Classicu armatuuri valgustus

Teemad elektroonikast...
Vasta
lendur
Postitusi: 13
Liitunud: N Veebr 09, 2006 23:11
Asukoht:
Auto:

#1

Tere, selline mure. Nimelt sai eile enda classic aerosse CD/raadio paigaltatud. Vahetult peale seda hakkasin sõitma minema. Kui süüdet keerasin, viskas eest armatuuri peal olevast juhipoolse kõlarikatte alt välja suitsu. Süüdet sai muidugi ka paigalduse ajal sisse-välja keeratud ja kõik nagu toimis. Kahtlustan, et midagi võis raadio paigaldamisel siiski juhtuda, aga ei saa aru kuidas see armatuuri valgustusega seotud on.
Nimelt on läbi põlenud elektriskeem ühe pirni juures, mis kellasid valgustab. Ehk oskab keegi öelda, mis võis valesti minna, kuidas parandada?

Lisatud failid
hoplaa
Postitusi: 165
Liitunud: L Nov 13, 2004 15:49
Asukoht:
Auto:

#2

Olen täpselt sama teema läbi elanud, kui nissan sunnikuga veel sõitsin. Asi selles, et mass tuleb sisse antenniga, seega miinusjuhet ära maki sisse topi.

Mul põles ka armatuurilampide kaitse kogu aeg niimoodi läbi.
Ehk on abi
Nastix
Postitusi: 553
Liitunud: N Mai 19, 2005 16:12
Asukoht:
Auto:

#3

Mul piisas Nissaniga maki juhtmete ebapiisavast isolatsioonist, et vastu maki raami käies kõikide tulede kaitsmed välja lüüa (salongitulede).
lendur
Postitusi: 13
Liitunud: N Veebr 09, 2006 23:11
Asukoht:
Auto:

#4

No nii. Võtsin armatuuri laiali, jootsin skeemi kokku. Korjasin makil kõik massid ära ja armatuur särab taas.
Suured tänud hea nõu eest!
Kasutaja avatar
Cyber
Täiesti Mõttetu Mölaööbik
Postitusi: 14417
Liitunud: K Mär 03, 2004 9:25
Asukoht: Tallinn
Auto: 9000 '96, V70 '03
Kontakt:

#5

Algselt postitas: hoplaa
Asi selles, et mass tuleb sisse antenniga, seega miinusjuhet ära maki sisse topi.
See on jama..:) Mitte midagi ei juhtu, kui miinusjuhe veetakse õigesse kohta. Tegelikult saab palju parem kui see õnnetu antennikaabel..:)
[Kaarel]: Ka pealtnäha süütu vikatiga memm kuskil tee ääres võib olla Aero omanik...
Pilt
lendur
Postitusi: 13
Liitunud: N Veebr 09, 2006 23:11
Asukoht:
Auto:

#6

Jama küll aga, kui eelmisest ühendamisest korralik massijuhe olemas, siis ei oleks nagu vajadust eraldi kaabeldusi kere külge vedama hakata. Minu jaoks täiesti arusaamatu, et massi ühendamine sellist jama võib põhjustada. Mingi lühis vist? Kuna antenniga mass toimib esialgu hästi, siis parem rohkem ei näpi. Selle skeemi kätte saamine ja parandamine oli suht tülikas ettevõtmine. ...:) Nüüd töötavad autol kõik funktsioonid. :cool:
Kasutaja avatar
Cyber
Täiesti Mõttetu Mölaööbik
Postitusi: 14417
Liitunud: K Mär 03, 2004 9:25
Asukoht: Tallinn
Auto: 9000 '96, V70 '03
Kontakt:

#7

Äkki sa lihtsalt lükkasid makki sisse pannes mõne juhtme kuhugi vahele ja sellest piisas. Lihtsalt oletus. Või ikkagi ühendasid selle massi kuhugi, kuhu poleks vaja olnud..:P Kah lihtsalt oletus...
Mis puutub kaabeldusse, siis see, kuhu need kere küljes kinnitatud on, võib olulist osa mängida igasugu häiretes.
[Kaarel]: Ka pealtnäha süütu vikatiga memm kuskil tee ääres võib olla Aero omanik...
Pilt
Trionic
Saabiguru
Postitusi: 7139
Liitunud: N Veebr 26, 2004 20:37
Asukoht:
Auto:

#8

Algselt postitas: hoplaa
Olen täpselt sama teema läbi elanud, kui nissan sunnikuga veel sõitsin. Asi selles, et mass tuleb sisse antenniga, seega miinusjuhet ära maki sisse topi.

Mul põles ka armatuurilampide kaitse kogu aeg niimoodi läbi.
Ehk on abi

Oi oi,mida soovitad-massijuhe on kriitiliselt kõige olulisem juhe ja tuleb alati ühendada.
Lihtsalt õieti tuleb kõik juhtmed ühendada ja kõik.
Trionic
Saabiguru
Postitusi: 7139
Liitunud: N Veebr 26, 2004 20:37
Asukoht:
Auto:

#9

Algselt postitas: lendur
No nii. Võtsin armatuuri laiali, jootsin skeemi kokku. Korjasin makil kõik massid ära ja armatuur särab taas.
Suured tänud hea nõu eest!

Ja varsti hakkavad jamad,eriti,kui võimendeid kasutama hakkad.Antennimass on pea olematu ristlõikega,võetud setreo jaoks valest maanduspunktist jne.Hea võimalus kallimat pilli ka tummaks teha on selline aretus..
Ettenähtud massiklemm PEAB olema maandatud,soovitavalt
jämedama lisajuhtmega ja esimesese maanduspunktist.
Viimane on soovitus,et vältida hilisemaid jamasid.
Antennijuhet EI TOHI kasutada pilli maandamiseks.
lendur
Postitusi: 13
Liitunud: N Veebr 09, 2006 23:11
Asukoht:
Auto:

#10

Ei saa nüüd päris hästi aru sellest. Mis on esimene maanduspunkt?
Olen täitsa päri, et maandus peab olema aga pimeda armatuuriga kah sõita ei tahaks. Olen alati oma võimud ja makid maandanud aga siis ei ole probleeme olnud. Kui maki pesas on üks pundar juhtmeid, kuidas siis kontrollida, milline maandusjuhe on õige ja toimiv? Üldjuhul on need ju pruunid või mustad, ja tavaliselt suurema ristlõikega. Või on lihtsam vedada uued kaablid, kuhu vaja?
Vasta