Tartu mehed dünopingis - loe viimaseid postitusi
-
- Pealik
- Postitusi: 4262
- Liitunud: T Nov 16, 2010 22:17
- Asukoht: Tartu
- Auto: Saab 9-5 Aero Hirsch Performance 2006
Dodge Charger SXT 3.6 vabalthingav 2016
Kel huvi Tartu Dünosse lähiajal minna/tulla siis palun andke siin teemas või U2U kaudu mulle teada
Hind ~30€
Dünostendi koondtabel läbi aegade...
Hind ~30€
Dünostendi koondtabel läbi aegade...
Saab, Saab, Saab - Ükskord ikka Saab
-
- Pealik
- Postitusi: 4262
- Liitunud: T Nov 16, 2010 22:17
- Asukoht: Tartu
- Auto: Saab 9-5 Aero Hirsch Performance 2006
Dodge Charger SXT 3.6 vabalthingav 2016
Kas teil kellelgi oli mingeid modifikatsiooni ka tehtud autoga?
DX-2el on natuke ägedam soft kui originaalis (2,0T).
Minul on veel plank :D
Küll graafikud räägivad varsti enda eest, kannatust :)
Saab, Saab, Saab - Ükskord ikka Saab
-
- Pealik
- Postitusi: 4262
- Liitunud: T Nov 16, 2010 22:17
- Asukoht: Tartu
- Auto: Saab 9-5 Aero Hirsch Performance 2006
Dodge Charger SXT 3.6 vabalthingav 2016
Nonii seltsimehed, sellised graafikud (kW) väänasime välja
Olgu siinkohal öeldud, et esimene tõmme (skaalal sinisega) oli tavalise režiimiga, teine "S" režiimiga (skaalal punasega)!
DX-2 - max kW = 121,03x1,18=143kW
WinPEP7 failid asuvad siin:
https://drive.google.com/file/d/0B-y_2h ... sp=sharing
https://drive.google.com/file/d/0B-y_2h ... sp=sharing
vvs - max kW = 154,1x1,18=182kW
WinPEP7 failid asuvad siin:
https://drive.google.com/file/d/0B-y_2h ... sp=sharing
https://drive.google.com/file/d/0B-y_2h ... sp=sharing
Olgu siinkohal öeldud, et esimene tõmme (skaalal sinisega) oli tavalise režiimiga, teine "S" režiimiga (skaalal punasega)!
DX-2 - max kW = 121,03x1,18=143kW
WinPEP7 failid asuvad siin:
https://drive.google.com/file/d/0B-y_2h ... sp=sharing
https://drive.google.com/file/d/0B-y_2h ... sp=sharing
vvs - max kW = 154,1x1,18=182kW
WinPEP7 failid asuvad siin:
https://drive.google.com/file/d/0B-y_2h ... sp=sharing
https://drive.google.com/file/d/0B-y_2h ... sp=sharing
Saab, Saab, Saab - Ükskord ikka Saab
-
- Täiesti Mõttetu Mölaööbik
- Postitusi: 14300
- Liitunud: K Mär 03, 2004 9:25
- Asukoht: Tallinn
- Auto: 9000 '96, V70 '03
- Kontakt:
Mitte kottigi ei saa sellisest graafikust aru..:)
Kas ma saan õieti aru, et siin on kogu graafik, alates 0 kiirusest ja kõigi käiguvahetustega? Ja siis on mingi koht valitud, kus siis arvatakse see õige number olema? Niisama seda pilti vaadates ei saa muidugi aru, mille järgi see valitud on. Äkki keegi seletaks..:)
ja siis see suur, et ... 154x1.2 ?? et siis 20% käimari kadu? Minu loogika ütleb, et see 154 on 80% sel juhul ja 100% oleks 192kW, mitte nii nagu see arvutus seal teeb, et 154 on 100% ja siis tehakse sellest 120%...
Kas ma saan õieti aru, et siin on kogu graafik, alates 0 kiirusest ja kõigi käiguvahetustega? Ja siis on mingi koht valitud, kus siis arvatakse see õige number olema? Niisama seda pilti vaadates ei saa muidugi aru, mille järgi see valitud on. Äkki keegi seletaks..:)
ja siis see suur, et ... 154x1.2 ?? et siis 20% käimari kadu? Minu loogika ütleb, et see 154 on 80% sel juhul ja 100% oleks 192kW, mitte nii nagu see arvutus seal teeb, et 154 on 100% ja siis tehakse sellest 120%...
