
KUI AUTO ON KATGI TOO OMA AUTO IVOMETSA SOJA GARAZI 8-) 8-) 8-) Keevitan, värvin, keeran mutreid kinni ja lahti.
Kasutaja avatar
ivomets
Vanasaabikala
Postitusi: 7618
Liitunud: N Apr 22, 2004 18:39
Asukoht: Suvepealinn
Auto: Saab 96 , Saaburu, Subaru

#28

N Apr 25, 2013 23:36

päev algas kell 7.30. ja töötegemine lõppes 14.30
eh, egas õhtuks mäleta, mis tehtud sai aga midagi ehk ikka.
oh, kõlarid said taha teiselt masinalt ümber tõstetud, siis sai kindlustus ja ülevaatus tehtud. wastergate varrast peale keeratud, aknaid puhastatud ja seest natuke lapiga üle käidud. siis sai tangitud 30 liitrit ja tallinna poole vorstikesi sööma sõidetud. kuna bena näitaja ei näita, siis oli igaks juhuks 2 liitrit kankus kah kaasas aga tarvis ei läind.
veel sai tulede kojamehed töötama õpetatud ja teine stange külge.

praegu peaks vurr kuskil 0.8 puhuma. ah, käib küll coolerita.
esimsed 100 km oli ikka päris jube sõita, juhitavus oli nagu oleks jahi roolis, kus igale jahi suunamuutusele tuleb kohe reageerida olgu selleks laine või pagi või kellegi ronimine jahil.. aga lõpuks vaikis tuul ja rattad said kah ümara kuju. tagasi oli juba sõita päris hea. tegelikult klassikuga alati hea!!
kuulautud sai floydi ja nazaretti. jah homme tuleb yks esikõlar ära vahetada, mis naudingut segas täiega oma soolotrummi põrinaga.
kes ei usu, et nädalaga saab midagi ka tehtud, siis sellele üks võte kah pealinnast.

Pilt
KUI AUTO ON KATGI TOO OMA AUTO IVOMETSA SOJA GARAZI 8-) 8-) 8-) Keevitan, värvin, keeran mutreid kinni ja lahti.
Kasutaja avatar
ivomets
Vanasaabikala
Postitusi: 7618
Liitunud: N Apr 22, 2004 18:39
Asukoht: Suvepealinn
Auto: Saab 96 , Saaburu, Subaru

#29

L Apr 27, 2013 23:29

reede ja laupäev tõid 2 päeva peale kokku vaid mingid nirud 12 h. tööd..... et auto korda saada ja ehk ka ilusaks.

reede hommik algas kytusemõõtja otsimisega, mille lõpuks sai kolmandalt doonorilt. huvitav, et kahel sõidukorras masinal nad minema visatud olid?? kuna mootori tuli põleb, siis taas kontrollisin veakoode ja viga hapniku anduris, pagan küll, alles kellegile yhe myysin, nyyd endal vaja , ja nagu ikka pole. aga loodan, et neid 3-otsaga on lammaris hunnikutes.
veel sai esimesed küljeplastikud parimate vastu vahetatud ja isegi 1 tiivaääreliistu raatsisin parema panna.
elektroonika koha pealt suutsin keskluku tööle saada ja taas oli probleemiks kahe erineva systeemi ja juhtmete erinevus: tuli lihtsalt keskluku aju juurest 1 + juhe katki lõigata ja asi toimis. isegi skeemist ei saanud aru, kuhu ta läheb.... aga vaja teda pole.
pea sama meetodit tuli kasutada, et tahhomeeter tööle saada. 1 juhe puruks ja teisest kohast signaal sinna juhtmesse. ja armatuur töötab ka selle systeemiga.
natukene on ikka ka haynesi manuaalist kah abi just el. skeemide koha pealt, kuihgi seda rootsi keelt ma veel vabalt ei räägi, on pildid siiski arusaadava iseloomuga. ja sellest siiani piisanud.
täna peale kõike jama, mõtlesin, et prooviks ka kere natukene puhtamaks saada. katus ju täiega värvitolmu täis, samuti see värv ikka must, mis tähendab täiesti määrdunud.
mul kasutada mingi hea vähese abrasiiviga pasta, mis isegi üle vahatamist otseselt ei vaja, millega saab suurema kõntsa sealt värvist kätte ja peegeldus säilib. veel ennem pimedat sai masin taas pestud ja eks homme ole näha, kas katus ja tagumine pool ka kenamaks läksid. ja siis tulid - kraadid!
aga sõita on T-klassikuga ikka meeletult hea!!!
KUI AUTO ON KATGI TOO OMA AUTO IVOMETSA SOJA GARAZI 8-) 8-) 8-) Keevitan, värvin, keeran mutreid kinni ja lahti.
Kasutaja avatar
ivomets
Vanasaabikala
Postitusi: 7618
Liitunud: N Apr 22, 2004 18:39
Asukoht: Suvepealinn
Auto: Saab 96 , Saaburu, Subaru

