1.9 d 110kw enne turbo rakendumist jube uimane
SI süsteemist ma sellist ühikut nagu "väga uimane" ma ei leidnud..
Tagumikudyno on veidi kahtlane mõõtmisvahend. 2 võimalust - kas viskad töökojas juhtme taha ja vaatad veateated üle või üritad kuskil turvalises kohas 0-100 kiirendust mõõta ja kui see on tehase pakutust ~10 sekundit aeglasem, siis on tõesti uimane..
Või paned samaväärse masinaga joonele..

Tagumikudyno on veidi kahtlane mõõtmisvahend. 2 võimalust - kas viskad töökojas juhtme taha ja vaatad veateated üle või üritad kuskil turvalises kohas 0-100 kiirendust mõõta ja kui see on tehase pakutust ~10 sekundit aeglasem, siis on tõesti uimane..

Või paned samaväärse masinaga joonele..
Minul sama 1.9d 110kw automaat 2008a. ja võiks õelda, et paigalt minnes veidi uimane jah (tubro rakendumiseni) edasi kõik täiesti ok! Ning samuti kontrollitud need EGR jne.
Varasemalt omasin sama mootoriga aasta vanemat isendit manuaal kastiga see oli kohalt minnes erksam (või kuidas õelda "sai rohkem peale suruda tänu sidurile").
Aga arvan, et see 1.9diisel ongi automaatkasti selline veidi rahulikum - ex ta suht turbo najal sõidabki!
Muidugi ei tea kui uimane Saab444 auto on?
Varasemalt omasin sama mootoriga aasta vanemat isendit manuaal kastiga see oli kohalt minnes erksam (või kuidas õelda "sai rohkem peale suruda tänu sidurile").
Aga arvan, et see 1.9diisel ongi automaatkasti selline veidi rahulikum - ex ta suht turbo najal sõidabki!

Muidugi ei tea kui uimane Saab444 auto on?
Kontrollitakse küll, ma ei mäleta muidugi peast mis se veeretakistus olla võis aga väga väike igatahes.Ülevaatusel kontrollitakse pidurite toimimist, aga mitte seda, kas nad peale jäävad...
Ise olen ka pidureid kohapeal maha keeranud kuna olid liiga peal.
- Cyber
- Täiesti Mõttetu Mölaööbik
- Postitusi: 14419
- Liitunud: K Mär 03, 2004 9:25
- Asukoht: Tallinn
- Auto: 9000 '96, V70 '03
- Kontakt:
No kui te just väidate nii, aga minu meelest mõõdeti seal üldist pidurdusjõudu ja erinevust parema-vasaku vahel...
Ilmselt pole siis kunagi omal sellega probleeme olnud, et keegi veeretakistuse liigsuureks olemisest oleks rääkinud. Erinevustest on mul aga küll ja veel räägitud.
Ilmselt pole siis kunagi omal sellega probleeme olnud, et keegi veeretakistuse liigsuureks olemisest oleks rääkinud. Erinevustest on mul aga küll ja veel räägitud.
- D116
- Postitusi: 2071
- Liitunud: E Veebr 14, 2005 11:24
- Asukoht: Lahti
- Auto: SAAB 9-5 2007 2.0T Biopower Vector ST4 218kW, CITROEN C3 Shine 2019 1.2 60kW
Kas on uimane kohapealt startides e. 0-10km/h, või koguaeg?
Mul paar päeva kulus, et harjuda nende viivitustega kohapeal startides peale 9k Aero-t. Milline pill oli ennem?
Swirl rod on korras? See ka teeb uimasemaks.
Mul paar päeva kulus, et harjuda nende viivitustega kohapeal startides peale 9k Aero-t. Milline pill oli ennem?
Swirl rod on korras? See ka teeb uimasemaks.
__In Boost We Trust__
- D116
- Postitusi: 2071
- Liitunud: E Veebr 14, 2005 11:24
- Asukoht: Lahti
- Auto: SAAB 9-5 2007 2.0T Biopower Vector ST4 218kW, CITROEN C3 Shine 2019 1.2 60kW
http://www.swirlrepair.com/index.html
Aut ja diisli eripära on ka selline, et kohapealt suht venitab minekuga. Ma tavaliselt lasen piduri lahti ja siis kui natukene hakkab liikuma gaasi, kui kohe pidurilt gaasile, siis kuidagi tundub kauem mõtleb.
Võid ka proovida, iseõppivat kasti mälu tühjendada.
OBD2 bluetooth scaneriga võib ka kiirendust mõõta + palju muudki saab teha temaga, maksab ~20€ ebay-s.
Aut ja diisli eripära on ka selline, et kohapealt suht venitab minekuga. Ma tavaliselt lasen piduri lahti ja siis kui natukene hakkab liikuma gaasi, kui kohe pidurilt gaasile, siis kuidagi tundub kauem mõtleb.
Võid ka proovida, iseõppivat kasti mälu tühjendada.
OBD2 bluetooth scaneriga võib ka kiirendust mõõta + palju muudki saab teha temaga, maksab ~20€ ebay-s.
__In Boost We Trust__