Palun ostuabi saab 9-3 Estate
Kas keegi oskab konkreetselt selle auto kohta miskit öelda? Ehk keegi annaks nõu,mida peaks sellist autot ostes eriti silmas pidama ja kontrollima? Mis on selle mudeli head ja vead?
http://www.unoauto.ee/detail.php?ct=95c614b4897846385885l6&make=17
http://www.unoauto.ee/detail.php?ct=95c614b4897846385885l6&make=17
-
- Postitusi: 1046
- Liitunud: T Mai 19, 2009 12:12
- Asukoht: Tartu
- Auto: Kia ProCeed GT/ oli Saab 9-3 Aero
Mis kohe silma torkab on see, et juhiistme esiosa on teist värvi kui ülejäänud istmed ja auto sisustus. Jääb kangesti mulje, et juhiiste on välja vahetatud ja põhjuseid saab oletada auto kasutusintensiivsusest tulenevalt.
Vajadusel aitan Tartus igat marki autode veakoodide lugemisel (OP-com, Delphi DS150e,Autel Maxiscan, ELM327 seadmed)
-
- Postitusi: 2069
- Liitunud: E Veebr 14, 2005 11:24
- Asukoht: Lahti
- Auto: SAAB 9-5 2007 2.0T Biopower Vector ST4 218kW, CITROEN C3 Shine 2019 1.2 60kW
Lõunamaade variant. Istmesojendused puuduvad ja eelsojendus ahi, mis oleks vajalik talvel.
See 1.9TID mootor on töökindlam, võrreldes bensukate omadega 2.0 või 2.3.
~200k km-it on tahmafiltri eluiga, samapalju sisselaske kolle eluiga.
See 1.9TID mootor on töökindlam, võrreldes bensukate omadega 2.0 või 2.3.
~200k km-it on tahmafiltri eluiga, samapalju sisselaske kolle eluiga.
__In Boost We Trust__
Oehhh...
Paari sõnaga siis kiirelt.
Põhiprobleemid:
Sisselaskekollektor;
Akujuhtmed(tehasepoolne viga-kuumenevad üle ja teevad aku väga kiirelt tühjaks);
DPF-filter ummistub(saab vältida sõiduharjumuste muutmistega);
Tagasadulad jäävad kinni(aitab ainult vahetus);
Rihmavahetusega ei tohi hiljaks jääda(kindlasti koos veepumbaga);
Muud nagu väga polegi.
Minu hinnangul üle keskmise töökindel auto.
Hetkekski ei tohi muidugi ära unustada,et soetatakse kasutatud auto :wise:
Paari sõnaga siis kiirelt.
Põhiprobleemid:
Sisselaskekollektor;
Akujuhtmed(tehasepoolne viga-kuumenevad üle ja teevad aku väga kiirelt tühjaks);
DPF-filter ummistub(saab vältida sõiduharjumuste muutmistega);
Tagasadulad jäävad kinni(aitab ainult vahetus);
Rihmavahetusega ei tohi hiljaks jääda(kindlasti koos veepumbaga);
Muud nagu väga polegi.
Minu hinnangul üle keskmise töökindel auto.
Hetkekski ei tohi muidugi ära unustada,et soetatakse kasutatud auto :wise:
Anything less than 1 BAR (14.7psi) is not boost. It's a vacuum leak...
-
- Täiesti Mõttetu Mölaööbik
- Postitusi: 14296
- Liitunud: K Mär 03, 2004 9:25
- Asukoht: Tallinn
- Auto: 9000 '96, V70 '03
- Kontakt:
Juhiistme esimene padi on ju musta värvi piltidel, kõrvalistuja oma hall...Kohapeal käies ma küll värvi vahet ei näinud....vaatasin hoolega...
Lisaks...
Uno Auto, komisjonimüük, numbreid pole, kuhugi kontrolli seega ei vii. Kui osta ja midagi peaks viga olema, siis peseb müügiplats käed puhtaks, sest tema ei ole otseselt müüja vaid ainult vahendaja.
Pliidinuppudega ka veel ...