#30

T Apr 30, 2013 12:02

esmaspäeval sai vaid pool päeva autoga mängitud.
sai süvenetud hapniku anduri töötamise ehk õigemini mittetöötamise põhimõtetesse ja taas tuli el. skeemi ümber teha.
aga nüüd töötab ja mootorituli kah endast teada ei anna. Muidugi peal olev andur oli ise kah peetis ja sai pandud mingi muu. juhuslikult sattusin peale yhele coolerile, mis kenasti saabile kapoti alla mahub.

ja nagu täiesti tööjärjekorras sai täna kella 7.30 st hakatatud teda peale panema. ja nüüd siis ka sellega yhel pool!
vot nüüd on mootor! Lucas ja turbo ja cooler ja 16 V.
KUI AUTO ON KATGI TOO OMA AUTO IVOMETSA SOJA GARAZI 8-) 8-) 8-) Keevitan, värvin, keeran mutreid kinni ja lahti.
Kasutaja avatar
ivomets
Vanasaabikala
Postitusi: 7618
Liitunud: N Apr 22, 2004 18:39
Asukoht: Suvepealinn
Auto: Saab 96 , Saaburu, Subaru

#31

N Mai 02, 2013 22:56

neljapäevase poole päevaga sai jagaja simmerling vahetatud . ja ikka seesama tobe 12,5 ja 19 mõõt, mida kohapeal saada ei ole. aga see ei loe. 20 sobib kah.
siis sai veel klapikambrikaan koos korralikuma tihendiga vahetatud ja nüüd peaks õlileketega piir peal olema.
ja pole midagi muud öelda--- sõidan igapäevaselt!

mingi idee oleks ka püsikiirushoidja ümber tõsta teiselt masinalt ja kuskilt apc leida. veel võiks natukene keevitada ja mässata aga see ei sega sõitmist!!
... ja inimesed vaatavad järele ja tulevad juttu ajama, et vaata kui ilus saab!!!
mida!!! see on ju kõigest 900, mitte 96! aga seegi siis juba ajalugu tähndab!
KUI AUTO ON KATGI TOO OMA AUTO IVOMETSA SOJA GARAZI 8-) 8-) 8-) Keevitan, värvin, keeran mutreid kinni ja lahti.
IQ*
Komakonstaabel
Postitusi: 512
Liitunud: P Okt 24, 2010 13:45
Asukoht:
Auto:

#32

R Mai 03, 2013 8:35

... ja inimesed vaatavad järele ja tulevad juttu ajama, et vaata kui ilus saab!!!
mida!!! see on ju kõigest 900, mitte 96! aga seegi siis juba ajalugu tähndab!


No ega inimesed valeta. Mu naine sõidab klassikuga. Paar päeva tagasi rääkis rõõmsa näoga, et kaks inimest tulnud talle ütlema, et küll sul on ilus auto. Need ei teadnud Saabidest midagi, aga näe, silma jäi.
SAAB on tegusõna!
Kasutaja avatar
ivomets
Vanasaabikala
Postitusi: 7618
Liitunud: N Apr 22, 2004 18:39
Asukoht: Suvepealinn
Auto: Saab 96 , Saaburu, Subaru

#33

P Mai 05, 2013 23:07

kroonikakirjutaja jätkab:
hommikune hallika ilm ei lubanud midagi head ja seepärast sai klassiku parem tagumine ratas üles tõstetud ja eemaldatud ja vaadatud, et kus , mis roostet on. see algas 8 paiku ja lõppes 13.30 paiku. oh, terve tagumine sisemine nurk sai välja lõigatud ja hunnik väikesi plekitykke asemele keevitatud. siis krunt, värv ja mögin selga.
paha lugu on see, et mul ei ole tagatiivade plastikäärtele neid väikeseid kummitihendeid, mis käivad plastiku ja tiiva vahele. kui kellegil on, siis ostaks või vahetaks mille iganes vastu.
KUI AUTO ON KATGI TOO OMA AUTO IVOMETSA SOJA GARAZI 8-) 8-) 8-) Keevitan, värvin, keeran mutreid kinni ja lahti.
Kasutaja avatar
ivomets
Vanasaabikala
Postitusi: 7618
Liitunud: N Apr 22, 2004 18:39
Asukoht: Suvepealinn
Auto: Saab 96 , Saaburu, Subaru

