Näpunäiteid 9-3 Aero 2.0T 154kw mootori ostul

Vasta
Cert
Postitusi: 6
Liitunud: E Veebr 03, 2014 13:38
Asukoht:
Auto:

#1

Tere. Otsing väga ei andnud midagi. Hetkel on üks Aero 2005a 2.0T 154kw pill õnnetult jahedaks lastud mootoriga. Kadus õlisurve ja kahjuks sõideti koleda kolinani edasi.
Hetkel pakutud lammutustest mootoreid. On neil mingeid visuaalsel teel tuvastatavaid tüüpvigu või eri modifikatsioone vms kui ma mootorit lammutusest ostma lähen? Mis võib olla mootori ja turbo kood, et vale asi näppu ei jääks?
Kahjuks pole Saabiga väga kodus ja see kolinaga auto kaugel et sealt vaadata.
Igasugune info ka pildid on väga abiks :)
Tänud ette, Kert.
praktikant
Postitusi: 389
Liitunud: R Aug 07, 2009 10:55
Asukoht: Ida-Tallinn
Auto: 9-3 ----- 2008
9-3 Arc 2006
9-5 NG säästukas

#2

kirjeldatud asjaolude põhjal soovitan pöörduda spetsialistude poole.
"tahan kõike teada" ütleb plakat koolimaja seinal
wilddog
Juhtkoer
Postitusi: 1899
Liitunud: P Nov 20, 2005 18:56
Asukoht:
Auto: 9-5 Aero MY04 MT Sedaan, 9-3 Viggen MY00, NG900 2.0T SE MT MY95, Mannerg 771

#3

Näiteks: Kui soovid mootorit osta, siis VIN kood näppu ja sinna -> Fendernet Seal saad kasutatud osale ka garantii.
Cert
Postitusi: 6
Liitunud: E Veebr 03, 2014 13:38
Asukoht:
Auto:

#4

kirjeldatud asjaolude põhjal soovitan pöörduda spetsialistude poole.

Sellepärast ma siia pöördusingi. Igal automargil ja mudelil omad nõksud jne. Kus veel seda veel parem teha kui mitte entusiastide foorumis?
Kui mõtled mootori vahetamist siis see ei ole küll mitte mingisugune probleem.
Cert
Postitusi: 6
Liitunud: E Veebr 03, 2014 13:38
Asukoht:
Auto:

#5

Ühesõnaga, mis võiksid olla selle mootori kood plokil ja turbo täpselt. Ei tahaks 1.8 vms mootorit osta 2.0 pähe :D
Tänud asjalike ja informatiivsete postituste eest ette ära :)
Kasutaja avatar
skyline
Postitusi: 1054
Liitunud: T Mai 19, 2009 12:12
Asukoht: Tartu
Auto: Kia ProCeed GT/ oli Saab 9-3 Aero

#6

2,0 154 kw mootori kood on B207R
Minu teada on need 2,0 töömahuga 9-3 ss bensiinimootorid kõib blokilt samad ecotec seeriast, erineb turbo ja juhtaju ehk peaks sobima ka 2,0 129 kw mootori blokk. Eks teadjamad parandavad kui eksin.
Sõber wikipedia ütleb:
1.8t 2002–present I4 16V Ecotec LK9 1998 cc 110 kW (150 PS; 148 hp) @ 5500 rpm 240 N·m (180 lb·ft) @ 2000–3500 rpm Low-pressure
2.0t 2002–present I4 16V Ecotec LK9 1998 cc 129 kW (175 PS; 173 hp) @ 5500 rpm 265 N·m (195 lb·ft) @ 2500–4000 rpm Mid-pressure
2.0T 2002–present I4 16V Ecotec LK9 1998 cc 154 kW (209 PS; 207 hp) @ 5300 rpm 300 N·m (220 lb·ft) @ 2500–4000 rpm High-pressure

http://en.wikipedia.org/wiki/Saab_9-3
Vajadusel aitan Tartus-Tõrvandis igat marki autode veakoodide lugemisel (OP-com, Delphi, Autocom,Autel Maxiscan seadmed)
Cert
Postitusi: 6
Liitunud: E Veebr 03, 2014 13:38
Asukoht:
Auto:

#7

Oh, päris hea. Ega oska öelda kas kaaned ja sisu neil kõigil samad? Niipalju sain teada et otsakaante erinevus võib olla olenevalt mis mudeli pealt tuleb ja see vist bolt-on, et õige otsakaan külge kruttida.
Vasta