Karteri tuulutustoru ?

Tonnised ja nende mured
Vasta
Kasutaja avatar
cilpkonn
Postitusi: 1091
Liitunud: K Apr 06, 2005 12:32
Asukoht:
Auto:

#1

Selline jamps siis juhtus, et termostaadi vahetusel selle kaane kruvide lahtikeeramiseks olin sunnitud eemaldama pildil näidatud toru/vooliku, kuna muidu ei pääsenud ligi... paraku kas ajahambast puretuna või lihtsalt hapruse tõttu sõltumata minu ettevaatlikust käsitsemisest otsustas pildil näidatud toru noolega märgitud paindekohalt murduda :( Mis on antud toru ülesanne, mida selle vigastatus mootorile või turbole teha võib ja kas kellelgi on sellist kuskil nurgas vedelemas ja mis hinnaga oleks nõus loobuma ? Lappisin ta hetkel käepäraste vahenditega kokku, aga tulemus on kole ja ega ta kaua vastu pea ilmselt..
Tänulik igasugu abi ja nõu eest.. :red:
Autoks Saab 9000 CS 2.3 LPT 1994 ja pildil olev mootor on ei kuulu minu saabikule.

Lisatud failid
suur
Postitusi: 3925
Liitunud: T Mär 01, 2005 12:42
Asukoht:
Auto:

#2

Täiesti OT
Näeh, sul ka BPC klapiga LPT. Turbo seier on?
Nastix
Postitusi: 553
Liitunud: N Mai 19, 2005 16:12
Asukoht:
Auto:

#3

Algselt postitas: suur
Täiesti OT
Näeh, sul ka BPC klapiga LPT. Turbo seier on?

Pildil olev mootor ei pidavat talle kuuluma.

Mis kamm see päeva ajal selle teemaga oli ? Ilmus ja kadus sama kiirelt.

EDIT: Muide, juhul kui see toru murdus sul sellest kohast, kus nool näitab, siis võib asi päris kulukaks osutuda. Kunagi Trionicu käest küsides väitis ta, et see toru on hinnaklassis 1200 millegagi eeku, kuna mingis ulatuses on selle toru sees mingusugune kärgsõrestik - päris täpset terminit peast ei mäleta.
IFF
Saabiklubi liige
Postitusi: 2237
Liitunud: K Mai 11, 2005 21:40
Asukoht:
Auto:

#4

Algselt postitas: cilpkonn
Selline jamps siis juhtus, et termostaadi vahetusel selle kaane kruvide lahtikeeramiseks olin sunnitud eemaldama pildil näidatud toru/vooliku, kuna muidu ei pääsenud ligi... paraku kas ajahambast puretuna või lihtsalt hapruse tõttu sõltumata minu ettevaatlikust käsitsemisest otsustas pildil näidatud toru noolega märgitud paindekohalt murduda :( Mis on antud toru ülesanne, mida selle vigastatus mootorile või turbole teha võib ja kas kellelgi on sellist kuskil nurgas vedelemas ja mis hinnaga oleks nõus loobuma ? Lappisin ta hetkel käepäraste vahenditega kokku, aga tulemus on kole ja ega ta kaua vastu pea ilmselt..
Tänulik igasugu abi ja nõu eest.. :red:
Autoks Saab 9000 CS 2.3 LPT 1994 ja pildil olev mootor on ei kuulu minu saabikule.

Cilbik kuule kasuta teine kord tiba erksamaid värve igast joonistel noolte tegemiseks. Vaatasin mitu minutit pilti ning ei leidnud katkist toru, kuna monitori heledus on suht mahakeeratud, pärast keerasin põhja siis tuli must nooleke ja värgid nähtavale :P
Iga ratas veab and then some!
Kasutaja avatar
cilpkonn
Postitusi: 1091
Liitunud: K Apr 06, 2005 12:32
Asukoht:
Auto:

#5

mul polnud punast käepärast IFF :P

To Suur: laenasin pildi internetist, mul pole digikat käepärast aga mootorid sarnased selle toru tõttu

To Nastix: mu pilditöötlusprogramm ei salvestanud korralikult pilti ja tuli kätte ajapuudus, seepärast palusin adminnidel postituse kustutada, kuna selgitava jooniseta suht mõttetu abiotsimine :(

aga jah, probleem eksisteerib, äkki keegi teadjam valgustab selle toru ülesannete koha pealt jne...