#34

N Mai 09, 2013 19:29

vahepeal polegi nagu midagi teind, peale selle, et üle päeva 20 liitrit tankinud :gun:

aga ükspäev mõtlesin, et kuidas tõsta turborõhku ja kõige lihtsam süsteem, et klapp wg avaneks ikka kah on panna vedru.
äkki mõnele lahendus meeldib, mis ei eelda väga suurt töömahtu ja lihtne ja kergesti vedru pingsus kah reguleeritav:
1.esmalt oli vaja leida üks tugev vedru, selleks kulus kõige rohkem aega. et oleks ikka tugev!
mingi 2,5 mm traadist.
2. siis oli vaja teha plekiribast klamber ümber wastergate korpuse, kuhu külge vedru üks ots kinnitada.
3. siis wastregate varras maha võtta ja selle peale 10 mm keere keermelõikajaga keerata
4 siis teha ühest 10 mm keermega liblikmutrist ühe kõrvaga liblikas, kuhu alles jäänud kõrva sisse verdu teise otsa jaoks auk puurida, samuti tuleks 10 mm keermestatud auk suuremaks puurida niipalju, et ta wg varda peal liikuda saaks
5. siis tuleks see liblikas panna vedru külge, ja wg vardale kahe mutri vahele
6. siis varras tagasi külge ja ühesõnaga asi korras,
7. vedrut pingutada vastavalt sellele, kuidas munad kannatavad.


Pilt
KUI AUTO ON KATGI TOO OMA AUTO IVOMETSA SOJA GARAZI 8-) 8-) 8-) Keevitan, värvin, keeran mutreid kinni ja lahti.
Cyber
Täiesti Mõttetu Mölaööbik
Postitusi: 14285
Liitunud: K Mär 03, 2004 9:25
Asukoht: Tallinn
Auto: 9000 '96, V70 '03
Kontakt:

#35

N Mai 09, 2013 20:30

See süstteem on meie tonnisetuunijate juures juba aastaid tagasi läbi käidud etapp. Selle vedruga sa sisuliselt tõstad base boosti. Mingi piirini saab seda teha ka WG varda lühendamise abil (sealt kuhu sa uue keerme peale keerasid). Kusagil (äkki IFFi auto teemas) on päris päris ammu see pildiseeria, kus me isand Qdwini, IFFi ja Suurega vist kusagil Laagris kellegi garaazis neid mitmele autole peale venitasime ja herr Suur pärast neid maanteel maha lõikas, sest ta auto oli ju LPT ja ei kannatanud seda rõhku välja ja kippis cutoffima.

Sa võiksid sinna iaks juhuks WB lambda kella külge panna, sest nimoodi suvaliselt rõhku keerates võib lõpuks olla see "kop-kop.. kes on?.. Tere, mina olen detonatsioon ja tulin teie kolbe tuhatoosiks tegema".
[Kaarel]: Ka pealtnäha süütu vikatiga memm kuskil tee ääres võib olla Aero omanik...
Pilt
Kasutaja avatar
ivomets
Vanasaabikala
Postitusi: 7618
Liitunud: N Apr 22, 2004 18:39
Asukoht: Suvepealinn
Auto: Saab 96 , Saaburu, Subaru

#36

N Mai 09, 2013 21:40

See süstteem on meie tonnisetuunijate juures juba aastaid tagasi läbi käidud etapp. Selle vedruga sa sisuliselt tõstad base boosti. Mingi piirini saab seda teha ka WG varda lühendamise abil (sealt kuhu sa uue keerme peale keerasid). Kusagil (äkki IFFi auto teemas) on päris päris ammu see pildiseeria, kus me isand Qdwini, IFFi ja Suurega vist kusagil Laagris kellegi garaazis neid mitmele autole peale venitasime ja herr Suur pärast neid maanteel maha lõikas, sest ta auto oli ju LPT ja ei kannatanud seda rõhku välja ja kippis cutoffima.

