Auto mark ja mudel - Saab 9-5 Aero MY03
Keretüüp - sedaan
Värvus – hall metallik (Steel Grey 279)
Väljalaskeaasta – 2002/09
Käigukasti tüüp – 5-käiguline manuaal
Mootori tüüp – B235R – 2.3 R4 184kw
Lisadega ei hiilga Aero kohta - olemas on xenon pooltuled, udutuled, must nahkpolster kus siis Aero tüüpi sportlikumate külgtugedega esimesed istmed, püsikiiruse hoidja, 4x el aknad, esimesed istmesoojendused, el. peeglid soojendusega, handsfree, AS2 stereo, TCS, multifunktsionaalne rool ja Saab ALU39 veljed (17", made by BBS kui ma ei eksi)
-----------------------------------------------------------------------------------------
Esimese postituse lõpus hakkan kajastama auto hooldus- ja remondikulusid. Vahetult ennem mind vahetatud turbo (Gik Turbo renoveeritud), aku (Bosch S4) ja teostatud plokikaane remont (tosooli leke oli põhjuseks).
2013
- õli (Castrol EDGE 5W30) 50€ 190.000km
- õlifilter (Filtron) 8€ 190.000km
- õhufilter (Filtron) 14€ 190.000km
- küünlad (NGK PFR6H-10) 45€ 190.000km
- silikoon vaakumvoolik 5m ~10€ 190.500km
- kütusefilter (FRAM) 15.38€ 191500km
- püsikiiruse kang 25€ 192000km
Esimese aasta kulud juppidele kokku 167€
2014/ jaanuar 192500km
- veepump (Hepu) - 53€ 192.500km
- rihmapinguti (Dayco) - 50,5€ 192.500km
- juhtrull (Ruville) - 36,4€ 192.500km
- rihm (Gates) - 23,3€ 192.500km
- 5L tosooli - punane - 8.3€ 192.500km
171,5€
2014/veebruar 193500km
Audaceris vahetati kõik tagasilla puksid (4x silikoonpuksid 2x uretaanid) ja poolraami puksid (uretaanpuksid 2tk) + töö - 422€
Kodus sai ise ka veits nokitsetud:
- klapikambrikaane tihend (PFS)
- õli + filter + punn
- karterituulutus kit #6 + kõik uued torud (PFS)
156€
kokku 578€
2014/juuli 198500km
- torque rod - 38€ (PFS)
- esimene embleem - 15€ (originaal)
- käigukasti õli MTF0063 13€/L, 3L
92€
2014/august 200200km
- uus DI-kassett (originaal) 299€ + 23.8€ saatmine
- uued küünlad (NGK PFR6H-10) 35€
- uus õlifilter (originaal) 7.5€
- uus õli (täissünteetiline Motul 8100 X-Cess 5W40 5L) 39€
- DI'le määre tulevikuks (Beru) 12.5€
416,8€
30.09.2014
Muudatused:
Crossroad Performance'i poolt softi vahetus
Nublik
Rullidel oli Saab 9-5 2.3T Aero manuaal+CR soft...
Max kW = 173,85x1,15=199,93kW
Max N-M = 347,38x1,15=399,49NM
YouTube: http://youtu.be/2jKapAM3DT0?t=1m5s
WinPEP7 fail asub siin:
https://drive.google.com/file/d/0B-y_2hrmmCp7aVhFMGFhU0JuRE0/edit?usp=sharing
04.11.2015
Muudatused:
3" väljalase originaal lõpupütaga
Forge wastegate
Crossroad Performance'i poolt soft
JR õhufilter + venditorust õhuvõtt
Maptuni bypass klapp
mReg kuskil 1380
Nublik
Rullidel oli Saab 9-5 2,3T Aero manuaal+CR soft...
Skaalal on neljanda käigu tõmme!
Max kW = 173,85x1,15=199,9kW, max NM= 347,38x1,15=399,5NM - sinine graafik - 30.09.2014
Max kW = 207,75x1,15=238,9kW, max NM= 435,46x1,15=500,1NM - punane graafik
Tõmbe video:
WinPEP7 failid asuvad siin: