Põlvepaneeli eemaldamisest on pikemalt juttu teemas - armatuuri eemaldamine.
Seejärel tuleb eemaldada viie torxiga kinnituv paneeli alumine plastosa. Kolm rohelise noolega näidatut on üht mõõtu, keskmised kaks karbi sees peidus, suunaga alt üles. Otsmistele, punasega näidatud, hakkab väiksemamõõduline torx. Mina neist numbritest ei jaga, peab lihtsalt proovima.
On paneeliosa eemaldatud avaneb järgmine pilt.
Trionic eelpoolmainitud teemas juba midagi kirjutas sellest, aga ei näe ma siin selliseid asju millest ta kirjutas, või ei tunne ära.
Ei näe ma siin ei ahju, ei radikat, kraani ega õhutoru.
Oskab keegi ehk selle kohta midagi öelda?
Klassiku salongi soojusvaheti kraanitihendite vahetus.
-
- Täiesti Mõttetu Mölaööbik
- Postitusi: 14296
- Liitunud: K Mär 03, 2004 9:25
- Asukoht: Tallinn
- Auto: 9000 '96, V70 '03
- Kontakt:
Kas sul armatuuri esipaneel on ka ära võetud? Kui on siis on näha, kuhu see soojenduse kraani kardaan läheb. Teises otsas ongi see kraan.
Leidsin siit ühe vana (pea 8 aastat) teema, kus ma ise olin mingi segase pildi isegi lisanud. Pilt on siis väljastpoolt sissepoole...
Leidsin siit ühe vana (pea 8 aastat) teema, kus ma ise olin mingi segase pildi isegi lisanud. Pilt on siis väljastpoolt sissepoole...
Jah, nii oleks mõistlik, lasta kardaanil end kraanini juhatada.
Takistus seisneb selles, et vaatamata teema olemasolule foorumis pole ma armatuuri katet lahti saanud.
Nakataja oma algatatud teemas - 900 klassiku armatuuri eemaldamine, kirjutab järgmist;
Selgus, et tuleb eemaldada ka kõige äärmine pikk polt, mis muidu hoiab(koos teise kolme pika poldiga)kinni seda ovaalset osa näidikute ümber.
Istun kolmandat päeva klassikus ja ei näe seda salapärast, kõige äärmist pikka polti mitte kuskil. Ausalt öeldes ei näe ma ka ovaalset osa näidikute ümber ja tulemuseks on see, et ei saagi katet maha.
Takistus seisneb selles, et vaatamata teema olemasolule foorumis pole ma armatuuri katet lahti saanud.
Nakataja oma algatatud teemas - 900 klassiku armatuuri eemaldamine, kirjutab järgmist;
Selgus, et tuleb eemaldada ka kõige äärmine pikk polt, mis muidu hoiab(koos teise kolme pika poldiga)kinni seda ovaalset osa näidikute ümber.
Istun kolmandat päeva klassikus ja ei näe seda salapärast, kõige äärmist pikka polti mitte kuskil. Ausalt öeldes ei näe ma ka ovaalset osa näidikute ümber ja tulemuseks on see, et ei saagi katet maha.
Näidikuid/esipaneeli pole vaja näppida. Piisab valjukakattest ja raadiost. Esipaneel nõuab veidi kogemusi. Kõik neli kinnituspolti on erineva pikkusega,seega ei tohi sassi ajada. Poltidel peavad olema juhttorud ümber. Ilma on jube keeruline tagasi polte panna. Vaakumregulaatori jagaja tuleb lihtsalt lahti,kuid tagasi läheb nipiga. Regulaatoril olevate lülitite juhtmeid ei tohi vahetusse ajada ja pirne samuti.
Aga pole tarvis esipaneeli puutuda.
Aga pole tarvis esipaneeli puutuda.
Saabidega seotud voodoo ja -abi
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
Ülemisel pildil on paremal üleval must plastist soojendusradika kate ja selle vasakul küljel on näha kahte väliselt ümmargust sisekuuskandiga polti,need ja veel kaks sellist hoiavadki radikat kraaniga ühenduses(piduripedaali vedrust paremale).Vanematel olid sisekuuskandid, uuematel vist torxid.
Plastmasskraan oli .kasutusel, tähendab, saab vahetada tihendeid.
Kolm tihendit, kaks rõngastihendit ja keskel ristkülikukujuline.
Antud juhul lekkis keskmine ja mitte vähe.
Kas keegi tihendite tellimise koha pealt oskab miskit nõu anda?
Kolm tihendit, kaks rõngastihendit ja keskel ristkülikukujuline.
Antud juhul lekkis keskmine ja mitte vähe.
Kas keegi tihendite tellimise koha pealt oskab miskit nõu anda?
- ivomets
- Vanasaabikala
- Postitusi: 7618
- Liitunud: N Apr 22, 2004 18:39
- Asukoht: Suvepealinn
- Auto: Saab 96 , Saaburu, Subaru
tegelikult on seal veel yks pisikene ümmargune tihend kuskil sees peidus.
kindlasti on tartus kah kuskil poed kus naelteotsas neid tihendeis erinevat mõõtu on, tuleb asjad kaasa võtta ja sealt sobivad valida.
kindlasti on tartus kah kuskil poed kus naelteotsas neid tihendeis erinevat mõõtu on, tuleb asjad kaasa võtta ja sealt sobivad valida.
KUI AUTO ON KATGI TOO OMA AUTO IVOMETSA SOJA GARAZI Keevitan, värvin, keeran mutreid kinni ja lahti.
