Huvitav, millest see tuleb, et eriti külmade ilmade puhul (-14 ja alla) tahab mootor enne käivitumist kuidagi kauem ketramist? Soojemate ilmadega läheb hommikul suht kiiresti käima, kuid külmaga tuleb ikka päris pikalt (võibolla isegi mitu tsüklit) käiata.
Nende -20 ilmadega oli isegi nii, et tõstsin laetud aku peale ja siis ka ei tahtnud nagu minna mistõttu arvan, et asi pole akus.
Kas järsku Pensupumbas on mingid vaigud nii külmad ja tahked, et see ei suuda oma tööd teha? Või on järsku IAC klapp sodi (õli, pigi) liialt täis ja ei saa väga külmade ilmadega normaalselt liikuda? IAC klapi puhastasin küll peale neid käredaid külmasid, kuid tõsist leotuspesu (nagu qdwin tegi) ma sellele ei teinud.
Kas jama võib olla ka küünaldest, mis vahetust ootavad. Mõne tuhande km pärast on õlivahetus ees, siis vahetan ka küünlad.
Üleüldse läheb mu saab suht s*tasti käima (võreldes teiste markidega). Noh, et poolest pöördest ei lähe, aga selle vabandab osaliselt välja see, et pensupump hakkab lööma alles siis, kui vänt pöörleb.
EDIT: leidsin ühe vana teema, kuid lahendust sealt välja võluda ei oska:
http://saabnet.ee/foorum/viewthread.php?tid=345
tonnine käivitub külmaga kehvasti
tonnise trionic ei lase pumpa kohe käima,sellest ka viivitus
Saabidega seotud voodoo ja -abi
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
Algselt postitas: Trionic
tonnise trionic ei lase pumpa kohe käima,sellest ka viivitus
See viivitus ei tohiks küll temperatuurist sõltuda? Mul on VÄGA külmaga seis eriti nutune. Tahab ikka PÄRIS pikalt ketramist. Seevastu soojema ilmaga on käivitusaeg kordades lühem.
Järsku on asi ikka akus? Võibolla ei suuda see lihtsalt piisavalt voolu enam välja anda. Et kestab küll kaua, kuid voolud on väikesed?
-
- Jaan Tatikas
- Postitusi: 2342
- Liitunud: T Sept 28, 2004 19:42
- Asukoht: Tallinn ja Elva
- Auto: 9-5 Aero
Kui naine või Hemi on lahked siis Klassik ja tonnine või veel mõni Aero
Akuga on lihtne, kui starterit jaksab vedada - läheb ka käima. Muidugi kui küünalde sädevahe (peab olema 1,0mm) on suureks läinud ja nad lisaks vanad ja väsinud, on käivitus raske.
Ausalt öeldes peale aku vahetust ja sädevahe reguleerimist on minu oma käivitus ka preaegu pikk. Ja häirib et see kestvus on alati erinev, selgus et mingil põhjusel ei lähe bensiini rõhk üles
Ausalt öeldes peale aku vahetust ja sädevahe reguleerimist on minu oma käivitus ka preaegu pikk. Ja häirib et see kestvus on alati erinev, selgus et mingil põhjusel ei lähe bensiini rõhk üles
Algselt postitas: suurAlgselt postitas: qdwin
Ja häirib et see kestvus on alati erinev, selgus et mingil põhjusel ei lähe bensiini rõhk üles
Aga järsku on sinu puhul asi siiski halvasti "registreerivas" vända anduris?
Qdwinil pump saab voolu ka mittekäivitamise ajal:o
Saabidega seotud voodoo ja -abi
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
-
- Jaan Tatikas
- Postitusi: 2342
- Liitunud: T Sept 28, 2004 19:42
- Asukoht: Tallinn ja Elva
- Auto: 9-5 Aero
Kui naine või Hemi on lahked siis Klassik ja tonnine või veel mõni Aero
Kui hästi järgi mõelda siis aeganõudva käivitumise järel tõusevad tühikäigu pöörded üsna kõrgele ning mootor on rahutu päris kaua aega.
Ja veel, kord on tegelik bensiini kulu linnas ca 15 ja siis vahest isegi alla 13, sõidustiil ja tingimused suht sarnased.
Ja veel, kord on tegelik bensiini kulu linnas ca 15 ja siis vahest isegi alla 13, sõidustiil ja tingimused suht sarnased.
Enamusel minu klientidel(tonnised ja uuemad)jääb enamasti bensufilter vahetamata,kuna ükski tõstuk ei võimalda lihsate vahenditega seda teha.
Mr.Qdwini oma sai kap.rem. käigus vahetatud.
Mr.Qdwini oma sai kap.rem. käigus vahetatud.
Saabidega seotud voodoo ja -abi
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989