
Tõin rootsist suht haruldase värviga 9-3.
9-5 olen neid punaseid näinud aga 9-3 väga vähe. See aero mis ka siin foorumis olnud oli enne mu sõbra auto, nüüd ei teagi kelle käes...see selleks.
Muidu varustusetase on SE, lihtsalt nahka pole.
Rootsist leidsin ta turboveaga. Võll oli pmst lahti turbo sees. Ikka täiesti tuksis.
Käisin sõbraga järel ja siin vahetasin ise turbo ja tegin tavahoolduse.
Hooldusraamatuga masin ja puha.
Kuna Rootsis siledad maanteed ja auto sõitis pikki maid põhjalas, siis roostet pole.
Samas on kahe nädalaga hakanud kolkse siit sealt, sest Eesti teed on midagi muud. Tegelen uretaanindusega

Tagasillapukse hakkan ka see nädal vahetama ja summuti voolavus ka ootel. Downpipe ja lõpupütt.
Plaanisin algul auto müügiks tuua, aga nüüd hakkas meeldima hoopis.
Tabloo pikslid muidugi vajavad remonti.
Tuleb tõdeda, et 2,3 käis madalamalt paremini edasi, üle 3k rpm pole enam vahet kas 2,3 või 2,0
Soft on selling rahulik stage 0,5 (1,1bar max)
Aaa, Defa soojendus on ka, polegi kunagi omanud sellist

Praeguseks kärab küll.
vana vs uus
Lisatud failid