Saab 90, 1986, TheoK
Luukpära vedrud on jäigemad,sobivad ka 900 omad.Amort võib kolksu tekitada küll, kuigi käe vahel tundub OK.Endalgi oli selline juhus tutika amordiga, siis sai samamoodi otsitud viga, sest ei tule selle pealegi, et uus amort koliseb.Lada vedru alusseibid sobivad täpselt tagumiste vedrude alla ja tõstavad taguotsa kindlasti.
SOS
Nüüd, kus juhiload käes, on suur rõõm Saabiga liigelda ja pilke püüda. Kuivõrd päevane kilometraaž on üle 100 km ja seda peamiselt maanteel, on rõõm veelgi suurem, sest maanteele see auto sobib. Linna, noh - Tln on ikka üks kuradi kuumaastik.
Rõõm rõõmuks... Rõõmu jätkus tänase hommikuni, kui enam käigud sisse ei tahtnud minna. Eile õhtul jäi tervena ja eeskujulikuna seisma, öine äike vist ei meeldinud. Siduripedaalile on tekkinud väga pikk vabakäik, lahutab vaid põhjast. Sedagi nagu sportauto. Vedelikku on, libisemise märke pole mingisuguseid. Huvitavaks teeb asja see, et kui auto soe, siis seda probleemi pole. Käigud lülituvad normaalselt, sidur endine. Kas peaks õhutama? Või mida, ma ei oska kusagilt alustada, sest kõik juhtus üleöö. Seistes.
Sõita saab, aga pole justkui päris korras.
Mida ette võtta?
Nüüd, kus juhiload käes, on suur rõõm Saabiga liigelda ja pilke püüda. Kuivõrd päevane kilometraaž on üle 100 km ja seda peamiselt maanteel, on rõõm veelgi suurem, sest maanteele see auto sobib. Linna, noh - Tln on ikka üks kuradi kuumaastik.
Rõõm rõõmuks... Rõõmu jätkus tänase hommikuni, kui enam käigud sisse ei tahtnud minna. Eile õhtul jäi tervena ja eeskujulikuna seisma, öine äike vist ei meeldinud. Siduripedaalile on tekkinud väga pikk vabakäik, lahutab vaid põhjast. Sedagi nagu sportauto. Vedelikku on, libisemise märke pole mingisuguseid. Huvitavaks teeb asja see, et kui auto soe, siis seda probleemi pole. Käigud lülituvad normaalselt, sidur endine. Kas peaks õhutama? Või mida, ma ei oska kusagilt alustada, sest kõik juhtus üleöö. Seistes.
Sõita saab, aga pole justkui päris korras.
Mida ette võtta?
Õhutamine ilmselt esmane variant, see ju lihtne. Kui abi pole, tuleks veenduda ketta kulumisastmes ja sealt edasi töösilindri vahetus/tihendite vahetus, pumba vahetus/tihendite vahetus. Veendu ka, et siduri torustik terve. Mina teeks vähemalt sellest järekorras. Tihendid ei maksa ka midagi.
-
- Postitusi: 258
- Liitunud: P Okt 31, 2004 17:20
- Asukoht:
- Auto:
http://auto.motors24.ee/vehicles/390195-Saab-90-1986.aspx?pg=0&sort=price.ASC juba müügis? Ära anna veel alla ! :poke:
Puhtalt huvi mõttes lükkasin jah turgu juba mõnda aega tagasi, aga tundub, et saabihaiged suvepuhkusel.
Ega tegelikult vajadust müüa polegi, sest ka sellisel "igapäevasel" tagasisidel stiilis - "sul on vinge auto raisk" omab mingit võlu.
Eks selle autoga on nii, et kord ta vihastab, siis pakub rõõmu, aga kõnetab endiselt.
Alles juuli lõpus sattusin lehitsema Autolehte, mille esikaanel esitleti odavaid ja lahedaid autosi. Mõtlesin huvi pärast vaadata, mida pakutakse ja keda ma näen - oma enda auto kuulutus koos pildiga. Mine või ostma.
Ega tegelikult vajadust müüa polegi, sest ka sellisel "igapäevasel" tagasisidel stiilis - "sul on vinge auto raisk" omab mingit võlu.
