Probleem istmesoojendustega.

Vasta
RHT
Postitusi: 29
Liitunud: L Mär 30, 2013 12:24
Asukoht:
Auto:

#1

Tere!

Probleem siis järgmine, et kõrvalistuja istmesoojendus ei tööta üldse ja juhi istmesoojendus sisse lülitades töötab ainult täie tambiga ja lõpetab kütmise alles siis, kui lülitil juhe tagant tõmmata. Proovisin omavahel vahetada ka lüliteid, aga tulemus täpselt sama. Kas istmesoojendusel on endal veel kuskil mõni moodul või on keegi sääraste probleemidega kokku puutunud?

Ette tänades
Raido.
Kasutaja avatar
Myke
Postitusi: 715
Liitunud: E Mai 19, 2008 17:01
Asukoht: Tartu
Auto: 9-3 SC 06" Vector

#2

Mul analoogne probleem ehk siis juhiiste lülitub välja küll aga teistes asendites on täispower ja vahetamisel lüliteid kõrvalistujaga ei muutu midag.i Ehk oskab keegi seletada milles probleem?:drink:
RHT
Postitusi: 29
Liitunud: L Mär 30, 2013 12:24
Asukoht:
Auto:

#3

Kas leidub mõnda asjatundjat?
Kasutaja avatar
Myke
Postitusi: 715
Liitunud: E Mai 19, 2008 17:01
Asukoht: Tartu
Auto: 9-3 SC 06" Vector

#4

Ehk siis uuendaks küsimust kas on vaja Tech 2 ga ajude vahel sobrada?
S9K
Leidur Leo
Postitusi: 4304
Liitunud: L Nov 12, 2005 23:54
Asukoht: Viljandi
Auto: Maserati Quattroporte

#5

Kõrvalistmel võib kütteahel katki olla, juhiistmel termostaat (temp sensor)
Kasutaja avatar
Myke
Postitusi: 715
Liitunud: E Mai 19, 2008 17:01
Asukoht: Tartu
Auto: 9-3 SC 06" Vector

#6

on kellelgi kokkupuudet olnud , kas temp sensor eraldi vahetetav?

Infoks RHT le kui tõstad istme põrandast lahti on mitu pistikut , esimene mille layout pildil ja teised on kaks kollast mis jagunevad ülem ja alum padi .Kontrolli kas sinna pinge tuleb ja arvestada tuleb ka sellega et ülemine padi on jadaühenduses.:eureka:



Lisatud failid
RHT
Postitusi: 29
Liitunud: L Mär 30, 2013 12:24
Asukoht:
Auto:

#7

Sai korraks kõvalistuja iste põrandast lahti koogitud, leidsin lahtise pistiku, ühendasin ära, hakkas tööle, aga samamoodi, nagu juhiiste, kütab seni kuni tõmbad lülitil pistiku tagant ära, kas tõesti mõlemal istmel siis temp. sensor läbi ja kas neid saab siis kuidagi eraldi vahetada?:)
ronny
Postitusi: 116
Liitunud: T Okt 01, 2013 23:03
Asukoht: Järvakandi
Auto:

#8

Vahetada saab kindlasti. Suurem mure on, et kust saada sobiv andur?
Factor
Postitusi: 704
Liitunud: N Okt 14, 2004 11:59
Asukoht:
Auto:

#9

Vahetada saab kindlasti. Suurem mure on, et kust saada sobiv andur?
Andur on skeemi järgi tavaline termotakisti, nagu nad ikka.
Küsimus on mis parameetritega ta on, et elektroonika poest uus saada, hind on üsna ok.
Kiirelt 1min googeldades leidsin need teemad, mida põhjalikult läbi ei lugenud, aga jäi silma, et <<70 degrees you should have around 1000 ohms>>
Samas võivad olla margi erinevused, ehk hea oleks mõõta näit 20C juures mõne töötava istme sees olevat takistit.
Nende linkide järgi on tegemist NTC tüüpi termotakistiga.

http://www.saabcentral.com/forums/showt ... p?t=222088

http://www.swedishwrench.com/seat.htm

Ja vaadates kiirelt tabeleid ja võttes 70C ja 1000 ohms tõepähe, siis kõige lähemal tundus olevat 6,8k ohmine NTC takisti.


http://www.oomipood.ee/product/rt6k8/6k8-ntc-k45-10
http://www.oomipood.ee/product/farnell_ ... tc0805j6k8

Et vähemalt mingi lähteinfo, mida edasi kaevata ;)



Lisatud failid
Vabandage neiu, mis kell on.... mul seisab
Kasutaja avatar
Myke
Postitusi: 715
Liitunud: E Mai 19, 2008 17:01
Asukoht: Tartu
Auto: 9-3 SC 06" Vector

#10

Uut infot uuel aastal;
korralik ülevaade kuidas võtta iste pulkadeks

http://jope.fi/saab/www.quasimotors.com ... repair.htm

ja pilt nn thermistor ist



ja reeglina asetatakse__

Lisatud failid
Vasta