Probleem siis selles, et sooja mootoriga tühikäigul tiksudes teatud aja tagant nagu puterdaks, jätaks vahele/uriseb korraks. Seda ainult hetkeks ja siis kõik jälle normis. Seda ainult sooja mootoriga, külmast peast seda asja ei ole täheldanud. Kütusekuluga kõik ok, sõidupeal seda tunda ei ole. Tahhokas ka ei jõua kukkudagi, kui juba taastub
Vahetatud, turbo, cps, DI, enamus vaakumvoolikuid. Ei oska nagu viga kuskilt otsida enam. Ei viitsi väikse asja pärast tlna diagnosti ka tegema suruda.
Üks asi mis nagu imelik on see valge karterituulutuse klapp, see nagu ei sulgu täielikult, kui imeda siis hästi vähe laseb nagu läbi, sealt siis imeb lisaõhku?
Soovitage mida veel uurida.
Tühikäigul, teatud ajavahe tagant jätab vahele/puterdab?
-
wilddog
- Juhtkoer
- Postitusi: 1899
- Liitunud: P Nov 20, 2005 18:56
- Asukoht:
- Auto: 9-5 Aero MY04 MT Sedaan, 9-3 Viggen MY00, NG900 2.0T SE MT MY95, Mannerg 771
Meenus veel et küünlad pole NGK, aga poest anti Boschi omad, mis on samamoodi "resistor" küünlad. Või peab ikka kindlasti ngk olema ?
Kindlasti NGK küünlad, mis tehasest nõutud. Valge klapp peab olema üht pidi 100% tihe. Sealt need hädad tulevad. Soovitan kiiremas korras need kaks ajsa korda ajada.
Täna jälgisin mängu, auto soojaks ei jõudnud minna, tegin paarikilomeetrise tiiru ja jäin kohapeale tühikäigule tiksuma... lasin mootoril korralikult soojaks minna, ei hakanud imelikku mängima. Tundubki nagu hakkaks see pull peale pikemat sõitu... ütleme 20 km maanteesõitu või tükk tuterdamist kuskil linnas.
Ja sellest valgest klapist ei olene ka muud ju kui ainult see, et turbo ei survestaks klapikambri kaane alust... ju? Õhku venitabki tühikäigul ju klapikambri kaane alt.
Ja ma ei saa aru üldse, kõik vajalik peaks olema tehtud ja ikka jõuab õli tuulutuse kaudu throttle body-ni(kergelt õline)
Ja sellest valgest klapist ei olene ka muud ju kui ainult see, et turbo ei survestaks klapikambri kaane alust... ju? Õhku venitabki tühikäigul ju klapikambri kaane alt.
Ja ma ei saa aru üldse, kõik vajalik peaks olema tehtud ja ikka jõuab õli tuulutuse kaudu throttle body-ni(kergelt õline)
-
wilddog
- Juhtkoer
- Postitusi: 1899
- Liitunud: P Nov 20, 2005 18:56
- Asukoht:
- Auto: 9-5 Aero MY04 MT Sedaan, 9-3 Viggen MY00, NG900 2.0T SE MT MY95, Mannerg 771
Kui boost läbi selle klapi jõuab sinna kuhu ta jõudma ei peaks on paha. See põhjustabki igasugu anomaaliaid. Fakt on see, et lekkiv klapp on kõrvalekalle ettänahtust ja tuleb kõrvaldada igal juhul.
Klapi katsun muretseda kuskilt ikka. Olen proovinud neid ventikaid ja kõikumist jälgida, need käsikäes ei kä, pingeregulaator sai vahetet eelmine talv vist. Samas võtsin ükspäev DI maha ja jälle on pragu selles alumises plastikus, täpselt samas kohas kus eelmisel... peab seda ka jälle vahetama hakkama? See alumine osa, plastik käib küljest ära ka, on sealt midagi näha mis võiks? Lammutaks seda vanemat siis, ei müü seda ikka kellelegi ju. Eelmine töötas lõpuni, vahetasin ära ja uuega oli asi natuke aega nagu jonksus, nüüd jälle sama jant. DI polnud muidugi esindusest ka.... Aga kas äkki ongi nii et kui DI mingi kuumuse saavutab/ paisub siis hakkab mingi ühendus, tinutus, rada nöökima? Lahti pole võtnud ei tea ju täpselt 
- ivomets
- Vanasaabikala
- Postitusi: 7678
- Liitunud: N Apr 22, 2004 18:39
- Asukoht: Suvepealinn
- Auto: Saab 96 , Saaburu, Subaru
lugedus su 1. postitust tundub see nagu kliimakompressori sisselülitamisega seonduvana.
jõnks käib läbi hetkeks ja ongi kõik.
pane ECON peale ja vaata kas siis kah käib, siis ei tohiks
jõnks käib läbi hetkeks ja ongi kõik.
pane ECON peale ja vaata kas siis kah käib, siis ei tohiks
KUI AUTO ON KATGI TOO OMA AUTO IVOMETSA SOJA GARAZI
Keevitan, värvin, keeran mutreid kinni ja lahti.
lugedus su 1. postitust tundub see nagu kliimakompressori sisselülitamisega seonduvana.
jõnks käib läbi hetkeks ja ongi kõik.
pane ECON peale ja vaata kas siis kah käib, siis ei tohiks
Süsteem on mul tegelikult tühi :S aga komprossor omaarust toimetab ikka ?
-
wilddog
- Juhtkoer
- Postitusi: 1899
- Liitunud: P Nov 20, 2005 18:56
- Asukoht:
- Auto: 9-5 Aero MY04 MT Sedaan, 9-3 Viggen MY00, NG900 2.0T SE MT MY95, Mannerg 771
Täiesti tühi kliima tööle rakenduda ei tohiks. Kui rakenduks jookseks pump kiirelt kokku.lugedus su 1. postitust tundub see nagu kliimakompressori sisselülitamisega seonduvana.
jõnks käib läbi hetkeks ja ongi kõik.
pane ECON peale ja vaata kas siis kah käib, siis ei tohiks
Süsteem on mul tegelikult tühi :S aga komprossor omaarust toimetab ikka ?
DI pole hooldatav/parandatav tükk. Selle avades saad sörtsu õli. Võib proovida teist kassetti või lasta Tech 2 abil test teha kui auto aastakäik seda võimaldab.
MY00, pärnus ka teha saab kuskil? Samas kui need DI järjekindlalt pragunevad, siis ma võin selle jõnksuga elada ka. Ei näe mõtet osta uus kasett, et pool aastat jõnksuvabalt sõita.
Aga prao puhul on see õli sealt vist juba leegid teinud? Ja niiskus saab ligi?
Aga prao puhul on see õli sealt vist juba leegid teinud? Ja niiskus saab ligi?
-
wilddog
- Juhtkoer
- Postitusi: 1899
- Liitunud: P Nov 20, 2005 18:56
- Asukoht:
- Auto: 9-5 Aero MY04 MT Sedaan, 9-3 Viggen MY00, NG900 2.0T SE MT MY95, Mannerg 771
Eks ventika mootor võib olla väsinud, sädeleb liialt vms. Põhimõtteliselt näed tonti. Tutikal Subaru XV-l näiteks esituled tõmbuvad tuhmimaks kui kohal seistes rooli keerad...elektriline võimendi vist.
