Küsimus siis selline, et mis peaks peale hakkama. 3. käik lipsab sisse pannes kohe välja ja hammasrataste kärinat on ka kuulda. Kas saab viga kuidagi hammakate vahetusega parandada või on tark kogu kast ära vahetada? Ja veel...mis maksab sellele Saabile kast?
Isendiks siis Saab 900 Aero 129Kw, 1987a.
Käigukasti mure.
Sellest masinast on põgusalt juttu olnud siin teemas - Eestis müügil Klassik 900 Turbo Aero
Paistab, et ega keegi seda konkreetselt vaatamas polegi käinud... Hind on nüüd küll megalt langenud, algselt oli mingi 36K ja ei sentigi ei paindu allapoole, nüüd siis 13K ja ilmselt ka põhjusega...
Ettevõtlikke klassikukodanikke on siin foorumis küllaga. Ehk kuuleb nende arvamust peagi.
terv, teager
Paistab, et ega keegi seda konkreetselt vaatamas polegi käinud... Hind on nüüd küll megalt langenud, algselt oli mingi 36K ja ei sentigi ei paindu allapoole, nüüd siis 13K ja ilmselt ka põhjusega...
Ettevõtlikke klassikukodanikke on siin foorumis küllaga. Ehk kuuleb nende arvamust peagi.
terv, teager
Lisaks soovitan kuulata selle sama auto esisillakolinaid ja märgata, et (vähemalt juhipoolne) tagumine tiivaäär on saanud värviparandust, juhipoolsel uksel on alumises ääres auk sisse roostetanud ja kõrvalistuja uks on sama teed minemas, roostet on mujalgi ilmselt. Taguotsale sa juurde ei pääsenud sest pagassis oli teise auto mootor. Sidur ei lahuta peaaegu üldse, võtab täiesti põhjast. Turbo juurest on pisut õline. Samas, mootor käib hästi ja sahiseb lausa, kett ei põhjusta mingeid kolinaid. Sisu(vähemalt ees) ja lagi on korras. Miskipärast ei taha auto ka hästi soojaks minna (termostaat?).
Kas püsikiirusehoidja töötab?
Kaugelt vaadates näeb samas kobe välja ja hind on madal. Aga investeeringuid vajab ka omajagu.
Kas püsikiirusehoidja töötab?
Kaugelt vaadates näeb samas kobe välja ja hind on madal. Aga investeeringuid vajab ka omajagu.
Nimevahetus vl -> Veiko
- ivomets
- Vanasaabikala
- Postitusi: 7661
- Liitunud: N Apr 22, 2004 18:39
- Asukoht: Suvepealinn
- Auto: Saab 96 , Saaburu, Subaru
900 classiku esisillakolinad pole probleem.
sarniir ca 180 kr + amordika puksid a 5 kr.
sarniir ca 180 kr + amordika puksid a 5 kr.
KUI AUTO ON KATGI TOO OMA AUTO IVOMETSA SOJA GARAZI
Keevitan, värvin, keeran mutreid kinni ja lahti.



- Cyber
- Täiesti Mõttetu Mölaööbik
- Postitusi: 14416
- Liitunud: K Mär 03, 2004 9:25
- Asukoht: Tallinn
- Auto: 9000 '96, V70 '03
- Kontakt:
Kasutet kast on ilmselt odavam kui kasti täielik renoveerimine. Samas on renoveeritu ilmselt kindlam kui teadmata konditsioonis kasutatud. Maksab mõned tuhhid ikka... ausaltöeldes ei tea, pole vaja olnud osta. Täisremont oli vist mingi 4-5 tuhhi kanti...
- ivomets
- Vanasaabikala
- Postitusi: 7661
- Liitunud: N Apr 22, 2004 18:39
- Asukoht: Suvepealinn
- Auto: Saab 96 , Saaburu, Subaru
5 kasti kyll ei tea kuskagil ripakil olemas.
aga kui otsida, siis kindlasti leiab.
aga kui otsida, siis kindlasti leiab.
KUI AUTO ON KATGI TOO OMA AUTO IVOMETSA SOJA GARAZI
Keevitan, värvin, keeran mutreid kinni ja lahti.



5-ne kast on koguaeg probleem olnud... mäletan liigagi hästi oma klassikute ajastust. Tikutulega otsid ja kui leiad, siis reeglina maksis miski 3-4k Eesti Raha.