-
- Pealik
- Postitusi: 4262
- Liitunud: T Nov 16, 2010 22:17
- Asukoht: Tartu
- Auto: Saab 9-5 Aero Hirsch Performance 2006
Dodge Charger SXT 3.6 vabalthingav 2016
Mitte kottigi ei saa sellisest graafikust aru..:)
Kas ma saan õieti aru, et siin on kogu graafik, alates 0 kiirusest ja kõigi käiguvahetustega? Ja siis on mingi koht valitud, kus siis arvatakse see õige number olema? Niisama seda pilti vaadates ei saa muidugi aru, mille järgi see valitud on. Äkki keegi seletaks..:)
ja siis see suur, et ... 154x1.2 ?? et siis 20% käimari kadu? Minu loogika ütleb, et see 154 on 80% sel juhul ja 100% oleks 192kW, mitte nii nagu see arvutus seal teeb, et 154 on 100% ja siis tehakse sellest 120%...
Graafik on tõesti nö. 0-250km/h
Skaalal on valitud kilowattide järgi kõige kõrgem punkt, mis on teoreetiliselt ka maksimum jõud rattast! Siin on tegelt puudu veel kw ja nm suhte graafik aga seda ma siia ei pannud...ilmselt tuleb panna :P
Automaadi puhul pidavat kadu olema 20%!
Targemad võiks mind parandada :)
Saab, Saab, Saab - Ükskord ikka Saab
Cyber mõtles seda, et tõesti 20 % on automaadi kadu aga arvutusviis peaks olema teistmoodi. Ehk 20% peaks arvestama lõpparvust maha mitte saadud tulemuse ja sellele 20% juurde lisada. Ehk kui võtta 100st 20 protsenti maha teeb see 80. Kui aga panna 80'le juurde 20% siis teeb see 96.
Kui seda punast joont vaadata, siis kas sport reziimiga oli lahjem tulemus kui tavareziimiga?
Teadjamad oskavad äkki ütelda, et kas see graafik peakski nii ebaühtlane olema?
Kui seda punast joont vaadata, siis kas sport reziimiga oli lahjem tulemus kui tavareziimiga?
Teadjamad oskavad äkki ütelda, et kas see graafik peakski nii ebaühtlane olema?
Regular Saab Guy
-
- Pealik
- Postitusi: 4262
- Liitunud: T Nov 16, 2010 22:17
- Asukoht: Tartu
- Auto: Saab 9-5 Aero Hirsch Performance 2006
Dodge Charger SXT 3.6 vabalthingav 2016
DX-2el on samuti automaat.Kas DX2 auto oli ka automaat?
Spordiga on ainult esimene käik muljet avaldav, sealt edasi on asi kehvem!Kui seda punast joont vaadata, siis kas sport reziimiga oli lahjem tulemus kui tavareziimiga?
Saab, Saab, Saab - Ükskord ikka Saab
Aga S-ga tegid sa miilil parema tulemuse, kui ma nüüd õigesti mäletan...??
See oli mu mäletamist mööda sellest, et ta ei vahetanud käiku ära, vaid proovis ronida piiraja poole, erinevalt D'st.
Iga ratas veab and then some!
- ivomets
- Vanasaabikala
- Postitusi: 7620
- Liitunud: N Apr 22, 2004 18:39
- Asukoht: Suvepealinn
- Auto: Saab 96 , Saaburu, Subaru
Vägevad graafikud aga egas suurt aru saa: Niipalju on tugev erinevus, et vvs-il on püsivam vääne, teisel masinal kohe hakkab tugevalt langema , ja nii iga käigu ajal. kui ülemised 2 joont on väände jooned.
ma arvan, et sealt tuleks midagi sättida... :)
ma arvan, et sealt tuleks midagi sättida... :)
KUI AUTO ON KATGI TOO OMA AUTO IVOMETSA SOJA GARAZI Keevitan, värvin, keeran mutreid kinni ja lahti.