Spetsiaalselt tellida oem`i ei saa. Teed nii, nagu ivomets soovitas- vanad näppu ja poodi. Koostamisel on kerge hermeetikukiht ka abiks, eriti kandilise tihendi puhul.
Saabidega seotud voodoo ja -abi
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
Kandilist tihendit ei õnnestunudki leida, niipalju kui ma läbi kolasin neid müügipunkte.
Venitasin paraja pikkusega rõngastihendi ümber väljaulatuva ristkülikukujulise eendi, umbes nagu juuksekummi ümber tikutoosi ja siis kokku.
Silikooni otsustasin siiski mitte panna, et asi oleks konkreetne, lihtne ja selge, kas peab või ei pea.
Ühe varuosapoe peremees soovitas ainult silikooniga panna, aga ma väga kahtlen selles, sest silikooni keerad kohe surnud seisu, mingit vastusurvet see ei avalda.
Kavatseb keegi silikooni kasutada siis kindlasti temperatuuri ja kemikaalikindlat.
Kraani ühendused pole tehtud kuigi usaldusväärsed, torude pikitelje tsentris on kruvid ja kõik, otsad on katmata. Lisan selle kohta ka pildid.
Lasin autol paarkümmend minutit tiksuda, läbi kuskilt midagi ei lase, aga kui peaks juhtuma, siis sellisel kujul ma seda asja sinna tagasi enam ei pane. Ehitan ümber selle süsteemi.
Igal juhul soovitan kogu krempel maha keerata, kes remondib ja teha omad järeldused.
Soovitusse kõlariava kaudu tihendeid vahetada, ei suhtuks ma eriti tõsiselt, teeks umbes sama välja mis tagumiku kaudu hambaid parandada, aga kui väljakutsed ei ole inimesele võõrad, siis miks mitte.
Remondihuviliste tarbeks, kes varem pole probleemiga kokku puutunud, lisan pildi kus kraan ja radikas on ühendatud, see ongi kogu salongipoolne ahel, kraani otsatorud tulevad mootorikatte alla välja.
Metallist horisontaalvarras üleval, ühendub kardaani kaudu juhtnupuga paneelil, millele pääseb ligi raadioava kaudu või altpoolt kui põlvepaneel on eemaldatud.
Jälgides paralleelselt teemat - armatuuri eemaldamine, peaks töö tehtud saama küll.
Venitasin paraja pikkusega rõngastihendi ümber väljaulatuva ristkülikukujulise eendi, umbes nagu juuksekummi ümber tikutoosi ja siis kokku.
Silikooni otsustasin siiski mitte panna, et asi oleks konkreetne, lihtne ja selge, kas peab või ei pea.
Ühe varuosapoe peremees soovitas ainult silikooniga panna, aga ma väga kahtlen selles, sest silikooni keerad kohe surnud seisu, mingit vastusurvet see ei avalda.
Kavatseb keegi silikooni kasutada siis kindlasti temperatuuri ja kemikaalikindlat.
Kraani ühendused pole tehtud kuigi usaldusväärsed, torude pikitelje tsentris on kruvid ja kõik, otsad on katmata. Lisan selle kohta ka pildid.
Lasin autol paarkümmend minutit tiksuda, läbi kuskilt midagi ei lase, aga kui peaks juhtuma, siis sellisel kujul ma seda asja sinna tagasi enam ei pane. Ehitan ümber selle süsteemi.
Igal juhul soovitan kogu krempel maha keerata, kes remondib ja teha omad järeldused.
Soovitusse kõlariava kaudu tihendeid vahetada, ei suhtuks ma eriti tõsiselt, teeks umbes sama välja mis tagumiku kaudu hambaid parandada, aga kui väljakutsed ei ole inimesele võõrad, siis miks mitte.
Remondihuviliste tarbeks, kes varem pole probleemiga kokku puutunud, lisan pildi kus kraan ja radikas on ühendatud, see ongi kogu salongipoolne ahel, kraani otsatorud tulevad mootorikatte alla välja.
Metallist horisontaalvarras üleval, ühendub kardaani kaudu juhtnupuga paneelil, millele pääseb ligi raadioava kaudu või altpoolt kui põlvepaneel on eemaldatud.
Jälgides paralleelselt teemat - armatuuri eemaldamine, peaks töö tehtud saama küll.
Huvitav, kes on soovitanud tihendeid vahetada kõlariava kaudu????:wall: . Mina kirjutasin kraani eemaldamise hõlbustamisest, ilma liigse tühja tööta ja selges eesti keeles. Kardaanid on äärmiselt vastupidavad, kui otsaliidestel on oem vedruklambrid küljes. Plastkraani puhul kestavad kauem, kui masin ise. Vaskkraan, kui kinni kiilub- siis suudetakse kardaan puruks keerata.
Saabidega seotud voodoo ja -abi
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
- ivomets
- Vanasaabikala
- Postitusi: 7618
- Liitunud: N Apr 22, 2004 18:39
- Asukoht: Suvepealinn
- Auto: Saab 96 , Saaburu, Subaru
Huvitav, kes on soovitanud tihendeid vahetada kõlariava kaudu????:wall: . .
Mina!
tegelikult päris nii ei saa aga kraani radikast eemaldada ja alt kätte saada kui kasutada kõlariava kruvide eemaldamiseks jms, siis asi täiesti tehtav. ja muide kiiresti.
KUI AUTO ON KATGI TOO OMA AUTO IVOMETSA SOJA GARAZI Keevitan, värvin, keeran mutreid kinni ja lahti.
O-rõngaid saab küll jah. Sisemisi kahjuks mitte, aga need on ka haruharva probleemiks.
Saabidega seotud voodoo ja -abi
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989