Sa võiksid sinna iaks juhuks WB lambda kella külge panna, sest nimoodi suvaliselt rõhku keerates võib lõpuks olla see "kop-kop.. kes on?.. Tere, mina olen detonatsioon ja tulin teie kolbe tuhatoosiks tegema".


ma tean, et seda tehtud aga niimoodi sain systeemi, mida väga lihtne reguleerida.

mul ei ole momendil wb lamda andurit, muidu võiks muidugi vaadata, mis toimub; need andurid mu ralliautol ei pea all lihtsalt vastu.
samas peaks need vanad ajud kah olema mõeldud suurtele rõhkudele, kytusekulu praegu täitsa suur....:headbang:

mingi ideevariant oleks ju detonatsiooniandurile mingi tuluke taha panna , et salongis oleks valgustus, kui detonatsioon tekib. aga egas ma sellest systeemist lihtsalt midagi ei tea, kas ja kuidas see mikrofon töötab
KUI AUTO ON KATGI TOO OMA AUTO IVOMETSA SOJA GARAZI 8-) 8-) 8-) Keevitan, värvin, keeran mutreid kinni ja lahti.
richard
Postitusi: 947
Liitunud: P Apr 07, 2013 11:26
Asukoht:
Auto:

#37

N Mai 09, 2013 22:35

kellel umbes samasugune valge on? taga mõnna tiib ka. Nähtud täna sõpakal enne kristiine risti tagasipööret tegemas. Fucken beautiful. Ei tea nendest mudelitest väga midagi aga umbes sarnane välimus.
yksheikki
Postitusi: 601
Liitunud: R Sept 12, 2008 1:36
Asukoht: Tartu
Auto: 9-3 Aero

#38

T Okt 01, 2013 12:30

Eile käisin Pärnus Ivometsal külas ja tõin tema juurest selle toreda masina endale koju.

Esimesed sõiduemotsioonid Pärnust Tartusse on kirjeldamatud. Kui väga tahta, liigub Saab vaikselt ja mõnusalt. Kui aga gaasipedaal põhja vajutada, vallandub täielik metsloom. :headbang: Kuna auto hoiab suunda väga hästi olenemata tee tasasusest, siis tuleb tunnistada, et legaalse kiiruse hoidmine oli raske. Kogu aeg oli tahtmine tunnetada seda tõmmet ja väge veel ja veel ning kiirus kippus vahepeal minema ikka kaugelt üle saja. Selle vanakooli turbomootori kiirendus tundub palju vägevam, kui nii mõnelgi tunduvalt võimsamal uuel autol.

Miskil põhjusel ei õnnestu mul pildi lisamine. See jõuab postitusse ainult manusena
Edit by Iisak:nüüd on nähtav









Lisatud failid
cabric
Postitusi: 402
Liitunud: N Nov 20, 2008 17:40
Asukoht:
Auto:

#39

K Okt 02, 2013 12:23

Palju õnne! Uuemaid mudeleid vahepeal hakkasid ostma, siis jõudsin mõelda juba, et ei tea mis sul viga on.
Hea näeb välja.
Ilts
Saabiklubi liige
Postitusi: 119
Liitunud: L Juun 01, 2013 23:36
Asukoht: Viljandi
Auto: NG9-5 Turbo4 Aero
900 T16 Aero

#40

R Okt 11, 2013 19:17

Ahoi! Kulgesid (või vähemalt auto) mulle Haage kohal vastu, mina olin punase klassiku piloot :D
Juba kaugelt paistis, et üks ilus turboklassik tuleb mööda teed! :beer:
yksheikki
Postitusi: 601
Liitunud: R Sept 12, 2008 1:36
Asukoht: Tartu
Auto: 9-3 Aero

#41

R Okt 11, 2013 19:45

Täna mööda Viljandi maanteed sõitsin jah. Huvitav, aga sinu masin jäi küll tähele panemata. Küll olen seda sealkandis varem näinud, rääkimata ka Maaülikooli ühika parklast :D
Ilts
Saabiklubi liige
Postitusi: 119
Liitunud: L Juun 01, 2013 23:36
Asukoht: Viljandi
Auto: NG9-5 Turbo4 Aero
900 T16 Aero

#42

R Okt 11, 2013 20:55

No selge siis! Kui kunagi juttu puhuda ja klassikuid vaadata/võrrelda tahad, siis tead kellega ja kus kontakti võtta ;)
yksheikki
Postitusi: 601
Liitunud: R Sept 12, 2008 1:36
Asukoht: Tartu
Auto: 9-3 Aero

#43

L Nov 09, 2013 19:00

Eile õhtust alates ja täna viibis Saab kaasfoorumlase STS -i juures, kes poleeris auto ilusti ära. Värv nüüd ilus, puhas ja sile. Läigib nagu pühademuna :D

Kuu aega, mil ma olen seda omanud, on Klassik end väga heast küljest näidanud. Mingeid suuremaid probleeme tekkinud ei ole ja kõik töötab nagu peab. Pisivigu ikka leidub, aga sõitmist need ei sega. Üha rohkem hakkab see auto mulle meeldima. Äge värk :head:

Kaks hämaravõitu pilti ka tänasest. Kunagi, kui ilma ja rohkem päevavalgust on, peaks korraliku fotosessiooni ette võtma.