Eks selle autoga on nii, et kord ta vihastab, siis pakub rõõmu, aga kõnetab endiselt.
Alles juuli lõpus sattusin lehitsema Autolehte, mille esikaanel esitleti odavaid ja lahedaid autosi. Mõtlesin huvi pärast vaadata, mida pakutakse ja keda ma näen - oma enda auto kuulutus koos pildiga. Mine või ostma.
Hei!
Vana klassik seisab juba üle kuu aja. Kurb kohe vaadata. Ei liigu, mis teha? Tartu öölaulupeol käies, õigemini tagasiteed alustades oli töölepingu otsustanud isamaaliste laulude saatel lõpetada sidur. Pedaal käib tühja, käigud ei lülitu. Kuidagi õnnestus praktiliselt vaid 5. käiguga läbida Tartu linn ja siia põhjarannikule tüürida. Oli üsna kohutav kogemus, suve jooksul erilisi probleeme polnud, mõne aja tagant õhutasin.
Kuigi olen leidnud endale uue auto ja sellega lausa rõõm sõita, ei anna süda rahu, et vana 90 nukralt seisab. Peaksin alustama mansettide vahetusest, kuid kas ma nüüd olen loll või mängin, aga ei suuda kusagilt leida uusi. Kes oskab aidata, teed näidata?
Üks plaan on läbida tuleval aastal Uunikute Talveralli.
Kaader uuest lemmikust:
Aidake klassik elule!
Vana klassik seisab juba üle kuu aja. Kurb kohe vaadata. Ei liigu, mis teha? Tartu öölaulupeol käies, õigemini tagasiteed alustades oli töölepingu otsustanud isamaaliste laulude saatel lõpetada sidur. Pedaal käib tühja, käigud ei lülitu. Kuidagi õnnestus praktiliselt vaid 5. käiguga läbida Tartu linn ja siia põhjarannikule tüürida. Oli üsna kohutav kogemus, suve jooksul erilisi probleeme polnud, mõne aja tagant õhutasin.
Kuigi olen leidnud endale uue auto ja sellega lausa rõõm sõita, ei anna süda rahu, et vana 90 nukralt seisab. Peaksin alustama mansettide vahetusest, kuid kas ma nüüd olen loll või mängin, aga ei suuda kusagilt leida uusi. Kes oskab aidata, teed näidata?
Üks plaan on läbida tuleval aastal Uunikute Talveralli.
Kaader uuest lemmikust:
Aidake klassik elule!
- ivomets
- Vanasaabikala
- Postitusi: 7618
- Liitunud: N Apr 22, 2004 18:39
- Asukoht: Suvepealinn
- Auto: Saab 96 , Saaburu, Subaru
Ole mureta, hoia 90 alles, eks see 3,0 d annab varsti täiega saba, siis on, millega sõita.
see siduriprobleem on vaid 0,1 % 9-5 saabuvatest probleemidest.:P
see siduriprobleem on vaid 0,1 % 9-5 saabuvatest probleemidest.:P
KUI AUTO ON KATGI TOO OMA AUTO IVOMETSA SOJA GARAZI Keevitan, värvin, keeran mutreid kinni ja lahti.
- aljoga
- klassiker
- Postitusi: 962
- Liitunud: N Veebr 26, 2004 17:08
- Asukoht: Tartu
- Auto: Rootsi raud, aga mitte SAAB
Äkki midagi sellist avitaks:
mansetid: http://www.autoladu.ee/varuosa/5255/58137/
vedru: http://www.autoladu.ee/varuosa/5255/58363/
ja üks habemega teema: http://www.saabiklubi.ee/foorum/viewthread.php?tid=515
mansetid: http://www.autoladu.ee/varuosa/5255/58137/
vedru: http://www.autoladu.ee/varuosa/5255/58363/
ja üks habemega teema: http://www.saabiklubi.ee/foorum/viewthread.php?tid=515
Sidur on sama. Peasilidri remont suht lihtne,töösilindri remont vähe aeganõudvam.Mõlemad tööd teostatavad ilma kanali-tõstukita.Samas peab vaatama, et peasilindri kahvlil ei oleks augud väga ovaalseks kulunud.