Käigukasti mure.

Kõige klassikalisemad Saabid
Vasta
japexxx
Postitusi: 3
Liitunud: K Veebr 08, 2006 23:19
Asukoht:
Auto:

#1

Küsimus siis selline, et mis peaks peale hakkama. 3. käik lipsab sisse pannes kohe välja ja hammasrataste kärinat on ka kuulda. Kas saab viga kuidagi hammakate vahetusega parandada või on tark kogu kast ära vahetada? Ja veel...mis maksab sellele Saabile kast?
Isendiks siis Saab 900 Aero 129Kw, 1987a.
teager
Postitusi: 5749
Liitunud: R Veebr 18, 2005 22:52
Asukoht:
Auto:

#2

OT: Las ma pakun - Saabionu üks Aerodest?

terv, teager
japexxx
Postitusi: 3
Liitunud: K Veebr 08, 2006 23:19
Asukoht:
Auto:

#3

Just nimelt. Äkki oskad aidata?
teager
Postitusi: 5749
Liitunud: R Veebr 18, 2005 22:52
Asukoht:
Auto:

#4

Sellest masinast on põgusalt juttu olnud siin teemas - Eestis müügil Klassik 900 Turbo Aero

Paistab, et ega keegi seda konkreetselt vaatamas polegi käinud... Hind on nüüd küll megalt langenud, algselt oli mingi 36K ja ei sentigi ei paindu allapoole, nüüd siis 13K ja ilmselt ka põhjusega...

Ettevõtlikke klassikukodanikke on siin foorumis küllaga. Ehk kuuleb nende arvamust peagi.

terv, teager
Veiko
Postitusi: 254
Liitunud: E Dets 27, 2004 21:19
Asukoht:
Auto:

#5

Lisaks soovitan kuulata selle sama auto esisillakolinaid ja märgata, et (vähemalt juhipoolne) tagumine tiivaäär on saanud värviparandust, juhipoolsel uksel on alumises ääres auk sisse roostetanud ja kõrvalistuja uks on sama teed minemas, roostet on mujalgi ilmselt. Taguotsale sa juurde ei pääsenud sest pagassis oli teise auto mootor. Sidur ei lahuta peaaegu üldse, võtab täiesti põhjast. Turbo juurest on pisut õline. Samas, mootor käib hästi ja sahiseb lausa, kett ei põhjusta mingeid kolinaid. Sisu(vähemalt ees) ja lagi on korras. Miskipärast ei taha auto ka hästi soojaks minna (termostaat?).
Kas püsikiirusehoidja töötab?
Kaugelt vaadates näeb samas kobe välja ja hind on madal. Aga investeeringuid vajab ka omajagu.
Nimevahetus vl -> Veiko
japexxx
Postitusi: 3
Liitunud: K Veebr 08, 2006 23:19
Asukoht:
Auto:

#6

kas vastab tõele, et klassiku varuosad on võileiva hinnaga ja neid on palju saada?
Mart900
Postitusi: 671
Liitunud: R Nov 18, 2005 14:17
Asukoht:
Auto:

#7

oleneb kus söömas käia:P
Kasutaja avatar
ivomets
Vanasaabikala
Postitusi: 7661
Liitunud: N Apr 22, 2004 18:39
Asukoht: Suvepealinn
Auto: Saab 96 , Saaburu, Subaru

#8

900 classiku esisillakolinad pole probleem.
sarniir ca 180 kr + amordika puksid a 5 kr.
KUI AUTO ON KATGI TOO OMA AUTO IVOMETSA SOJA GARAZI 8-) 8-) 8-) Keevitan, värvin, keeran mutreid kinni ja lahti.
Kasutaja avatar
Cyber
Täiesti Mõttetu Mölaööbik
Postitusi: 14416
Liitunud: K Mär 03, 2004 9:25
Asukoht: Tallinn
Auto: 9000 '96, V70 '03
Kontakt:

#9

Kasutet kast on ilmselt odavam kui kasti täielik renoveerimine. Samas on renoveeritu ilmselt kindlam kui teadmata konditsioonis kasutatud. Maksab mõned tuhhid ikka... ausaltöeldes ei tea, pole vaja olnud osta. Täisremont oli vist mingi 4-5 tuhhi kanti...
[Kaarel]: Ka pealtnäha süütu vikatiga memm kuskil tee ääres võib olla Aero omanik...
Pilt
Kasutaja avatar
ivomets
Vanasaabikala
Postitusi: 7661
Liitunud: N Apr 22, 2004 18:39
Asukoht: Suvepealinn
Auto: Saab 96 , Saaburu, Subaru

#10

5 kasti kyll ei tea kuskagil ripakil olemas.
aga kui otsida, siis kindlasti leiab.
KUI AUTO ON KATGI TOO OMA AUTO IVOMETSA SOJA GARAZI 8-) 8-) 8-) Keevitan, värvin, keeran mutreid kinni ja lahti.
farmacoma
Postitusi: 710
Liitunud: T Juul 13, 2004 22:53
Asukoht: Tallinn
Auto: 900 x2; 9000; 9-5

#11

tean isegi ühte ripakil 5'st kasti ;) ise aitasin maha võtta. mul läks kasti remont 2k + jubinad (1k) aga vb mul lihtsalt vedas.
miku
Saabiklubi liige
Postitusi: 571
Liitunud: T Apr 13, 2004 13:02
Asukoht: Tallinn
Auto:
Kontakt:

#12

5-ne kast on koguaeg probleem olnud... mäletan liigagi hästi oma klassikute ajastust. Tikutulega otsid ja kui leiad, siis reeglina maksis miski 3-4k Eesti Raha.
Vasta