Lisatud failid
yksheikki
Postitusi: 601
Liitunud: R Sept 12, 2008 1:36
Asukoht: Tartu
Auto: 9-3 Aero

#44

R Dets 13, 2013 19:00

Kasutasin tänase ilusa ilma ära, pesin auto puhtaks ja tegin sellest mõned ülesvõtted:


Pilt


Pilt


Pilt


Pilt
que
Postitusi: 1406
Liitunud: R Nov 05, 2004 18:40
Asukoht:
Auto: 2x 9-5, 1x9-3

#45

R Dets 13, 2013 22:44

Tundub väga sile pill :cool:
Kuidas roostega lood?
Jõudu ja jaksu!

Terv
Que
Everyday Regular SAAB guy!
yksheikki
Postitusi: 601
Liitunud: R Sept 12, 2008 1:36
Asukoht: Tartu
Auto: 9-3 Aero

#46

P Dets 15, 2013 11:54

Roostet leidub. Põhilisemad kohad on klassikule omaselt uste alaääred ja puutumata pole jäänud ka tagaluugil numbrimärgi ümbrus. Väiksemaid kohti leidub veel siin-seal. Aga üldpilt on täitsa ilus jah :)
KT100
Saabiklubi liige
Postitusi: 1075
Liitunud: E Mär 06, 2006 18:29
Asukoht:
Auto: T16 Aero

#47

P Dets 15, 2013 14:11

Enne talve natuke konserveerid ka?
yksheikki
Postitusi: 601
Liitunud: R Sept 12, 2008 1:36
Asukoht: Tartu
Auto: 9-3 Aero

#48

T Jaan 14, 2014 21:52

Enne talve natuke konserveerid ka?


Näeh, küsimus oli, aga ei pannud seda tähelegi. Ivomets on autot ehitades selle kriitilisi kohti vahalaadse ainega üle puistanud ja ukseäärtega tegin ma seda sama. See on miski vahva asi, mis ei lase kuivades enda alla enam niiskust ega midagi ja sellega peatab metalli hävitavad protsessid kuni selle aine maha kulumiseni.
Lisaks võimalikult sagedane pesu ning koos sügisese poleerimisega tuli peale ka püsivaha. Rohkem ei tee nagu midagi.

Aga vahepealsest. Pidev soe ja niiske ning siis kiire külmumine põhjustasid üksjagu pahandust. Juhipoolse ukse seestpoolt avamise hoob külmus kapitaalselt ära. Algul jäi ta sellisesse asendisse, mis ei lasknud uksel sulguda. Pärast jupp aega sulatamist ja jamamist külmus ta aga ööga uuesti ja jäi vastupidisesse asendisse, et ei saa ust seestpoolt avada. Pärast lõgistamist ja loksutamist lootuses ta uuesti tööle meelitada, käis aga ootamatult "plõnn" ja ja sellega irdus see õnnetu hoob lingi küljest. -10 ja madalamate kraadidega on ilge jama õues uksepolstrit ka maha kakkuda, nii et tuleb seekord kasutada asja korda saamiseks töökoja teenuseid :wall:
Trionic
Saabiguru
Postitusi: 7135
Liitunud: N Veebr 26, 2004 20:37
Asukoht:
Auto:

#49

K Jaan 15, 2014 8:45

Ükski hoob ei külmu neis ustes kinni. See pole füüsiliselt võimalik. Külmub siiski lukumehanism.
yksheikki
Postitusi: 601
Liitunud: R Sept 12, 2008 1:36
Asukoht: Tartu
Auto: 9-3 Aero

#50

K Jaan 15, 2014 19:33

Jälle targem :) pole senini Klassiku ukse sisse põhjust olnud vaadata. Aga töökojas natuke pusiti lukumehanismi kallal, ühendati see taas lingiga ja ta töötab jälle! Saateks veel meeldivad sõnad, et pole nõnda korralikku vana Saabi enam kaua näinud :love:
Vasta