rollerid
Naine vingub tahab autot...:poke:annan siis oma jao talle las kärutab ja ise istun rollerirooli:) algul mõtlesin ikka, et vaja teist autot kuid kuna sõitmist pole peres palju siis oleks roller parem lahendus:eureka:. vähemalt kevadsuvisügis hooajaks...hoiaks hunniku raha kokku bensiini ja hoolduse pealt...elukindlustuse raha muidugi tuleb juurde maksta:)
Kuid millist siis osta?:wall:
Valikuvõimalused võtavad silme eest mustaks. On keegi meie seast kes sõidab mõne sellisega ringi (või arvate kah nagu mu teine pool, et see on laste värk..mees lolliks läind:fight:
on jäänud mõned valikud pinnale
Yamaha
Aprilia sealt siis rollerid ja SR 50 R (ei oska kuidagi linki konkreetsele isendile anda)
või ikkagi istuks tugevasse metallSAABI ja ei mõtleks enesetapu mõtteid-nagu roller ja tallinna liiklus:)
Kuid millist siis osta?:wall:
Valikuvõimalused võtavad silme eest mustaks. On keegi meie seast kes sõidab mõne sellisega ringi (või arvate kah nagu mu teine pool, et see on laste värk..mees lolliks läind:fight:
on jäänud mõned valikud pinnale
Yamaha
Aprilia sealt siis rollerid ja SR 50 R (ei oska kuidagi linki konkreetsele isendile anda)
või ikkagi istuks tugevasse metallSAABI ja ei mõtleks enesetapu mõtteid-nagu roller ja tallinna liiklus:)
elektron on juba jama - vp 150 on tegija! mul on olemas, ja koguni 1959 - nii vana isend et mootoris veel vespa tükid ( analoogia esimeste "Null-Ühtede" ja fiat124-ga, teadupärast on vp-vjatka ehtsa "herilase" pealt ahvitud) !! tehke järgi!
Korraliku rolleriga sama papirulli eest saad juba suht mõistliku mootorratta kätte.. sõidumõnu poole rohkem ja ajab sama asja ka ilusti ära :poke:
-
- Säärane Mulk
- Postitusi: 2280
- Liitunud: T Mär 30, 2004 10:57
- Asukoht: Mulkland
- Auto: päris mitu...
ma ka eelmisel suvel ostsin endale motika, et kütust kokku hoida...siis ei olnud seal küll miskit kokkuhoidu. 10 keskeltläbi sajale...noh, vahest ju ka alla selle aga sõidurõõm on see, mis ei lase kütust tsikli olemasolu korral kokku hoida. kiirendada 100 meetri pealt 120-le, see on see, mis võlu annab!
rolleri peale mõtlesin ka ja oleks selle ära ostnud. 80 kupise yama. kasutatud loomulikult aga ei teinud seda tehingut ära ja siis oli hilja.
nii, et kui sa tsiklit tahad, siis kütuse kokkuhioidu küll ei teki, olen selle peaaegu kindel.
tsikliks on ülevalpool nimetatud siis kawa gpz 900.
kui sa aga rollerit tahad, siis osta kasutatud, mis sa selle uuega ikka teed. tegelt kah, saad siis äkki ka käe õliseks;)
rolleri peale mõtlesin ka ja oleks selle ära ostnud. 80 kupise yama. kasutatud loomulikult aga ei teinud seda tehingut ära ja siis oli hilja.
nii, et kui sa tsiklit tahad, siis kütuse kokkuhioidu küll ei teki, olen selle peaaegu kindel.
tsikliks on ülevalpool nimetatud siis kawa gpz 900.
kui sa aga rollerit tahad, siis osta kasutatud, mis sa selle uuega ikka teed. tegelt kah, saad siis äkki ka käe õliseks;)
Algselt postitas: toolip
ja usun et mootorrattaga sõidan end kindlasti puruks:)
Nonih, Boeing 737ga saad hakkama, aga mootorratas teeb istumise aluse kõhedaks.. irw :cool:
Algul roller 50 kuupi,siis võrr ja edasi sa alla kuue poolesaja kuubi ei vaata!! Annad sõrme....läheb käsi!!
Mina annaks oma kaks kätt ja miskit pealegi,kui vaid A tempel lubades oleks!!
Mul tuli meelde,et kunagi oli mul sõbral roller,see venelaste Vjatka. Ma ei tea kuidas on nende kaasaegsete eurorolleritega,aga vjatkaga sõitsid nagu taburetil ja leistangeid keerates ei näinud esiratast ja nii sai sellega mitmeid kordi käna pandud,päris jube elukas oli.
