K: AUX-IN Denso naviga 9-5 2006->
-
- Postitusi: 2069
- Liitunud: E Veebr 14, 2005 11:24
- Asukoht: Lahti
- Auto: SAAB 9-5 2007 2.0T Biopower Vector ST4 218kW, CITROEN C3 Shine 2019 1.2 60kW
Kuhu siis see pistik mõeldud on? Navi-ta versioonile siis? Ei usu, et pakkutakse AUX-IN kaablit SAAB 9-5 2006-> mis ei anna audio sisendit.
EDIT: On ka teine AUX-In võimalus sinna http://www.skyddet.nu/produkt.php?id=3772&meny_id=114
hind seal küll suht kõrge, võrreldes selle Dietz 1315-ga, e. pea 200€ Sellise raha eest õpetan seda Denso-t lendama, Ja asemele korralik Pioneer ilusa ekraaniga asemele USB-ga, AUXiga ja värske GPS kaartidega.
EDIT: On ka teine AUX-In võimalus sinna http://www.skyddet.nu/produkt.php?id=3772&meny_id=114
hind seal küll suht kõrge, võrreldes selle Dietz 1315-ga, e. pea 200€ Sellise raha eest õpetan seda Denso-t lendama, Ja asemele korralik Pioneer ilusa ekraaniga asemele USB-ga, AUXiga ja värske GPS kaartidega.
__In Boost We Trust__
Milline see kaabel sul välja näeb? kas sa proovisid vahetada seda sisendit nt. selle select vms. nupuga? (Ei tea täpselt selle nupu nime aga see millega sa pendeldad raadio ja cd vahet). Sest korra uurisin netist seda vidinat siis ühel oli kirjas, et see AUX aktiveerub nn. CD mängijana.
-
- Postitusi: 2069
- Liitunud: E Veebr 14, 2005 11:24
- Asukoht: Lahti
- Auto: SAAB 9-5 2007 2.0T Biopower Vector ST4 218kW, CITROEN C3 Shine 2019 1.2 60kW
Milline see kaabel sul välja näeb? kas sa proovisid vahetada seda sisendit nt. selle select vms. nupuga? (Ei tea täpselt selle nupu nime aga see millega sa pendeldad raadio ja cd vahet). Sest korra uurisin netist seda vidinat siis ühel oli kirjas, et see AUX aktiveerub nn. CD mängijana.
Puutetundlik ekraan, vajutan ekraanil AM, FM1, FM2, CD-box, ja makki DVD. Roolilt ka SRC
__In Boost We Trust__
See kaabel on 2003+ 9-3 ja *ilma navita* 2006+ 9-5 raadio jaoks. Denso navi puhul aitab sind saabaux.com või mõni teine analoogne vidin.
-
- Postitusi: 2069
- Liitunud: E Veebr 14, 2005 11:24
- Asukoht: Lahti
- Auto: SAAB 9-5 2007 2.0T Biopower Vector ST4 218kW, CITROEN C3 Shine 2019 1.2 60kW
See kaabel on 2003+ 9-3 ja *ilma navita* 2006+ 9-5 raadio jaoks. Denso navi puhul aitab sind saabaux.com või mõni teine analoogne vidin.
Saabaux pakkub kuni 2005. Ja viimasest linkist mis kasu mulle???
__In Boost We Trust__
-
- Postitusi: 2069
- Liitunud: E Veebr 14, 2005 11:24
- Asukoht: Lahti
- Auto: SAAB 9-5 2007 2.0T Biopower Vector ST4 218kW, CITROEN C3 Shine 2019 1.2 60kW
Süvene natuke: http://www.saabaux.com/faq/
Viimasel lingil on lihtsalt analoogne asi. Tööpõhimõte täpselt sama, seega sobiva kaabli olemasolul sobib eeldatavasti ka Denso navi taha.
HIND ~200€!!! See Denso vana makk ei ole seda väärt!
Kuna NAVI on tal sittane nagunii, tänapäeva telefonil on see 100 korda parem.
Peab vist selle Denso headunit välja võtta ja midagi muud panna. Kas on väga keeruline sinna 2DIN sinna panna ja ühendada, ja nii, et müügiks tagasi originaal Denso panna, kuna mõnedele ei meeldi aftermarketi makkid.
__In Boost We Trust__
-
- Postitusi: 2069
- Liitunud: E Veebr 14, 2005 11:24
- Asukoht: Lahti
- Auto: SAAB 9-5 2007 2.0T Biopower Vector ST4 218kW, CITROEN C3 Shine 2019 1.2 60kW
HIND ~200€!!!
No kui sa rootslastele 200 euri ei taha anda, siis kodumaine variant on ~4 korda soodsam. Kaabli pead sel juhul küll ise tegema või juhtmed lihtsalt olemasolevate külge ühendama.
Millist kodumaiset? Kas Sina võid teha?
__In Boost We Trust__
-
- Postitusi: 2069
- Liitunud: E Veebr 14, 2005 11:24
- Asukoht: Lahti
- Auto: SAAB 9-5 2007 2.0T Biopower Vector ST4 218kW, CITROEN C3 Shine 2019 1.2 60kW
Kui suudad ise õiged juhtmed õiges kohas omavahel kokku ühendada, siis elektroonikablokki võin sulle pakkuda. Denso navi jaoks vajalikke kaableid ega pistikuid mul kusagilt võtta ei ole.
