hommikul ei käivitu esimesest korrast...

13piisab
Postitusi: 476
Liitunud: E Aug 13, 2012 20:33
Asukoht: Laagri / Saku
Auto: 9-5 OG Aero
A6C6 Quattro
Vectra2000 4x4
VW Typ1
KadettE GSI
M2140
Kontakt:

#51

mul lühenes käivitus, kui panin motosse õli kah sisse.
(peabki uurima, miks ei kurtnud masin ei õlitaseme ega rõhu üle - sooja motoga juhuslikult kõrva kriipima hakanud tiksuv hüdrotõukur pani taset vaatama. Ei ole päris normaalne indikaator...).

hea lihtne lahendus. Õigeaegselt tehes ka odav :D
Kasutaja avatar
Cyber
Täiesti Mõttetu Mölaööbik
Postitusi: 14461
Liitunud: K Mär 03, 2004 9:25
Asukoht: Tallinn
Auto: 9000 '96, V70 '03
Kontakt:

#52

Rõhku järelikult oli .. üle 0.5b. Kas tal õlitaseme andur seal üldse on, mina ei tea. Kui õlirõhutuli põlema hakkab, on tavaliselt liiga hilja..:P
[Kaarel]: Ka pealtnäha süütu vikatiga memm kuskil tee ääres võib olla Aero omanik...
Pilt
Trionic
Saabiguru
Postitusi: 7144
Liitunud: N Veebr 26, 2004 20:37
Asukoht:
Auto:

#53

Pole Saabi bensukatel enam ammu tasemeandurit.Esimestel tonnistel ainult oli.
13piisab
Postitusi: 476
Liitunud: E Aug 13, 2012 20:33
Asukoht: Laagri / Saku
Auto: 9-5 OG Aero
A6C6 Quattro
Vectra2000 4x4
VW Typ1
KadettE GSI
M2140
Kontakt:

#54

oh kurja - siis peab iga paari tuhande kilomeetri tagant igaks-petteks kapotti kergitama hakkama.
üldkontseptsioonina on tasemeanduri puudumine aga küll nõme koht kokkuhoiuks - õliollust käib B235-s niigi vähe ja turbo kui selline aitab tasemel täiendavalt langeda...
mortenx
Postitusi: 301
Liitunud: K Apr 25, 2007 23:08
Asukoht:
Auto:

#55

panin ka õli veits juurde ja aleksela kütust paaki ja käivitusprobleeme pole siiani olnud... või siis on ka asi selles et ilmad on soojemad olnd..
Vasta