- ivomets
- Vanasaabikala
- Postitusi: 7618
- Liitunud: N Apr 22, 2004 18:39
- Asukoht: Suvepealinn
- Auto: Saab 96 , Saaburu, Subaru
Hetkekski ei tohi muidugi ära unustada,et soetatakse kasutatud auto :wise:
....Uno autost
KUI AUTO ON KATGI TOO OMA AUTO IVOMETSA SOJA GARAZI Keevitan, värvin, keeran mutreid kinni ja lahti.
-
- Postitusi: 1046
- Liitunud: T Mai 19, 2009 12:12
- Asukoht: Tartu
- Auto: Kia ProCeed GT/ oli Saab 9-3 Aero
Diisel on see ju. Di kassett on bensiinil.
Offtopic, aga enese harimise mõttes küsin, et kas 9-3 ss bensukal ikka üldse on Di kassett? Mina keerasin oma autol selle alumiiniumist katte maha ja selle alt vaatas mulle vastu iga silindri peal eraldi süütepooli laadne jupstükk, mis tundusid olevat igal silindril eraldi vahetatavad.
DI kassett pigem tolle ajastu 9-5 teema vist?
Vajadusel aitan Tartus igat marki autode veakoodide lugemisel (OP-com, Delphi DS150e,Autel Maxiscan, ELM327 seadmed)
Pildil mingi vari..käisin uuesti vaatamas ja mõlemad istmed sinised mis sinised
Tundub uskumatu, et tegemist on varjuga. On küll materjale, mis erineva valgusega ja pildistamise nurga alt tooni muudavad kuid antud tooni erinevus on ilmselge kõigi kolme pildi peal - erinevate nurkade alt pildistatuna. :freak:
WASSAAB?
Mida te jaurate nüüd selle "istme varjundi" kallal?
Inimene küsis, kas keegi konkreetsest autost teab midagi ja mis on mudeli head-vead.
Pilte oskame me kõik silm ruutus peas vahtida...
Inimene küsis, kas keegi konkreetsest autost teab midagi ja mis on mudeli head-vead.
Pilte oskame me kõik silm ruutus peas vahtida...
Anything less than 1 BAR (14.7psi) is not boost. It's a vacuum leak...
Just..Istmed on mõlemad täiesti mustad..ise järele vaadtaud ja see polegi teema...
No kui juba arutluseks läks,siis mida keegi soovitab naisterahvale esimeseks saabiks.... Üks on kindel,peab olema automaat kastiga auto...ja kui kellegi on samasse hinnaklassi jäävat saabi müüa,siis ootan ka pakkumisi koos piltide ja hinnaga U2U-sse.
No kui juba arutluseks läks,siis mida keegi soovitab naisterahvale esimeseks saabiks.... Üks on kindel,peab olema automaat kastiga auto...ja kui kellegi on samasse hinnaklassi jäävat saabi müüa,siis ootan ka pakkumisi koos piltide ja hinnaga U2U-sse.
Mida te jaurate nüüd selle "istme varjundi" kallal?
Inimene küsis, kas keegi konkreetsest autost teab midagi ja mis on mudeli head-vead.
Pilte oskame me kõik silm ruutus peas vahtida...
Mis sulle iisak ei meeldi? Inimene küsib selgelt, kas keegi oskab midagi arvata selle auto kohta. Erineva istmepadja värvile/või varjule tähelepanu juhtimine ju täiesti teemas.
Kui talvel poest ujumispüksid ostad, ei pea ju end kohe paljaks võtma ja ujukaid jalga tõmbama. :)
Kuidas suverehvidega autode ost/müük talvel toimub? Ostja läheb talverehvid seljas müügiplatsile või palvetab, et sel päev oleks ilus ilm ja politseinikud mujal?
Kui talvel poest ujumispüksid ostad, ei pea ju end kohe paljaks võtma ja ujukaid jalga tõmbama. :)
Kuidas suverehvidega autode ost/müük talvel toimub? Ostja läheb talverehvid seljas müügiplatsile või palvetab, et sel päev oleks ilus ilm ja politseinikud mujal?
Jah aga suverehvidega platsil seisev auto on ju kohe talvepükstega varustatud...poest välja tulles ei pea sa kohe vette ka hpppama..
Väga vabandan, kui kellelegi varba peale astun, aga antud teemas arutatakse ikkagi konkreetse auto üle.