Kui on hea juhend, kuhu mis juhe läheb, siis vast saan hakkama. On skeem?
Kas need Dietzi pistikud saab kasutada, või kusagil mujalt tuleb võtta juhtmed?
__In Boost We Trust__
Skeemi saab joonistada. Vaja on ühendada 8 juhet, aga need on 2 eri pistiku taga.
Üks võimalus on ühendada juhtmed otse olemasolevate originaalkaablite külge.
Kui aga tahad plug-and-play kaabli ehitada, siis oleks vaja 2 pistikut ja 2 pesa, ehk neid Dietzi kaableid 2tk ja ühendada vajalikud juhtmed sinna külge. Siis saad vajadusel kogu kraami autost välja korjata ja ei pea originaalkaableid näppima. Miinuseks on see, et need kaablid maksavad ka midagi.
Seal navi taga on 3 suurt pistikut, kas need on kõik täpselt ühesugused?
Kui palju juhtmeid selle Dietzi kaabli küljes on, peale audiokaabli?
Üks võimalus on ühendada juhtmed otse olemasolevate originaalkaablite külge.
Kui aga tahad plug-and-play kaabli ehitada, siis oleks vaja 2 pistikut ja 2 pesa, ehk neid Dietzi kaableid 2tk ja ühendada vajalikud juhtmed sinna külge. Siis saad vajadusel kogu kraami autost välja korjata ja ei pea originaalkaableid näppima. Miinuseks on see, et need kaablid maksavad ka midagi.
Seal navi taga on 3 suurt pistikut, kas need on kõik täpselt ühesugused?
Kui palju juhtmeid selle Dietzi kaabli küljes on, peale audiokaabli?
-
- Postitusi: 2069
- Liitunud: E Veebr 14, 2005 11:24
- Asukoht: Lahti
- Auto: SAAB 9-5 2007 2.0T Biopower Vector ST4 218kW, CITROEN C3 Shine 2019 1.2 60kW
Ei ole pistikud samasugused A ja B kindlasti C-sse ei proovinud ühendada.
Plag-and-play pole vaja, mida teda kiskuda.
Kuidas hakkab Su karbikesega see AUX-IN töötama, kas CDbox-i asemel?
Plag-and-play pole vaja, mida teda kiskuda.
Kuidas hakkab Su karbikesega see AUX-IN töötama, kas CDbox-i asemel?
__In Boost We Trust__
Ei ole pistikud samasugused A ja B kindlasti C-sse ei proovinud ühendada.
Plag-and-play pole vaja, mida teda kiskuda.
Kuidas hakkab Su karbikesega see AUX-IN töötama, kas CDbox-i asemel?
Panin juba ise ka tähele, et pistikud on kõik erinevad. Ja ega neid võtta kusagilt ei ole ka peale nende mis selle Dietzi kaabli küljes on.
Aux-in töötab jah cd-boxi asemel, koos neid kasutada ei saa, st. cd-boxi, kui sul see on, pead lahti ühendama. Sama teema ka saabaux.com-i seadmega.
Tegelikult saab selle adapteri ka otse cd-boksi asemele boksi pistiku külge ühendada, aga siis tuleb audiojuhe tagant salongi vedada. Sõltuvalt sellest, kui lihtne või keeruline on cd-boksi pistikule ligi pääseda, oleks sealtkaudu võibolla mõistlik enne navi juhtmete kallale minemist asja toimivust testida.
-
- Postitusi: 2069
- Liitunud: E Veebr 14, 2005 11:24
- Asukoht: Lahti
- Auto: SAAB 9-5 2007 2.0T Biopower Vector ST4 218kW, CITROEN C3 Shine 2019 1.2 60kW
CD-box ka ei ole eriti vajalik, vajadusel makkis lugeja on. Aga kuidas see kõik hakkab väljanägema boxil on 6 plaati, mis on headunit-il menuus, AUX on 1.
Peaks testida:)
Kas AUX-IN + USB kuhu saab pulga MP3ga panna ei ole?
Peaks testida:)
Kas AUX-IN + USB kuhu saab pulga MP3ga panna ei ole?
__In Boost We Trust__
Välja hakkab nägema nii, et headunit-i lülitad cd-boksi peale, aga plaate valida ei saa, st. headunit arvab, et alati mängib esimene plaat oma esimest lugu, mis on lõpmata pikk. Heli söödetakse sisse sealt kus cd-boksi heli algselt peaks tulema (enne konverditakse balanced signaaliks).
Kui I-bus-i otsad kätte saab (näiteks cd-boksi pistikust), saaks naviga sobivust kiirelt ära testida. Cd-boksi ühendus on universaalil väga vastikus kohas, sedaani korral oleks oluliselt lihtsam. Kui test edukas, võib uue pistiku headunit-i taha püsivalt ära ühendada.
Kui I-bus-i otsad kätte saab (näiteks cd-boksi pistikust), saaks naviga sobivust kiirelt ära testida. Cd-boksi ühendus on universaalil väga vastikus kohas, sedaani korral oleks oluliselt lihtsam. Kui test edukas, võib uue pistiku headunit-i taha püsivalt ära ühendada.