-
- Pealik
- Postitusi: 4262
- Liitunud: T Nov 16, 2010 22:17
- Asukoht: Tartu
- Auto: Saab 9-5 Aero Hirsch Performance 2006
Dodge Charger SXT 3.6 vabalthingav 2016
veikov
Rullidel oli Saa3 9-3 1,9TTiD manuaal+pisut näpitud...
Tõmme on tehtud 4 (loe: neljanda) -käiguga
Max kW = 130,26x1,1=143kW
WinPEP7 fail asub siin:
https://drive.google.com/file/d/0B-y_2h ... sp=sharing
Rullidel oli Saa3 9-3 1,9TTiD manuaal+pisut näpitud...
Tõmme on tehtud 4 (loe: neljanda) -käiguga
Max kW = 130,26x1,1=143kW
WinPEP7 fail asub siin:
https://drive.google.com/file/d/0B-y_2h ... sp=sharing
Saab, Saab, Saab - Ükskord ikka Saab
-
- Saabiklubi liige
- Postitusi: 1036
- Liitunud: P Juul 01, 2007 10:41
- Asukoht:
- Auto:
Diisel väänab mõnusalt Aga kas see düno pööretega ei suudaks graafikut teha ... See km/h pole ka nagu see ...
-
- Pealik
- Postitusi: 4262
- Liitunud: T Nov 16, 2010 22:17
- Asukoht: Tartu
- Auto: Saab 9-5 Aero Hirsch Performance 2006
Dodge Charger SXT 3.6 vabalthingav 2016
Aga ..
Diisel väänab mõnusalt Aga kas see düno pööretega ei suudaks graafikut teha ... See km/h pole ka nagu see ...
Siin see on...
Saab, Saab, Saab - Ükskord ikka Saab
-
- Pealik
- Postitusi: 4262
- Liitunud: T Nov 16, 2010 22:17
- Asukoht: Tartu
- Auto: Saab 9-5 Aero Hirsch Performance 2006
Dodge Charger SXT 3.6 vabalthingav 2016
Taaskord 1 dünopäev selja taga
Sellised numbrid (kW/N-M/RPM) väänasime välja
vvs - max kW = 156,37x1,18=185kW
Sinine skaala oli stock graafik, punane CR-softiga graafik!
WinPEP7 failid asuvad siin:
https://drive.google.com/file/d/0B-y_2h ... sp=sharing
https://drive.google.com/file/d/0B-y_2h ... sp=sharing
rala - max kW = 123,78x1,18=146kW
Sinine skaala on tava režiim, punane skaala "Sport" režiim!
WinPEP7 failid asuvad siin:
https://drive.google.com/file/d/0B-y_2h ... sp=sharing
https://drive.google.com/file/d/0B-y_2h ... sp=sharing
kroom - max kW = 86,04x1,18=102kW
WinPEP7 fail asub siin:
https://drive.google.com/file/d/0B-y_2h ... sp=sharing
Sellised numbrid (kW/N-M/RPM) väänasime välja
vvs - max kW = 156,37x1,18=185kW
Sinine skaala oli stock graafik, punane CR-softiga graafik!
WinPEP7 failid asuvad siin:
https://drive.google.com/file/d/0B-y_2h ... sp=sharing
https://drive.google.com/file/d/0B-y_2h ... sp=sharing
rala - max kW = 123,78x1,18=146kW
Sinine skaala on tava režiim, punane skaala "Sport" režiim!
WinPEP7 failid asuvad siin:
https://drive.google.com/file/d/0B-y_2h ... sp=sharing
https://drive.google.com/file/d/0B-y_2h ... sp=sharing
kroom - max kW = 86,04x1,18=102kW
WinPEP7 fail asub siin:
https://drive.google.com/file/d/0B-y_2h ... sp=sharing
Saab, Saab, Saab - Ükskord ikka Saab
-
- Pealik
- Postitusi: 4262
- Liitunud: T Nov 16, 2010 22:17
- Asukoht: Tartu
- Auto: Saab 9-5 Aero Hirsch Performance 2006
Dodge Charger SXT 3.6 vabalthingav 2016
loen ma õigesti teisest graafikust välja et sport reziimiga oli asi lahjem?
EDIT: Graafik oli valepidi, nüüd on oK ja tuleb välja, et Spordiga on tulemus parem!
Saab, Saab, Saab - Ükskord ikka Saab