C.
Trionic
Saabiguru
Postitusi: 7139
Liitunud: N Veebr 26, 2004 20:37
Asukoht:
Auto:

#6

Jahutusvedellikuga köetav tuulutustoru.Tema puudumine ,umbumine,või katki minek mõjub fataalselt turbole ja laias plaanis kogu mootorile.suletud drosselklapi korral toimub tuulutus piki peenikest toru ja on piisav.Klappi avades rõhk karteris kasvab ja selle eemaldamiseks on vaja gaase välja imema hakata,selleks lähebki jäme toru suurde sisendõhutorusse,kus olev hõrendus imeb gaase ,lastes need sisselaskesse.Kui karteris tekib ülerõhk,saab takistatud turbost väljuva õli vaba liikumine(kogused väga täpselt kalibreeritud) ja õlil pole muud väljapääsu,kui läbi turbo õlirõngaste,mis on nõrgim lüli ahelas.
Edasi tuleb kõne Trionicule,et kle vunts,vurr läks peeti;)
Kasutage otsingut: 9-5 turboteema ja karterituuleteema,seal olen rohkem asja lahanud.Õnneks tonnisel süsteem töötab suurepäraselt,uutel mooteritel aga kohe üldse mitte.

to cilp.-lapi ettevaatlikult toru ära,peenem torujupp sisse.jatkukohast edasi juba uus voolik kaanestutsini.
Kasutaja avatar
cilpkonn
Postitusi: 1091
Liitunud: K Apr 06, 2005 12:32
Asukoht:
Auto:

#7

Äm... kolekohutavad hirmuunenäod hakkavad nüüd piinama :( Kust sellist toru saaks ? Mis maksab ? Äkki vedeleb kellelgi mõne 2.3 LPT doonori küljes sellist tervet ?

C.
qdwin
Jaan Tatikas
Postitusi: 2342
Liitunud: T Sept 28, 2004 19:42
Asukoht: Tallinn ja Elva
Auto: 9-5 Aero
Kui naine või Hemi on lahked siis Klassik ja tonnine või veel mõni Aero

#8

Mul peaks kogu tuulutustorustik veel alles olema. Kuivõrd puhas ja korras see kõik oli, mitte ei mäleta. Aga ma usun et Sul on Pärnu piirkonnast ka võimalik sama kraami leida kui lappimine kuidagi ei aita.
Kasutaja avatar
cilpkonn
Postitusi: 1091
Liitunud: K Apr 06, 2005 12:32
Asukoht:
Auto:

#9

Lapitud ta praegu on hädapäraste vahenditega, mis leidsin, aga ise pean targemaks siiski asendamist. Kunagi ei tea, millal lapitud koht töölepingu üles ütleb...
Nastix
Postitusi: 553
Liitunud: N Mai 19, 2005 16:12
Asukoht:
Auto:

#10

Trionic ju soovitas, pane katkise koha juures pisut peenem toru sisse, pealt klambriga kinni. Toru teise otsa pane uus sama läbimõõduga voolik, pealt uuesti klambriga kinni ja teine voolikuots selle plastotsiku külge - sama hea kui uus.
Kasutaja avatar
cilpkonn
Postitusi: 1091
Liitunud: K Apr 06, 2005 12:32
Asukoht:
Auto:

#11

Murdekoht on täpselt keeru peal ja mul siukest torujubinat põld hetkel kuskilt võtta, seega leiutasin mingit oma süsteemi sinna... Aga ega see lapitud kapotialune mulle eriti ei meeldi, originaalkorras jupp eeldatavasti täidab oma ülesannet paremini... Tähenärija olen, mis teha ;)
Kasutaja avatar
cilpkonn
Postitusi: 1091
Liitunud: K Apr 06, 2005 12:32
Asukoht:
Auto:

#12

Keegi antud pulga hinnasuurusjärku mõistab öelda ? :red:
Trionic
Saabiguru
Postitusi: 7139
Liitunud: N Veebr 26, 2004 20:37
Asukoht:
Auto:

#13

1200-1500.- on uus.
Kasutaja avatar
cilpkonn
Postitusi: 1091
Liitunud: K Apr 06, 2005 12:32
Asukoht:
Auto:

#14

Tänud, cilps uurib elu siit ja sealt..
Trionic, igaksjuhuks küsin, kas Troosti kaupluses on sellist pulka olemas või uurin VM'ist ja autolammaritest ? Mul paar kontakti on, aga teadmised ei tee iial paha :)
Trionic
Saabiguru
Postitusi: 7139
Liitunud: N Veebr 26, 2004 20:37
Asukoht:
Auto:

#15

Algselt postitas: cilpkonn
Tänud, cilps uurib elu siit ja sealt..
Trionic, igaksjuhuks küsin, kas Troosti kaupluses on sellist pulka olemas või uurin VM'ist ja autolammaritest ? Mul paar kontakti on, aga teadmised ei tee iial paha :)

Ainult VM.Aga võta Mr.Qdwini oma ära.Su masin pole selline prillikivi,et sinna tutikaid orig.osi külge pookida,kui korralikke kasut. olemas on;).
Kasutaja avatar
cilpkonn
Postitusi: 1091
Liitunud: K Apr 06, 2005 12:32
Asukoht:
Auto:

#16

ega ma väidagi, et prillikivi on :P mr. qdwiniga võtan homme kontakti, kui ta päälinnas tagase on
Vasta