saab 9000 väike abipalve... Vist korras!
Terve jälle.
Otsin kedagi kellel on viitsimist asjaga nats tegeleda.
Nimelt oleks siis vaja ära teha see tcs removal.
kogu vajalik olemas kuna doonor on aias olemas.
Ehk leidub keegi kes on varem teinud seda ja leiaks aega tulla ja mul ka ära teha.
Loomulikult ka tasun tehtud töö eest.
Vajadusel võin ka auto kuhugi lohistada.
Otsin kedagi kellel on viitsimist asjaga nats tegeleda.
Nimelt oleks siis vaja ära teha see tcs removal.
kogu vajalik olemas kuna doonor on aias olemas.
Ehk leidub keegi kes on varem teinud seda ja leiaks aega tulla ja mul ka ära teha.
Loomulikult ka tasun tehtud töö eest.
Vajadusel võin ka auto kuhugi lohistada.
Saatsin meili vastu (juhul, kui see muidugi sina olid) sellele, kes sama asja päris.
Saabidega seotud voodoo ja -abi
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
Sai teise auto pealt maha kistud nüüd trionic 5 ecu ja kogu mootori juhtmestik, maha kistud ka gaasipedaal , drosse, coolant sensor ja veel mõned jupid mis olid nimekirjas seal tcs removal lehel.
mootori poole pealt, kas asi piirdub juhtmestiku ümber tõstmise ja uue ecu installimisega ?
siis veel see asi et kas osadel 2.3 motodel on crank sensor kusagile mujale paigutatud ?
netist uurides vaatasin et kõik viitasid mootori all osas kõigukasti poolses ploki ääres olevale andurile.... kuid mida sa tead mul pole seal mitte essugi ? ka doonoril asub see seal ploki aal osas käimari lähedal!
mootori poole pealt, kas asi piirdub juhtmestiku ümber tõstmise ja uue ecu installimisega ?
siis veel see asi et kas osadel 2.3 motodel on crank sensor kusagile mujale paigutatud ?
netist uurides vaatasin et kõik viitasid mootori all osas kõigukasti poolses ploki ääres olevale andurile.... kuid mida sa tead mul pole seal mitte essugi ? ka doonoril asub see seal ploki aal osas käimari lähedal!
Sul on vaja Trionic 5.2 ecut, et kasutada olemas olevat crank sensorit.
Kui tahad siiski T5.5 kasutada, siis on vaja uus "oravaratas" aretada/paigaldada, mille pealt uuema malli crank sensor vända positsiooni lugema hakkaks.
Kui tahad siiski T5.5 kasutada, siis on vaja uus "oravaratas" aretada/paigaldada, mille pealt uuema malli crank sensor vända positsiooni lugema hakkaks.
see vanemat sorti andur tundub mingi ilge defka olema .... saadavus jumala 0 lähedane
võtsin anduri maha praegu ja vaatasin rihmarattal see metall äär sees mille pealt andur loeb on paraja pa^a kihi all, kas see mõjutab anduri tööd ?
võtsin anduri maha praegu ja vaatasin rihmarattal see metall äär sees mille pealt andur loeb on paraja pa^a kihi all, kas see mõjutab anduri tööd ?
Vaheta kindlasti hapnikuandur UUE Boschi oma vastu, soovitavalt 4 juhtmeline(hall juhe maanda mootori külge) ja lapi/vaheta leegitoru ning see masin peaks suurepäraselt käima hakkama.
Mulle üllatuseks oli ETS ainuke toimiv üksus seal kapoti all.
Sellele tegelasele, kes eelmise kütusepumba paigaldas, tuleks vitsa anda. Ära olid lõhutud ka need asjad, mis kunagi katki ei lähe.
Mulle üllatuseks oli ETS ainuke toimiv üksus seal kapoti all.
Sellele tegelasele, kes eelmise kütusepumba paigaldas, tuleks vitsa anda. Ära olid lõhutud ka need asjad, mis kunagi katki ei lähe.
Saabidega seotud voodoo ja -abi
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
Hetke seisuga on summuti täis pikkuses korda tehtud. Proovi sõitu tehes viskas ise aretatud radika lõdviku minema ja välja voolas pruuni vahtu ja tökatit. Radikas vahetatud ja uus vedelik sees mootori töö läks ühtlasemaks. Endiselt kergelt tahab puterdada gaasi lahti lastes ja kütuse kulu on keskmine 76.4 :D
Täna/homme saabub tellitud lambda siis peaks oleks selle pilliga kõik ok :)
On see muidu normaalne ,et kui mootor töötab siis ETS seest tulev metall hoob mis gaasi trossi külge läheb, tuleb välja ja jääb jäigalt pidama välja ? Välja suretades läheb sisse tagasi ja käib näpuga katusedes ilustis sisse välja.
Täna/homme saabub tellitud lambda siis peaks oleks selle pilliga kõik ok :)
On see muidu normaalne ,et kui mootor töötab siis ETS seest tulev metall hoob mis gaasi trossi külge läheb, tuleb välja ja jääb jäigalt pidama välja ? Välja suretades läheb sisse tagasi ja käib näpuga katusedes ilustis sisse välja.
Töötab ilusti nüüd. Aga paganama kütuse kulu näitab mingine 76-95L sajale. mis värk sellega on.
Nulli ära, hoia või vajuta R nuppu (täpselt ei mäleta)
-
- Postitusi: 296
- Liitunud: T Dets 23, 2008 21:56
- Asukoht: Järvamaa
- Auto: 9000
Kui on keskmine kütusekulu displeil siis hoia R nuppu niikaua all kui on --- eest
-
- Postitusi: 5
- Liitunud: L Mär 15, 2014 13:56
- Asukoht:
- Auto:
Kui on keskmine kütusekulu displeil siis hoia R nuppu niikaua all kui on --- eest
Jep nii peaks käima, minu omal vähemalt nii käib.