Kui on näha märgatav erinevus piltidel juhiistme toonide erinevuses ning autot kohapeal vaadanud inimene ütleb, et kõik istmed on ühte tooni siis minus tekitakse potentsiaalse auto ostjana küll küsimusi. Eriti, kui veel müüjaks on Uno Auto, mille reputatsioonil siin foorumis ei ole kõige parem krediit :freak:
Olles ise fotograafiaga piisavalt tegelenud tean kuidas valgus ja varjud teatud materjale mõjutavad on ääretult ebatõenäoline, et tooni erinevuse tingib "varjude mäng".
Teemaalgatajal soovitaksin vähemalt müüja käest üle küsida, miks pildid reaalsusest erinevad.
Autol soovitaksin teha korralik ostueelne kontroll Tech2-ga. Pigem raskem õppustel, kui lahingus!
See 1.9 diisel on Fiati mootoriga ning üldiselt pommikindel, kuid diislitel on samuti omad vead ning need vead lähevad kallimaks maksma, kui bensiinikatel tavaliselt.
Ja kindlasti soovitan kasutada ka foorumi otsingut ning lugeda "Lugejate autod" alt sarnaste masinate kohta. See peaks andma n.ö. "first person" ülevaate rõõmudest ja hädadest. Ühesõnaga basic soovitused nagu ikka kuid ilma näppe külge panemata paraku targemaks konkreetse masina osas ei saa.
Kindlasti ka seda linki külastada:
http://www.saabiklubi.ee/foorum/viewthread.php?tid=6767
Head,
Allan
Kui on näha märgatav erinevus piltidel juhiistme toonide erinevuses ning autot kohapeal vaadanud inimene ütleb, et kõik istmed on ühte tooni siis minus tekitakse potentsiaalse auto ostjana küll küsimusi. Eriti, kui veel müüjaks on Uno Auto, mille reputatsioonil siin foorumis ei ole kõige parem krediit :freak:
Olles ise fotograafiaga piisavalt tegelenud tean kuidas valgus ja varjud teatud materjale mõjutavad on ääretult ebatõenäoline, et tooni erinevuse tingib "varjude mäng".
Teemaalgatajal soovitaksin vähemalt müüja käest üle küsida, miks pildid reaalsusest erinevad.
Autol soovitaksin teha korralik ostueelne kontroll Tech2-ga. Pigem raskem õppustel, kui lahingus!
See 1.9 diisel on Fiati mootoriga ning üldiselt pommikindel, kuid diislitel on samuti omad vead ning need vead lähevad kallimaks maksma, kui bensiinikatel tavaliselt.
Ja kindlasti soovitan kasutada ka foorumi otsingut ning lugeda "Lugejate autod" alt sarnaste masinate kohta. See peaks andma n.ö. "first person" ülevaate rõõmudest ja hädadest. Ühesõnaga basic soovitused nagu ikka kuid ilma näppe külge panemata paraku targemaks konkreetse masina osas ei saa.
Kindlasti ka seda linki külastada:
http://www.saabiklubi.ee/foorum/viewthread.php?tid=6767
Head,
Allan
WASSAAB?
Võimalik, et on mõnd servas olevat koniauku üritatud õmbluse alla venitada.
Niipalju töntsakas ja loomuliku kaarja vormi kaotanud on istmepadja parempoolne serv, et isegi külgtugi jookseb kaugemale ette ja pealtvaates servaõmblus nurgale peale.
Võimalik ka, et tükki on pööratud ja karv ei lamandu enam ühes suunas, et toonierinevust näitab.
Uksepoolne külgtugi vajaks samuti kohendamist.
Olen aastaid istmeid õmmelnud ja vead torkavad juba kaugelt silma.
Iseasi kui üle vaadatud seisukord rahuldab, kuid ärge pekske sõnumitoojat.
Niipalju töntsakas ja loomuliku kaarja vormi kaotanud on istmepadja parempoolne serv, et isegi külgtugi jookseb kaugemale ette ja pealtvaates servaõmblus nurgale peale.
Võimalik ka, et tükki on pööratud ja karv ei lamandu enam ühes suunas, et toonierinevust näitab.
Uksepoolne külgtugi vajaks samuti kohendamist.
Olen aastaid istmeid õmmelnud ja vead torkavad juba kaugelt silma.
Iseasi kui üle vaadatud seisukord rahuldab, kuid ärge pekske sõnumitoojat.