9-5 125kw puterdab ja küttekulu on kasvanud

Vasta
Kasutaja avatar
9-5LPT
Postitusi: 1258
Liitunud: P Apr 29, 2012 14:45
Asukoht: Tartu
Auto: 9-5NG Aero, 2.0 TTid XWD

#1

Tere! Otsisin küll aga päris sama teemat ei leidnud foorumist. Tegemist 98 aasta 9-5 peal oleva 125 kw mootoriga, hakkas kinni nagu kakkuma kiirendusel, nii järsemal kui ka sujuvamal (poob kuidagi kinni hetkeliselt ja nii kogu kiirenduse ajal) ja küttekulu on maanteesõidul kasvanud ca 9.0l/100-le (enne oli 7-7.5). Vahetasin esimese hooga ära küünlad (see oli muidu ka plaanis, aga lihtsalt juhtus samale ajale - midagi ei muutunud).
Kogenud Aeronaut. :drive:
iisak
Postitusi: 6280
Liitunud: L Sept 11, 2004 21:37
Asukoht:
Auto:

#2

Ei muutugi.
Otsi õhulekkeid-a`la lahtine vaakumvoolik:eureka:
Anything less than 1 BAR (14.7psi) is not boost. It's a vacuum leak...
Kasutaja avatar
9-5LPT
Postitusi: 1258
Liitunud: P Apr 29, 2012 14:45
Asukoht: Tartu
Auto: 9-5NG Aero, 2.0 TTid XWD

#3

Tänud vihje eest, vaatasin neid voolikuid, ei leidnud ühtegi lahti/katki olevat. Ei ole kuulda ka mingitsorti susinat vms. Küll on uus aga mingi klõbin mootoriruumis, kuulmise järgi tuleb see selle toru alt:


Pilt
Kogenud Aeronaut. :drive:
Kasutaja avatar
9-5LPT
Postitusi: 1258
Liitunud: P Apr 29, 2012 14:45
Asukoht: Tartu
Auto: 9-5NG Aero, 2.0 TTid XWD

#4

Ehk siis vigane throttle body? Mu meelest pole enne sellist "sirinat" sealt kuulda olnud, et see üle mootori häälte kostaks.
Kogenud Aeronaut. :drive:
Kasutaja avatar
9-5LPT
Postitusi: 1258
Liitunud: P Apr 29, 2012 14:45
Asukoht: Tartu
Auto: 9-5NG Aero, 2.0 TTid XWD

#5

Lisaks veel pikem käivitustsükkel (kohapeal ketrab paar tiiru julgelt rohkem kui muidu) ja alguses külma mootoriga pöörded ca 1200-1300 ja soojaga kuskil 750-800 peal (tundub et pisut vähem kui enne igast jamasid).
Kogenud Aeronaut. :drive:
Kasutaja avatar
9-5LPT
Postitusi: 1258
Liitunud: P Apr 29, 2012 14:45
Asukoht: Tartu
Auto: 9-5NG Aero, 2.0 TTid XWD

#6

No tundub et selleks korraks lahenes iseenesest viga ära ja ehk oli mu algne kahtlus tõene, et kehv kütus oli. Sõitsin paagi nii tühjaks kui julgesin ja lasin paagitäie 98t peale ja kütusekulu näitajad praktiliselt samad mis enne jamasid: Soomes kiirteel 120-130km/h ja 8,4 sajale ja eestis 90-100ga 7-7,5, loodan et sellega asi piirdus :).

Kütust võtsin Tartust Ekraani kino juures asuvast Alexela tanklast.
Kogenud Aeronaut. :drive:
Vasta