Mina annaks oma kaks kätt ja miskit pealegi,kui vaid A tempel lubades oleks!!
Mul tuli meelde,et kunagi oli mul sõbral roller,see venelaste Vjatka. Ma ei tea kuidas on nende kaasaegsete eurorolleritega,aga vjatkaga sõitsid nagu taburetil ja leistangeid keerates ei näinud esiratast ja nii sai sellega mitmeid kordi käna pandud,päris jube elukas oli.
Puidust toodete valmistamine eritellimisel: http://www.isoptera.ee/
Rolleri raha eest saab juba korraliku mootorratta, on mõttekam ja praktilisem, minu silmade läbi;)
Endal Kawa Gpz 500, ei ole metsik ja pole ka eriti võrr. Kütust läheb 5-6 liitrit sajale, oleneb randme tugevusest.
Nt. Suvel ilusa ilmaga Pärnu minnes oi kui hea naisuke motika pärale võtta ja minna. Rolleriga nagu ei kujutaks sellist asja ette.
Nii et jõudu otsustamisel :thumb:
Endal Kawa Gpz 500, ei ole metsik ja pole ka eriti võrr. Kütust läheb 5-6 liitrit sajale, oleneb randme tugevusest.
Nt. Suvel ilusa ilmaga Pärnu minnes oi kui hea naisuke motika pärale võtta ja minna. Rolleriga nagu ei kujutaks sellist asja ette.
Nii et jõudu otsustamisel :thumb:
-
- Jaan Tatikas
- Postitusi: 2336
- Liitunud: T Sept 28, 2004 19:42
- Asukoht: Tallinn ja Elva
- Auto: 9-5 Aero
Kui naine või Hemi on lahked siis Klassik ja tonnine või veel mõni Aero
Mis veelgi kohutavam, motikal pole päästevesti ju kah!
PS! Äkitsi seletad mulle võhikule ära miks on laineritel päästevestid? Et lihtsustab laipade veepealt kokkukorjamist? Aga kui lendamine toimub maismaa kohal? Kas siis on lenduri kohus igal juhul mõni tiik leida?
PS! Äkitsi seletad mulle võhikule ära miks on laineritel päästevestid? Et lihtsustab laipade veepealt kokkukorjamist? Aga kui lendamine toimub maismaa kohal? Kas siis on lenduri kohus igal juhul mõni tiik leida?
Algselt postitas: qdwin
Mis veelgi kohutavam, motikal pole päästevesti ju kah!
PS! Äkitsi seletad mulle võhikule ära miks on laineritel päästevestid? Et lihtsustab laipade veepealt kokkukorjamist? Aga kui lendamine toimub maismaa kohal? Kas siis on lenduri kohus igal juhul mõni tiik leida?
pole see nii hull midagi, et ainult laipu korjad kui miskit juhtub....võid ikka ellu kah jääda ja hulpida meres mõnda aega:) juhuseid küll olnud....aga reeglid näevad ette , et kui lennuk lendab veepiiri ligidal (miski arv km) siis peavad olema päästevestid ja selle demonstratsioon pardal:)
Algselt postitas: toolip
Nonih, Boeing 737ga saad hakkama, aga mootorratas teeb istumise aluse kõhedaks.. irw
tsiklil pole ju turvavööd:)
ei usu kindlasti kui ütlen, kuid ma kardan kindlustamata kõrgust ka:)
Egas tsikkel siis hobune pole;) jalad ulatuvad ikke ilusti maha:)
Algselt postitas: toolip
Nonih, Boeing 737ga saad hakkama, aga mootorratas teeb istumise aluse kõhedaks.. irw
tsiklil pole ju turvavööd:). ei usu kindlasti kui ütlen, kuid ma kardan kindlustamata kõrgust ka:)
Usun küll, mul omal kodus ka üks selline, et muidu kõrgust ei armasta, aga lendama ikka niheleb kui vähegi pulgad käde antasse.. vihjeks, et seesamune, kes metsa tagant tornist kaeb, et sina ulakusi ei teeks ;)
Aga kui nüüd tagasi teemasse minna, siis päriselt ka on mootorratas palju mõistlikum valik kui roller ja seda mitte ainult emotsionaalsel tasandil. Sõitmine pole sugugi hull kui korra ära proovid, enne sõidetakse sul Tallinna liikluses rolleriga külg maha kui mootorrattaga. Loe mis Tarmiit kostab, see jutt on puhas kuld :notworthy:.
Aga kuna sul tundub asjaga veidi kiirem olevat, siis takistuseks võib ehk saada A puudumine lubadel..
Ma nillin oma mehe käest juba mitu aastat ratast, aga sain hoopis Saabi. Mitte et ma kurdaks.. :head: